Dodatkowo mam patch od Borisa umożliwiający uruchomienie SH na radeonach z serii X. Zaraz po uruchomieniu pojawia mi się coś takiego :screen . Wiem, że moja karta to ścierwo ale gdy zobaczyłem w readme tego patcha coś takiego :
FULLY WORKABLE
NVidia GeForce 6100 and higher. Padłem...
Ja natomiast mam problem z dźwiękiem. Mianowicie to dźwięk się zacina i non stop słychać wycie piły motorowej kiedy powale przeciwnika jednym mocnym uderzeniem. Jakieś sugestie? Za pomoc serdecznie dziękuję
Edit:
Próbowałem łatki od Borisa ale, to nic nie pomaga. Tekstury pielęgniarek całe czarne mi się zrobiły więc musiałem usunąć te łatkę. Moje parametry:
-Nvidia GeForce 8500 GT
-Intel Core 2 Quad (2.4Ghz)
-3 GB ram DDR2
Mam problem z dzwiekiem w filmikach, np. jak Alex daje Joshowi królika przez kraty to dzwiek sie deformuje jak by był w spowolnionym tempie i psuje to strasznie całą rozgrywke, ktoś zna sposób jak temu zaradzić?
posiadam zintegrowaną karte dzwiekową Realtek, próbowałem zainstalowac najnowsze sterowniki do niej(2.07) ale nie pomogło, również bawiłem się w konfiguracji systemu pod "uruchom>dxdiag>dzwiek" również nic... posiadam najnowszego directa z listopada to on jedynie pomógł mi z problemem że w ogole jest dzwiek w grze.
gra chodzi płynnie, nie mam żadnych bugów, jedynie jak zainstalowałem z wyżej podanej przez was strony z pachami łatke która niby naprawia dzwiek to miałem niektore textury czarne ale juz wszystko przywróciłem do normy jak miałem, ale mowie/pisze do szczescia jedynie mi tego poprawnego dzwieku brakuje.
widze że nikt nie potrafi mi pomóc, wyczytałem na zagranicznych forach że mój problem pojawia się na wiekszości kart Realtek i sporadycznie na innych, jak dotąd problemu nie da sie rozwiązać, wnisokująć port na PC jest tragiczny.
Ja mam dość ciekawy problem, mający dużo wspólnego z optymalizacją gry...Silenta już przeszedłem grając na ustawieniach High ze stałym 30 FPS, ale przy dwóch poziomach są wyjątki, gdy pierwszy raz trafiam do Silent Hill do Hotelu oraz na ostatnio poziom znany jako Underground...Ogólnie poziomy wczytują się max po 1 min, ale te dwa wczytują się niewiarygodnie długo bo aż 15 min, a po odpaleniu planszy mam tylko uwaga! 2 FPS...Do 5 czasem dojdzie, wyobrażacie sobie grać początek Underground z 5 FPSami? Szczególnie, gdy Myszka nie jest w stanie reagować wystarczająca szybko.
Więc jeśli ktoś ma podobny problem to nie ma się czym zamartwiać jest bardzo prosty sposób aby go uniknąć, wystarczy jak najszybciej aby coś cię zabiło i po ponownym wczytaniu poziomu, będziesz mieć około 18-21 FPSów, po czym módlmy się o jakiegoś save'a gdyż po każdym kolejnym zabiciu liczba klatek będzie spadać o 2-4 PFSy, a jak znajdziemy to natychmiastowo powinniśmy wyłączyć grę i wczytać ją ponownie aby mieć maksymalną liczbę klatek...Dość ciekawy problem, a wiem, że takie wyjaśnienie może się przydać.
Wysłany: 2009-03-10, 10:13 Silent Hill-Problem z naświetleniem
Witam.Mam problem w grze otoz wszystko jest ok tylko kiedy nasune sie na swiatlo moja postac robi sie kompletnie zacmiona...to samo tyczy sie tego jak latarka poswice w jakies jasne miejsce to te miejsce nagle ciemne sie staje...Moja karta grafiki to Radeon x1950 pro 512 mb a dx mam zainstalowanego 9.3.Ponizej przedstawiam screeny.
Pierwsze 2 screeny poprawne:
http://img8.imageshack.us...00931084624.png http://img18.imageshack.u...00931084652.png
Też miałem problem z dźwiękiem w grze. Dźwięk był tylko w cut-scenie na poczatku, poza tym nie mogłem podnieść żadnego przedmiotu, tylko otwierać drzwi. Po zainstalowaniu Directx november 2008 wszystkie problemy zniknęły. Spróbujcie więc najpierw zainstalować directx.
Z góry przepraszam jeśli taki post już był, ale mam problem typu że wyskakuje mi ten błąd podczas włączania się pliku exe i gra nie działa. ABORTING build [FINAL] v6.34 Changelist: #663064 Silent Hill: Failed to create pixel shader because we ran out of video memory. Try decreasing the quality settings.
[no game crash info] Ktoś wie jak temu zaradzić?
Podstawowe pytanie to jaką masz kartę graficzną? Bowiem komunikat mówi o tym, że gra nie może zarezerwować sobie wystarczającej ilości pamięci video.
Nie wiem, czy to nie jest ustawienie domyślne, ale spróbuj w pliku vars_pc.cfg znajdującym się w katalogu_gry/Engine dać opcji "LowQualityShaders" wartość "true".
Kartę mam ATI Radeon X1550, a tego pliku nie mam w engine ;|
Edit: ok już wiem, mam żałosną karte graficzną. Sh H współpracuje z tymi kartami:
NVIDIA GeForce™ 7 Series
--GeForce 7950 Series,
--7900 Series,
--7800 Series,
--7600 Series,
**NVIDIA GeForce™ 8 Series
--GeForce 8800 Ultra,
--8800 GTX,
--8800 GTS,
--8800 GT,
--8800 GS,
--8600 GTS,
--8600GT,
--8500 GT
**NVIDIA GeForce™ 9 Series - GeForce 9600 GT
**ATI® RADEON® HD 2000 Series
--HD 2600,
--HD 2900, GT/XT
**ATI® RADEON® HD 3000 Series
--HD 3850,
--HD 3870,
--HD 3870 X2
**ATI® RADEON® HD 4000 Series
Thx za pomoc
_________________ Kwiiiiiiiiiiiiik!
Ostatnio zmieniony przez BelonImperor 2009-03-27, 22:01, w całości zmieniany 1 raz
Plik ten zostaje utworzony po pierwszym uruchomieniu gry.
W internecie dostępny jest fix umożliwiający uruchomienie Homecoming na Radeonach z serii X. Sam nie mam takiej, więc osobistych doświadczeń nie posiadam, ale ponoć zazwyczaj działa. Patch do ściągnięcia stąd (najnowsza wersja to v11).
A ile masz RAMu? Bo karty graficzne rezerwują sobie również część podstawowej pamięci RAM na swoje potrzeby. I tak np. karta może mieć 256 MB pamięci własnej + dajmy na to maksymalnie 512 MB pamięci współdzielonej.
_________________ Do you really love her? In sickness and in health? If you truly love her, then you must act.
It all depends on how hard you fight for her. Whatever happens, don't give up.
And if it comes to it, you must be willing to protect her with your very life.
After all, true love means a willingness to sacrifice.
Be true to your heart and with luck, things will work out in the end.
Mam pytanie czy SH:5 będzie chodzić na takim laptopie:
http://personafile.com/To...305D-S5893.html
Chodzi mi tylko o kartę graficzna a mianowicie
Radeon X1250
Bo widziałem, że Dynio próbował na X1200
Jak dobrze, że tej gry nie kupowałem, tylko pożyczyłem od kumpla. Bo gdy chciałem odpalić grę najpierw mi wyskoczył błąd, że za słaba karta graficzna, czego się spodziewałem więc zainstalowałem patcha od Borisa i niestety mam to samo co dynio, czyli mam szary ekran a słyszę dźwięki. Coś tam Josh nie pozwól mi spaść xD:> Instalowałem także DX 9.25 lecz nie pomogło
W internecie dostępny jest fix umożliwiający uruchomienie Homecoming na Radeonach z serii X. Sam nie mam takiej, więc osobistych doświadczeń nie posiadam, ale ponoć zazwyczaj działa. Patch do ściągnięcia stąd (najnowsza wersja to v11).
Gra działa, niestety tylko do wybudzenia się, ale w każdym razie patch skuteczny. Jak ktoś ma za słabą karte graficzną to niech sprawdzi, może będzie działać lepiej niż u mnie.
Witam
Ja mam taki problem ze gry zapisac sie po prostu nie da, wchodze do save (w grze oczywiscie) chce zapisac i niby cos grzebie a po chwili wyskakuje ze nie mozna zapisac bo wszytkie save`y sa zapelnione. A nie moga byc bo nic jeszcze nie zapisalem i sa EMPTY puste. na dodatek nawet nie wiem gdzie powinny sie znajdowac te save`y bo w dokumentach ich nie ma na pewno. Jesli ktos moze to prosze o pomoc bo chyba ten komp rozwale i bedzie po wszystkim.
Jeżeli rzeczywiście tak jest to myśle,że to wina gry.Spróbuj zainstalować ją u innej osoby i sprawdź czy jest to samo jak tak to jest błąd gry jak nie to Ty masz coś z kompem.
Lista bugów, na jakie ja się nadziałem i przez które nie zaszedłem dalej jak na cmentarz w Shepherd's Glen:
-resetujące się ustawienia pada
-randomowa niemożność kontroli kamerą (dopiero reinstalacja pomaga)
-pi*rdoloące się save'y
-paskudna jakość dźwięku, który zresztą i tak gra tylko w prawym kanale, nieważne co zrobię
-losowe wywalanie na desktop
Próbowałem jakoś z tym walczyć, ale ta gra jest zwyczajnie NIE-DO-PRZEJŚCIA na tej sp*erdolonej konwersji. Naprawdę zazdroszczę tym, u których jakimś cudem dało się to dziurawe, zmutowane, pokraczne, zmontowane niczym puzzle przez ślepego z porażeniem mózgowym gówno skończyć. Usiadłbym na mordę i zesrał się stolcem tak rzadkim, że by się w nim utopił, każdemu z tych idiotów, który "robił" to ch*jstwo i każdemu kto postanowił wypuścić taką wersję alfa na rynek.
Mam pytanie do grających w SHH na konsoli (X360 konkretnie) - czy Wam też zdarzały się okazjonalne, potworne spadki framerate'u, szczególnie przy włączonej latarce?
Mam pytanie do grających w SHH na konsoli (X360 konkretnie) - czy Wam też zdarzały się okazjonalne, potworne spadki framerate'u, szczególnie przy włączonej latarce?
Na konsoli nie grałem, ale coś takiego zauważyłem na piecu. Zdarza się coś takiego przy kilku scenkach. Gra chodzi płynnie a tu nagle wszystko się mrozi i spowalnia na jakieś pół minuty. Nie ma co się dziwić, wersja pcetowa jak i platformowa jest kiepsko wykonana, to moje zdanie. Ciekawi mnie wogle czy ta gra miał testy alpha.
Na PS3 takiego czegoś nie zauważyło. Ale zdarzało się, że przed sejwem, dokładnie po wciśnięciu 'zatwierdzenia' gra załapała crasha i pomagał tylko reset.
_________________ "To, że jestem online na forum nie znaczy, że siedze przed kompem. Pomyśl o tym zanim coś takiego napiszesz " - Józef Piłsudski, Biblia 14:23
Poczytałem trochę i faktycznie, wersja na trzysta sześćdziesięciolatkę ma skandaliczne problemy z utrzymaniem frameratu. Well, jest i tak lepiej niż na PC, ale... :[
Ostatnio zmieniony przez Mee 2009-08-28, 10:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum