Przemiana miasta z filmu zrobiona była genialnie, więc czemu tego nie zostawić, po co wymyślać koło na nowo? Tym bardziej, że byłby to pierwszy raz w grze, kiedy miasto by się przemieniało w taki sposób (było wprawdzie jeszcze w 0rigins, ale tam był to filmik, tutaj - w czasie rzeczywistym).
Szkoda jednak, że już od samego początku DH o tym mówiło, a i w filmikach jest to ciągle pokazywane. Gdyby gracz ujrzał przemianę po raz pierwszy dopiero w grze, wrażenie byłoby o niebo lepsze.
Cóż, moim zdaniem wersja kinowa miała kilka dobrych pomysłów. Była nią na przykład syrena, która sygnalizowała przemianę miasta, a później sama przemiana. No ale co kto woli.
Syreny sygnalizujące przemianę miasta to pomysł z pierwszego Silent Hilla.
I tak przy okazji tej całej dyskusji o powiązaniach między Homecoming a filmem: Akira Yamaoka wypowiadał się bardzo pochlebnie o filmie i chwalił patenty wprowadzone przez twórców (np. Janitora). Jako że wszystko wskazuje, iż jest on jedyną osobą ze starego teamu, która (być może) ma jakiś wpływ na kierunek obrany przez developerów Homecoming, to trudno się dziwić, że ci z ochotą przenoszą kolejne rzeczy z filmu do nadchodzącej gry.
Akurat w tym względzie trudno im odmówić doświadczenia.
Cóż, moim zdaniem wersja kinowa miała kilka dobrych pomysłów. Była nią na przykład syrena, która sygnalizowała przemianę miasta
Karolpiotr napisał/a:
Syreny sygnalizujące przemianę miasta to pomysł z pierwszego Silent Hilla.
Mały offtop: Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że syrenę słyszymy także w SH2(przynajmniej pamiętam taki topic).
Nowy wywiad z jakimś ziomkiem od tej gry
http://play.tm/story/21291
I kilka cytatów, które dotykają poruszanych tu spraw:
1.While Resident Evil has moved into action(...)
2.If you've played the previous games there's winks and nods you'll pick up on, but it is a stand-alone title
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-17, 23:00, w całości zmieniany 1 raz
Rozmowa z kimś z Double Helix, kto chyba współodpowiada(ł) za Hołmkoming...
_________________ My computer says no...
(cough)
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-17, 23:28
To ten ziomek z dawnego The Collective odpowiedzialny za walkę.
EDIT: Powyższy filmik zawiera spoilery x/ - w pewnym momencie wyłączyłem x(.
PS. Co myślicie o "Objectives"? Czy naprawdę muszę mieć napisane, że mam dorwać Josha i znaleźć wyjście z danej lokacji?
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-17, 23:40, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2007 Posty: 936 Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-09-17, 23:45
Co do trailera- walki są sztywne jak były, więc niewiele się zmieniło w tym aspekcie tak naprawdę.
Absolutnie nie podoba mi się celowania a'la RE4- porażka.
W sumie z tego wszystkiego, jedynym plusem były cięgi na ciałach przeciwników.
PS. Co myślicie o "Objectives"? Czy naprawdę muszę mieć napisane, że mam dorwać Josha i znaleźć wyjście z danej lokacji?
Podobno SH5 ma być bardziej nieliniowy i masz mieć kilka zadań do wykonania jednocześnie więc przyda mi się okno gdzie będę mógł spojrzeć na objective`y.
A według mnie to bzdura i kolejny krok w stronę całkowitej utraty klimatu. Jeszcze szkoda że po wykonaniu zadań nie wyskakuje napis "mission complete" Bo masz kilka zadań jednocześnie. No to co? Przechodzisz raz tak a innym razem inaczej i tyle. A gdzie myślenie? Czy wszystko musi być podane na tacy?
Jeszcze szkoda że po wykonaniu zadań nie wyskakuje napis "mission complete" Bo masz kilka zadań jednocześnie.
I statystyki, zabite potwory, zadane hity i combosy, liczba punktów, zebrane artefakty... No po ch**j to komu, że się tak wyrażę? MZet ma rację, kompletnie to bedzie rozbijało klimat. I tu mi się właściwie przypomina jeszcze jedna rzecz. jakie będą zagadki? Bo jak będą trzymały poziom tych z SH4 albo i niższy, to ja już zupełnie podziękuję tej produkcji...
Jeez, jak Wy lubicie sobie sami dopisywać rzeczy. Jakie "mission complete", jakie statystyki? Wy naprawdę chcecie widzieć tą grę z samych negatywnych stron i sami sobie tworzycie rzeczy, wobec których trzeba się obruszać... nawet jeżeli nic takiego nie istnieje, albo jest to coś, co TS zrobiło kiedyś (Robbi w grze czy też amerykańska flaga na kurtce bohatera).
Swoją drogą, bo w poprzednich częściach w ogóle nie było statystyk... ile potworów, jakim sposobem, ile zebranych przedmiotów...).
W sumie nie podoba mi sie tylko strzelanie, ale z zwiazku z tym, ze Alex jest zolniezem, nie wyobrazam sobie, aby bronia obslugiwal sie tak pokracznie jak Heather np.
nie wyobrazam sobie, aby bronia obslugiwal sie tak pokracznie jak Heather np
No Heather jest i tak niezłą zawodniczką, skoro utrzymuje równowagę strzelając z shotguna przy swojej posturze.
Wasz ulubieniec David Verfaillie powraca przy okazji nowego gameplayu.
Co można sobie zespoilować oglądając filmik:
- nowy, "siódmy level" ochrzczony "descent" - pokręcone, koszmarne korytarze przypominające kopalnię. Dużo wentylatorów;
- nowa postać, Dr. Fitch (?). Emopsycho lekarz w okularach;
- słynny już boss - ludzka lalka. Wygląda conajmniej dziwnie, i to nie dziwnie w znaczeniu silenthillowym;
- finisher move na stojącego przeciwnika; http://www.g4tv.com/xplay...homecoming.html
Verfaillie wspomina o sześciu broniach, wszystko klasyki (wojskowy nóż, siekiera, gazrurka, pistolet, shotgun, strzelba). Wiadomo jednak, że w grze występuje też piła tarczowa, więc raczej można spodziewać się większej ilości niespodzianek, i to niekoniecznie bonusowych.
"A lot of puzzles involving environment" brzmi dobrze.
"A lot of puzzles involving environment" brzmi dobrze.
Na pewno chodzi o "przełącz dźwignię żeby otworzyć drzwi" lub "przesuń szafkę ,która blokuje przejście". Wątpię że będzie to coś ambitniejszego. Ta "lalka" jakaś taka ni w 5 ni w 10 jak dla mnie.
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-24, 04:13
O matko... najpierw była plota, ale Konami to potwierdziło. Jeśli ktoś narzeka, że Europa dostaje SH:H dopiero w listopadzie, to niech pocieszy go fakt, że Niemcy dostaną tą grę dopiero w drugim kwartale 2009 . Zapewne chodzi o oznakowanie wiekowe gry i jakieś szopki z tym, bo nasi sąsiedzi są na to bardzo wyczuleni.
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-24, 04:22, w całości zmieniany 1 raz
Pewnie specjalnie dla Niemiec będą zmieniać całą grę, by wywalić z niej wszelkie seksualne podteksty (rozwierające się dziury w ścianie przypominające waginę, Asphyxię i wiele innych)
Naprawdę, współczuję Niemcom, że mają tak debilne prawa co do gier.
Puty [Usunięty]
Wysłany: 2008-09-25, 14:32
Kolejna ciekawostka: do każdego złożonego przedpremierowego zamówienia SH:H sklep Gamestop oferuje film Silent Hill. Ciekawe zagranie - jeśli będzie to czyjś pierwszy kontakt z uniwersum, owe dzieło utwierdzi potencjalnego widza, że PH jest złowrogim strażnikiem czeluści piekielnych ;].
http://www.gamestop.com/C...roduct_id=71626
Ostatnio zmieniony przez Puty 2008-09-25, 14:33, w całości zmieniany 1 raz
Kolejna ciekawostka: do każdego złożonego przedpremierowego zamówienia SH:H sklep Gamestop oferuje film Silent Hill. Ciekawe zagranie - jeśli będzie to czyjś pierwszy kontakt z uniwersum, owe dzieło utwierdzi potencjalnego widza, że PH jest złowrogim strażnikiem czeluści piekielnych ;].
Eeee tam! To będzie dowód, że PH pochodzi z filmu, a nie z jakiegoś tam SH 2... A tak na poważnie, wydaje mi się, że to zagranie marketingowe jest ok, w szczególności dla tych, co na Hołmkoming natknęli się przypadkiem i nie mają pojęcia co to SH (chociaż, z drugiej strony, film im tego "poprawnie" nie wyjaśni).
UWAGA! (CHYBA) SPOILERY
A teraz z innej beczki. Nie chcę wyjść na perwersyjną osobę, ale czy i wam aż tak widoczne (jak mnie) wydają się "podteksty" (chyba tylko z nazwy) erotyczne i to zdecydowanie bardziej "skrzywione" niż w SH2. Mówię tu o Siamie (kobietomężczyzna sadomasochistyczny), Asphyxii (pociąg lesbijek), otworach w ścianach w kształcie waginy, pajęczaku, któremu głowa wyrosła z dupci... Pewnie nawiązań do "brudnego" seksu będzie więcej. Zaczynam się zastanawiać, jaki ma to związek z Joshuą (który przecież jest dzieckiem) i o TYCH SPRAWACH pojęcia mieć nie może (lub raczej nie powinien)... A przecież to "he is the answer"...
_________________ My computer says no...
(cough)
Ostatnio zmieniony przez Doxepine 2008-09-25, 17:29, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum