"Check point" mnie zabił. Coraz poważniej się martwię... Grafika - jasne, jest pięknie itd., ale co z tego? Jedynka - o czym pisałem w odpowiednim temacie - ma grafikę taką, jaką ma, a i tak jest grą zajebistą. Tutaj mam wrażenie, że proporcje będą odwrócone
_________________ "Reaching out to embrace whatever may come."
Maynard James Keenan "Lateralus"
Pomijając fakt, że Alex biega jakiś wykrzywiony, nie jest źle. Grafika robi wrażenie, jednak wydaję mi się, że po drodze zgubił się klimat. Może jakbyśmy mieli muzykę zamiast szprechania jakiegoś gościa, którego nawet nie rozumiem, wrażenia byłyby inne.
Jeśli poprawią tą animację biegania, to i checkpointy przeżyję ;]
Ja tam jeszcze jestem optymistą.
_________________ „Większość ludzi, w jakimś momencie życia, potyka się o prawdę. Wielu szybko się podnosi, otrzepuje i zajmuje swoimi sprawami, jakby nic się nie stało.” - Winston Churchill
"Czytaj wszystko, słuchaj każdego. Nie dawaj wiary niczemu, dopóki nie potwierdzisz tego własnymi badaniami" - William Cooper
Ostatnio zmieniony przez PiK 2007-12-10, 14:58, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 36 Dołączyła: 06 Gru 2007 Posty: 101 Skąd: L world
Wysłany: 2007-12-10, 14:06
Moim zdaniem, nienajlepiej to wygląda. Mgły jak na lekarstwo, już bardziej niepokojąca bywa przechadzka po moim osiedlu. A te pielęgniarki ze screenów nie wiadomo po co mają w ogóle jakieś ubrania. Ich "balony" przy jakichkolwiek bardziej gwałtownych ruchach i tak by wyskoczyły. Jednym słowem, robią typowo amerykański kicz, slasher pełen wielkopiersiastych panienek.
Ostatnio zmieniony przez Shi'nayne 2007-12-10, 14:07, w całości zmieniany 1 raz
A ja powiem, że za dużo narzekacie .
Filmik nie pokazuje zbyt dużo nowego (większość była już dostępna wcześniej, i to w wersji HD) - nowe jest jedynie bieganie po mieście.
Mgła jest dobra - spełnia swą funkcję, czyli robi klimat, a jednocześnie nie frustruje. Musicie wziąć pod uwagę to, że w poprzednich SH (szczególnie SH1) mgła prócz klimatu miała za zadanie tuszować wszelkie niedoróbki oraz ograniczać widoczność (by konsola mogła sobie w locie doczytywać otoczenie). Tutaj można było zrobić mgłę już bardziej realną. Może i faktycznie sytuacje, gdy widoczność ograniczała się tylko do 30 metrów dookoła postaci była klimatyczna (straszna), jednak jednocześnie była straszliwie frustrująca.
W kwestii grafiki brakuje mi tylko większego zastosowania shaderów i map graficznych; szczególnie widać to na gameplay'u w mieście, gdzie wszystko wydaje się być bardzo płaskie, jak za czasów SH2. Z kolei jednak scena w łazience (przemiana) wygląda cudownie. Przyczepić się za to nie można do cieniowania, które wygląda porządnie (szczególnie to widać w scenie, gdy Alex chodzi po jakimś więzieniu).
Wykrzywiony Alex podczas biegu to zapewne efekt tego, że bohater kierował swój wzrok na jakiś przedmiot z boku, biegnąć jednocześnie do przodu (co w połączeniu daje właśnie śmieszny efekt); nigdzie indziej nie zauważyłem, żeby animacja była słaba.
Najbardziej niepokoi ten "checkpoint" . Lepiej by było, gdyby zamiast checkpointów dali możliwość zapisu gry. Bo wprawdzie nic tak nie frustruje, jak nagła śmierć i strata kilkudziesięciu minut gry, jednak nic tak nie podnosi ciśnienia podczas walki z bossami jak "o kuźwa, nie zapisałem gry".
Ostatnie skany, m.in. ten z "waginą" . odepchnęły odrobinę moje obawy, że Amerykanie nie będą potrafili zrobić tak chorych miejscówek, jak Japończycy. Mamy jeszcze około roku i zbliżające się różne targi gier, więc twórcy mogą jeszcze sporo zmienić, dorobić i zaprezentować. W końcu jakby nie patrzeć, na razie mogliśmy zobaczyć tylko 3 kilkudziesięciosekundowe filmiki oraz ten materiał filmowy z GamePro (plus trochę skanów), a to niewiele.
Offtop: fajnie jest mieć znowu "1" na liczniku postów
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2007-12-10, 15:32, w całości zmieniany 2 razy
Te drzewa na początku to poezja
Animacą postaci jestem bardzo zawiedziaony bo to w końcu next gen więc spodziewam się o wiele więcej realizmu a Alex porusza się jak postacie w GTA. Brak mgły zrzucam na karb wczesnej wersji. Że za jasno to pamiętajmy o tym że nie zawsze w SH panuje noc a pozatym twórcy chcą się pochwalić grafiką a w nocy niewiele widać. Checkpoint to nieporozumienie i bardzo mi się nie podoba bo sprawia wrażenie że gra będzie na maxa liniowa (i tak każdy SH jest liniowy ale przez ChP namiastka swobody jest niszczona). Alex biega jakby miał maxi klocka w gaciach.
Mimo wszystko też jestem dobrej myśli bo jeszcze kupa czasu do premiery i na razie nie ma co spisywać gry na straty.
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 936 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-10, 18:12
Ja tam nie narzekam aż tyle, ale jedno mi się nie spodobało- pomieszczenia wieją pustką. Wyglądają jak kontenery, mam nadzieję że to zostanie rozbudowane.
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2007-12-10, 22:41
Cytat:
Ostatnie skany, m.in. ten z "waginą" . odepchnęły odrobinę moje obawy, że Amerykanie nie będą potrafili zrobić tak chorych miejscówek, jak Japończycy.
Ale jak pamiętamy SH3 straszył jedynie takimi sztuczkami... Chcąc zrobić grę na poziomie Sh2 muszą jeszcze wymyślić coś w kwestii fabuły.
A jak słyszę, że Alex jest mistrzem we władaniu nożem, bo w dzieciństwie tata chodził z nim do lasu na polowanie (sic!- jakby armia to było za mało ) to w kieszeni otwiera się scyzoryk .
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 936 Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-12-11, 00:20
To tam była mgła? :shock:
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2007-12-11, 00:36
Wklejone za zgodą Iron Saviora = Jego opinia o Checkpoincie.
Cytat:
Ja 0:15:01
jak Ty widzisz sprawę napisu = checkpoint w tej grze?;?
Iron Savior 0:15:16
no mysle, ze to genialne rozwiazanie
Ja 0:15:19
Iron Savior 0:15:24
przeciez poprzednie czesci nie mialy opcji continue
Ja 0:15:27
tak myslalem;]
Iron Savior 0:15:28
ktora Cie wracala do np ostatnich drzwi
Ja 0:15:36
o tym samym pomyslalem;]
Iron Savior 0:15:37
albo jak Cie boss zaje*al
Iron Savior 0:15:39
to nie bylo opcji continue
Iron Savior 0:15:45
ktora restartowala walke z bosem
Iron Savior 0:15:53
wiec mysle, ze checkpoint to wspanialy pomysl
Iron Savior 0:15:57
poza tym ma znaczenie psycologiczne
Iron Savior 0:16:08
checkpoint jest zawsze albo po wiekszej rozjebce
Iron Savior 0:16:11
albo tuz przed jakas kleska zywiolowa
Iron Savior 0:16:15
wiec ja kjest w miare spokojnie
Iron Savior 0:16:25
i zobaczysz 'alex reached the checkpoint'
Iron Savior 0:16:37
to od razu napiecie wzrosnie
Ostatnio zmieniony przez Puty 2007-12-11, 00:37, w całości zmieniany 1 raz
Może tak może nie ale na pewno można było to bardziej dyskretnie zrobić np. w formie jakegoś małego znaczka w rogu a nie "CHECKPOINT"
A pomieszczenia faktycznie wieją pustką i są zbyt sterylne. Gdzie brud, gdzie syf? I co to ma być? Krew w fioletowym kolorze?? (drugi screen z tych nowych) Mistrz we ładaniu nożem Pewnie ma jeszcze 6ty Dan w obieraniu ziemniaków.
No nic czekam dalej
Nie jest źle na razie.
Jeśli osiągnie poziom 3ki to będę bardzo szczęśliwy bo o porównaniach do dwójki raczej można zapomnieć
Tylko, żeby nie przesadzono z tym "aspektem psychologicznym" checkpointa.
W Crysis checkpoint jest przed każdą większą zadymą. Więc jak tylko pojawia się ten napis, to po prostu wiesz, że zaraz będzie gorąco i już jesteś ostrożny, zwracasz na wszystko uwagę itp itd. A wg mnie o wiele bardziej klimatyczne byłoby nagłe wpadnięcie na grupkę przeciwników.
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2007-12-11, 10:49, w całości zmieniany 1 raz
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2007-12-11, 12:40
Cytat:
Tylko, żeby nie przesadzono z tym "aspektem psychologicznym" checkpointa.
Tylko znając Irona to był sarkazm ;] - taki śmiech przez łzy ;].
_________________ „Większość ludzi, w jakimś momencie życia, potyka się o prawdę. Wielu szybko się podnosi, otrzepuje i zajmuje swoimi sprawami, jakby nic się nie stało.” - Winston Churchill
"Czytaj wszystko, słuchaj każdego. Nie dawaj wiary niczemu, dopóki nie potwierdzisz tego własnymi badaniami" - William Cooper
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2007-12-12, 19:51
MZet z takimi pomysłami to Cię do The Collective zatrudnią
Silent Hill 5 będzie na E3 2008 - ponoć powiadomił o tym serwis gameinformer podając listę tytułów które mają zostać przedstawione na E3 - jednakże nie sprawdzałem osobiście tej informacji.
Na stronie silenthill5.net pojawiło się 8 nowych screenów z gry. Ten pierwszy wygląda dość..."residentowo".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum