:: Menu ::  |Silent Hill|Silent Hill 2|Silent Hill 3|Silent Hill 4|SH: Origins|Silent Hill 5|SH: Shattered Memories|Inne|Underground|Autorzy|Download|Forum|Linki|
   > Historia
   > Postaci
   > Bronie
   > Przeciwnicy
   > Bossowie
   > Przedmioty
   > Lokacje
   > Notatki
   > Zakończenia

   > Screeny
   > Galeria
   > Recenzja
   > Opis
   > Soundtrack
   > Odkrycia
   > Powiązania
   > Scenariusz
   > Teksty
   > Kody

   > Ranking




























































































































































































































 

    Silent Hill 4 - Screeny
   ---------------------------



Tak właśnie wygląda pokój Henrego. Tutaj budzi się z każdego koszmaru. Tutaj też znajduje się najwięcej pamiątek, które przywiózł z Silent Hill.
      

Takie lokacje raczej nie pojawiają się na stacjach metra. Czymkolwiek jest to miejsce to napewno wywołuje respekt.


Po raz kolejny w Silent Hill pojawia się stacja metra i możliwość przechodzenia przez wagony metra. W Silent Hill 4 nie wyglądają one jak widać zbyt przyjaźnie.




Stalowa klatka w środku małego, ciasnego pokoju szpitalnego? W Silent Hill 4 szpitalne pomieszczenia są wyjątkowo groteskowe.



Henry odnalazł siekierę w jak najbardziej nietypowym
dla niej położeniu. Jako, że w grze bronie palne to rzadkość, siekiera jest idealna do obrony.



Tym razem gł. bohater nie potrzebuje latarki aby rozświetlać sobie korytarze, bo jak widać są one całkiem dobrze oświetlone. Mimo to klimatu grozy nie brakuje...



Manekin kobiety w toalecie? Henry podczas swojej wędrówki trafia na wiele więcej takich niespodzianek. Tym razem pomysły autorów są momentami bardzo trywialne.



Stary dom w środku ogromnego lasu. Podczas wizyty w tych okolicach czułem się jakbym oglądał klasyczny film grozy. Nawet grafika potrafi przywołać takie odczucia.




Powrót do korzeni. Ociekające krwią ściany oraz kraty zamiast podłogi to domena Silent Hill. Szkoda tylko, że w tej części takie lokacje można policzyć na palcach.

  


Tutaj Henry spotyka jedną z najbardziej tajemnicznych postaci w grze. Niestety nie będzie miał okazji przeprowadzenia zbyt długiej konwersacji...
     


Wprowadzenie do Silent Hill mrocznego lasu to całkiem spora innowacja. Sam las jest bardzo tajemniczy i doskonale spełnia swoją rolę w grze.



Na środku tego pomieszczenia stoi krzesło elektryczne. Na szczęście nie zostało ono przygotowane dla głównego bohatera.




Tak wyglądają korytarze szpitala w South Ashfield. Mimo tego, że jest tutaj sporo światła nie są one zbyt przyjemne podczas eksploracji.



Tablica z prześwietleniami w szpitalnej sali. Patent rodem z amerykańskich filmów.


       


Tak wygląda dziura-portal, którą Henry przenosi się do swojego pokoju w South Ashfield.
       


Sala operacyjna w szpitalu. Nie wygląda na to aby ktokolwiek przeprowadzał tutaj normalną operację...
  


Typowy szpitalny pokój (wygląda niemal identycznie jak pokoje w SH2 i 3), jednak światło jakie wydobywa się z tego okna jest jakieś... inne?
  


To pomieszczenie wygląda jak izolatka w szpitalu psychiatrycznym (identyczne jak to z SH2). Ciekawe co takiego kryje się za tą zasłoną...
  


Wózki inwalidzkie nie opuszczą nas chyba w żadnej części Silent Hill. Tym razem poza wózkiem jest tam coś jeszcze...
   


Ta scena bez wątpienia przywodzi na myśl 2 część Silent Hill, gdzie James zostawia Marie w identycznym szpitalnym pomieszczeniu.
  


Znów pojawia się patent podróży z osobą towarzyszącą. Jest nią oczywiście piękna kobieta :)

   


Henry czasami widzi różne dziwne rzeczy przez wizjer swoich drzwi. Tym razem chyba doznał szoku...
       


Szczegółowość niektórych pomieszczeń jest względem poprzednich części znacznie ulepszona. Na tym stole widać każdy poszczególny element.




W SH4 bardzo często trup ściele się na trupie. Do tego Henry ma do dyspozycji głównie bronie białe.




Ujęcia kamery są jak zwykle genialne. Niestety ujęcia tego typu nie pojawiają się tak często jak w poprzednich częściach.

  


Cieżko w to uwierzyć, ale jest to jedno z najbardziej bezpiecznych miejsc w całej grze. Czyżby twórcy Silent Hill postanowili zerwać ze schematami?

              


Nawiązania do histori miasteczka Silent Hill to w 4 części sprawa oczywista. Tutaj pojawia się widok na słynne jezioro Toluca.
   


Pokoje apartamentów są w SH4 bardzo oryginalne. Każdy z nich stanowi odrębne dzieło i w niczym nie przypomina innych pomieszczeń.