> Historia
> Postaci
> Przeciwnicy
> Notatki
> Zakończenia
> Screeny
> Galeria
> Recenzja
> Opis
> Soundtrack
> Odkrycia
> Powiązania
> Teksty
|
Silent
Hill Origins - Zakończenia
----------------------------------------
|
|
Zakończenie
GOOD
Co należy zrobić:
- Zakończenie to zdobywa się przechodząc grę po raz pierwszy.
Opis zakończenia:
Po pokonaniu końcowego bossa Travis wydostaje się z Silent Hill i odnajduje na drodze
ciężarówkę, którą przybył do miasteczka. W kieszeni wciąż trzyma kluczyki, tak
więc bez zastanowienia udaje się do pojazdu. Będąc w kabinie dostrzega w lusterku
znajomą mu twarz. Jest to twarz Alessy, która na rękach trzyma małe dziecko. Travis
uśmiecha się przez chwile, po czym kasuje licznik przejechanych kilometrów i wyrusza w
dalszą podróż. Ekran wyciemnia się, a w tle usłyszeć można dialog mężczyzny z
kobietą. To Harry z pierwszej części gry i jego żona. Odnajdują małą dziewczynkę i
dają jej na imię Cheryl. Zaraz po tym słychać głos Dahlii i innej osoby związanej z
kultem. [...]
|
|
|
Zakończenie BAD
Co należy zrobić:
-Przejdź wcześniej grę uzyskując zakończenie Good.
-Zabij przynajmniej 200 przeciwników.
Opis zakończenia:
Travis budzi się w ciemnym pomieszczeniu, oświetlonym jedynie przez migoczącą
żarówkę lampy, która kołysze się nad jego głową. Leży przywiązany do łóżka w
izolatce szpitala psychiatrycznego. Próbuje się stamtąd wydostać, lecz pasy którymi
jest przywiązany do łoża są zbyt mocne. Po chwili widać jak strzykawka wbija się w
jego skóre, a Travis ma coraz mniej ochoty aby szarpać się z pasami. W tle słychać
głos jego matki, a potem lekarza. Kolejne ujęcie ukazuje Travisa, który klęczy na
podłodze a zbliżenie ujawnia, że jego ręcę pokryte są krwią. Travis zaczyna znowu
szarpać się z pasami, a ekran powoli wyciemnia się. [...]
|
|
|
Zakończenie UFO
Co należy zrobić:
-Przejdź grę przynajmniej raz.
-Sprawdź schody obok poczty (Post Office) aby zdobyć klucz do pokoju nr. 502. Wejdź do
tego pokoju (znajduje się w Riverside Motel) będąc w normalnym świecie.
Opis zakończenia:
Travis próbuje użyć klucza aby wejść do pokoju nr. 502, lecz okazuje się że ten nie
pasuje do zamka. Spogląda wtedy na księżyc, na którego tle pojawia się nagle statek
kosmiczny. Statek ląduje tuż obok, a z jego wnętrza wychodzi kosmita, trzymający pod
ręką psa. [...]
|
|