wow. bo się nabiorę a po za tym sugerujecie że wcześniej harry z sh1 miał dobry wzrok ? to dlaczego w kafejce zauważył cybil dopiero jak podeszła do niego blisko, pojawiła się jak duch ? nie sądzę
Ostatnio zmieniony przez david113 2009-05-23, 10:49, w całości zmieniany 1 raz
"Shattered Memories ma trafić do sklepów już na jesień tego roku!" - to cytat ze strony z grami na psp. Z tego wynika, że na inne konsole także będzie dostępny właśnie wtedy! Kto się nie może doczekać ? :-)
W informacjach podałem link do trailera (jeżeli komuś nie chce się zmieniać tematu, to proszę raz jeszcze: LINK). Graficznie wygląda bardzo dobrze.
Rozwaliła mnie jednak jedna rzecz - domysły o tym, że w grze będą dwie wersje Cybil, w zależności (zapewne) od wyników testu, są prawdziwe. :O W filmiku na przemian pokazana jest seksowna blond policjanta w okularach i z wielkim dekoltem, oraz wersja policjantki w czarnym, pełnym umundurowaniu i czapce z daszkiem. Jeżeli cała gra ma tak wyglądać, to zapowiada sięto genialnie.
Motywu z Cybil szło się domyślić, nawet chyba ktoś na forum wspomniał, że pewnie takie coś się pojawi. Co do samego trailera...z kim Dr. K tam rozmawia, z sekretarką? Ma swoje biuro w Silent Hill? Pewnie ma tam jeszcze księgową, kilka sprzątaczek i chłopca na posyłki, który lata do pobliskiego supermarketu po zakupy :lmao: Anyway, do tej pory nie narzekałem, ale co ja mogę powiedzieć o tym całym shifcie na...ice world, oprócz tego, że imo jest on tandetny. Już nie chodzi mi tutaj o kategorie Silent Hillowe, ale ogólnie.
hm...ja byłem dosć entuzjastycznie nastawiony do gry po obczajeniu początkoych newsów, natomiast trailer nieco ostudził zapał. Nie wiem czemu, bo jako tako wsio ok ale...jakoś przeszkadzała mi ta zamiana światów, szczególnie że wyglądało to jakby Czerwie z Diuny ryły asfalt...harry jakoś wcześniej wydawał mi się lepszy...bardziej wiarygodny..sam nie wiem poczekam na więcej póki co nadal ciekawi mnie efekt i to bardzo
Z trailera mogę wywnioskować, że po raz kolejny zadbano o to, żeby postaci miały bardziej wiarygodne dialogi w kontraście do tych z SH1-4, które zawsze były najsłabszą stroną tych odsłon. Podoba mi się to. Sam koncept alternatywnego SH skutego lodem wydaje się być trochę kontrowersyjny, zważywszy na fakt, że w pierwowzorze wygląd Otherworld bazowany był na tym, co przeżyła i wycierpiała Alessa. Więc albo twórcy planują jakieś poważniejsze alteracje w scenariuszu, albo sami nie wiedzą co robią xD Ciekaw jestem co tam sobie wymyślili. Może pozytywnie czymś zaskoczą.
A i moim osobistym zdaniem lepsza byłaby Cybil w pełnym odzieniu. To bardziej naturalne. Gdzie niby spotkamy policjantkę z roznegliżowanym dekoltem, w zawadiackiej fryzurze i fikuśnie nałożonych okularach, która ponętnym spojrzeniem podnosi ciśnienie w spodniach facetów? xD A może to kolejny, ważniejszy punkt fabuły planowany przez Climax?
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2009-05-30, 16:21, w całości zmieniany 1 raz
Gdzie niby spotkamy policjantkę z roznegliżowanym dekoltem, w zawadiackiej fryzurze i fikuśnie nałożonych okularach, która ponętnym spojrzeniem podnosi ciśnienie w spodniach facetów?
I to w zimę podpiszę się pod Majkim...dialogi co prawda moze i będą wiarygodne, ale jak wspomniaęłm, ta postać Harry'ego jakoś mniej wiarygodna...stary miał swój styl a ten jest taki na siłę jakby znowocześniały...przynajmniej mam takie odczucie
A mnie się podoba i Harry, i przemiana w alternatywny świat. Wygląd postaci gra u mnie drugorzędną rolę, najważniejsze, żeby fabuły nie spieprzyli. Harry rzeczywiście trochę nowocześnie wygląda, ale nie dopatrujmy się wszędzie "zmian na siłę". Jakieś musiały się pojawić, na tym polega rozwój. To, co powstanie z tych zmian, to już zupełnie inna sprawa...
Cybil... Hmmm, rzeczywiście, wersja "święcąca cycem" zupełnie mi nie pasuje. Takie widoczki to raczej na www.xxx-cośtam.com, a nie w SH...
Przemiana w alternatywny świat bardzo mi się podobała, aczkolwiek mogłaby być bardziej dynamiczna. To jeszcze trailer, mam nadzieję, że nad tą kwestią popracują i uczynią z niej prawdziwy majstersztyk. Co do samego znaczenia... Być może Alessa chce tym razem ostudzić się i zapał tych, którzy chcą narodzenia Goda? XD
_________________ My computer says no...
(cough)
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-30, 17:34
Premiera 2009, dobrze. Na początku mówiło się o jesieni 2009, oby nic się nie zmieniło. Trochę za holiłudzki ten trailer, ale jeszcze nie ma powodów do paniki. No i voice-actorzy brzmią podobnie do tych z oryginału - plus.
Wysłany: 2009-06-01, 17:25 Nowy SH czyli co powinno być a czego nie
Witam.Do otworzenia tego tematu natchneła mnie zapowiedź nowego/starego SH.Co chcielibyście zobaczyć w tej grze a czego nie?Co sądzicie o tym , że potwory bedą potrafiły ,,komunikować" się między sobą i przechodzić do innych lokacji za bohaterem?
Prosze o wszelkie sugestie dotyczące taj gry.
Co sądzicie o tym , że potwory bedą potrafiły ,,komunikować" się między sobą i przechodzić do innych lokacji za bohaterem?
Jak dla mnie to fajny pomysł. Tym bardziej ze podobno ma nie być walki. Tylko sama ucieczka. To doda troche tempa grze. Albo zgubimy potwora gdzieś w ciemnym korytarzu, albo bedziemy użerać sie z nim przez jakiś czas.
Ja się podpiszę pod pierwszym akapitem Dosi, napiszę iż jestem w niebo wzięty. Ten profil i zmiana świata w zależności... Cudo. Po prostu mi się wszystko podoba. Nie żebym był jakimś SH1 hejterem czy coś ale te dialogi (That's absurd) czy strzelanie do (hjuman biing) to wprawiały mnie w nastrój w jaki wcześniej wprowadzał mnie jedynie Marek Kondrat w dniu świra. Czekam. Czekam.
_________________ "To, że jestem online na forum nie znaczy, że siedze przed kompem. Pomyśl o tym zanim coś takiego napiszesz " - Józef Piłsudski, Biblia 14:23
Hmm..ale to może stworzyc problem z tzw. Backtrackingiem czyli powrotem do tej samej lokacji.A niema nic gorszego niż banda potworów ganiająca cie po ulicach...Rozwiązanie z ekwipunkiem zasługuje na brawa.Podobna rzecz była w Dead Space tyle ze w formie hologramu.
Za wszelkie błędy przepraszam.Chyba odinstaluje GG bo to ze mnie dysortografa zrobiło.
W grze ma być też system który modyfikuje świat na podstawie tego , co gracz zrobi np : wchodzi do biura i od tego , czy najpierw popatrzy na rozebraną panienke na plakacie czy odrazu zacznie szukac mapy będzie modyfikować drobiazgi w grze.Wątpie czy będzie miało to przekład na zakończenie gry , ale większa ilośc takich akcji mogła by to zmieniać (koniec gry znaczy)
Wiek: 38 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-02, 14:45
Muszę się pospieszyć z naszym forumowym projektem, bo wyjdzie na to, że moje pomysły ktoś wcześniej zrealizuje Co prawda nie myślałem o biurze, ale ten sam rodzaj oddziaływania na przebieg gry chodził mi wczoraj po głowie.
_________________ RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2009-06-02, 14:55, w całości zmieniany 1 raz
Szkoda że więcej ludzi z forum niepisze w tym temacie :nerd:
Ciekawe jest też to , jak problem obrony naszego protagonisty rozstanie rozwiązany.Bo SH to nie jest gra o wiecznej ucieczce (Mirrors Edge).Niemówie tutaj o bataliach ale o tym , że jakiegoś ,,paskuda" położymy choćby i z deski po to , zeby dalej na niezawadzał.Niszczenie broni to był by zły pomysł , ale takie coś , ze np : przy każdym nastempnym ciosie zadajemy mniej dmg.I tak deską pierwsze 2/3 ciosy zadajemy z normalnym dmg tak następne z coraz mniejszym.Było by to odwzorowanie męczenia się postaci
_________________
Ostatnio zmieniony przez Sidri 2009-06-02, 15:00, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum