Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Lokacje: wnętrza, fasady, miejsca
Autor Wiadomość
Mi 
Insane Cancer
Reservoir Dog



Wiek: 37
Dołączyła: 16 Lis 2007
Posty: 1269
Skąd: Saitama
Wysłany: 2010-01-25, 23:42   

lonewined napisał/a:
Na przykład coś takiego

Genialne.
_________________
このようには偶然などないのかもしれない。 全てが必然である可能ように。
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2010-01-25, 23:53   

Miho napisał/a:
Genialne.

Podpisuję się pod reakcją Miho rękami i nogami. Świetny pomysł!
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Tomasz 
Cockroach



Wiek: 39
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 78
Wysłany: 2010-01-26, 00:02   

W zasadzie każdy z późniejszych obrazów Beksińskiego można by w jakiejś formie spokojnie umieścić w SH. Niektóre koncepty wręcz usuwają w cień artystów z Konami...
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-28, 19:28   

Mylisz się, Tomaszu, ponieważ "Nie macie szans dorównać Konami! Nie uda Wam się!" ;D A jak tam lokacje, Doxi? Jakieś konkrety już są? :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-12, 01:54   

Jak do tej pory, utworzyliśmy wstępną listę potencjalnych lokacji, z których będziemy wybierali te najbardziej pasujące do fabuły. Aktualnie jest ich 35 + miasto, z czego część występuję w dwóch (lub więcej) wersjach alternatywnej rzeczywistości. Z tego powinniśmy wybrać najciekawsze, a pozostałe wykorzystać jako "tło", lokacje przejściowe lub mniej istotne.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
STRusz 
Mumbler
migoku



Wiek: 35
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 173
Skąd: Reda
Wysłany: 2011-10-19, 20:20   

Dawno temu jak nie do pomyslenia bylo mi tworzenie gry,
pojawiła się myśl ze to można zrobić prosto gdy zobaczyłem tą produkcje
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Necronomicon: Świt ciemności (2001) firmy Wanadoo na podstawie twórczości H.P. Lovecrafta, w której gracz wciela się w człowieka, który musi odnaleźć źródło dziwnego zachowania przyjaciela, zmierzając się z demonami i wędrując przez najciemniejsze piwnice.

bez ruchu kamery oparta fa zdjęciach terenu
_________________
koncentryczna, unitarna kaleidosfera rzutująca treści katastrofy w nadfiolecie
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-01, 22:28   

Forma gry w sumie została już ustalona, raczej niewiele się w tej materii już zmieni. Chyba że taka będzie "wola ludu" :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group