> Historia
> Postaci
> Bronie
> Przeciwnicy
> Bossowie
> Przedmioty
> Lokacje
> Notatki
> Zakończenia
> Screeny
> Galeria
> Recenzja
> Solucja
> Soundtrack
> Odkrycia
> Powiązania
> Scenariusz
> Teksty
> Kody
> Ranking |
Silent
Hill 2 - Przeciwnicy
-------------------------------
|
|
Pełzający Stwór (Lying Creature)Miejsce występowania: Spotkasz je w różnych miejscach podczas całej
wędrówki po Silent Hill.
Mocne strony: Kiedy są w pozycji stojącej, nie są wielkim zagrożeniem, chyba że znajdą
się zbyt blisko Ciebie. W takiej sytuacji wypuszczają chmurę trującego gazu, który
zabiera dużo energii. Kiedy się czołgają, są bardzo szybkie, ale przeważnie chowają
się pod samochodami. W tej pozycji również nie są zbyt wielkim zagrożeniem, dopóki
nie zbliżą się na małą odległość.
Słabości: dzięki swojemu wolnemu poruszaniu się są odsłonięci na wszystkie rodzaje
ataku. Są również niezbyt wytrzymałe na ataki.
Najlepsza taktyka: Albo strzelaj do nich z pistoletu z bezpiecznej odległości albo
uderzaj kijem lub metalową pałką od tyłu. Kiedy już padnie na ziemię, dobij go
nogą.
|
|
|
Manekin (Mannequin) Miejsce występowania: Spotkasz je w różnych miejscach podczas całej
wędrówki po Silent Hill.
Mocne strony: Potwór ten ma tylko jeden podstawowy atak - cios górną parą nóg, jednak
ich ataki są znacznie szybsze i częstsze od pełzających stworów. Często też
pojawiają się z zaskoczenia wyskakując z krzaków i dachów.
Słabości: Ich cios ma mały zasięg, a do tego strasznie wolno się przemieszczają, co
czyni ich podatnymi na twoje ataki.
Najlepsza taktyka: Najłatwiejszym sposobem na pokonanie tych stworów są strzały z
pistoletu z bezpiecznej odległości. Jeśli jednak wolisz oszczędzać amunicję lub po
prostu lubisz atakować bronią białą - nie będziesz miał z tym żadnych problemów.
|
|
|
Pielęgniarka
(Bubble Head Nurse)
Miejsce występowania: Szpital
Brookhaven, Inny Szpital Brookhaven oraz Inne Silent Hill.
Mocne strony: Siostrzyczki poruszają się bardzo szybko, a ich ataki mają daleki
zasięg. Przeważnie atakują w grupie dwóch lub trzech, co w małych pomieszczeniach
może być niezwykle niebezpieczne.
Słabości: Siostrzyczki nie mają żadnych konkretnych słabości.
Najlepsza taktyka: Podczas konfrontacji zawsze pilnuj swoich pleców. Jeśli w
pomieszczeniu, do którego wejdziesz, zastaniesz dwie lub trzy siostrzyczki, uciekaj do
rogu - tak żeby ataki dochodziły tylko z jednej strony. Dobrą bronią przeciwko nim
jest metalowa rurka ze względu na jej duży zasięg, jednak najlepiej strzelać z
pistoletu lub shotguna z dużego dystansu. Kiedy powalisz już siostrzyczkę na ziemię,
dobij ją nogą.
|
|
|
Karaluch
(Cockroach-Creeper)Miejsce występowania: Silent
Hill, Apartmenty Woodside, Apartmenty Blue Creek, Historical Society oraz Więzienie.
Mocne strony: Jego główną zaletą jest duża szybkość.
Słabości: Atakuje wszystko co popadnie, jednak po ataku zatrzymuje się na chwilę -
wtedy wykonaj atak.
Najlepsza taktyka: Najlepiej go omijać, aby nie marnować amunicji. Jeśli jednak wolisz
się go pozbyć oddaj kilka celnych strzałów lub (co jest o wiele trudniejsze) w
odpowiednim momencie zdepcz go - wystarczy jeden cios.
|
|
|
Figura (Mandarin)Miejsce występowania: Inny Silent Hill, Labirynt oraz Inny Hotel Lakeview.
Mocne strony: Ich silny cios językiem, który niczym kolec wysuwa się z ich ramion.
Słabości: Ponieważ zwisają z krat, nie mają się gdzie schować.
Najlepsza taktyka: Najlepiej jest szybko przebiec - nie zdążą Cie zaatakować, chyba
że będziesz stać długo w miejscu ponad nimi.
|
|
|
Abstrakcyjny Tatuś (Abstract Daddy) Miejsce
występowania: Labirynt oraz Hotel Lakeview.
Mocne strony: Abstrakcyjny Tatuś bardzo szybko się przemieszcza i jeśli nie zamierzasz
z nim walczyć, może Cie bardzo szybko zabić. Kiedy znajdzie się w bliskiej odległości,
rzuci się na Ciebie i zamknie swoje olbrzymie szczęki na twojej głowie - co zabiera
bardzo dużo energii.
Słabości: Nie ma żadnych konkretnych słabości, ale sposobem można go bardzo łatwo
pokonać.
Najlepsza taktyka: Porzuć myśli o broni białej i od razu uzbrój się w shotguna.
Trzymaj się w bezpiecznej odległości i oddawaj kolejne strzały. Po kilku powinien
paść. W razie potrzeby przeładuj broń na ekranie inwentarza.
|
|