No jak to o co chodzi - a jaka godzina jest na wszystkich zegarach ustawiona i jaki numer przewija się przez całą grę (również w tym pokoju jest o nim wzmiana)?
A jak już to rozwiążesz, to będziesz musiał użyć czegoś, co pomaga dzieciakom, gdy te się boją i są samotne .
Nie najeżdżajcie na ludzi, bo akurat ta zagadka jest skopana.
Kiedy grając pierwszy raz (za drugim było okej) ustawiłem odpowiednią godzinę, to "żaluzje" się nie podniosły, a na domiar złego wskazówki zaczęły wariować i nie dało się ich w ogóle ustawić. Dopiero kiedy przypadkiem ustawiłem sobie 15:40 wszystko wróciło do normy.
Za drugim razem problemu nie było.
Kolejna osoba ma z tym problem, a przecież to nie jest nic trudnego
Tak kur...
Jakby nie zajrzał do poradnik za cholerę bym nie zgadł jaką godzinę by tu nastawić bo tak zwana notatka mówi o czymś ,ale domyśleć się nie można bo to w ogóle nie w stylu serii,że mówią ci coś w prost ,bo na ścianie jest mowa o jakiś poranku więc testowałem wszystkie godzinny poranne.
Najlepiej w Googlach wpisać "sh5+walktrought" ,zanotować wszystkie cztery zagadki chociaż ta z maskami jest spox...Reszta to domysł na milion.
Jaki domysł na milion?
Fakt, z orderami nie znałem odpowiedniego rozkładu, ale w sumie jest 9 możliwości więc sprawdzenie wszystkich nie było trudne; z nożami - banał, bo ślady po nożach były widoczne; maska - jedną (ta ze stoicką twarzą) można łatwo zgadnąć, drugą już gorzej; ale już zegar był banalny - jak pisałem, raz, że wszystkie zegary w grze stoją na tej jednej godzinie (nawet na posterunku policji była zagadka, która odnosiła się do tej godziny), a dwa - na kartce był napisany ten właśnie numer.
Najgorsza zagadka wg mnie (na razie doszedłem do więzienia tylko) to ta z puzzlami na strychu - po 30 minutach bezsensownego przesuwania klocków w końcu zrezygnowałem i spojrzałem na GameFAQs.
Wskazówka była na samochodzie w pobliżu - było tam coś o czasie, czyli po prostu trzeba było wklepać "206"
A w środku była paczka naboi do shotguna oraz chyba first aid albo health drink.
minutach bezsensownego przesuwania klocków w końcu zrezygnowałem i spojrzałem na
A tu cie mam.
Akurat to wymaga tylko cierpliwości i logicznego myślenia.
Zajęło mi to 20 minut ,ale rozwiązałem sam.
Mr_Zombie napisał/a:
Jaki domysł na milion?
Przepraszam medalów było 3 ,więc daje to 27 kombinacji.
Mr_Zombie napisał/a:
le już zegar był banalny - jak pisałem, raz, że wszystkie zegary w grze stoją na tej jednej godzinie
Taaaa jakby nie miał nic do roboty jak sprawdzać każdy zegar ,jaki jest w grze.O_o.
Bo może jakiś drink tam jest i może jeszcze Alex powie jakie fajne miał dzieciństwo z zegarem.
Mr_Zombie napisał/a:
na kartce był napisany ten właśnie numer
No dobra ale niby jak mam powiązać numer pokoju z czasem huh.
Ta krwista notatka odnosiła się do zegara ,a to druga to bajer ,tak myślałem i jak mówiłem wcześniej sprawdziłem wszystkie godziny poranne.
edit:
Mr_Zombie napisał/a:
Sorki, pomyliłem się, jest 6 kombinacji (permutacja bez powtórzeń zbioru 3-elementowego: 3! = 6)
Typowe,nie zrozum mnie źle ,ale fajnie wiedzieć ,że ktoś się na tym zna ,A błąd był celowy ,ale możesz myśleć co chcesz.
Fajnie jest testować ludzi.I sprawdzać jak cie oceniają.Dziękuje za emotikon.
edit2:
Bez żadnego ukrytej złej myśli.Ziom :grin2:
_________________ Sono Me Dare No Me?
Ostatnio zmieniony przez SiedzacyWKiblu 2008-12-03, 20:29, w całości zmieniany 3 razy
Jestem w alternatywnym domu Shepardów. Rozwiązałem już trzy zagadki. Została mi tylko ta z zegarem. Jednak mimo iż ustawiam prawidłową godzinę 2:06 nic się nie dzieje. Co robię źle? Może to bug?
Albo masz ten problem co ja. Mianowicie też myślałem, że to bug, ale okazało się, że trzeba odwrócić wskazówki. W sensie ich zakończenie po lewej stronie, odwróć tak by było na godzinie 2:06. No nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć.
Jeśli to i rada Devila nie pomoże, to masz większy problem.
W tym temacie został poruszony ten sam problem. Raczej jest to bug - Homecoming jest ich pełen. Ja np. przy drugim podejściu do gry nie mogłem zdobyć mapy domu Shepherdów (tej w schowku w pokoju Alexa i Josha), bo przycisk ukryty za książkami nie był aktywny.
Wszystko wskazuje na to, że trzeba popróbować różnych ustawień.
_________________ Do you really love her? In sickness and in health? If you truly love her, then you must act.
It all depends on how hard you fight for her. Whatever happens, don't give up.
And if it comes to it, you must be willing to protect her with your very life.
After all, true love means a willingness to sacrifice.
Be true to your heart and with luck, things will work out in the end.
Wiek: 31 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 42 Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2009-03-26, 19:18
Masz TU albo TU save zaraz po tej zagadce. Apteczki masz dość dużo więc nie powinieneś mieć dalszych problemów. :grin:
Save wklej do C:\Documents and Settings\All Users\Documents\Silent Hill Homecoming\ lub C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty udostępnione\Silent Hill Homecoming\ :grin2:
Ostatnio zmieniony przez Devil 2009-03-26, 19:33, w całości zmieniany 2 razy
Wolę nie korzystać z czyiś zapisów i mieć tą satysfakcję z samodzielnie ukończonej gry :grin: . Cho***** bug !!! Mimo to dzięki za pomoc . Wygląda na to, że na razie odłożę SH H na półkę ;| ...
Jeżeli dobrze pamiętam z jakiegoś FAQ, jeżeli zagadka z zegarem nie jest pierwszą, którą rozwiązujesz, to wówczas pojawia się ten błąd.
Rozwiązaniem jest ustawić zegar na godzinę 12:00, a potem powoli przesuwać wskazówkę minutową zgodnie z ruchem wskazówek zegara, aż w końcu wypadnie godzina, którą gra uzna za słuszną. W ten sposób, metodą prób i błędów (bo będziesz sprawdzał wszystkie możliwe czasy po 12:00) rozwiążesz to.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum