Szczerze powiedziawszy, te fale wyglądają kretyńsko
Absolutnie się nie zgadzam! Takie fale to z pewnością efekt zamierzony, Konami chciało dodać nowe straszące nas elementy do dokładnie znanej nam gry. Efekt w 100% zrealizowany, straszy mnóstwo nowych rzeczy
W oryginale ilość mgły jest odpowiednia i tam James nie widzi rzadkiego zjawiska świecenia planktonu - zazwyczaj występuje ono w wodach słonych no ale to Silent Hill tam dzieją się różne rzeczy.
Dziwi mnie to narzekanie recenzenta, błędy były obecne tylko w wersji NTSC i TYLKO NA PS3. Obecnie gram w wersję PAL na Xboxie i nie mam żadnych problemów .
Ja gram w wersję PAL na PS3 - z frameratem ani freezami nie ma większych problemów (a już na pewno nie takich jak na prezentowanych filmikach z wersji NTSC). Najbardziej doskwiera brak efektu depth of field na początku SH2 w WC (później w grze podobne efekty jednak pojawiają się - więc?) oraz powszechnie znany problem z mgłą. Najgorzej wygląda to zawsze w okolicach Toluca Lake, gdzie po prostu widać koniec mapy.
Na plus poprawione i dokładniejsze cienie w wielu miejscach. Gram z oryginalnymi głosami (niestety, prezenter w radiu w Brookhaven jest nowy), i jestem póki co w Lakeview Hotel. Zobaczymy jak będzie prezentować się trójką...
R4Zi3L - zastanawiam się nad tym dlatego że recenzja jest przesłana po premierze europejskiej i dlatego że autor mówi ogólnie o Silent Hill HD ale nie wymienia platformy na której występowały błędy ( gdzie rzetelność ?) . Następnym razem zastanów się zanim wtrącisz swoje nic nie warte trzy grosze . LOL
W wersję PS2 grałem już dawno, ale tam cienie miały przewagę z prostego powodu - mniejszej rozdziałki ;-) Teraz wyglądają mniej kanciaście niż na PC, ale są także bardziej szczegółowe od tych z PS2 (np obiekty które wcześniej nie rzucały cienia lub rzucały uproszczony). To zresztą najmniejszy problem - ta mgła, wrrr, scenka z Marią w parku traci przez to wiele, bo zamiast słuchać/oglądać bohaterów, zwraca się uwagę na uciętą mapę.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-04, 19:08, w całości zmieniany 1 raz
Hehe, również z dumą trzymam na półce drugą i trzecią odsłonę w wersji na PS2. W razie czego, zawsze gotowe do odpalenia dla każdego gościa w domu, który nie miał okazji zaznajomić się z tą legendą
Sądzę, że zdecydowana większość osób mających na półce wcześniejsze wydania SH2/3, nie zaopatrzy się w wydania HD, bo niby po co? Nie widzę powodów.
Grałem z 1600 x 1200 rozdzieczością na PCecie, jakoś cienie jak i mgła były w porządku. Chyba, że chodzi ci rozdziałkę tekstury.
Cienie na PC wyglądają paskudnie w porównaniu z innymi wersjami - są po prostu kanciaste i nienaturalne.
Pierwsze wrażenia po grze w SH3 - wypada jeszcze gorzej niż dwójka. Za jasno, zbyt sterylnie, nie ma ziarna, brak Depth of Field boli jeszcze bardziej. W dodatku mocne zwolnienia animacji zdarzają się co chwilę, nawet w małych lokacjach.
O dziwo podobają mi się nowe głosy - Heather i Vincet brzmią naprawdę dobrze. Claudia ok, ale brakuje w jej głosie tego "czegoś" W oryginale dało się słyszeć jej szaleństwo, skrajne oddanie wierze. Teraz brzmi czasem jak by średnio interesowało ją to, co sama mówi.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-04, 22:44, w całości zmieniany 2 razy
To nie jest kwestia gustu, ani karty graficznej. Nie mam niestety teraz wersji na PC żeby zrobić porównawcze screeny ale uwierz - cienie wyglądają GORZEJ niż w każdej innej wersji.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-05, 00:41, w całości zmieniany 1 raz
A o to się nie rozchodzi po mojej stronie, wiadomo że wersja PC to port. Ja na moim sprzęcie nie widziałem żadnych nienaturalnych kantów. Wszystko chodziło jak cacy tak długo jak zostawiłem grę na chodzie z jednym rdzeniem procesora.
R4Zi3L, Ty grałeś w te wersje HD? Czy ktokolwiek? :p Bo mam problem ze zdobyciem Blue Gema w SH2.
Zaliczyłem zarówno podstawkę (póki co Leave i Rebirth) oraz Born From a Wish, ale gema w kiblu jak nie było tak nie ma. Nie pamiętam już za cholerę na jakich warunkach pojawił mi się w innych wersjach, ale wiem że problemów nigdy nie miałem. Wiki twierdzi, że trzeba jedynie zaliczyć scenariusze James'a i Marii.
Nie-e. Już doczytałem, po prostu spieprzyłem sprawę, bo po przejściu Marii wyłączyłem grę, a powinienem albo od razu zacząć nową Jamesem, albo po ponownym włączeniu wczytać najpierw save z game result Marii i dopiero potem zacząć od nowa podstawkę. A tak gra po prostu "zapomniała" że zaliczyłem Born From a Wish. Identyczny problem był w wersji PC. Teraz nie mogę wczytać starego Game Result z Marii, bo znowu olało by najnowszy z odblokowanymm Rebirth (ergo gema nadal by nie było).
Jutro sie już za to zabiorę, to 15 min gry :p
W ogóle w tej wersji HD skopane jest to, że nie widać czy poprawnie odpaliło się NG+. Na PC i PS2 save'y miały chyba inny kolor. Tutaj nie ma różnicy:/
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-05, 22:50, w całości zmieniany 2 razy
Ja na PC przeszedłem Jamesa, zapisałem result, potem Marię zapisałem result. Przeszedłem to na normalu jedno i drugie. I później długo długo nie włączałem gry.
A kiedy odpaliłem na hardzie (jak robiłem screnny). To miałem w kiblu niebieskiego gema. I dlatego myślałem że oto chodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum