> Historia
> Postaci
> Bronie
> Przeciwnicy
> Bossowie
> Przedmioty
> Notatki
> Zakończenia
> Screeny
> Galeria
> Recenzja
> Opis
> Soundtrack
> Odkrycia
> Powiązania
> Scenariusz
> Teksty
> Kody
> Ranking
|
Silent
Hill 3 - Ranking
--------------------------
|
Tak
jak w poprzednich częściach koniec gry zwieńczony jest małym podsumowaniem naszych
poczynań, czyli tzw. "Ranking screenem". W rankingu zawarte są najważniejsze
informacje opisujące to jak graliśmy. Oto elementy rankingu pojawiającego się w
trzeciej części:
Action Level - Poziom trudności akcji
ustawiony na początku gry (do wyboru są: Easy, Normal i Hard)
Riddle Level - Poziom trudności zagadek ustawiony na początku gry (do
wyboru są: Easy, Normal i Hard)
Clear Time - Czas
poświęcony na przejście gry.
Split Worm kill time - Ile czasu potrzebowałeś na zabicie Split Worm'a.
Missionary kill time - Ile czasu potrzebowałeś na zabicie bossa
Missionary.
Leonard kill time - Ile czasu potrzebowałeś na zabicie Leonard'a.
Memory of Alessa kill time - Ile czasu potrzebowałeś na zabicie Alessy.
The god kill time - Ile czasu potrzebowałeś na zabicie finałowego
bossa.
Clear number - Ilość zakończeń, które udało Ci się uzyskać do tej
pory.
Save & continue number - Ile razy zapisywałeś stan gry i
używałeś opcji "Continue".
Item Number - Ilość zebranych podczas gry przedmiotów.
Defeated enemy by shooting - Ilość potworów, które udało Ci się unicestwić przy użyciu
broni palnej.
Defeated enemy by fighting - Ilość potworów, które udało Ci się unicestwić bez użycia
broni palnej.
Total Damage - Ilość obrażeń jakie zadały Ci wszystkie napotkane
monstra.
Rank - To
jest ogólna ocena twojej gry, która jest podsumowaniem wszystkiego. Składa się ona z
dużych i małych gwiazdek. Znacznie ważniejsze są te duże. Każda duża gwiazdka to
jeden punkt, a każda mała jest jedynie 1/10 punkta. Tak więc jeśli masz 8 dużych
gwiazdek i 5 małych to znaczy, że otrzymałeś ocenę 8.5. Najwyższa ocena to 10.0
punktów i jest baardzo ciężka do zdobycia.
Złote wyróżnienia:
Jeśli byłeś wystarczająco dobry w jakichś konkretnych aspektach gry (tych, które
brane są pod uwagę w rankingu) to zostaną one wyróżnione złotym kolorem. Aby
osiągnąć takie wyróżnienia w danych dziedzinach należy uzyskać takie wyniki:
Action Level - Hard (lub Extreme 1-X)
Riddle Level - Hard
Clear Time - poniżej 3 godzin
Split Worm Kill Time - poniżej 2 minut
Missionary Kill Time - poniżej 2 minut
Leonard Kill Time - poniżej 3 minut
Memory Of Alessa Kill Time - poniżej 3 minut
The God Kill Time - poniżej 8 minut
Clear Number - 3 lub więcej
Save And Continue Number - 2 lub mniej
Item Number - ponad 100
Extra Weapon - 5
Def. Enemies By Shooting - 75 i więcej
Def. Enemies By Fighting - 75 i więcej
Total Damage - mniej niż 500
|
|