Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
SILENT HILL - LET'S PLAY - GRACZ PRAWDZIWY
Autor Wiadomość
GraczPrawdziwy 
Cockroach
SILENT HILL ONLY PLAYSTATION


Wiek: 31
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 2
Wysłany: 2016-06-02, 23:20   SILENT HILL - LET'S PLAY - GRACZ PRAWDZIWY

:D ZAPRASZAM - CIEKAWY KOMENTARZ, SPOKOJNY I KULTURALNY - https://www.youtube.com/p...h7lC5a_HzVszviA
_________________
Jak grać w Silent Hill to tylko na konsoli... ;)
 
 
Daffodil 
Lurker



Wiek: 27
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 375
Wysłany: 2016-06-03, 00:33   

Szykuje się konkurencja dla vilka, widzę. :D Ale spokojnie, nie przekabacisz mnie tak łatwo. Co to, to nie!
W każdym razie - fajnie, że starasz się nagrywać serię Let's Play z tak starą grą. Nie znam się osobiście na tym, bo takich youtuberów po prostu nie mam w zwyczaju oglądać, ale pierwszy odcinek miło się oglądało. Jakichś większych błędów żem nie dostrzegł. Może właśnie z powodu małego doświadczenia nie jestem wybredny. :D
Swoimi filmikami mi przypomniałeś, że od dłuższego czasu zabieram się za tę właśnie część serii Silent Hill, aczkolwiek zawsze mi coś przeszkadzało, wiecznie wypadało. Teraz sobie postanowiłem, że w końcu zagram w to na PS3, gdy tylko pobiorę ową grę z PS Store. A zobaczywszy twój film, wiem, że nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto.
Masz w planach nagrywanie czegoś jeszcze z Silent Hill?
_________________
Strzeż się spojrzenia Mary Shaw,
miast dzieci miała lalek sto.
A jeśli ujrzysz ją we śnie,
przed krzykiem niech Bóg broni cię.
 
 
Amy Blue Rose 
Lying Creature
Zaprawiona w boju ;)



Pomogła: 1 raz
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Gru 2013
Posty: 439
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-06-03, 14:53   

Oho coś czuję,że niezły seans się szykuje, moim zdaniem to nie odczuwam konkurencji wśród LP bo każdy ma swój styl grania.

Tak czy siak, jestem ciekawa czy masz zamiar nagrywać jeszcze inne "Zagrajmy w ....."?