Konami zapowiedziało nową, komórkową grę o roboczym podtytule Pyramid Head strikes back*.
http://www.pocketgamer.co...news.asp?c=8467
W tym linku jest nawet screen, ale nie wiem czy to z nowej gry czy z Orphana bo w niego nie grałem.
*no dobra, przesadziłem
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-01, 15:08, w całości zmieniany 1 raz
Na pewno z nowej. Ja się ostatnio natknąłem przypadkiem na trailer (bo koleś wpisał w tagach "homecoming"). Można go obejrzeć tutaj. Gra wydaje się bardziej rozbudowana od Orphan'a, ale z drugiej strony niektóre lokacje wydają się aż za czyste, nie sądzicie?
niektóre lokacje wydają się aż za czyste, nie sądzicie?
Może dlatego, że akcja rozgrywa się w miejscu, gdzie do warunków sanitarnych przykłada się większą wagę ? Ale fakt, lokacje są zbyt sterylne co odbija się trochę na realizmie.
SH:Orphan ze swoją rozpikselowaną grafiką i biedną paletą kolorów wyglądał wg mnie... lepiej. Tutaj faktycznie wszystko jest zbyt czyste, zbyt wyraźne, zbyt sterylne. Czyzy szykował się odpowiednik SH:H*
Ale i tak miło będzie w to zagrać .
*Zwróćcie uwagę na logo SH: Mobile 2 -- czegoś Wam nie przypomina?
Mam Silent Hill Mobile 2 dla ekranów 240x320
grafika jest ładniejsza, obrazki narysowane ładniej ale... tak, sterylność pomieszczeń jak w prosektorium
grę zaczynamy w pomieszczeniu z szafkami z rurką w łapie (tak, to jest to pomieszczenie znane ze screenów)
jak pogram dłuzej to może coś więcej skrobne :grin2:
_________________ NIE KLIKAJ NA OBRAZEK!!! :twisted:
Ostatnio zmieniony przez Rooster 2008-10-18, 22:10, w całości zmieniany 1 raz
No nie wiem czy moge ci wysłać
wiesz, tutaj karają za nielegalne rozprowadzanie gier ze słowami Silent i Hill w tytule a nagradzani są ci co kupują oryginały i to najlepiej prosto z wytwórni
A co do Orphan to mogłeś mieć lichą wersje (albo lichy telefon)
Pograłem w SH Mobile II już troche i oto zmiany jakie zauważyłem w stos. do Orphan:
- kamera już nie jest statyczna i teraz możemy się obracać (krok 90 stopni) a nie oglądać stale te same widoki idąc korytarzem czy to nim potem wracając
- grafike wyraźniejsza, pomieszczenia wyglądają jak wyglądają -> prosektorium
- dzięki temu wczytywanie obrazków z obszarów trwa dłużej niż w "jedynce"
- dźwięków nie włączam bo mam lęki od czasu kiedy włączyłem je SH Mobile I ale pewno podobnie głośne, piszczące i wkurzające
- zrezygnowano z jednego guzika czynności zostawiając 3: "obejrz", "użyj" i "użyj przedmiotu"
_________________ NIE KLIKAJ NA OBRAZEK!!! :twisted:
yaso Gość
Wysłany: 2008-10-20, 21:15 zaciąłem się
silent hill 2 mobile wydaje sie byc ciekawa, ale... po kilku minutach się zacialem mam lalke z pralki, notes, rurke, kredke, mape, szyld Billa. Otworzylem drzwi z kodem i nic innego nie moge zrobic Moge kredka malowac po scianie z gwiazdkami ale nic nie wychodzi. Ktos pomoze zblakanej duszy? Z góry dzięki.
Devlock: Posta zostawiam, ale jeśli chcesz napisać tu coś więcej, to się lepiej zarejestruj.
ja jestem Vincentem no i ... jak mam pociąć ten demoniczny obraz ?? bo za cho*ere tne go i tne tym skalpelem i nie daje rady chyba ze cos przeoczyłam.. bo mam skalpel, naboje, 25centów, mape.. i taka katke.
poratuje ktoś ? bo cale 1,5h spedzilam na cieciu obrazu
mam problem z przejściem silent hill mobile 2 otworzyłem szafkę kluczem, ale dalej nic nie mogę[Miho: ale czego nie możesz??]włożyłem lalke do tej kletki, gdzie znalazlem klucz mam rurkę, kredkę którą narysowałem znak, notes, kartkę papieru, mapę, pistolet.
co dalej?
Miho: 1. istnieje opcja edycji posta, następnym razem skorzystaj z niej, zamiast pisać dwie wiadomości pod rząd.
2. Ortografia! Pisz wiadomości w Wordzie, który poprawia błędy, jeśli masz z nią problem!
Co to jest kletka????
3. Post nieczytelny!- staraj się pisać wiadomości tak, by nie tylko Ty, ale też inni, rozumieli, o co w nich chodzi. Inaczej nigdy nie uzyskasz pomocy.
4. Kolega wyżej podał adres do solucji, najpierw sprawdź tam, potem pytaj.
Masz ode mnie upomnienie, następnym razem leci OST.
To coś, co zwie się "Silent Hill Mobile 2" jest totalnym nieporozumieniem, kichą, nieudanym eksperymentem Konami i w ogóle śmierdzi zdechłym grzybem. O ile jeszcze ratuje się zagadkami, które bądź co bądź wymagają myślenia, to jest to niestety za mało by mówić o niej pozytywnie, zwłaszcza że sam poziom zagadek może na początku odrzucić. Muzyczka bardziej dopracowana, choć szału nie ma. Logo gry i sterylność lokacji do bólu przypomina "Homecoming", za co Konami powinno dostać z liścia. Przekombinowana, bezsensowna (miała w ogóle jakąś fabułę?) i mało grywalna. Trzymam ją u siebie w komórce (320x240), ale i tak w nią nie gram, bo nie mam ochoty. Odradzam, nie ma ona nic wspólnego z prawdziwym Silent Hill.
_________________ "You don't know anything about Silent Hill!"
Wiek: 38 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-02, 05:04
Tego typu "produkcje" to po prostu sposób na dodatkową kasę niskim kosztem. Ale gadanie, że wszystkie gry przenośne takie są, to stwierdzenie bardzo na wyrost. Na platformach mobilnych ukazały się przecież legendarne klasyki.
Wiek: 38 Dołączył: 20 Sty 2009 Posty: 700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-04, 18:12
Tych wyjątków trochę jednak jest Jakby nie patrzeć, na niektórych komórkach można Windowsa normalnego odpalić (nie tego okrojonego). Do platform przenośnych należy też m. in. PSP, na które trochę fajnych gier wyszło
_________________ RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2010-01-04, 18:14, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum