Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Devinitum
2011-04-27, 18:05
"Szczelanki"
Autor Wiadomość
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2009-11-11, 14:18   

Kamillo napisał/a:
Druga część nie była już taka fajna.

IMO dwójka stała na równi z jedynką, zarówno pod względem klimatu/fabuły, jak i gameplayu. Jej jedynym mankamentem było to, że nie wprowadziła praktycznie żadnych zmian do serii, ale to akurat mnie osobiście nie interesuje, bo po co usprawniać coś, co już jest idealne?
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 39
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2009-11-11, 14:25   

StuntmanMikeL napisał/a:
IMO dwójka stała na równi z jedynką, zarówno pod względem klimatu/fabuły, jak i gameplayu


No akurat jedynka była bardziej mroczniejsza i klimatyczniejsza...co nie oznacza że dwójka taka nie jest. :) W dwójce jednak polepszyli bullet time i nie było tych bossów którzy byli bardzo wytrzymali jak w jedynce. :)
_________________

 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-02-02, 16:39   

kraken11 napisał/a:
Darcie japy do słuchawek w celu zaliczenia kolejnego fraga, to nie dla mnie.

Left4Dead jest nastawione na kooperację i wspólne starania, żeby przeżyć, a nie kasowanie siebie nawzajem. Jak nie grałeś to po co się wypowiadasz? ;)
 
 
Salvin 
Cockroach


Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 95
Wysłany: 2010-02-02, 17:30   

Left4Dead jest świetny, ale właśnie w co-op. I to jest najlepsze. Takiego Dead Rising przejdziesz raz, dwa i się zaczyna nudzić. Ciągle robisz to samo, a w kooperacji zawsze jest coś nowego, tym bardziej właśnie w L4D. Kraken11 to Ty jesteś bloodlust72? Sorry za offa.
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 39
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-02-03, 01:29   

o!Temacik o L4D jak miło. :) Pewnie wydzielony ale i tak dobrze. :)
Z L4D to ja spędziłem dziesiątki godzin i tak świetnie w coopa się nie bawiłem nigdzie indziej(no dobra,Sven Coop też był świetny).Nie ma to jak gra w 4 osoby+voicechat i wtedy jest miodzio.Bo gra samemu z botami nie ma żadnego sensu.
L4D rewelka ale.....L4D2 jeszcze lepszy bo Valve rozwinęło w nim wiele rzeczy m.in dodało losowe ścieżki na mapach,bronie meele,większe zróżnicowanie broni palnej,więcej special infected,nowe tryby i wiele innych.
Ja rozumiem że ktoś po zagraniu w demko stwierdził że za wiele się nie zmieniło to jest w błędzie.Demo to jakieś 5 % gry.Rekomenduję zagrać w pełną wersję.
_________________

 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-02-04, 20:14   

Salvin napisał/a:
Kraken11 to Ty jesteś bloodlust72? Sorry za offa.


Masz mnie! :razz: .

StuntmanMikeL napisał/a:
kraken11 napisał/a:
Darcie japy do słuchawek w celu zaliczenia kolejnego fraga, to nie dla mnie.

Left4Dead jest nastawione na kooperację i wspólne starania, żeby przeżyć, a nie kasowanie siebie nawzajem. Jak nie grałeś to po co się wypowiadasz?


Nie musisz mnie wcale tak uświadamiać. Doskonale wiem, na czym polega rozgrywka multi w L4D. Poza tym nie pisałem nic o kasowaniu się nawzajem, hehe. Grając w kooperacji, gracze nie drą się do słuchawek? Drą się jak oparzeni.

Poprostu biegało mi o to, że ja zdecydowanie preferuję grę w singlu. W ciszy i spokoju :grin2: .
_________________
kraken11
Ostatnio zmieniony przez kraken11 2010-02-04, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-02-04, 20:35   

Wiesz, zabrzmiało to tak, jakbyś wogóle nawet nie widział gry na oczy. Granie w kooperacji jest o wieeeeeeele przyjemniejsze, niż przeciwko sobie i stanowi miłe urozmaicenie od grania w samotności, bo możesz liczyć na to, że Twoi towarzysze wykażą się jakąś inteligencją, czego CPU nie zawsze Ci dostarczy. No i tyle co ja grałem w L4D, a nie pamiętam, żeby jakiś kretyn darł mi się w mikrofon, jakby miał ADHD i wypił sześciopak Red Bulla. Tacy delikwenci jak już, to robią to na złość i zwykle szybko są wykopywani z serwera, albo wogóle ich banują. Oczywiście, że czasem coś tam powiedzą, no ale chyba muszą, jeśli chcą powiedzeć, co mają zamiar zrobić, ostrzec kogoś przed zagrożeniem, pokierować jeśli ktoś się pogubił etc. etc.
 
 
Kamar 
Cockroach



Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 99
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-03-25, 17:09   

http://www.l4dmaps.com/fi...865&entry=12883

Nie pozostaje mi nic więcej prócz życzenia dobrej zabawy :)
_________________
I may be bested in battle, but I shall never be defeated
 
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 751
Wysłany: 2010-04-18, 20:52   Painkiller: Resurrection

Cytat:
Bezprecedensowa sprawa związana z piractwem w Polsce. Jak donosi Webhosting.pl, jeden z czołowych dostawców internetu w naszym kraju, firma Homegrown Games, twórcy gry Painkiller: Resurrection, zdobyła „setki adresów IP klientów”, którzy grali w nią na piratach. Z Polski!

O sprawie poinformowano już kilka dni temu, ale temat podjęło zaledwie kilka blogów (np. TEN). Tym bardziej trudno zweryfikować jej prawdziwość. Autor newsa ze strony webhosting.pl przedstawia go jako „informację własną”, ale zaczyna od słów „Jak wynika z niepotwierdzonych jeszcze informacji”.

Założmy jednak, że to prawda:

„Właściciel praw autorskich do gry Painkiller: Resurrection, firma Homegrown Games, zdobyła setki adresów IP klientów sieci Netia, którzy używali nielegalnych kopii do grania w trybie multiplayer. Teraz do sądu trafił pozew, w którym firma żąda udostępnienia danych osobowych od polskiego operatora.

Firma posiada nie tylko adresy IP, lecz również informację o hoście, godzinie logowania do gry oraz wylogowywania się z niej. Bez dodatkowych danych użytkownicy mogliby się czuć bezpiecznie i pewnie, ponieważ Netia w swojej sieci wykorzystuje dynamicznie adresy IP.

W świetle prawa polskiego pozew, który został złożony, jest na ogół czystą formalnością. Wszystko zależy od tego czy sąd uzna, że osoby te złamały prawo. W przypadku, kiedy sąd zgodzi się z właścicielami praw autorskich, Netia będzie musiała wydać dane osobowe użytkowników”.

A wtedy Homegrown Games będzie mogło złożyć pozew do sądu już przeciwko konkretnym użytkownikom. Zastanawia skuteczność firmy w pozyskaniu adresów IP – najprawdopodobniej udało się to zrobić przy użyciu fragmentu kodu zaszytego w samej grze.


Źródło:
http://www.cdaction.pl/ne...namierzony.html
http://ubermlin.wordpress.com/

Twórcy Painkillera chcą prawdopodobnie zrobić nagonkę. Nie wiadomo czy to plotka, bzdura, czy prawda. Osobiście nigdy nie grałem w grę, ale jestem ciekaw waszych opinii.
_________________
:



 
 
 
Gintoro 
Bann'd

Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 6
Wysłany: 2010-04-18, 21:09   

Myślę że ciekawy sposób walki z piractwem. Jednak zastanawiajace jest to ze mozna grać w multi na piracie ;) . To juz samo w sobie jest podejrzane. No chyba ze na prywantych serwerach. Zapewne instalujac gre, godzi sie zeby jego dane byly wysylane do tworcy itd. Ogolnie to nie pierwszy raz na polskim rynku taka sytuacja. Podobna zastosowal kiedys chyba Topware. Wypuscicli wersje do neta i scigali ludzi ktorzy ja zassali.
_________________
Powód bana: multikonto użytkownika R4Zi3l.
///Żelazko
 
 
Cloud 
Mumbler


Wiek: 28
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 108
Skąd: South of Hell
Wysłany: 2010-04-18, 21:45   

Ja grałem w 3 części Painkillera, ale nigdy na Multi i zawsze na oryginalnych płytach ( :sugoi: )
Ale to już według mnie jest przesada, więcej w sumie nie mam do powiedzenia.
Ostatnio zmieniony przez Cloud 2010-04-18, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kwiatek1993 
Pendulum



Wiek: 31
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 656
Skąd: Żary
Wysłany: 2010-04-18, 21:53   

Ta gra od połowy ( jeśli to była połowa ) denerwowała :wall: , otóż miałem takiego bossa dziwnego na arenie, nawet nie pamiętam jak wyglądał, i tam były takie kolumny i przejścia różne. Walczyłem z nim parę razy przez około godzinę i nie wiedziałem jak go pokonać, najgorsze w tym wszystkim, że żadnego opisu na necie nie znalazłem. A podobno jeśli czegoś nie ma w internecie to to nie istnieje ^^" . Po tym odinstalowałem grę w trybie natychmiastowym.
_________________

 
 
Cloud 
Mumbler


Wiek: 28
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 108
Skąd: South of Hell
Wysłany: 2010-04-18, 21:54   

Kwiatek, dlatego warto troche pooszukiwać w postaci kodów :D
Chyba wiem o jakiego ci chodzi, ja się po prostu zamieniłem w demona, chwile postrzelałem i tyle :razz:
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-19, 11:36   

Wg. mnie Resurrection przynudzał. Wyciskanie ostatnich resztek soku z tytułu, który uzyskał jakiś rozgłos. Poza tym plansze i potwory też wrażenia nie robiły, plus motyw z udziwnionymi czarami w ogóle do mnie nie trafił.

Anyway, z tymi łapankami to się kolesiom nie dziwię, bo P:R to pewnie pierwsza i jedyna gra, z której zasłynęli (i to i tak wskakując na barana People Can Fly, bo sami pewnie nigdy by nie wpadli na taki pomysł), więc teraz pilnują interesu jak mogą, bo bez niego musieli by iść pracować w Biedronce. Ofkoz piszę to z lekka nutą ironii, ale szczerze mówiąc nie przychodzi mi na chwilę obecną inne wytłumaczenie dla takiej determinacji w wyłapaniu piratów. Mogli lepsze zabezpieczenia zrobić to by się teraz im nikt nie włamywał.
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-24, 19:44   Gears of War: Xbox i PC przez LAN

Nie wiem, czy wybrałem dobry dział, bo pasuje też do "Hardware & Software", w razie czego proszę o przeniesienie.

Czy można podłączyć Xboxa do sieci lokalnej i pomłócić w GoW z kimś przy PC, czy tylko w grę wchodzą 2 pecety albo 2 konsole? W Google'ach znalazłem obie wersje.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-05-24, 21:09   

Możliwe ze jakis tam ostatni patch moglby dawac taka opcje. Choc raczej slyszalem ze LAN jest glowna domena PS3.... XBOX raczej optuje w XBLive.... chciaz jest tez wersja Games for Windos Live....
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-24, 21:18   

X360 na bank działa przez LAN (do 32 konsol jednocześnie w sieci lokalnej), kwestia współdziałania z PC w tej samej sieci.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-05-25, 19:04   

No napewno mozna grac w LANie z X360.... ale zeby grac z PC to mozesz tylko przez Live'a dla Windows.... z tego co wyczytalem...
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-05-25, 19:24   

Czyli 2 konsole prze LAN można podłączyć i grać, 2 pecety też, ale już konsolę z pecetem trzeba przez net i bawić się w opóźnienia itp. Absurd ;D
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-06-01, 14:32   

Suavek napisał/a:
Cytat:
Rewolucja pokroju Halo
Zawsze mnie to ciekawiło - co w Halo było rewolucyjnego? Bo chyba tylko rozmiar map i wprowadzenie pojazdów. Cała reszta już była wcześniej, tylko nie zawsze w tak dopracowanej(?) formie. Idealnym tego przykładem niech będzie TimeSplitters - też konsola, też multiplayer, też split-screen, też wielu graczy. Tylko dynamika nieco mniejsza.


A bo to dzięki Halo popularne zrobiły się tematy typu 2 gnaty na raz w ekwipunku, samo uzupełniające się osłony, pojazdy no i ten multiplayer. Podobnie jak dzięki Halo 2 i Call of Duty ze strzelanek (zarówno TPP i FPP) zaczęły powoli znikać paski życia, ustępując miejsca autoregeneracji.
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2010-06-01, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-06-01, 17:11   

StuntmanMikeL napisał/a:
Tekstury brzydkie i rozmyte, lokacje łyse jak d*pa pawiana, to ma być next-gen?
Na X360 podobno jest jeszcze gorzej....
StuntmanMikeL napisał/a:
Polecam Quake 4, bo to chyba ostatni taki "staroszkolny" FPS z bardziej nowoczesną oprawą, w jakiego grałem ostatnimi czasy.
Wydaje mi sie ze tylko Quake 1ka mial dobry single.... Q4 mi sie zupelnie nie podobal...
StuntmanMikeL napisał/a:
A bo to dzięki Halo popularne zrobiły się tematy typu 2 gnaty na raz w ekwipunku, samo uzupełniające się osłony, pojazdy no i ten multiplayer.
Dzięki Halo (tytuł startowy dla XBOXa - duzo ludzi grajac pierszy raz na tej konsoli czy wogole na konsoli mieli stycznosc wlasnie z ta gra i zapewnie jak zwykle jak sie wydaje sporo kasy na cos w mlodym wieku to zostaje sentyment i staje sie tego fanboyem) FPSy staly sie mainstreamowe....
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-01, 18:48   

Mike: Połączyłem kilka tematów w jeden ogólny o strzelaninach.

R4Zi3L napisał/a:
Dzięki Halo (...) FPSy staly sie mainstreamowe....

Na konsole to może i tak, bo ogólnie FPSy stały się mainstream'owe od gry uruchamianej plikiem Wolf3D.exe ;D

Q1 miał dobry do single'a? Co kto lubi, mi kompletnie nie leżał.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-06-01, 19:40   

R4Zi3L napisał/a:
Wydaje mi sie ze tylko Quake 1ka mial dobry single.... Q4 mi sie zupelnie nie podobal...

Ale odlskulowego feelingu mu odmówić nie można. Może nie taki przesadny oldskul, tak jak to było np. w Painkillerze czy Serious Samie, ale taki oldskul z lat 1998-2002, zanim jeszcze popularne zrobiły się wspomniane bajery z Halo. Wiesz, gry typu Soldier of Fortune, Kingpin, Return To Castle Wolfenstein etc.
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 39
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-06-01, 20:40   

Single player w Quake`ach był fajny ale Quake to przede wszystkim multi.No i właśnie tutaj tkwi błąd w waszym ocenianiu gier FPP ponieważ oceniacie tylko tryb single i mówicie że gra jest za krótka a to przecież multi znacznie wydłuża żywotność gry. :)

No i tak jak Mike powiedział że gra w starsze tytuły,np w Dooma.No ja jak najbardziej to popieram. :) Community starych tytułów jest naprawdę bardzo duże i dzięki moderom mamy świetne porty wielu starych gier i także wiele modów\kampani i skinów do wszystkiego.Pozwolicie że dam wam parę linków do moich ulubionych growych portów. :)

http://icculus.org/twilight/darkplaces/
http://ezquake.sourceforge.net/

Dwa najlepsze porty do Quake`a 1.Darkplaces do singla a EZQuake do multi.

http://grafzahl.drdteam.org/

Gzdoom.Port do wszystkich gier na engine id Tech 1 czyli obsługuje gry Doom 1 i 2,Heretic,Hexen i Strife plus kilka nieoficjalnych.Mój ulubiony ponieważ obsługuje OpenGL,widescreen i jest bardzo customizowalny.

http://www.eduke32.com/

Definitywnie najlepszy port Duke Nukema 3D jaki istnieje.Jest najbardziej dopracowany i ma wiele fajnych bajerów.

http://www.proasm.com/

Port dla Shadow Warriora.Jest jeszcze jeden port dla niego ale linkne tylko ten ponieważ do tamten przestałbyć rozwijany już dawno.

http://www.riseofthetriad.dk/

Port Rise of the Triad.Do wyboru wersje software albo OpenGL.

http://newwolf.sourceforge.net/

No i last but not least.OpenGL port dla....Wolfensteina 3D.W klasykę wypada zagrać. :)

Pewnie tych gier nie macie ale nie ma nic straconego.
http://www.squakenet.com/
Dzięki tej stronce ściągniecie te gry bez problemu.Po wpisaniu w wyszukiwarce pokazują się linki do stron skąd można ściągnąć tą grę.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Zaratul 2010-06-01, 21:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wendigo 
Valtiel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 996
Skąd: Dowództwo Galaktyczne Ashtar
Wysłany: 2010-06-01, 20:51   

Dzięki Zarek za przypomnienie, że miałem w Duke'a pograć, muszę tylko płytkę odkopać:D (dobrze, że wakacje idą i będę miał czas)

Co do Kłaka, to w w Q2 pocinało mi się w singlu bardzo miło, chociaż lokacje mogą ciut nudzić.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group