Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nazar
2010-06-18, 02:23
Dyskusje, propozycje
Autor Wiadomość
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-06, 14:25   

Miho napisał/a:
Nazar napisał/a:
BTW: czy w którymś SH taki element wystąpił?

Trochę było czegoś takiego w Homecoming.

Jak dla mnie, fajny pomysł.

O masz - nie dość, że było, to jeszcze w TEJ części ;) Rozumiem, że brak sprzeciwu oznacza aprobatę :)

OK, jakie jeszcze elementy gameplay'u widzielibyście w projekcie?
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-06-06, 16:06   

Dialogi bardzo chętnie przyjmę.Zwłaszcza takie które wpływają na zakończenie gry.
_________________

 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-06-06, 21:53   

Dialogi takie, które rodzą znacznie więcej pytań niż wyjaśniają cokolwiek....
Nazar, pytasz o gameplay. Teraz będę mówił za siebie.
Osobiście podobałyby mi się sytuacje, w których nie mogąc otworzyć jakichś drzwi, radzimy sobie z nimi w inny, niekonwencjonalny sposób. Chodzi mi o to, że nie latamy przez pół miasta za kluczem, ale szukamy jakigoś sposobu na miejscu. Oczywiście nie musi to być sytuacja jak w Gears of War, gdzie Marcus traktuje z laczka każde napotkane drzwi. Nasza postać, stając przed zamknietymi drzwiami, bramą, włazem do piwnicy czy inną furtką, powinna "mieć" na podorędziu dwie lub trzy możliwości poradzenia sobie z tym problemem. A to pod ścianą leży kawał pręta żebrowanego, stalowej rurki czy innej siekiery. Rozgląda się, wzrok jego przykuwa stojący nieopodal na ulicy stojak z jakąś tam reklamą. Stojak ów ma dookoła stelaż ze stalowych rurek. Wyrywa jedną dłuższą i już ma czym wywarzyć drzwi. Albo dostrzega w oddali wystające z betonowego, nadkruszałego muru, czy ogrodzenia pręty. Chwyta któryś, zgina w prawo, w lewo, znów w prawo, pręt pęka i jest narzędzie do utorowania sobie drogi. W tej materii jest praktycznie nieograniczona ilość pomysłów. Trzababy tylko pobudzić wyobraźnię i pomysleć: "co ja zrobiłbym w takiej sytuacji?". Aby rozwalić kłódkę na łańcuchu w bramie, to nawet wyciągam płytkę chodnikową i nią uderzam kilka razy w kłódkę. Czymkolwiek, gaśnica ze sklepu naprzeciwko, śmietnikiem wybijam okno - cokolwiek.
_________________
kraken11
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-06, 22:01   

Ha, trafiłeś akurat w to, co mówiłem na ostatnich konferencjach. Mnie też irytowało zawsze bieganie w poszukiwaniu klucza do drewnianych drzwi, gdy w kieszeni mieliśmy siekierkę czy strażacki toporek z młotem. Osobiście uważam, że klucze powinny być nieliczne lub na miejscu do zdobycia w zagadkach. Ale ten pomysł nie spotkał się z większym poparciem :) Może niech tutaj się jeszcze ktoś na ten temat wypowie.

Aż tak zaawansowanej interakcji (wyciąganie płyt chodnikowych i rzucanie nimi w szyby) z otoczeniem nie będzie (przynajmniej w I wersji), ale proste akcje tego typu są jak najbardziej w naszym zasięgu :) W kolejnych wersjach będzie można pokombinować z czymś bardziej skomplikowanym.

BTW: skoro już GoW - jeśli laczek nie pomaga, możemy użyć Jack'a ;)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2010-06-06, 22:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-06-07, 19:42   

Jack'owi strasznie długo schodziło z otwieraniem drzwi. Zawsze w tym czasie trzeba było ukatrupić sporą bandę Locustów, zazwyczaj za pomocą bagneta łańcuchowego, hehe. Dobrze, że w drugiej części tego nie było.
Wracając do PSH, z płytami chodnikowymi, to tylko i wyłącznie przykład. Pomysłom nie ma końca w tej kwestii. Wyobraź sobie sytuację, gdy stajesz przed drzwiami, które trzeba otworzyć. Rozglądasz się dookoła w poszukiwaniu czegoś, co ułatwi ci sforsowanie owej przeszkody. Wszystko zależy od wyobraźni i pomysłowości.
Klucze do zdobycia w zagadkach, to również bardzo dobra metoda. Tylko niezwykle trudno wykombinować zagadkę, która dla kogoś nie będzie zbyt łatwa, lub zbyt skomplikowana. Inny zas powie, że niedorzeczna. Tutaj byłbym ostrożny. Nad zagadkami musiałoby posiedzieć kilka osób o skrajnie różnych poglądach i gustach. Wtedy razem mogliby wymyślić coś ciekawego. Jedna osoba w pojedynkę nie ma szans "ułożyć" dobrych zagadek. Tak mi się zdaje przynajmniej. Może się mylę.
_________________
kraken11
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-08, 00:32   

Zestawienie skrajnych poglądów daje właśnie tę zaletę, że można jedną rzecz na kilka sposobów opracować. Wadą jest natomiast to, że czasami kończy się to niczym, bo każdy upiera się przy swoim ;) Do zagadek zgłosiło się parę osób, postaramy się coś ciekawego wykombinować dla trzech poziomów trudności zagadek. Przy okazji - masz dużo pomysłów, może wpadłbyś na jakąś konferencję?
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-06-08, 19:06   

Z rozkoszą, tylko...gdzie? Do Warszawy? Jam jest z nad morza, hehe. Trochu za daleko, jakieś pincet kilometrów :-> .
_________________
kraken11
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-08, 20:30   

Spotykamy się na czacie lub GG, szczegóły tutaj:
http://www.psxzone.opalne...p?p=35719#35719

Link do ankiety wyboru pasującego terminu konferencji:
http://www.doodle.com/r2zeisqpwu9x72tz

Zapraszamy, będziesz miał przy okazję ocenić nasze dotychczasowe "dokonania" ;)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
tumi1 
Wall Man



Wiek: 30
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 289
Wysłany: 2010-06-09, 21:58   

Jak popatrzyłem, czego Wy oczekujecie od dialogów to aż mi się zimno robi :x A poza tym już zaczynam wychodzić na prostą w szkole, toteż będę mógł aktywnie brać udział w projekcie :D Yes! Na konferencję się wpisałem :]
_________________
Najbardziej boimy się tego,czego nie widać.
Ostatnio zmieniony przez tumi1 2010-06-09, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-06-09, 22:08   

Ja tez bym bardzo chcial udzielac sie aktywnie, jednak zaliczenia w szkole mi to nie uniemozliwiaja..... bede wolny w wakacje :D
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-09, 22:11   

Super - im nas więcej, tym łatwiej będzie to dobrze opracować. Dzięki za zgłoszenia i do usłyszenia na konferencjach! :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group