Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Czego użyć by zagrać w SH na PC i jak to potem zgrać na dysk
Autor Wiadomość
Introverder 
Cockroach


Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 30
Wysłany: 2008-09-01, 22:19   Czego użyć by zagrać w SH na PC i jak to potem zgrać na dysk

Chodzi mi po prostu o przeniesienie obrazu na monitor komputera, z możliwością jednoczesnego nagrywania..

No właśnie, może Wy wiecie, bo chciałbym sobie kupić takie urządzonko, które by mi to zapewniało ( i działało przy tym sprawnie, bezproblemowo, było w miarę funkcjonalne i proste w obsłudze), tyle że kompletnie się nie znam, nie mam żadnego doświadczenia z kartami video (czy też video grabberami) i po prostu nie chcę kupić bubla jakich nie brak.

Ktoś coś poleca?? :roll:
_________________
It is now time to make it unclear,
To write off lines that don't make sense. :P
 
 
bloo 
Lurker


Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 379
Wysłany: 2008-09-01, 22:38   

Ostatnio zmieniony przez bloo 2008-10-01, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Introverder 
Cockroach


Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 30
Wysłany: 2008-09-01, 23:07