:: Menu ::  |Silent Hill|Silent Hill 2|Silent Hill 3|Silent Hill 4|SH: Origins|Silent Hill 5|SH: Shattered Memories|Inne|Underground|Autorzy|Download|Forum|Linki|
   > Historia
   > Postaci
   > Bronie
   > Przeciwnicy
   > Bossowie
   > Przedmioty
   > Lokacje
   > Notatki
   > Zakończenia

   > Screeny
   > Galeria
   > Recenzja
   > Opis
   > Soundtrack
   > Odkrycia
   > Powiązania
   > Scenariusz
   > Teksty
   > Kody

   > Ranking

























 

    Silent Hill 4 - Nawiedzenia
   ---------------------------------

1. Miejsce: Kuchnia - Na podłodze.
Opis: Buty zaczną się przemieszczać zostawiając za sobą krwawe ślady, po postawieniu w ich pobliżu Holy-Candle, wrócą na swoje miejsce.

2. Miejsce: Kuchnia - Lodówka.

Opis: W lodówce pojawi się niemiła niespodzianka - bynajmniej nie będzie to jedzenie. ;)

3. Miejsce: Kuchnia - Zlew.

Opis: Z kranu zacznie cieknąć krew zamiast wody.

4. Miejsce: Pokój gościnny - Fotel.

Opis: Fotel zostanie pokryty krwią, jednakże nie będzie widać tego od razu - dopiero po podejściu i otrzymaniu obrażeń, to się stanie.

5. Miejsce: Pokój gościnny - Okna.

Opis: Jedno z pierwszych zjawisk - okna zaczną się trzaskać wydając bardzo donośne odgłosy.

6. Miejsce: Przedpokój - Drzwi.

Opis: Z judasza popłynie krew niczym z kranu - warto wtedy wyjrzeć przez niego, żeby sprawdzić czy ktoś nie puka do drzwi. ;)

7. Miejsce: Łazienka, pokój gościnny i sypialnia - Ściany.

Opis: Na ścianie pojawi się Victim 01121 (Jimmy Stone), jednakże wyjdzie on z tej ściany tylko do połowy, więc nie ma się co obawiać bezpośredniego starcia.

8. Miejsce: Pokój gościnny i sypialnia - Ściany.

Opis: Ściany "popękają", co najprawdopodobniej zapowiada wizytę Victim 01121.

9. Miejsce: Pokój gościnny - Ściana nad skrzynią.

Opis: Na wyżej wymienionej ścianie pojawi się sporo "duszków" wydających odgłosy typowe dla dzieci. Czasami pojawieniu się zjawiska sprzyja zabranie Shabby Doll i umieszczenie jej w skrzyni - ponoć.

10. Miejsce: Pokój gościnny - TV.

Opis: Telewizor włączy się - poza zakłóceniami będzie można na nim zobaczyć losowy obraz. Pojawiał się na nim będzie albo Walter Sullivan albo Joseph Schreiber.

11. Miejsce: Pokój gościnny - Zegar.

Opis: Wskazówki zegara będą kręciły się z niewiarygodną prędkością.

12. Miejsce: Sypialnia - Obrazy.

Opis: Obrazy w sypialni pokażą coś innego niż zazwyczaj - twarz Waltera Sullivana.

13. Miejsce: Sypialnia - Telefon.

Opis: Z telefonu wielokrotnie usłyszymy zdanie "I am always watching you" - najprawdopodobniej dzwoniącym jest Walter Sullivan.

14. Miejsce: Sypialnia - Szafa.

Opis: W szafie pojawi się cień dziecka posturą przypominającego młodego Waltera Sullivana.