> Historia
> Postaci
> Bronie
> Przeciwnicy
> Bossowie
> Przedmioty
> Lokacje
> Notatki
> Zakończenia
> Screeny
> Galeria
> Recenzja
> Solucja
> Soundtrack
> Odkrycia
> Powiązania
> Scenariusz
> Teksty
> Kody
> Ranking
|
Silent
Hill - Bossowie
---------------------------
|
1 Boss : Split Head/
Lizard Guardian
Arena : Inna szkoła: podziemia
Ataki : Ugryzienie, "połknięcie"
Czego użyć :
Pipe/Handgun~Shotgun
|
Jedno z
opowiadań, które znaleźć można w szkole zawiera podpowiedź potrzebną do odkrycia
sposobu na tego bossa. Oto treść opowiadania:
"Hearing this, the hunter armed with bow and arrow said, "I will kill the
lizard." But upon meeting his opponent, he held back, taunting, "Who's
afraid of a reptile?" At this, the furious lizard hissed, "I'll swallow
you up in a single bite!" Then the huge creature attacked, jaws open wide.
This was what the man wanted. Calmly drawing his bow, he shot into the
lizard's gaping mouth. Effortlessly, the arrow flew, piercing the
defenseless maw, and the lizard fell down dead."
Strategia dla trybu - EASY/NORMAL:
Wyciągnij pistolet (handgun). Postaraj się ustawić w odpowiednim dystansie od potwora
(najlepiej obok ogrodzenia na środku sali). Wystrzel w jego kierunku 2-3 kule i zacznij
biegać tak aby znów uzyskać dobrą pozycję. Powtarzaj to aż do momentu kiedy boss
zacznie zachowywać się dziwnie. Wyciągnij strzelbę (shotgun). Pozwól aby jaszczur
podszedł do Ciebie blisko i otworzył swoją paszczę. Teraz właduj w niego 2 strzały z
dwu-rury, aby go dokończyć.
Strategia dla trybu - HARD:
Wyciągnij rurkę (pipe) z ekwipunku. Teraz jesteś szybszy od bossa. Zacznij biegać tak
aby dopaść go kiedy jest odwrócony tyłem do Ciebie (pamiętaj o ogrodzeniu na środku
pomieszczenia). Walnij go 3-4 razy w tym czasie kiedy się przekręca. Powtórz ten patent
kilka razy do momentu aż zacznie się dziwnie zachowywać. Wyciągnij strzelbę
(shotgun). Pozwól aby jaszczur podszedł do Ciebie blisko i otworzył swoją paszczę.
Teraz właduj w niego 2 strzały z dwu-rury, aby go dokończyć. Zaoszczędzisz w ten
sposób mnóstwo amunicji...
|
|
2 Boss : Twinfeeler/
Green Caterpillar
/Burrower
Arena : Podziemia Centrum
Handlowego Silent Hill
Ataki : Plucie kwasem
Czego użyć :
Hammer/Handgun
|
Dosyć
łatwy boss. Zanim będziesz chciał przeprowadzić pierwszy atak, biegiem sprawdź całe
pomieszczenie - gdzieś w okolicy powinna leżeć kolejna broń (hunting rifle). Teraz
stań na metalowej kracie, która spadła na ziemię. Stój tam do momentu aż usłyszysz
jak robal wypełza spod ziemi. Przebiegnij na ukos w lewo lub prawo i odwróć się tak
abyś był skierowany w stronę bossa. Powinien być teraz zajęty, starając się
przejść przez żelastwo. Wykorzystaj tą sytuację i uderzaj go, aż schowa się pod
ziemię. Powtórz tą operację kilka razy, do momentu kiedy uda Ci się go zabić.
|
|
3 Boss : Float Stinger/
Giant Moth
Arena : Dach w alternatywnym
mieście Silent Hill
Ataki : Plucie kwasem,
ukąszenie żądłem
Czego użyć : Shotgun
|
Dojrzała
postać bossa, którego spotkałeś wcześniej. Kiedy namierza Cię zacznij biegać w
kółko. Po każdorazowym wypluciu kwasu ćma musi "doładować się", więc
wykorzystaj sytuację i wal ze strzelby. Strzel tylko raz, bo w czasie gdy ćma się
regeneruje będzie próbowała Cię użądlić. Postaraj się po raz kolejny uniknąć jej
kwasu. Strzel ze strzelby i powtórz to jeszcze raz. Po pewnym czasie ćma powinna
spaść, a ty znów znajdziesz się w normalnym Silent Hill.
|
|
4 Boss : Possesed
Cybil
Arena : Karuzela w parku
Ataki : Strzał z pistoletu
Czego użyć : Rifle
|
To czy ją
zabijesz, czy nie zadecyduje w dużym stopniu o zakończeniu gry. Jeśli chcesz ją zabić
i zobaczyć jedno ze złych zakończeń, wyciągnij strzelbę (rifle). Kiedy będziesz do
niej strzelał przemieszczaj się w lewo i prawo. Po ok. minucie takiej wymiany ognia
zabraknie jej amunicji, więc dokończ co trzeba...
Jeśli chcesz zaś uzyskać inne
zakończenie (dobre) i uleczyć ją to wystarczy wyjąć butelkę, którą znalazłeś w
szpitalnej kuchni, napełnić ją cieczą, którą znalazłeś w biurze, podejść blisko
Cybil i użyć na niej substancji.
|
|
1 finałowy boss :
Alessa
Arena : Demon Chamber
Ataki : ???
Czego użyć : Rifle
|
Pomieszczenie jest
tak duże, że bez problemu można to wykorzystać, więc wyciągnij strzelbę (rifle) i
oddal się na odpowiednią odległość. Teraz zatrzymaj się, wpakuj w nią ok. 5
strzałów i znów zacznij biegać. Teraz wystarczy powtórzyć jeszcze raz ten zabieg, a
Alessa powinna paść martwa.
|
|
2 finałowy boss :
Incubus
Arena : Demon Chamber
Ataki : Błyskawica
Czego użyć : Rifle
|
Ten boss jest
niestety uskrzydlony, więc najlepszym wyborem będzie tutaj oczywiście strzelba (rifle).
Biegaj, więc do momentu aż boss wystrzeli trzy błyskawice (wszystkie powinny
spudłować). Teraz możesz się zatrzymać i władować w demona kilka strzałów. Po 6
strzałach powinien zacząć ładować swoje błyskawice, więc od razu uciekaj. Powtórz
to kilka razy i uważaj na jego pioruny, bo zabierają dużo energii.
Incubus powinien paść po 25-35 strzałach. Najprawdopodobniej, jeśli zbliżysz się do
niego na tyle blisko, aby Harry celował prawie zupełnie pionowo, zadasz mu wtedy
znacznie więcej obrażeń.
|
|