Silent Hill Page

Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie odnośnie zakończenia i Hyper Blastera
Autor Wiadomość
karpinxxx 
Cockroach

Wysłany: 2009-03-03, 22:16   Pytanie odnośnie zakończenia i Hyper Blastera

Szukałem sobie info na temat kolorów Hyper Blastera (jak je zdobyc itp) i znalazłem coś takiego!!!!!

To save Nurse Lisa first of all what do we do is do not beat all monsters with pistol, shotgun and rifle, except the Boss and save Cybil at the Amusment Park by using red liquid.

Second, at the school when you fight the giant lizard, beat that monster by using Katana Sword which you've got from the Dog House. Beware! Do not attack that lizard from behind, it's dangerous. Fight by frontal attack! After you beat that monster with Katana Samurai go to Gordon's House. Inside the house there's the door is jammed before, but this time the door can be opened. Find Aglophotis SP (special red liquid) in this room. At the Nowhere, when you meet Nurse Lisa, normally she will turn into the monster with blood on her head. But this time it will different. When Lisa start turn into the monster, Harry will save her by using Aglophotis SP into her body. And then she'll come back into "normal nurse" again. She'll hug Harry so tight! At the end of the game after you beat Alessa, you'll see that Harry, Cheryl, Cybil, Dr Kaufmann and Nurse Lisa will escape from that disaster. And you'll have get EXCELLENT ending.

And third, don't forget to watch video tape on the Hospital and Nowhere! It's important either to get EXCELLENT ending. Because, there's Nurse Lisa on that tape. If you were not watching that video tape, both on the Hospital and Nowhere, than Lisa will not appear at the end of the game even though you have already save her!

Good Luck

Bersek 
Caliban

Wysłany: 2009-03-03, 22:23   

Bullshit.
Czyżby kolejny cyrk a'la Ambulance ending?
karpinxxx napisał/a:
beat that monster by using Katana Sword

Nie wiem czy to w ogóle jest możliwe.
karpinxxx napisał/a:
Inside the house there's the door is jammed before, but this time the door can be opened.

Jasne...tylko zanim ktoś tam dojdzie to będzie się próbował zabić Split Heada kataną (co chyba nie jest możliwe)
karpinxxx napisał/a:
She'll hug Harry so tight! At the end of the game after you beat Alessa, you'll see that Harry, Cheryl, Cybil, Dr Kaufmann and Nurse Lisa will escape from that disaster. And you'll have get EXCELLENT ending.

:thumbup:

Zaratul 
Valtiel

Wysłany: 2009-03-03, 22:28   

Widać z kilometra że to fake.Nie ma czegoś takiego jak exelent ending,fani to sobie wymyślili. :)
Tylko zastanawiam się po co ludzie robią tę całą szopkę typu ambulance ending i inne takie.

karpinxxx 
Cockroach

Wysłany: 2009-03-03, 22:32   

hehe tez mi to smierdzi troche, no ale nie zaszkodzi sprobowac, wlasnie zaczalem znow przechodzic wszystkie czesci Silent Hill, wiec sprawdze... a jak jest z tym hyper blasterem i jego kolorami???

Devinitum 
Pendulum

Wysłany: 2009-03-04, 08:15   

Żółty Hyper Blaster, to chyba ten najlepszy i trzeba mieć 10 gwiazdek w końcowym rankingu by go zdobyć. Jest jeszcze jeden za 8 gwiazdek (chyba zielony) i jest nieco słabszy od żółtego.

StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE

Wysłany: 2009-03-04, 10:03   

Geez. Szkoda, że autor tej "rewelacji" nie dopisał jeszcze na koniec drobnym druczkiem: "powodzenia przy zabijaniu split head'a kataną FRAJERZY! buhahhahaha <i tu szatański śmiech>". Fake, fake, fake. Po pierwsze konia z rzędem temu, który zabije tego bossa kataną, po drugie: "Inside the house there's the door is jammed before, but this time the door can be opened. Find Aglophotis SP (special red liquid) in this room." Yeah, right. To już ta bajka o ambulansie była bardziej wiarygodna xD

Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza

Wysłany: 2009-03-04, 10:58   

karpinxxx napisał/a:
At the end of the game after you beat Alessa, you'll see that Harry, Cheryl, Cybil, Dr Kaufmann and Nurse Lisa...

...Alessa and Dahlia...

karpinxxx napisał/a:
...will escape from that disaster. And you'll have get EXCELLENT ending.

:lol:

(cough)
Ostatnio zmieniony przez Doxepine 2009-03-04, 10:59, w całości zmieniany 1 raz  

Abaddon 
Mumbler

Wysłany: 2009-03-04, 13:36   

Gheh xD a myślałem że ludzie poprzestali na pierdołach o "Ambulance", ale widzę że moda na tanie sensacjie jeszcze się nie skończyła...

jakiś śmieszny ludzik napisał/a:
At the end of the game after you beat Alessa, you'll see that Harry, Cheryl, Cybil, Dr Kaufmann and Nurse Lisa...

brakuje jeszcze Samaela i UFOków xD

ten sam śmieszny ludzik napisał/a:
...will escape from that disaster. And you'll have get EXCELLENT ending.

Kurcze, chyba zagram jeszcze raz, może odkryję "Super Extra Ending" :lol:
Ostatnio zmieniony przez Abaddon 2009-03-04, 13:39, w całości zmieniany 1 raz  

karpinxxx 
Cockroach

Wysłany: 2009-03-05, 12:28   

Dobra, wiemy, że to zakończenie to fake, ale dalej mam pytania na temat tych Hyper Blasterów, powiedzmy, że przechodząc grę za pierwszym razem zdobędę 8 dużych gwiazdek i wtedy za 2 razem zdobędę zakończenie UFO to Hyper Blaster będzie miał od razu kolor zielony???? Czy będzie to normalny niebieski Hyper???

Odpowiedz do tematu