Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Zaratul
2008-11-23, 15:06
Problemy techniczne
Autor Wiadomość
dynio 
Cockroach


Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 2
Wysłany: 2008-12-07, 19:49   [SH5] Problem z uruchomieniem

Witam. Na początek konfiguracja :

AMD Athlon X2 4600+
2048 ram
radeon X1200 (Najnowsze stery i directx)

Dodatkowo mam patch od Borisa umożliwiający uruchomienie SH na radeonach z serii X. Zaraz po uruchomieniu pojawia mi się coś takiego :screen . Wiem, że moja karta to ścierwo ale gdy zobaczyłem w readme tego patcha coś takiego :
FULLY WORKABLE
NVidia GeForce 6100 and higher. Padłem...
 
 
fajans82 
Cockroach



Wiek: 42
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 88
Skąd: Będzin
Wysłany: 2008-12-07, 20:14   

DirectX 9.25 sobie zainstaluj, napisałeś ze masz najnowsze stery i DX więc wnioskuje, że masz DX10
_________________
www.myspace.com/nuclearfuckingvomit

Best File Hosting
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 751
Wysłany: 2008-12-27, 05:21   

Ja natomiast mam problem z dźwiękiem. Mianowicie to dźwięk się zacina i non stop słychać wycie piły motorowej kiedy powale przeciwnika jednym mocnym uderzeniem. Jakieś sugestie? Za pomoc serdecznie dziękuję :)

Edit:

Próbowałem łatki od Borisa ale, to nic nie pomaga. Tekstury pielęgniarek całe czarne mi się zrobiły więc musiałem usunąć te łatkę. Moje parametry:
-Nvidia GeForce 8500 GT
-Intel Core 2 Quad (2.4Ghz)
-3 GB ram DDR2

Jeszcze raz pozdrawiam.
 
 
 
inkv 
Cockroach


Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-01-07, 19:14   

Witam

Mam problem z dzwiekiem w filmikach, np. jak Alex daje Joshowi królika przez kraty to dzwiek sie deformuje jak by był w spowolnionym tempie i psuje to strasznie całą rozgrywke, ktoś zna sposób jak temu zaradzić?

posiadam zintegrowaną karte dzwiekową Realtek, próbowałem zainstalowac najnowsze sterowniki do niej(2.07) ale nie pomogło, również bawiłem się w konfiguracji systemu pod "uruchom>dxdiag>dzwiek" również nic... posiadam najnowszego directa z listopada to on jedynie pomógł mi z problemem że w ogole jest dzwiek w grze.

moje parametry sprzetowe:
proc 3,07ghz pentium
gf9500gt 1gb
2gb ram

gra chodzi płynnie, nie mam żadnych bugów, jedynie jak zainstalowałem z wyżej podanej przez was strony z pachami łatke która niby naprawia dzwiek to miałem niektore textury czarne :P ale juz wszystko przywróciłem do normy jak miałem, ale mowie/pisze do szczescia jedynie mi tego poprawnego dzwieku brakuje.

pozdrawiam
 
 
inkv 
Cockroach


Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-01-09, 15:03   

widze że nikt nie potrafi mi pomóc, wyczytałem na zagranicznych forach że mój problem pojawia się na wiekszości kart Realtek i sporadycznie na innych, jak dotąd problemu nie da sie rozwiązać, wnisokująć port na PC jest tragiczny.
 
 
Moryc 
Cockroach



Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 96
Wysłany: 2009-01-09, 15:55   

przede wszystkim nie masz najnowszego DX bo jest nowszy z Grudnia.

W GTA4 robil roznice ale nie wiem jak w SH
 
 
inkv 
Cockroach


Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 3
Wysłany: 2009-01-10, 03:07   

najnowszy jest z "november 2008" czyli listopad 2008, jesli sie myle daj link
 
 
Haniball 
Cockroach


Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-01-11, 01:01   

Ja mam dość ciekawy problem, mający dużo wspólnego z optymalizacją gry...Silenta już przeszedłem grając na ustawieniach High ze stałym 30 FPS, ale przy dwóch poziomach są wyjątki, gdy pierwszy raz trafiam do Silent Hill do Hotelu oraz na ostatnio poziom znany jako Underground...Ogólnie poziomy wczytują się max po 1 min, ale te dwa wczytują się niewiarygodnie długo bo aż 15 min, a po odpaleniu planszy mam tylko uwaga! 2 FPS...Do 5 czasem dojdzie, wyobrażacie sobie grać początek Underground z 5 FPSami? Szczególnie, gdy Myszka nie jest w stanie reagować wystarczająca szybko. :P
Więc jeśli ktoś ma podobny problem to nie ma się czym zamartwiać jest bardzo prosty sposób aby go uniknąć, wystarczy jak najszybciej aby coś cię zabiło i po ponownym wczytaniu poziomu, będziesz mieć około 18-21 FPSów, po czym módlmy się o jakiegoś save'a gdyż po każdym kolejnym zabiciu liczba klatek będzie spadać o 2-4 PFSy, a jak znajdziemy to natychmiastowo powinniśmy wyłączyć grę i wczytać ją ponownie aby mieć maksymalną liczbę klatek...Dość ciekawy problem, a wiem, że takie wyjaśnienie może się przydać.
 
 
Sethis 
Cockroach


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-03-10, 10:13   Silent Hill-Problem z naświetleniem

Witam.Mam problem w grze otoz wszystko jest ok tylko kiedy nasune sie na swiatlo moja postac robi sie kompletnie zacmiona...to samo tyczy sie tego jak latarka poswice w jakies jasne miejsce to te miejsce nagle ciemne sie staje...Moja karta grafiki to Radeon x1950 pro 512 mb a dx mam zainstalowanego 9.3.Ponizej przedstawiam screeny.
Pierwsze 2 screeny poprawne:
http://img8.imageshack.us...00931084624.png
http://img18.imageshack.u...00931084652.png

i screeny na ktorych wystepuje ten problem...
http://img8.imageshack.us...00931084255.png
http://img18.imageshack.u...20093108474.png

Edit by Doxepine: Zakładaj tematy w miejscach do tego przeznaczonych!

Nikt nie wie w czym moze problem lezec ? nie wiem czy to wina karty czy sterow choc mam catalyst 9.1 czy zrobic reinstal choc watpie...
 
 
Delysis 
Cockroach


Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-03-14, 15:26   

Też miałem problem z dźwiękiem w grze. Dźwięk był tylko w cut-scenie na poczatku, poza tym nie mogłem podnieść żadnego przedmiotu, tylko otwierać drzwi. Po zainstalowaniu Directx november 2008 wszystkie problemy zniknęły. Spróbujcie więc najpierw zainstalować directx.
 
 
BelonImperor 
Cockroach


Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 9
Wysłany: 2009-03-27, 17:57   

Z góry przepraszam jeśli taki post już był, ale mam problem typu że wyskakuje mi ten błąd podczas włączania się pliku exe i gra nie działa. ABORTING build [FINAL] v6.34 Changelist: #663064 Silent Hill: Failed to create pixel shader because we ran out of video memory. Try decreasing the quality settings.
[no game crash info] Ktoś wie jak temu zaradzić?
_________________
Kwiiiiiiiiiiiiik!
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2009-03-27, 18:49   

Podstawowe pytanie to jaką masz kartę graficzną? Bowiem komunikat mówi o tym, że gra nie może zarezerwować sobie wystarczającej ilości pamięci video.

Nie wiem, czy to nie jest ustawienie domyślne, ale spróbuj w pliku vars_pc.cfg znajdującym się w katalogu_gry/Engine dać opcji "LowQualityShaders" wartość "true".
 
 
 
BelonImperor 
Cockroach


Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 9
Wysłany: 2009-03-27, 20:07   

Kartę mam ATI Radeon X1550, a tego pliku nie mam w engine ;|

Edit: ok już wiem, mam żałosną karte graficzną. Sh H współpracuje z tymi kartami:
NVIDIA GeForce™ 7 Series
--GeForce 7950 Series,
--7900 Series,
--7800 Series,
--7600 Series,
**NVIDIA GeForce™ 8 Series
--GeForce 8800 Ultra,
--8800 GTX,
--8800 GTS,
--8800 GT,
--8800 GS,
--8600 GTS,
--8600GT,
--8500 GT
**NVIDIA GeForce™ 9 Series - GeForce 9600 GT

**ATI® RADEON® HD 2000 Series
--HD 2600,
--HD 2900, GT/XT
**ATI® RADEON® HD 3000 Series
--HD 3850,
--HD 3870,
--HD 3870 X2
**ATI® RADEON® HD 4000 Series

Thx za pomoc
_________________
Kwiiiiiiiiiiiiik!
Ostatnio zmieniony przez BelonImperor 2009-03-27, 22:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
HoochMaster 
Wall Man



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 212
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-03-28, 13:10   

BelonImperor napisał/a:
tego pliku nie mam w engine

Plik ten zostaje utworzony po pierwszym uruchomieniu gry.

W internecie dostępny jest fix umożliwiający uruchomienie Homecoming na Radeonach z serii X. Sam nie mam takiej, więc osobistych doświadczeń nie posiadam, ale ponoć zazwyczaj działa. Patch do ściągnięcia stąd (najnowsza wersja to v11).

A ile masz RAMu? Bo karty graficzne rezerwują sobie również część podstawowej pamięci RAM na swoje potrzeby. I tak np. karta może mieć 256 MB pamięci własnej + dajmy na to maksymalnie 512 MB pamięci współdzielonej.
_________________
Do you really love her? In sickness and in health? If you truly love her, then you must act.
It all depends on how hard you fight for her. Whatever happens, don't give up.
And if it comes to it, you must be willing to protect her with your very life.
After all, true love means a willingness to sacrifice.
Be true to your heart and with luck, things will work out in the end.
 
 
Niux 
Cockroach


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 25
Wysłany: 2009-06-01, 22:30   

Mam pytanie czy SH:5 będzie chodzić na takim laptopie:
http://personafile.com/To...305D-S5893.html
Chodzi mi tylko o kartę graficzna a mianowicie
Radeon X1250
Bo widziałem, że Dynio próbował na X1200
_________________

 
 
 
Niux 
Cockroach


Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 25
Wysłany: 2009-06-06, 10:20   

Jak dobrze, że tej gry nie kupowałem, tylko pożyczyłem od kumpla. Bo gdy chciałem odpalić grę najpierw mi wyskoczył błąd, że za słaba karta graficzna, czego się spodziewałem więc zainstalowałem patcha od Borisa i niestety mam to samo co dynio, czyli mam szary ekran a słyszę dźwięki. Coś tam Josh nie pozwól mi spaść xD:> Instalowałem także DX 9.25 lecz nie pomogło
_________________

 
 
 
BelonImperor 
Cockroach


Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 9
Wysłany: 2009-06-21, 12:14   

HoochMaster napisał/a:

W internecie dostępny jest fix umożliwiający uruchomienie Homecoming na Radeonach z serii X. Sam nie mam takiej, więc osobistych doświadczeń nie posiadam, ale ponoć zazwyczaj działa. Patch do ściągnięcia stąd (najnowsza wersja to v11).


Gra działa, niestety tylko do wybudzenia się, ale w każdym razie patch skuteczny. Jak ktoś ma za słabą karte graficzną to niech sprawdzi, może będzie działać lepiej niż u mnie.
_________________
Kwiiiiiiiiiiiiik!
 
 
Benji34 
Cockroach


Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 1
Wysłany: 2009-06-22, 12:34   

Witam
Ja mam taki problem ze gry zapisac sie po prostu nie da, wchodze do save (w grze oczywiscie) chce zapisac i niby cos grzebie a po chwili wyskakuje ze nie mozna zapisac bo wszytkie save`y sa zapelnione. A nie moga byc bo nic jeszcze nie zapisalem i sa EMPTY puste. na dodatek nawet nie wiem gdzie powinny sie znajdowac te save`y bo w dokumentach ich nie ma na pewno. Jesli ktos moze to prosze o pomoc bo chyba ten komp rozwale i bedzie po wszystkim.
 
 
BelonImperor 
Cockroach


Wiek: 33
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 9
Wysłany: 2009-07-01, 15:23   

Przejdź całą grę na jedną turę
_________________
Kwiiiiiiiiiiiiik!
 
 
Statek 
Cockroach


Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 63
Wysłany: 2009-07-06, 21:35   

Jeżeli rzeczywiście tak jest to myśle,że to wina gry.Spróbuj zainstalować ją u innej osoby i sprawdź czy jest to samo jak tak to jest błąd gry jak nie to Ty masz coś z kompem.
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2009-07-10, 07:01   

Lista bugów, na jakie ja się nadziałem i przez które nie zaszedłem dalej jak na cmentarz w Shepherd's Glen:

-resetujące się ustawienia pada
-randomowa niemożność kontroli kamerą (dopiero reinstalacja pomaga)
-pi*rdoloące się save'y
-paskudna jakość dźwięku, który zresztą i tak gra tylko w prawym kanale, nieważne co zrobię
-losowe wywalanie na desktop

Próbowałem jakoś z tym walczyć, ale ta gra jest zwyczajnie NIE-DO-PRZEJŚCIA na tej sp*erdolonej konwersji. Naprawdę zazdroszczę tym, u których jakimś cudem dało się to dziurawe, zmutowane, pokraczne, zmontowane niczym puzzle przez ślepego z porażeniem mózgowym gówno skończyć. Usiadłbym na mordę i zesrał się stolcem tak rzadkim, że by się w nim utopił, każdemu z tych idiotów, który "robił" to ch*jstwo i każdemu kto postanowił wypuścić taką wersję alfa na rynek.

Ja chcę moją kasę spowrotem.
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2009-08-27, 12:58   

Mam pytanie do grających w SHH na konsoli (X360 konkretnie) - czy Wam też zdarzały się okazjonalne, potworne spadki framerate'u, szczególnie przy włączonej latarce?
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 751
Wysłany: 2009-08-28, 00:55   

Mee napisał/a:
Mam pytanie do grających w SHH na konsoli (X360 konkretnie) - czy Wam też zdarzały się okazjonalne, potworne spadki framerate'u, szczególnie przy włączonej latarce?


Na konsoli nie grałem, ale coś takiego zauważyłem na piecu. Zdarza się coś takiego przy kilku scenkach. Gra chodzi płynnie a tu nagle wszystko się mrozi i spowalnia na jakieś pół minuty. Nie ma co się dziwić, wersja pcetowa jak i platformowa jest kiepsko wykonana, to moje zdanie. Ciekawi mnie wogle czy ta gra miał testy alpha.
_________________
:



 
 
 
Plazior 
Closer



Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 990
Wysłany: 2009-08-28, 01:31   

Na PS3 takiego czegoś nie zauważyło. Ale zdarzało się, że przed sejwem, dokładnie po wciśnięciu 'zatwierdzenia' gra załapała crasha i pomagał tylko reset.
_________________
"To, że jestem online na forum nie znaczy, że siedze przed kompem. Pomyśl o tym zanim coś takiego napiszesz ;) " - Józef Piłsudski, Biblia 14:23
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2009-08-28, 10:30   

Poczytałem trochę i faktycznie, wersja na trzysta sześćdziesięciolatkę ma skandaliczne problemy z utrzymaniem frameratu. Well, jest i tak lepiej niż na PC, ale... :[
Ostatnio zmieniony przez Mee 2009-08-28, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group