Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
SH V Media

Jak Ci się podoba Silent Hill 5 na tym etapie produkcji?
Świetna robota, na to czekałem!
2%
 2%  [ 1 ]
Zapowiada się naprawdę dobra gra.
28%
 28%  [ 11 ]
Nie mam żadnych zastrzeżeń.
2%
 2%  [ 1 ]
Jest lepiej niż się spodziewałem, ale to jeszcze nie to...
30%
 30%  [ 12 ]
Jakieś nieporozumienie, ale liczę na to, że do premiery wszystko będzie poprawione.
7%
 7%  [ 3 ]
Jest źle i nic nie wróży poprawy.
25%
 25%  [ 10 ]
To już ostateczny koniec serii Silent Hill...
2%
 2%  [ 1 ]
Głosowań: 39
Wszystkich Głosów: 39

Autor Wiadomość
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2008-09-17, 20:23   

Bersek napisał/a:
Walter S. napisał/a:
No ale czemu nie zerżnąć tego co dobre?

A dlaczego nie zrobić czegoś dobrego samemu?


Ponieważ fani zaraz zaczną się czepiać że nowy SH ma mało nawiązań do poprzednich części.
_________________

 
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-09-17, 20:24   

Przemiana miasta z filmu zrobiona była genialnie, więc czemu tego nie zostawić, po co wymyślać koło na nowo? Tym bardziej, że byłby to pierwszy raz w grze, kiedy miasto by się przemieniało w taki sposób (było wprawdzie jeszcze w 0rigins, ale tam był to filmik, tutaj - w czasie rzeczywistym).

Szkoda jednak, że już od samego początku DH o tym mówiło, a i w filmikach jest to ciągle pokazywane. Gdyby gracz ujrzał przemianę po raz pierwszy dopiero w grze, wrażenie byłoby o niebo lepsze.
 
 
 
Karolpiotr 
Mumbler
trolling since 2004


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 199
Wysłany: 2008-09-17, 20:27   

Cytat:
Cóż, moim zdaniem wersja kinowa miała kilka dobrych pomysłów. Była nią na przykład syrena, która sygnalizowała przemianę miasta, a później sama przemiana. No ale co kto woli.

Syreny sygnalizujące przemianę miasta to pomysł z pierwszego Silent Hilla.

I tak przy okazji tej całej dyskusji o powiązaniach między Homecoming a filmem: Akira Yamaoka wypowiadał się bardzo pochlebnie o filmie i chwalił patenty wprowadzone przez twórców (np. Janitora). Jako że wszystko wskazuje, iż jest on jedyną osobą ze starego teamu, która (być może) ma jakiś wpływ na kierunek obrany przez developerów Homecoming, to trudno się dziwić, że ci z ochotą przenoszą kolejne rzeczy z filmu do nadchodzącej gry.
Akurat w tym względzie trudno im odmówić doświadczenia.

R4Zi3L napisał/a:
filmik z jutuba

Muzyka i dźwięki pr0.
_________________
so tell me the truth
Ostatnio zmieniony przez Karolpiotr 2008-09-17, 20:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-09-17, 20:40   

http://pl.youtube.com/watch?v=RSVnf-ZS21Y - next zwiastun
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
Ostatnio zmieniony przez R4Zi3L 2008-09-17, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Walter S. 
Mumbler



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 137
Wysłany: 2008-09-17, 20:58   

+ ciemno
+ trudni przeciwnicy
_________________
"Mother..."
 
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-17, 22:59   

Walter.S napisał/a:
Cóż, moim zdaniem wersja kinowa miała kilka dobrych pomysłów. Była nią na przykład syrena, która sygnalizowała przemianę miasta
Karolpiotr napisał/a:
Syreny sygnalizujące przemianę miasta to pomysł z pierwszego Silent Hilla.

Mały offtop: Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że syrenę słyszymy także w SH2(przynajmniej pamiętam taki topic).
Nowy wywiad z jakimś ziomkiem od tej gry
http://play.tm/story/21291
I kilka cytatów, które dotykają poruszanych tu spraw:
1.While Resident Evil has moved into action(...)
2.If you've played the previous games there's winks and nods you'll pick up on, but it is a stand-alone title
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-17, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2008-09-17, 23:07   

http://pl.youtube.com/wat...feature=related

Rozmowa z kimś z Double Helix, kto chyba współodpowiada(ł) za Hołmkoming...
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-17, 23:28   

To ten ziomek z dawnego The Collective odpowiedzialny za walkę.
EDIT: Powyższy filmik zawiera spoilery x/ - w pewnym momencie wyłączyłem x(.
PS. Co myślicie o "Objectives"? Czy naprawdę muszę mieć napisane, że mam dorwać Josha i znaleźć wyjście z danej lokacji?
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-17, 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
_Music 
Closer



Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 936
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-17, 23:45   

Co do trailera- walki są sztywne jak były, więc niewiele się zmieniło w tym aspekcie tak naprawdę.
Absolutnie nie podoba mi się celowania a'la RE4- porażka.

W sumie z tego wszystkiego, jedynym plusem były cięgi na ciałach przeciwników.
 
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2008-09-17, 23:45   

Puty napisał/a:
PS. Co myślicie o "Objectives"? Czy naprawdę muszę mieć napisane, że mam dorwać Josha i znaleźć wyjście z danej lokacji?


Podobno SH5 ma być bardziej nieliniowy i masz mieć kilka zadań do wykonania jednocześnie więc przyda mi się okno gdzie będę mógł spojrzeć na objective`y.
_________________

 
 
 
MZet 
Wall Man



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 262
Wysłany: 2008-09-18, 10:38   

A według mnie to bzdura i kolejny krok w stronę całkowitej utraty klimatu. Jeszcze szkoda że po wykonaniu zadań nie wyskakuje napis "mission complete" Bo masz kilka zadań jednocześnie. No to co? Przechodzisz raz tak a innym razem inaczej i tyle. A gdzie myślenie? Czy wszystko musi być podane na tacy?
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2008-09-18, 10:45   

MZet napisał/a:
Jeszcze szkoda że po wykonaniu zadań nie wyskakuje napis "mission complete" Bo masz kilka zadań jednocześnie.


I statystyki, zabite potwory, zadane hity i combosy, liczba punktów, zebrane artefakty... No po ch**j to komu, że się tak wyrażę? MZet ma rację, kompletnie to bedzie rozbijało klimat. I tu mi się właściwie przypomina jeszcze jedna rzecz. jakie będą zagadki? Bo jak będą trzymały poziom tych z SH4 albo i niższy, to ja już zupełnie podziękuję tej produkcji...
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-09-18, 11:11   

Jeez, jak Wy lubicie sobie sami dopisywać rzeczy. Jakie "mission complete", jakie statystyki? Wy naprawdę chcecie widzieć tą grę z samych negatywnych stron i sami sobie tworzycie rzeczy, wobec których trzeba się obruszać... nawet jeżeli nic takiego nie istnieje, albo jest to coś, co TS zrobiło kiedyś (Robbi w grze czy też amerykańska flaga na kurtce bohatera).

Swoją drogą, bo w poprzednich częściach w ogóle nie było statystyk... ile potworów, jakim sposobem, ile zebranych przedmiotów...).
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2008-09-18, 11:35   

Z tym "mission complete" i całą resztą to była ironia, jeśli nie zauważyłes :P

Z resztą niestety diabeł tkwi w szczegółach, a takie właśnie pozornie drobne rzeczy mogą zepsuć ogólny wizerunek gry.
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2008-09-18, 11:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Makaroniarz 
Mumbler
Yummy!


Wiek: 34
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 189
Skąd: Rzym-Bialystok
Wysłany: 2008-09-18, 13:33   

W sumie nie podoba mi sie tylko strzelanie, ale z zwiazku z tym, ze Alex jest zolniezem, nie wyobrazam sobie, aby bronia obslugiwal sie tak pokracznie jak Heather np.
 
 
 
Karolpiotr 
Mumbler
trolling since 2004


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 199
Wysłany: 2008-09-20, 14:54   

Cytat:
nie wyobrazam sobie, aby bronia obslugiwal sie tak pokracznie jak Heather np

No Heather jest i tak niezłą zawodniczką, skoro utrzymuje równowagę strzelając z shotguna przy swojej posturze.

Wasz ulubieniec David Verfaillie powraca przy okazji nowego gameplayu.

Co można sobie zespoilować oglądając filmik:
- nowy, "siódmy level" ochrzczony "descent" - pokręcone, koszmarne korytarze przypominające kopalnię. Dużo wentylatorów;
- nowa postać, Dr. Fitch (?). Emopsycho lekarz w okularach;
- słynny już boss - ludzka lalka. Wygląda conajmniej dziwnie, i to nie dziwnie w znaczeniu silenthillowym;
- finisher move na stojącego przeciwnika;
http://www.g4tv.com/xplay...homecoming.html

Verfaillie wspomina o sześciu broniach, wszystko klasyki (wojskowy nóż, siekiera, gazrurka, pistolet, shotgun, strzelba). Wiadomo jednak, że w grze występuje też piła tarczowa, więc raczej można spodziewać się większej ilości niespodzianek, i to niekoniecznie bonusowych.

"A lot of puzzles involving environment" brzmi dobrze.
_________________
so tell me the truth
 
 
MZet 
Wall Man



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 262
Wysłany: 2008-09-20, 19:13   

Piła tarczowa??
Ostatnio zmieniony przez MZet 2008-09-20, 19:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Karolpiotr 
Mumbler
trolling since 2004


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 199
Wysłany: 2008-09-20, 19:56   

Tak, piła tarczowa.
_________________
so tell me the truth
 
 
_Music 
Closer



Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 936
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-21, 16:41   

Ten cały 7 level to jakaś kpina- mnóstwo pustych korytarzy i... tyle. Kilka wentylatorów. Tam nic nie ma!!
No i mashowanie przycisków- ja pitolę...
 
 
 
MZet 
Wall Man



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 262
Wysłany: 2008-09-21, 23:38   

Karolpiotr napisał/a:
"A lot of puzzles involving environment" brzmi dobrze.
Na pewno chodzi o "przełącz dźwignię żeby otworzyć drzwi" lub "przesuń szafkę ,która blokuje przejście". Wątpię że będzie to coś ambitniejszego. Ta "lalka" jakaś taka ni w 5 ni w 10 jak dla mnie.
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-24, 04:13   

O matko... najpierw była plota, ale Konami to potwierdziło. Jeśli ktoś narzeka, że Europa dostaje SH:H dopiero w listopadzie, to niech pocieszy go fakt, że Niemcy dostaną tą grę dopiero w drugim kwartale 2009 :? . Zapewne chodzi o oznakowanie wiekowe gry i jakieś szopki z tym, bo nasi sąsiedzi są na to bardzo wyczuleni.
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-24, 04:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-09-24, 09:41   

Pewnie specjalnie dla Niemiec będą zmieniać całą grę, by wywalić z niej wszelkie seksualne podteksty (rozwierające się dziury w ścianie przypominające waginę, Asphyxię i wiele innych) ;D

Naprawdę, współczuję Niemcom, że mają tak debilne prawa co do gier.
 
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 14:32   

Kolejna ciekawostka: do każdego złożonego przedpremierowego zamówienia SH:H sklep Gamestop oferuje film Silent Hill. Ciekawe zagranie - jeśli będzie to czyjś pierwszy kontakt z uniwersum, owe dzieło utwierdzi potencjalnego widza, że PH jest złowrogim strażnikiem czeluści piekielnych ;].
http://www.gamestop.com/C...roduct_id=71626
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-25, 14:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2008-09-25, 17:27   

Puty napisał/a:
Kolejna ciekawostka: do każdego złożonego przedpremierowego zamówienia SH:H sklep Gamestop oferuje film Silent Hill. Ciekawe zagranie - jeśli będzie to czyjś pierwszy kontakt z uniwersum, owe dzieło utwierdzi potencjalnego widza, że PH jest złowrogim strażnikiem czeluści piekielnych ;].

Eeee tam! To będzie dowód, że PH pochodzi z filmu, a nie z jakiegoś tam SH 2... A tak na poważnie, wydaje mi się, że to zagranie marketingowe jest ok, w szczególności dla tych, co na Hołmkoming natknęli się przypadkiem i nie mają pojęcia co to SH (chociaż, z drugiej strony, film im tego "poprawnie" nie wyjaśni).

UWAGA! (CHYBA) SPOILERY
A teraz z innej beczki. Nie chcę wyjść na perwersyjną osobę, ale czy i wam aż tak widoczne (jak mnie) wydają się "podteksty" (chyba tylko z nazwy) erotyczne i to zdecydowanie bardziej "skrzywione" niż w SH2. Mówię tu o Siamie (kobietomężczyzna sadomasochistyczny), Asphyxii (pociąg lesbijek), otworach w ścianach w kształcie waginy, pajęczaku, któremu głowa wyrosła z dupci... Pewnie nawiązań do "brudnego" seksu będzie więcej. Zaczynam się zastanawiać, jaki ma to związek z Joshuą (który przecież jest dzieckiem) i o TYCH SPRAWACH pojęcia mieć nie może (lub raczej nie powinien)... A przecież to "he is the answer"...
_________________
My computer says no...

(cough)
Ostatnio zmieniony przez Doxepine 2008-09-25, 17:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
_Music 
Closer



Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 936
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-25, 18:10   

Dziecko wychowane na wampach z tego wynika.

Albo (co bardziej prawdopodobne)- te kreacje nie mają tak naprawdę żadnych podtekstów w niczyjej psychice, a są, bo fajnie wyglądają.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group