Mam rozumieć to sa Zalecane O.O bo jak minimum to ja dziękuję...z taka grafą takie wymagania? ja rozumiem ze moze na te czasy nie jest ogrom ale jak dla mnie to jednak jest naprawde sporo
_________________
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-12, 17:41
Raq napisał/a:
potwierdzono z tego co kojażę wersję na PC, czy ktoś zna wymagania?
http://www.psxzone.opalne...er=asc&start=50
2gi post Mr. Zombiego. Pewnie byłoby łatwiej odnaleźć te informacje w temacie "SH:H na PC", ale nie wiedzieć czemu, jego nazwa została zmieniona .
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-10-12, 17:43, w całości zmieniany 2 razy
Mam rozumieć to sa Zalecane O.O bo jak minimum to ja dziękuję...
Minimalne są takie:
o OS: Windows XP / Vista
o Processor: 2.8 GHz (XP); 3.2 GHz (Vista)
o Memory: 1GB System Memory
o Graphics: GeForce 7800 GT / ATI X1950 256 MB Memory
o Hard Drive: 10 GB Free space
Mam nadzieję, że jeżeli to jest prawda, to jest to spowodowane chęcią wyeliminowania wszelkich błędów oraz niedoróbek, jakie pojawiły się w wersji amerykańskiej. Bo o poprawie modeli postaci to już niestety mogę tylko marzyć .
Swoją drogą, pod względem marketingu, jest to bardzo zła decyzja Konami. W marcu 2009 (o ile nie będzie żadnych opóźnień) ma wyjść RE5; wprawdzie to nie ten typ horroru co SH, jednak mimo wszystko wypuszczanie gry tuż obok takiego (przypuszczalnego) hitu jest bardzo ryzykowne.
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-14, 11:12
Szukałem na KONAMI UK jakiejś notki, ale nic nie znalazłem. Chociaż na jakiejkolwiek stronce tej firmy ciężko znaleźć coś konkretnego o SH:H. A propos newsa to o ile pamiętam to Niemcy mieli dostać swoją(okrojoną?) wersję właśnie w lutym...
PS. Gwoli ścisłości - za developing tej gry odpowiadało jedynie Double Helix, no nie? Bo na niektórych stronkach jest ukośnik i wpisane Konami America. A przecież oni jedynie wydają tę grę... Chyba, że coś mi umknęło.
EDIT:
Devlock napisał/a:
Albo Double Helix jest tylko pionkiem w rękach Konami.
Ale nic mi nie wiadomo by było ich częścią ;].
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-10-14, 13:32, w całości zmieniany 5 razy
Co bym nie napisał o nowym Silent Hill, to ten półmrok w mieście mi się akurat podoba.
NIe nei , fajny jest jak najbardziej, nawet bardzo przypomina mi moment po tym jak wychodzimy z other church w 1ce...ale brak troszke tej mgły i jasnosci, w sensie chciał bym zobaczyć takie baganie troszke jak w SH1
jestem nowy,ale pewnie tak jak i wy mam juz za sobą duza historie z Silent Hillem-
Własnie zakupiłem Silent hilla homecoming..jestem zarażony tą grą od kąd zagrałem w 1jej odsłone 1999r.
Mam nadzieje ,ze mnie na nowo zaskoczy .Przeszedłem każdą czesc min.po3razy.najbardziej nieudana czesc to jak wiekszosc z was sie zgodzi Silent Hill 4 The room reszta trzyma swój weterański Klimat .Japończycy mogli choc Yamaoka,bez niego Silent Hill to jak ciastko pączek bez Lukru :razz: ,ale oddali w rece zbyt duża perle do obróbki co moze pokaża ,Jestem Ciekaw co Amerykanie zrobia z ta perła
_________________ Dark Room by Silent your mind
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-21, 12:54
Witam.
Cytat:
Własnie zakupiłem Silent hilla homecoming..
Na jaką platformę?
Cytat:
Japończycy mogli choc Yamaoka,bez niego Silent Hill to jak ciastko pączek bez Lukru
Akira "czuwał" nad SH5 oraz skomponował do niego muzykę. A... i od opowiadania "swojej historii z Silent Hillem" są inne działy :grin2: .
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-10-21, 13:04, w całości zmieniany 2 razy
Fakt, tamta wcześniejsza również nie miała najlepszych włosów, ale wyglądały one o wiele lepiej niż to, co mają na głowie kobiety z SHH w ostatecznej wersji (przynajmniej wyglądało to jak włosy, a nie roztopiony plastik na głowie). Twarz również miała więcej detali (na innym renderze, gdzie jest pokazana z bliska, są nawet widoczne pory na policzkach). O teksturach, które na tej pierwszej Elle wyglądają tak, jak powinny wyglądać tekstury w grach HD, już nawet nie wspomnę
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2008-10-30, 10:44, w całości zmieniany 1 raz
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-30, 13:44
http://kotaku.com/assets/...artedchange.jpg
To samo było z Eleną w Uncharted. Swego czasu, w PE wyczytałem(przy okazji dzieła Naughty Dog), bardzo luźną tezę, że ktoś z szefostwa rzucił: "Panowie więcej mainstreamu."
BTW. Dzięki za stronkę, bo właśnie szukałem Eli w "0.2" a byłem pewien że gdzieś mi mignęła "wersja" pomiędzy 0.1 a tą finalną ;].
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-10-30, 13:48, w całości zmieniany 3 razy
Nie widziałam tej wcześniejszej wersji Elle i przyznam, że bardziej podoba mi się, niż wersja ostateczna. Oglądając filmiki z SHV z dziewczyną odnoszę wrażenie, że jej cera jest zbyt ziemista, co w moim mniemaniu wygląda bardzo nienaturalnie. No i faktycznie, włosy są okropne.
Ponadto, Elle-final version wydaje mi się o wiele mniej przyjemna dla oka niż wersja beta (pomijając oczywiście te czerwone oczy), ale to tylko moja prywatna opinia.
O, tutaj np. wygląda b. ładnie, choć wg mnie ta zniszczona skóra przy policzkach jest całkowicie zbędna.
Puty, ale w przypadku Eleny jedynie zmieniono jej fryzurę (z krótkowłosej brunetki zamieniła się w blondynkę), tutaj zaś nawet ładnie zrobione włosy zamieniono na... na kij wie co .
Naprawdę jestem ciekaw, czemu w ostatecznej wersji zrobiono takie cięcia i czemu porzucono wcześniejsze modele (wcześniejszy Alex miał wypukłe kieszenie) na koszt brzydszych i biedniejszych końcowych modeli i tekstur.
Okazało się, że gościu, który zajmował się projektowaniem postaci i przeciwników do Homecoming (oraz wykonywał modele 3D) ma konto na DeviantArt: http://hedrus.deviantart.com/gallery/
Prócz znanych artów jest tam m.in. jeszcze kilka innych fotek z wcześniejszym modelem Elle. W opisach prac można znaleźć trochę wiadomości behind the scene, jak np. ta, że Hunter początkowo nie miał być Travisem, a po prostu łowcą - jedną z mniej ważnych postaci, która miała pojawić się w lesie i tam zginąć dopiero później zrobiono z niego Travisa.
(jakby kto nie wiedział, w trakcie produkcji Kenzie LaMar odszedł od The Collective - wiadomość ta pojawiła się mniej więcej w tym samym czasie, w którym pojawiły się w necie te wspaniałe inaczej screeny z Alexem 2.0)
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2008-10-31, 17:38, w całości zmieniany 1 raz
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-31, 19:47
A propos screenów. Przeczytałem recenzję SH w PE(trochę żałuję bo dowiedziałem się więcej niż chciałem). Panowie z ww. gazety wrzucili obrazki ogólnodostępne w necie w tym te... gdzie Alex występuje w wersji 2.0.
Mr. Z - plus za kolejną ciekawostkę. Daję Ci punkta "pomógł".
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-10-31, 19:48, w całości zmieniany 1 raz
Fakt, głupotą było zmieniać model Elle na gorszy graficznie i mniej ciekawy, lepiej byloby po prsotu gdyby zostawili starą Elle. Nie przypomina wam może kogoś jej pierwsza wersja ?? :razz:
Jaką ocenę dostał Homecoming w PE? Nie to, żebym się przejmował recenzją, bo już wiem, że hitu nie dostanę oraz że gra się bardzo (bardzo bardzo) wzoruje na filmie, ale i tak w nią zagram. Pytam z czystej ciekawości.
Zombi napisał/a:
Nie przypomina wam może kogoś jej pierwsza wersja ??
Tak, widać, ktoś się bardzo wzorował na Heather ;P
Po części dobrze, że zmieniono Elle, bo tamta wyglądała trochę jak narkomanka (szczególnie z tymi czerwonymi oczyma), jednak ta obecna jest dużo uboższa w poligony i ma ogólnie jest gorsza pod względem technologicznym.
Swoją drogą, ciekawostka - ten chara designer jest gejem i ponoć lubi męskie "misie"; w opisie do projektu Huntera tłumaczy się, że nie wygląda on tak ze względu na jego preferencje seksualne, tylko ponieważ taki opis postaci przyszedł z góry .
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2008-11-01, 09:55, w całości zmieniany 1 raz
Zalety: dynamika, zróżnicowanie, świetny klimat, wreszcie coś nowego (tjaaa <facepalm>)
Wady: grafika, brak zagrań psychologicznych, momentami zbyt manhuntowa (O`rly?).
Ostatnio zmieniony przez Bersek 2008-11-01, 09:53, w całości zmieniany 1 raz
Na oficjalnej japońskiej stronie pojawiła się tapeta do ściągnięcia. Nie byłoby w niej nic złego (wręcz przeciwnie, jest zarąbista ^^) , gdyby nie fakt, że przedstawia Piramidogłowego . Jak to ktoś napisał na forum silenthill5.net -- gdyby to była tapeta dla SH2, to było by super, ale przecież w Homecoming PH nie odgrywa prawie żadnej roli, więc czemu go tak pełno w japońskich mediach związanych z grą (okładka i tapeta). Wolałbym już zobaczyć Alexa bądź jakiegoś innego potwora (np. Siam) z Homecoming w wersji narysowanej przez Ito (wspomniałem, że tapetę tworzył Ito?).
EDIT:
W odpowiedzi na mój komentarz, w którym napisałem, że niestety postać Judge w grze niemalże w ogóle nie przypomina tej z jego artworków, głównie przez okropne tekstury i jeszcze gorsze włosy, LaMar odpisał mi:
Cytat:
Well, hair was a major issue because of having to use alphas. Our engine handled alphas really badly. Most of the characters were not low poly and initially had quite nice high res textures. At least before I left. I have no idea what went on after I left. We had tried so hard to get them to make a hair shader for us but I guess that never happened. When the texture res got quartered I am sure it ended up looking not the way it was intended by the artist. It was far less an artistic issue making things look bad and more a lack of time and engine issue. The artists on that project are some of the most talented people I have ever had the pleasure of working with. If they had there artwork up here it would be as good as my own or better.
Fajnie jest móc pogadać z kimś, kto pracował przy grze.
Jestem naprawdę ciekaw jak Homecoming by wyglądało, gdyby The Collective miało większy budżet, większe wsparcie Konami i ogólnie lepszy silnik, gdyby nie trzeba było robić tych wszystkich cięć.
Przy okazji, LaMar nie był jedynym grafikiem, który opuścił The Collective w trakcie prac nad Homecoming. Jeszcze przed nim od zespołu odszedł lead artist (który, m.in., stworzył Siama).
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2008-11-02, 00:28, w całości zmieniany 2 razy
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-11-02, 01:49
Mr. Zombie napisał/a:
Przy okazji, LaMar nie był jedynym grafikiem, który opuścił The Collective w trakcie prac nad Homecoming. Jeszcze przed nim od zespołu odszedł lead artist (który, m.in., stworzył Siama).
Brian Horton :shock: (to ten pan z długimi włosami na jednym z pierwszych filmików... to on wypowiedział to sławetne..."myślę, że rozumiemy Silent Hill(...)". A jest jakaś pełna lista ludzi, którzy odeszli? Czy było ich wielu i czy wszyscy odeszli z tego samego powodu? Nie rozumiem tych "cięć"... czyli The Collective związało się z Shiny z powodu kłopotów finansowych?
Poza tym, nie wiedziałem, że jest japońska strona... zwłaszcza, że kraj kwitnącej wiśni nie ma ustalonej daty premiery SH: H . Tapetka super ;], mówiliśmy wcześniej o maskotce serii, więc nie ma co się powtarzać.
Co do włosów... mógłbyś mi wytłumaczyć o co chodzi z tymi alphami? Nie znam się na grafice a o ile dobrze pamiętam, już kiedys rzuciłeś tym pojęciem.
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-11-02, 01:53, w całości zmieniany 3 razy
Kanał alpha to kanał przezroczystości nakładany na teksturę; jego "treść" jest w skali szarości, czarny kolor oznacza 100% przezroczystość, biały - nieprzezroczystość, a pośrednie kolory szarości to częściowa przezroczystość.
Przykład - Tekstura włosów Jill z REmake oraz kanał alpha tych włosów.
Sam model włosów to kilka(naście) prostokątów lecących od czubka głowy (nie mam akurat pod ręką żadnego programu 3D, by zademonstrować). Bez kanału alpha, z nałożoną teksturą, włosy nadal kończyłyby się na prosto, z kanałem alpha możliwe są włosy postrzępione, jakieś pojedyncze kosmyki opadające na czoło itp. Bez tego trzeba by te końcówki włosów czy pojedyncze kosmyki modelować w 3D, każdą z osobna, a tak jest jakaś prosta bryła (np pasek), tyle, że z nałożonym kanałem alpha widać tylko ten jej fragment (nieważne, jak bardzo złożony), jaki jest potrzebny.
W Homecoming są użyte kanały alpha (np. do rzęs, włosów Alexa, czy też chociażby tego latającego kosmyka włosów Lilian); jednak jak można wywnioskować z tekstu LaMar'a, silnik nie radzi sobie z tym aż tak dobrze i dlatego włosy próbowano zrobić inną techniką.
Komentarz LaMar'a odnośnie tej wczesnej wersji Elle:
Cytat:
Well, originally we wanted all the characters to look creepy. They could be attractive but we wanted them to be kind of freaky as well. Like what no sleep and living in Silent Hill does to a person after a time. I was really disappointed with what they did to her. But I left so there really isn't anything I can really say or do about it. I still have my model and thats the important thing.
ATI® RADEON® HD 2000 Series - HD 2600, HD 2900, GT/XT
ATI® RADEON® HD 3000 Series - HD 3850, HD 3870, HD 3870 X2
ATI® RADEON® HD 4000 Series
Suuper. Na moim notebooku ze zintegrowanym Radkiem HD 3200 mogę pograć spokojnie w Mass Effect, CoD4, Gears of War, DMC4... ale graficzny gigant od Konami może mi nie ruszyć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum