Sorry, już dawno po fakcie, tłumaczenie skończone, teraz zajmujemy się poprawą błędów, a trochę ich było. Jeśli chcesz nam pomóc, to byłoby nam bardzo miło, gdybyś przy okazji grania (oczywiście jeślibys chciał) wyłapał błędy i poinformował nas o tym.
W dziale "Download" pojawila sie wersja 1.2... naprawia blad niemoznosci wziecia mapy szpitala i pare innych.... Mam nadzieje ze to juz ostatnia wersja
Jak się domyślam, podmienić na chwilę pliki na oryginalne, angielskie. Ale w przypadku, gdy robimy jakieś tłumaczenie, nie powinno być takich sytaucji, by zmuszać gracza do powyższych czynności, stąd poprawka.
dobra ja uwazam ze nalezalo by dac poprawki do spolszczenia,poniewaz zmazalo ono kody w niektórych miejscach np.w sejfie lub do skrzynki w szpitalu !!
Z sejfem to nie wiem, nie próbowałem, bo nie miałem save'a, by sprawdzić. Jeśli ktoś ma problemy z tego powodu z zebraniem amunicji, proszę na chwilkę wrzucić oryginalny plik amerykański tekstu. To pewien dyskomfort, nie mamy na razie koncepcji jak ten błąd wyeliminować, jeśli ktoś ma jakiś pomysł odnośnie tego, bardzo prosimy o sugestie. Natomiast jeśli chodzi o skrzynkę, to musiliśmy tu pójść na pewien kompromis, tekst bezpośrednio na maszynie jest nie do odczytania, ale widać kod, natomiast gdy spojrzysz do notatek, to widać tam już kompletny tekst notatki, kod magicznie znika.
Cóż, przykro nam, że nie udało nam się wykonać tego fragmentu, tak jak tego sobie życzyliśmy, ale kod gry w tym miejscu był jakiś "porąbany" i efekty wyszły takie, jakie widzicie...
A tak na marginesie, czy nikt nie doszedł jeszcze poza granicę szpitala, bo jak na razie dostajemy informacje odnośnie błędów, ograniczając się jedynie do tego budynku i apartamentów.
Jeszcze mały edit:
harry mason napisał:
Cytat:
dobra ja uwazam ze nalezalo by dac poprawki do spolszczenia,poniewaz zmazalo ono kody w niektórych miejscach np.w sejfie lub do skrzynki w szpitalu !!
Harry Mason , napisałeś "np.", tzn. że gdzieś jeszcze zmazało kod, a my o tym nie wiemy?
Harry Mason , napisałeś "np.", tzn. że gdzieś jeszcze zmazało kod, a my o tym nie wiemy?
no bo ze spolszczeniem przechodze gre pierwszy raz a bez spolszczenie wprzeszedlem juz 3 razy.I jak nietrudno bylo mi sie domyslec brakuje kodu do sejfu i do skrzynki ale teraz zatrzymalem sie przy skrzynce wiec nie wiem czy cos dalej jest zamazanego:P
Cytat:
A tak na marginesie, czy nikt nie doszedł jeszcze poza granicę szpitala, bo jak na razie dostajemy informacje odnośnie błędów, ograniczając się jedynie do tego budynku i apartamentów.
Wydaje mi sie ze to wynika z problemu z kodem do skrzynki jak widac chyba ten temat nie bedzie szybko skonczony do czasu gdy naprawiony zostanie blad w grze :razz: :grin: ale nie zebym kogos ponaglal czy cos ja poprostu staram sie sprostowac twoja wypowiedz a mianowicie wyzej zacytowana chyba sam mnie rozumiesz no nie??
pozdrawiam Cala Ekipe SHP i Wszystkich Uzytkowników[/b]
Rozumiem więc, że na poziomie hard nie da się przeczytać kodu do kłódki, czy problem dotyczy również tekstu czytanego bzpośrednio na maszynie do pisania? H.M., jeśli możesz, to podeślij pliki savów z twojej gry, to zobaczyłbym, co da się z tym zrobić, mój mail to: parabellum__org@o2.pl BadWolf napisał:
Cytat:
Parabellum moze potrzebujecie jeszcze pomocy tlumacza? z checia pomoge jesli wytlumaczycie co i jak
Nie wiem co na to powie R4zi3l, ale może chcesz nam pomóc przy tłumaczeniu Lost Memories? Jeśli jesteś zainteresowany, to spróbuj przetłumaczyć fragment: s. 14, opis stworów, a następnie przesłać próbkę na mojego priva.
Edit: dziś doszedłem do tego momentu z szyfrem do sejfu, na poziomie zagadek hard i szyfr da się odczytać, ale tylko przy podnoszeniu portfela, więc chyba nie ma problemu z otwarciem kasy pancernej?
Póki co, postaram się poprawić ten błąd również w notatkach, a jak dojdę do Brookhaven, zobaczymy co da się zrobić z pudełkiem.
Pozdrawiam Parabellum
Oto poprawiony plik, teraz szyfr do sejfu można odczytać zarówno bezpośrednio w znalezionym portfelu, jak i później, patrząc do notatek, także na poziomie zagadek hard.
http://rapidshare.de/file..._msg_e.mes.html
EDIT: dziś przeszedłem cały szpital Brookhaven, szyfr do pudełka można bezproblemowo odczytać bezpośrednio na maszynie, na poziomie trudności zagadek hard, natomiast niemożliwe jest jego odczytanie w notatkach, póki co, nie wiem jak rozwiązać ten problem, ale jak już wspomniałem, nie powinno być żadnych problemów z przejściem tej lokacji
A brak "ł, ą, etc", czyli polskich znaków diakrytycznych, spowodowane jest czcionką gry. Jeśli wstawilibyśmy takie znaki, gra wyświetlałaby np. indeks od "3", zamiast "ł".
R4Zi3L ty leniu !!!!!!!!! Gram sobie w szpitalu i w jednym z pomieszczeń (chyba na 2 piętrze) podchodze sobie do szafki, daje "użyj" a tam napis: "R4Zi3Lowi nie chciało się tego tłumaczć". Fajny "odstrsowywacz" .
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum