Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-06-01, 17:57 Silent Hill po polsku
Jako że nie bardzo znam się na budowaniu miast i męczę się przy tym okropnie to wrzucam tu kilka najsłynniejszych opuszczonych(lub ponownie zasiedlonych) przez cywilizację polskich miast. To na nich będę wzorować miasto, które będzie miejscem akcji. Chciałabym rozwijać ten projekt z innymi osobami na tym forum.
Przydałby się ktoś, kto pomógłby w zrobieniu w miarę czytelnej mapy.
Fabuła: Czyli o co biega?
Kilkoro osób przyjeżdża do pewnej miejscowości niezależnie od siebie. W większości się nie znają. Za to wszyscy odkrywają, że owo miejsce nie jest tak do końca opuszczone.
Wątki wszystkich bohaterów się pokrywają w czasie ze sobą, ale każde z nich ma swoją własną kampanię . W każdej kampanii decydujemy o tym, czy pomagamy innym, czy działamy tylko na własną korzyść (o ile medium będzie gra). Wpływ wyborów jest widoczny w fabule.
Bohaterowie dostępni na początku:
Klara - Dziewczyna z kamerą i klasycznym aparatem, która szukała odpowiedniego miejsca do nakręcenia horroru.
Umiejętności: kamera działa jak noktowizor, a aparat ma podobne właściwości co aparaty z serii Fatal Frame. Poza tym kobita zna się na elektronice.
Tomek - Koleś lubiący parkour i free running. Przyjechał szukać miejsca, w którym nie musiałby ciągle wiać przed glinami za "stwarzanie zagrożenia" z powodu tych dyscyplin sportowych.
Umiejętności: Potrafi niczym Altair czy Ezio poruszać się po mieście. Zna się też trochę na sztukach walki (głównie kopniaki, bloki i uniki), ale potrafi też zrobić broń z tego, co znajdzie w pobliżu (na przykład złapać świecznik i używać go jako broni ręcznej lub miotanej).
Weszo - dziesięciolatek z romskiej rodziny. Uciekł do miasta, bo gonili go chuligani chcący go skopać dla zabawy.
Umiejętności: Gorzej sobie radzi z free-runningiem niż Tomek, ale za to potrafi się świetnie wspinać, skradać i mieści się we wąskich miejscach i przejściach. Niezły też z niego kieszonkowiec.
Janek - Młody wikary, którego wysłała parafia w celu zbadania donosów o "mocach nieczystych" na terenie miasta.
Umiejętności: Jako że Janek jest głęboko wierzącym duchownym, dostaje nieco bardziej odpicowane umiejętności, ale zdobywa je i traci wraz z artefaktami, które każda z postaci może znaleźć w mieście. Poza tym Jan może przeganiać część upiorów poprzez modlitwę.
Magda - pani detektyw, która przyjechała wraz z wikarym, po czym się rozdzielili.
Umiejętności: Sztuki walki lepiej rozwinięte niż u Tomka oraz umiejętność z korzystania z broni palnej. Poza tym ma przy sobie mnóstwo gadżetów między innymi do podsłuchiwania.
Zośka - nastolatka uzależniona od grzybów halucynogennych. Miała się spotkać ze swoim dilerem.
Umiejętności: Jako dziewczyna "z głową w chmurach" jest tutaj nieco jak Alicja w Krainie Czarów. Podczas ciągle trwającej u niej delirki, potrafi przechodzić do lustrzanego świata (jak Travis Grady) i robić wiele innych dziwnych rzeczy. Raczej nie jest postacią walczącą.
Bohaterowie do odblokowania: Nie zaglądaj, chyba że lubisz sobie psuć zabawę z odkrywania i niespodzianek.
:
Kamil - jest duchem. Został zamordowany na terenie miasta kilka dni przed pojawieniem się szóstki przybyłych. Początkowo jest uwięziony, ale potem zostaje uwolniony.
Umiejetności: Jako, że jest bezcielesny, potrafi przechodzić przez ściany, wyczuwać pole wysokiej energii (np. elektrycznej) czy widzieć rzeczy i istoty niezauważalne dla wciąż żyjących w naczyniach oraz posiada kilka umiejętności zza życia między innymi posługiwać się bronią białą (szermierz, nie samuraj).
Stwory
Stwory to istoty, które "zamieszkują" teren miasta i jego okolice. Stwory można podzielić na białe i czarne. Białe stwory to taka ruchoma mgła:
:
Mgła jest niebezpieczna. Źle znosi dużą ilość światła.
Cienie natomiast mają wyraźnie zarysowane sylwetki:
Gogle peryskopowe. Gogle zbudowane z dwóch krótkich peryskopów, które nieco zmieniają kąt/perspektywę widzenia postaci. Świetne do wyszukiwania istot, które widać tylko w lustrach. Nieprzydatne podczas walki z istotami nieposiadającymi odbicia.
Radio "Pionier". Staroświecki polski odbiornik radiowy, który nie łapie żadnej stacji, ale przydatny podczas jednostronnej komunikacji. (możesz ich usłyszeć, ale oni cie nie).
CB Radio do kontaktowania się z innymi. Niekoniecznie żywymi.
Amulet z rybą. Odstrasza mgłę i niektóre cienie.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum