W zasadzie każdy z późniejszych obrazów Beksińskiego można by w jakiejś formie spokojnie umieścić w SH. Niektóre koncepty wręcz usuwają w cień artystów z Konami...
Wiek: 38 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-12, 00:54
Jak do tej pory, utworzyliśmy wstępną listę potencjalnych lokacji, z których będziemy wybierali te najbardziej pasujące do fabuły. Aktualnie jest ich 35 + miasto, z czego część występuję w dwóch (lub więcej) wersjach alternatywnej rzeczywistości. Z tego powinniśmy wybrać najciekawsze, a pozostałe wykorzystać jako "tło", lokacje przejściowe lub mniej istotne.
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 173 Skąd: Reda
Wysłany: 2011-10-19, 19:20
Dawno temu jak nie do pomyslenia bylo mi tworzenie gry,
pojawiła się myśl ze to można zrobić prosto gdy zobaczyłem tą produkcje
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Necronomicon: Świt ciemności (2001) firmy Wanadoo na podstawie twórczości H.P. Lovecrafta, w której gracz wciela się w człowieka, który musi odnaleźć źródło dziwnego zachowania przyjaciela, zmierzając się z demonami i wędrując przez najciemniejsze piwnice.
bez ruchu kamery oparta fa zdjęciach terenu
_________________
koncentryczna, unitarna kaleidosfera rzutująca treści katastrofy w nadfiolecie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum