W alternatywnym szpitalu, w pokoju C2 (to bodaj F2 czy F3) słychać powtarzający się dźwięk tłuczonej butelki za oknem. Istnieją dla tego zjawiska jakieś teorie? Może to Laura prycia po podwórku, bo jak każdy pamięta po wyjściu ze szpitala James kontunuuje za nią pogoń. Niestety ostatni save nie pozwala mi na powrót do tego miejsca (zamknięta klatka schodowa i nieaktywna winda).
_________________ NIE KLIKAJ NA OBRAZEK!!! :twisted:
Może, użyj tego programu do przenikania przez ściany ? ale sądzę, że twórcy poprzestali na dźwięku i za ścianami nic się nie kryje, a to jest po prostu dodatkowy smaczek w grze który ma powodować większe stężenie wilgotności w naszych majtach. Coś jak dźwięk <ciągniętego mięsa?> w SH3 w śnie gdy biegnie się po torach na początku gry , też mnie zastanawiało, co może wydawać ten dźwięk ..
Może to mało istotne bo być może i tak się nie dowiemy co to było i dlaczego, ale mi ten dźwięk bardziej przypominał wybijanie szyby w oknie niż stłuczoną butelkę.
Jeśli chodzi o te różne ''smaczki''(ogólnie nienawidzę tego określenia) jak i o ten ze szkłem, to myślę, że w większości mają jakiś powód żeby tam być, może nie zawsze fabularny, ale jakiś osobisty związany z twórcami gry to na pewno.
Ten ze zbitym szkłem raczej stawiał bym na zagadkę związaną z fabułą, ale kto wie?
_________________ „Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum