Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Mechanika w nowych i starych częściach Silent Hill
Autor Wiadomość
Wendigo 
Valtiel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 996
Skąd: Dowództwo Galaktyczne Ashtar
Wysłany: 2012-12-20, 23:27   Mechanika w nowych i starych częściach Silent Hill

nensha napisał/a:
Wydawałoby się, że nowemu pokoleniu graczy nowe Silenty powinny się podobać...
No właśnie nie bardzo. Mechanika w dużej mierze została bardzo podobna do poprzednich gier, a to sprawia, że gameplayem Silent Hill ma bardzo cięzko konkurować z największymi hitami. :3
 
 
 
nensha 
Cockroach



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Gru 2012
Posty: 56
Skąd: z nienacka
Wysłany: 2012-12-20, 23:33   

Ah, no to mea culpa, z gier spoza głównej czwórki to przeszłam w całości tylko Shattered Memories i to śmieszne coś na komórkę ;) Pozostałe części wydawały mi się na tyle "inne", żeby zainteresować nowszych graczy.
Nadzieje pokładałam w filmie, wyszło jak zwykle ^_^
_________________
I'm in flames cause I have touched the light
It pulls me so
 
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-12-21, 13:50   

Dziwne.... bo mi się wydawało że z zachodnich gier tylko Origins zachowało mechanikę popszednich części. Reszta była albo nowa albo odchodziła w pewnym stopniu w stronę akcji i zagadek silnie środowiskowych.
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
lolek00 
Lying Creature



Wiek: 34
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 423
Wysłany: 2012-12-21, 14:37   

Rozwój systemu walki był nieunikniony i imo pożądany, niestety zmiana pracy kamery zamiast ulepszać gameplay to wywaliła mu bebechy i wmontowała nowe - dlatego SH:H wygląda jak gra akcji często.

Przy czym postęp systemu walki często powiązany jest z pracą kamery... Moim zdaniem rzuty kamer ciekawie obrazujące otoczenie i pokazujące postać od wielu stron to istota gatunku już od 1992 roku (AITD) - i to powinno być uchowane.

Bardziej odpowiadał by mi system strzelania z Blair Witchów, bo on funkcjonował dobrze z tradycyjną pracą kamery, myślę że mógłby być nawet za cenę widocznego znacznika celowania na otoczeniu (to można by było ciekawie zrobić). System "z za ramienia" dla mnie jest mniej ciekawy.

Tradycyjny system pracy można ulepszyć, zamiast przełączać sztywne kamery, można uzależnić ich obrót od poczynań bohatera, albo wywoływać lekki zoom jak walczymy.

Generalnie TPP z za pleców/FPP niszczy efekt dla mnie (mimo lepszej kontroli bohatera, i mniejszej irytacji czasami).
_________________

 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-12-23, 15:43   

http://www.youtube.com/watch?v=rS-AK1SwqDg - wg mnie tak powinna wyglądać przyszłość survival-horrorów...
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Bersek 
Caliban


Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1772
Wysłany: 2012-12-23, 17:24   

Muzyka z Władcy Pierścieni mnie zabiła xD

Anyway, oprócz tego gra prezentuje się ciekawie. Wersją na PS2 bym nie pogardził.

(Teraz edycja działa)
 
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-12-26, 13:28   

To takie tylko placeholder.... niestety gra jest w developerskim piekle... nie wiadomo kiedy i na co wyjdzie....
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group