"This is a reimagining of the first Silent Hill," explains producer Tomm Hulett. "It's not a remake or a port. That’s an important distinction. It really feels like a new game."
“The characters play different roles, things don’t necessarily happen in the same order, and the story is taken in lots of new directions. You still play as Harry Mason, you’re still looking for your daughter, and you’ll see familiar elements, but they’re all twisted to betray your expectations.”
“One of Shattered Memories’ most significant and intriguing additions—your answers actually affect how the game unfolds. And it doesn’t end there. the game “watches” you constantly, and your behavior throughout can determine when you’ll meet certain characters, which scenes you’ll witness, and a variety of other factors.” “In Silent Hill games, the town always gets inside the protagonist’s head,” say Hulett. “But now, it’s getting inside YOUR head.”
“We’re using the Wii Remote to interact directly with the environment, so the puzzles are all based around that idea,” says Hulett. “You’re not just hitting buttons to choose things.” He also notes that the solution to a puzzle is always in the immediate vicinity, and assures us there’s a lot less backtracking then in previous games.”
“Longtime fans of the series will also be delighted to learn that there’s a way through every locked door; no more checking dozens of entrances only to find that 90% of them are permanently barred shut.”
Ponieważ dziś mamy zrąbany dzień, jakim jest Prima Aprilis, nie wiem, jak do tego należy podchodzić...
----------------------------------------
Puty napisał: http://www.nintendoeverything.com/?p=13344 Even though today’s date would indicate otherwise, the revelation of a new Silent Hill game for Wii is not actually an April Fool’s Joke.
Enyłej, jeśli fakty z opisu, który przytoczył Mr_Z są prawdziwe... "Podoba" mi się fakt zmieniania historii - jest więc szansa na Bugimena.n A Cybil... miodzio.
Ale fakt, jakieś ziarno niepewności pozostaje - bo w sumie nie można tego nazwać inaczej niż bezczeszczeniem. Nie wiem czy chęć zarobku na userach Wii usprawiedliwiała by coś takiego.
-----------------------------------------
Mr_Zombie napisał:
Skany całego artykułu:
(tu były skany, ale się zbyły, tzn. zniknęły z Photobucket)
Teraz to już kompletnie nie wygląda na żart.
Kurde, produkcja zapowiada się ambitnie i ciekawie (zero walk = gracz musi ratować się cały czas ucieczką); jednak wciaż nie jestem przekonany do tego, że jest to eksperyment przeprowadzany na pierwszym Silent Hil. Czy naprawdę tak trudno byłoby im stworzyć własną fabułę, skoro i tak chcą wprowadzać zmiany do tej istniejącej, i zrobić coś kompletnie oderwanego od starych SH?
-----------------------------------------
Mr_Zombie napisał:
A jednak, ponoć SH:SM został zapowiedziany również na PS2 i PSP.
-----------------------------------------
Nie czytałem jeszcze całości, ale jest fragment, który powinien ucieszyć każdego, kto był oburzony Bugimenem
Cytat:
Destructoid: The famous Pyramid Head was once thought to be exclusive to Silent Hill 2, but he's since made an apperance in Homecoming, so some would consider the character free to appear in any SH title. Will he appear in Shattered Memories? If not, is there a reason the team chose not to include him?
Tomm: I subscribe to the idea that Pyramid Head was unique to James Sunderland in Silent Hill 2. He's not just some guy who walks around with a big knife. I think if anyone was going to use Pyramid Head again, they would need a really good reason, and they would have to let him serve some kind of purpose. He was a heavy thematic character in SH2, and less so in SHH or the movie. Without the emotional ties to James, he loses his impact and is just a cheap scare, and that's doing a disservice to such an iconic character.
-----------------------------------------
Powyższe informacje zostały przeklejone z tematu ogólnego.
Psyche Test to test z początku gry (to samo, co podczas E3).
Nightmare Gameplay to przemiana Silent Hill + ucieczka przed potworami (tym razem jednak nieudana )
Echo Gameplay to robienie fotki niewidocznej dziewczynki na huśtwace + telefon od Cheryl (podobnie jak w materiale z E3 tutaj również nie słychać Cheryl - jest to spowodowane tym, że jej głos dobiega z głośniczka w Wiilocie a nie głośników telewizora).
Puzzle Gameplay to dwie "zagadki" - ta z puszką oraz (chyba wcześniej nie pokazana) z rozpinaniem kurtek; mam jednak nadzieję, że to jakiś poziom mega-easy był, bo "zagadka" z kurtkami była bardzo prosta. No i byłoby fajnie, gdyby w pełnej wersji usunęli te żółte strzałki wskazujące drzwi czy przedmioty, z którymi może nastąpić interakcja .
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2009-07-26, 09:47, w całości zmieniany 1 raz
Podmieniłem linki. Następnym razem róbcie reupload screenów na imageshack, albo inny darmowy serwer, bo goście z Silent Hill Memories nas kiedyś rozstrzelają, jak im tak będziemy transfer szarpać. To samo tyczy się innych serwisów, takich jak IGN itd.
_________________ "You don't know anything about Silent Hill!"
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2009-09-04, 15:54
Premiera przesunięta na 3ciego listopada. Sklep Gamestop przynajmniej tak twierdzi a do preorderów dodaje OST. Jednak nie z SM a kompilację utworów z poprzednich części, jakby nie było soundtracków czy SH: Experience ;]. No, ale darowanemu Akirze nie zagląda się...
http://helldescent.com/20...possible-delay/
Ostatnio zmieniony przez Puty 2009-09-04, 15:55, w całości zmieniany 1 raz
_________________ "To, że jestem online na forum nie znaczy, że siedze przed kompem. Pomyśl o tym zanim coś takiego napiszesz " - Józef Piłsudski, Biblia 14:23
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum