:: Menu ::  |Silent Hill|Silent Hill 2|Silent Hill 3|Silent Hill 4|SH: Origins|Silent Hill 5|SH: Shattered Memories|Inne|Underground|Autorzy|Download|Forum|Linki|
   > Historia
   > Postaci
   > Bronie
   > Przeciwnicy
   > Bossowie
   > Przedmioty
   > Lokacje
   > Notatki
   > Zakończenia

   > Screeny
   > Galeria
   > Recenzja
   > Solucja
   > Soundtrack
   > Odkrycia
   > Powiązania
   > Scenariusz
   > Teksty
   > Kody

   > Ranking



    Silent Hill - Bossowie
   ---------------------------



    1 Boss : Split Head/
    Lizard Guardian
    Arena : Inna szkoła: podziemia
    Ataki : Ugryzienie, "połknięcie"
    Czego użyć :

    Pipe/Handgun~Shotgun


Jedno z opowiadań, które znaleźć można w szkole zawiera podpowiedź potrzebną do odkrycia sposobu na tego bossa. Oto treść opowiadania:

"Hearing this, the hunter armed with bow and arrow said, "I will kill the
lizard." But upon meeting his opponent, he held back, taunting, "Who's
afraid of a reptile?" At this, the furious lizard hissed, "I'll swallow
you up in a single bite!" Then the huge creature attacked, jaws open wide.
This was what the man wanted. Calmly drawing his bow, he shot into the
lizard's gaping mouth. Effortlessly, the arrow flew, piercing the
defenseless maw, and the lizard fell down dead."


Strategia dla trybu - EASY/NORMAL:
Wyciągnij pistolet (handgun). Postaraj się ustawić w odpowiednim dystansie od potwora (najlepiej obok ogrodzenia na środku sali). Wystrzel w jego kierunku 2-3 kule i zacznij biegać tak aby znów uzyskać dobrą pozycję. Powtarzaj to aż do momentu kiedy boss zacznie zachowywać się dziwnie. Wyciągnij strzelbę (shotgun). Pozwól aby jaszczur podszedł do Ciebie blisko i otworzył swoją paszczę. Teraz właduj w niego 2 strzały z dwu-rury, aby go dokończyć.

Strategia dla trybu - HARD:
Wyciągnij rurkę (pipe) z ekwipunku. Teraz jesteś szybszy od bossa. Zacznij biegać tak aby dopaść go kiedy jest odwrócony tyłem do Ciebie (pamiętaj o ogrodzeniu na środku pomieszczenia). Walnij go 3-4 razy w tym czasie kiedy się przekręca. Powtórz ten patent kilka razy do momentu aż zacznie się dziwnie zachowywać. Wyciągnij strzelbę (shotgun). Pozwól aby jaszczur podszedł do Ciebie blisko i otworzył swoją paszczę. Teraz właduj w niego 2 strzały z dwu-rury, aby go dokończyć. Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo amunicji...






    2 Boss : Twinfeeler/
    Green Caterpillar
    /Burrower

    Arena : Podziemia Centrum

    Handlowego Silent Hill
    Ataki : Plucie kwasem
    Czego użyć :

    Hammer/Handgun


Dosyć łatwy boss. Zanim będziesz chciał przeprowadzić pierwszy atak, biegiem sprawdź całe pomieszczenie - gdzieś w okolicy powinna leżeć kolejna broń (hunting rifle). Teraz stań na metalowej kracie, która spadła na ziemię. Stój tam do momentu aż usłyszysz jak robal wypełza spod ziemi. Przebiegnij na ukos w lewo lub prawo i odwróć się tak abyś był skierowany w stronę bossa. Powinien być teraz zajęty, starając się przejść przez żelastwo. Wykorzystaj tą sytuację i uderzaj go, aż schowa się pod ziemię. Powtórz tą operację kilka razy, do momentu kiedy uda Ci się go zabić.







    3 Boss : Float Stinger/
    Giant Moth

    Arena : Dach w alternatywnym

    mieście Silent Hill
    Ataki : Plucie kwasem,

    ukąszenie żądłem
    Czego użyć : Shotgun


Dojrzała postać bossa, którego spotkałeś wcześniej. Kiedy namierza Cię zacznij biegać w kółko. Po każdorazowym wypluciu kwasu ćma musi "doładować się", więc wykorzystaj sytuację i wal ze strzelby. Strzel tylko raz, bo w czasie gdy ćma się regeneruje będzie próbowała Cię użądlić. Postaraj się po raz kolejny uniknąć jej kwasu. Strzel ze strzelby i powtórz to jeszcze raz. Po pewnym czasie ćma powinna spaść, a ty znów znajdziesz się w normalnym Silent Hill.







    4 Boss : Possesed Cybil
    Arena : Karuzela w parku
    Ataki : Strzał z pistoletu
    Czego użyć : Rifle




To czy ją zabijesz, czy nie zadecyduje w dużym stopniu o zakończeniu gry. Jeśli chcesz ją zabić i zobaczyć jedno ze złych zakończeń, wyciągnij strzelbę (rifle). Kiedy będziesz do niej strzelał przemieszczaj się w lewo i prawo. Po ok. minucie takiej wymiany ognia zabraknie jej amunicji, więc dokończ co trzeba...


Jeśli chcesz zaś uzyskać inne zakończenie (dobre) i uleczyć ją to wystarczy wyjąć butelkę, którą znalazłeś w szpitalnej kuchni, napełnić ją cieczą, którą znalazłeś w biurze, podejść blisko Cybil i użyć na niej substancji.





    1 finałowy boss : Alessa
    Arena : Demon Chamber
    Ataki : ???
    Czego użyć : Rifle



Pomieszczenie jest tak duże, że bez problemu można to wykorzystać, więc wyciągnij strzelbę (rifle) i oddal się na odpowiednią odległość. Teraz zatrzymaj się, wpakuj w nią ok. 5 strzałów i znów zacznij biegać. Teraz wystarczy powtórzyć jeszcze raz ten zabieg, a Alessa powinna paść martwa.






    2 finałowy boss : Incubus
    Arena : Demon Chamber
    Ataki : Błyskawica
    Czego użyć : Rifle





Ten boss jest niestety uskrzydlony, więc najlepszym wyborem będzie tutaj oczywiście strzelba (rifle). Biegaj, więc do momentu aż boss wystrzeli trzy błyskawice (wszystkie powinny spudłować). Teraz możesz się zatrzymać i władować w demona kilka strzałów. Po 6 strzałach powinien zacząć ładować swoje błyskawice, więc od razu uciekaj. Powtórz to kilka razy i uważaj na jego pioruny, bo zabierają dużo energii.

Incubus powinien paść po 25-35 strzałach. Najprawdopodobniej, jeśli zbliżysz się do niego na tyle blisko, aby Harry celował prawie zupełnie pionowo, zadasz mu wtedy znacznie więcej obrażeń.