Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: AlaV
2011-06-02, 21:53
SH2 a procesory wielordzeniowe
Autor Wiadomość
Archound 
Cockroach


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 3
Wysłany: 2008-10-01, 15:36   SH2 a procesory wielordzeniowe

Jak wyżej, po sekundzie lub dwóch zacinają mi się filmy tworzone na silniku gry, da się je ominąć escape'm ale co to za gra.

Ów błąd pojawił się po pierwszej rozmowie z kobietą na cmentarzu.

Mam również problem z wyłączeniem gry, podczas którego to zawiesza się ona.

Proszę o pomoc :(
Mój pierwszy kontakt z SH i takie rzeczy :P

Posiadam grafikę Palita GeForce 7900 GS i Windows XP Home.

Podejrzewam problem z kodekami, lecz mam raczej te najnowsze - jednakże nie znam się na tym za bardzo. Mam również sporo odtwarzaczy, WMP, QT, VPlayer, CinemaPlayer, AllPlayer, Media Player Classic :P

No co :P
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2008-10-01, 15:45   

Archound napisał/a:
Jak wyżej, po sekundzie lub dwóch zacinają mi się filmy tworzone na silniku gry, da się je ominąć escape'm ale co to za gra.


Jesteś pewien, że chodzi o wstawki liczone w czasie rzeczywistym, a nie o FMV? Bo ja bym bardziej stawiał na FMV (to te z ładniejszą grafiką :lol: ), w tym wypadku problem stanowią na bank 2 elementy. Kodeki (najlepiej to je w ogóle wyłączyć), oraz sterowniki do karty graficznej (w tym wypadku musiałbyś pościągać parę wersji sterów i zobaczyć na których będzie najlepiej), najlepiej jakieś najnowsze, w każdym razie nie zjeżdżaj poniżej wersji ForceWare 70.xx bo poniżej tego nawet nie wykryje Twojej karty.
 
 
Archound 
Cockroach


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 3
Wysłany: 2008-10-01, 18:32