Następowanie po sobie światów odbywa się w czasie
rzeczywistym. |
|
W SH: H zaproponowano dobrze znany system celowania rodem z
RE4. |
Zagadki z kabelkami na szczęście nie są szczytem
kreatywności twórców.
|
|
Każdy boss, bądź potwór ma swoją symbolikę.
|
Niestety, przez większą część gry ktoś nam towarzyszy,
nie pozwalając poczuć się samemu.
|
|
Nacisk na gore to kolejna nowość. Na obrazku Alex
odpalający jedno z wykończeń na kultyście - w tym wypadku cios toporem w głowę. |
Spotkanie ze Siamem, jedynym w miarę ciekawie zaprojektowanym
potworem. |
|
Wykańczanie potworów w tej części rzeczywiście daje
najwięcej satysfakcji w serii.
|
Przeczesywanie więzienia z Wheelerem.
|
|
Temu kultyście nie poszczęściło się i skończył na
ścianie w roli bombki choinkowej.
|
Jedna z niewielu lokacji zaprojektowanych z pomysłem.
|
|
Dla kontrastu kanały - tak nudnej lokacji SH-fani jeszcze nie
widzieli. |
Pojedynki z bossami pomimo tego, że solidne, nie dostarczyły
aż tylu emocji ile zapowiadali twórcy. |
|
Przewrót - nowa, bardzo przydatna technika. |