:: Menu ::  |Silent Hill|Silent Hill 2|Silent Hill 3|Silent Hill 4|SH: Origins|Silent Hill 5|SH: Shattered Memories|Inne|Underground|Autorzy|Download|Forum|Linki|
   > Historia
   > Postaci
   > Bronie
   > Przeciwnicy
   > Lokacje
   > Kostiumy
   > Zakończenia
   > Achievementy
   > Screeny

   > Galeria
   > Recenzja
   > Soundtrack
   > Odkrycia
   > Powiązania
   > Teksty











































































 

    Silent Hill: Homecoming - Screeny
   ------------------------------------------



Następowanie po sobie światów odbywa się w czasie rzeczywistym.
      

W SH: H zaproponowano dobrze znany system celowania rodem z RE4.
  


Zagadki z kabelkami na szczęście nie są szczytem kreatywności twórców.

   


Każdy boss, bądź potwór ma swoją symbolikę.

  


Niestety, przez większą część gry ktoś nam towarzyszy, nie pozwalając poczuć się samemu.


   


Nacisk na gore to kolejna nowość. Na obrazku Alex odpalający jedno z wykończeń na kultyście - w tym wypadku cios toporem w głowę.


Spotkanie ze Siamem, jedynym w miarę ciekawie zaprojektowanym potworem.



Wykańczanie potworów w tej części rzeczywiście daje najwięcej satysfakcji w serii.




Przeczesywanie więzienia z Wheelerem.





Temu kultyście nie poszczęściło się i skończył na ścianie w roli bombki choinkowej.



Jedna z niewielu lokacji zaprojektowanych z pomysłem.




Dla kontrastu kanały - tak nudnej lokacji SH-fani jeszcze nie widzieli.



Pojedynki z bossami pomimo tego, że solidne, nie dostarczyły aż tylu emocji ile zapowiadali twórcy.


Przewrót - nowa, bardzo przydatna technika.