:: Menu ::  |Silent Hill|Silent Hill 2|Silent Hill 3|Silent Hill 4|SH: Origins|Silent Hill 5|SH: Shattered Memories|Inne|Underground|Autorzy|Download|Forum|Linki|
   > Historia
   > Postaci
   > Przeciwnicy
   > Notatki
   > Zakończenia
   > Screeny
   > Galeria
   > Recenzja
   > Opis
   > Soundtrack
   > Odkrycia
   > Powiązania
   > Teksty

































 

    Silent Hill Origins - Zakończenia
   ----------------------------------------











       
Zakończenie GOOD

Co należy zrobić:
- Zakończenie to zdobywa się przechodząc grę po raz pierwszy.

Opis zakończenia:
Po pokonaniu końcowego bossa Travis wydostaje się z Silent Hill i odnajduje na drodze ciężarówkę, którą przybył do miasteczka. W kieszeni wciąż trzyma kluczyki, tak więc bez zastanowienia udaje się do pojazdu. Będąc w kabinie dostrzega w lusterku znajomą mu twarz. Jest to twarz Alessy, która na rękach trzyma małe dziecko. Travis uśmiecha się przez chwile, po czym kasuje licznik przejechanych kilometrów i wyrusza w dalszą podróż. Ekran wyciemnia się, a w tle usłyszeć można dialog mężczyzny z kobietą. To Harry z pierwszej części gry i jego żona. Odnajdują małą dziewczynkę i dają jej na imię Cheryl. Zaraz po tym słychać głos Dahlii i innej osoby związanej z kultem.
[...]















Zakończenie BAD


Co należy zrobić:
-Przejdź wcześniej grę uzyskując zakończenie Good.
-Zabij przynajmniej 200 przeciwników.

Opis zakończenia:
Travis budzi się w ciemnym pomieszczeniu, oświetlonym jedynie przez migoczącą żarówkę lampy, która kołysze się nad jego głową. Leży przywiązany do łóżka w izolatce szpitala psychiatrycznego. Próbuje się stamtąd wydostać, lecz pasy którymi jest przywiązany do łoża są zbyt mocne. Po chwili widać jak strzykawka wbija się w jego skóre, a Travis ma coraz mniej ochoty aby szarpać się z pasami. W tle słychać głos jego matki, a potem lekarza. Kolejne ujęcie ukazuje Travisa, który klęczy na podłodze a zbliżenie ujawnia, że jego ręcę pokryte są krwią. Travis zaczyna znowu szarpać się z pasami, a ekran powoli wyciemnia się.
[...]
 












Zakończenie UFO


Co należy zrobić:
-Przejdź grę przynajmniej raz.
-Sprawdź schody obok poczty (Post Office) aby zdobyć klucz do pokoju nr. 502. Wejdź do tego pokoju (znajduje się w Riverside Motel) będąc w normalnym świecie.

Opis zakończenia:
Travis próbuje użyć klucza aby wejść do pokoju nr. 502, lecz okazuje się że ten nie pasuje do zamka. Spogląda wtedy na księżyc, na którego tle pojawia się nagle statek kosmiczny. Statek ląduje tuż obok, a z jego wnętrza wychodzi kosmita, trzymający pod ręką psa.
[...]