:: Menu ::  |Silent Hill|Silent Hill 2|Silent Hill 3|Silent Hill 4|SH: Origins|Silent Hill 5|SH: Shattered Memories|Inne|Underground|Autorzy|Download|Forum|Linki|
   > Historia
   > Postaci
   > Bronie
   > Przeciwnicy
   > Lokacje
   > Kostiumy
   > Zakończenia
   > Achievementy
   > Screeny

   > Galeria
   > Recenzja
   > Soundtrack
   > Odkrycia
   > Powiązania
   > Teksty


















































































































 

    Silent Hill: Homecoming - Bronie
   -----------------------------------------



Combat Knife

(Nóż bojowy)



- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Przemieniony Alchemilla Hospital (nóż jest wbity w lustro)

- Opis: Trochę zardzewiały i ostrze jest tępe, ale ciągle nadaje się do użycia.
- Rekomendowana na: Większość przeciwników, ze względu na prędkość ataku. Kilka poprawnie wykonanych kombosów powali przeciwnika, a sami nie zostaniemy nawet draśnięci.
- Inne zastosowanie: Rozcinanie "mięsnych" ścian oraz zasłon blokujących przejście.

 
 



Ceremonial Dagger (Rytualny sztylet)




- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Town Hall, podziemia
- Rekomendowana na: Jak w przypadku Combat knife z tym, że ta broń zadaje większe obrażenia, przez co jest bardziej śmiercionośna.
- Inne zastosowanie: To samo co w przypadku zwykłego noża oraz otwieranie niektórych drzwi.


Opis: "This ancient dagger is etched with strange markings. I swear I've seen it somewhere before."

"W tym starym sztylecie są wyryte dziwne znaki. Mógłbym przysiąc, że widziałem go gdzieś wcześniej."






Steel Pipe
(Stalowa rurka)




- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Na stole w garażu w domu Shepherdów
- Rekomendowany na: Niezbyt szybkich przeciwników.
- Inne zastosowanie: Wyważanie niektórych drzwi lub szafek.


Opis: "A section of steel plumbing pipe. It's a bit dirty, but easy to swing."

"Częśc rurki hydraulicznej. Trochę brudna, ale łatwa w wymachiwaniu."







Crowbar
(Łom)




- Kiedy można ją zdobyć: grając 1 raz
- Lokacja: Hell Descent
- Rekomendowany na: Jak w przypadku stalowej rurki.


Opis: "This crowbar is heavier and more powerful than the pipe."

"Ten łom jest cięzszy i silniejszy niż stalowa rurka."






Fire axe
(Topór strażacki)


- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Silent Hill (leży pod wozem strażackim)
- Opis: Może posłużyć do wyłamywania drewnianych przeszkód oraz przebijania się przez uszkodzone ściany
- Rekomendowana na: Lurker
- Inne zastosowanie: Jak w opisie.







Mk 23 Handgun
(Pistolet Mk23)




- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Warszat Curtisa
- Czy trzeba ją przeładowywać: Tak
- Rekomendowany na: Smog - wystarczy kilka strzałów w jego wyeksponowane płuca.
Szczególnie zalecane jest stosowanie go na bossów, gdyż ze zwykłymi przeciwnikami można się uporać bronią białą.

Opis: "The 9mm pistol Curtis Ackers gave me. It's in good condition, and easy to use."

"Pistolet 9mm, dostałem go od Curtisa Ackersa. Jest w dobrym stanie i łatwy w użyciu."







Chrome
Hammer Pistol


- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Rose Heights Cemetery, w grobowcu zabitym deskami
- Opis:Zadaje większe obrażenia i mieści więcej amunicji niż zwyczajny pistolet.
- Czy trzeba ją przeładowywać: Tak
- Rekomendowany na: Jak w przypadku Mk23 Handguna.







Shotgun
(Strzelba)



- Kiedy można ją zdobyć: Grając pierwszy raz
- Lokacja: Posterunek policji, dostajemy ją od Wheelera

- Opis: Dewastujący z bliskiej odległości, ale strzela i przeładowuje się powolnie.
- Czy trzeba ją przeładowywać: Tak
- Rekomendowany na: Schism.






BlueSteel
Shotgun


- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Shepherd's House, w piwnicy
- Opis: Zadaje większe obrażenia i mieści więcej amunicji niż zwyczajna strzelba.
- Czy trzeba ją przeładowywać: Tak
- Rekomendowany na: Schism







M14 Assault Rifle
(Karabin
szturmowy M14)






- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Silent Hill, Dargento Cemetery, Moon Gate. Po włożeniu do statuy Turquoise i garnet gemu.
- Opis: Strzela powoli, ale ma większy zasięg i większą moc niż jakikolwiek pistolet.
- Czy trzeba ją przeładowywać: Tak
- Rekomendowany na: Większość przeciwników ze względu na siłę ognia, ale z racji tego, że nie znajdziemy do niej zbyt wiele amunicji, wskazane jest używanie jej głównie na bossów.







Police Marksman Rifle
(Karabin policyjny)


- Kiedy można ją zdobyć: Grając 1 raz
- Lokacja: Lair
- Opis: Zadaje większe obrażenia i mieści więcej amunicji niż zwykły karabin.
- Czy trzeba ją przeładowywać: Tak
- Rekomendowana na: Jak w przypadku Mk14 Assault Rifle






Circural Saw
(Piła tarczowa)



- Kiedy można ją zdobyć: Grając 2 raz
- Lokacja: Garaż w domu Shepherdów
- Opis: Przenośna piła tarczowa napędzana gazem/benzyną. To naprawdę może kogoś pociąć na kawałki.
- Rekomendowana na: Nurse, Schism, Smog. Szczególnie efektywna na potwory humanoidalne, drugi tryb ataku potrafi rozszarpać przeciwnika w ciągu chwili. Nie jest zalecana na szybszych przeciwników.






Laser Pistol

(Pistolet laserowy)




- Kiedy można go zdobyć: Grając 2 raz, po zdobyciu zakończenia UFO
- Lokacja: Pokój Josha i Alexa w domu Shepherdów
- Opis: Mały, ale bardzo efektywny. Skąd on pochodzi? Czy zostawili go tutaj obcy?
- Czy trzeba ją przeładowywać: Nie
- Rekomendowana na: Wszystkich przeciwników, naprawdę duża siła rażenia.