Pomógł: 2 razy Wiek: 32 Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 996 Skąd: Dowództwo Galaktyczne Ashtar
Wysłany: 2012-02-26, 14:28
Powiem szczerze, że gra nie zapowiada się ani trochę strasznie, jednak atmosfera w filmikach jest dosyć tajemnicza. Jeśli twórcy nowego SH dają radę dostarczyć ciekawą i intrygującą historię, to jestem skłonny wybaczyć ograniczenie elementów grozy.
Wiek: 28 Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 54 Skąd: Zakopane
Wysłany: 2012-03-03, 11:56
Ja w tym nadal widzę 95% Alana Wake'a, 4% Homecominga i 1% Nowości xD Może bd dobrze, szkoda że premiera jest dopiero teraz, bo liczyłem na wieczorki zimowe ale szkoda już narzekać. Byle do szesnastego :grin: :grin: :grin:
rifi77 Obecnie gram na PC w Alana i jak Downpour ma być podobny to będzie bardzo dobrze, bo uważam Alana Wake za jedną z lepszych gier. Chodź 1 recenzja Downpour nie jest zbyt optymistyczna, ale zobaczymy dalsze.
Wiek: 28 Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 54 Skąd: Zakopane
Wysłany: 2012-03-04, 13:46
Oczywiście że byłoby świetnie, Alana muszę sobie przypomnieć, grałem w niego już chyba z ponad rok na 360. Chodzi mi tylko o to żeby nie przedobrzyli i nie zrobili kalki z innymi postaciami i nazwą miejscowości. Co jak co ale na zdjęciach Bright Falls i Silent Hill są bardzo podobne klimatycznie.
A jak odniesiecie się do tego że recenzenci zjechali grafikę w SH:D? Uważacie że gra wygląda brzydko?
Ja patrząc na trailery przyczepił bym się tylko do skał na początku gry, wyglądają marnie, jednorodna tekstura bardzo.
Piszę to bo konsole stworzono dla grafiki o niezwykłej jakości - a recenzja mówi że nowy SH wygląda momentami brzydko. Konsolowcy ma to dla was znaczenie? :roll:
Wiek: 28 Dołączył: 05 Sie 2010 Posty: 54 Skąd: Zakopane
Wysłany: 2012-03-04, 16:33
Zależy jakie typy gier. Dla mnie tekstury muszą być jak najlepsze w grach typu Forza. Downpour mi się nie podoba, lokacje to w sumie zbitek tekstur o nie najlepszej jakości i wszystko jest jakieś takie surowe, bez życia
O ile w SH:H oglądaliśmy na ulicach różne modele samochodów które istnieją naprawdę. To w SH:D już jest inaczej. Aczkolwiek znawcą motoryzacji nie jestem. Tak czy inaczej tego modelu próżno szukać przy pomocy grafiki googli:
W Unreal Engine trudno jest chyba stworzyć skomplikowane wyglądające otocznie (chyba ze jest sie Epic) Bardziej chyba sie nadaje do "prostych" "sterylnych", industralnych przestrzeni...
_________________ SH is in me...
Sometimes i feel like this...
Witam właśnie oglądam jeden z gameplay, bo niestety nie mam xboxa i nie będzie mi dane zagrać. Bardzo dobra informacja dla tych co obawiali się tych świecących przedmiotów. Prawdo podobnie ona dostępna jest tylko na poziomie ,,easy'' gościu którego oglądam game play gra na ,,normal'' i tego nie ma
To już takie trochę czepialstwo z twojej strony przecież w SH 1,2,3 postać również patrzyła na przedmioty ba nawet patrzyła na drzwi, które można otworzyć a które nie więc mieliśmy już z tym do czynienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum