Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Devinitum
2008-11-02, 23:39
Ankieta- Fabuła

Moim faworytem jest:
Motyw zakładu wg Rodzynki
0%
 0%  [ 0 ]
Motyw nie związany ze starymi częściami wg Iskarioty
8%
 8%  [ 3 ]
Motyw samotności wg Doxepine
20%
 20%  [ 7 ]
Motyw zmiany gł. bohatera w potwora wg Bloo
23%
 23%  [ 8 ]
Motyw 7 osobowości wg FHOMGHTa
26%
 26%  [ 9 ]
Motyw nauczycielki wg FHOMGHTa
20%
 20%  [ 7 ]
Głosowań: 16
Wszystkich Głosów: 34

Autor Wiadomość
bloo 
Lurker


Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 379
Wysłany: 2008-06-12, 11:38   Ankieta- Fabuła

No to zaczynamy.

Pomysłów na fabułę jest kilka.
Zanim zagłosujecie przeczytajcie pełne opisy spod linków (apel szczególnie do młodszych forumowiczów, co to lubią klikać a nie lubią czytać ;) ). Bez tego głosowanie nie ma sensu, bo właściwie nie wiecie na co głosujecie ;)
Można oddać głos na trzy pomysły. Tym bardziej, że 2 z pomysłów to jedynie lekkie wytyczne, nie kłócące się z pozostałymi pomysłami. Jeśli dostaną jakąś część głosów, to połączy się je z fabułą, która dostanie najwięcej głosów.
Wszystkie pomysły są dobre, związane z realiami i klimatem SH, więc zastanówcie się dobrze, zanim wybierzecie faworyta :)

Pomysły na fabułę:

Rodzynka:
sceptyczna i butna bohaterka zakłada się, że w SH nie straszy. Zakład przegrywa ;)
http://www.psxzone.opalne...p?p=10735#10735
http://www.psxzone.opalne...p?p=10791#10791
http://www.psxzone.opalne...p?p=10982#10982

Iskariota:
Osobna historia bardzo lekko zwiazana z opowieściami innych SH.
http://www.psxzone.opalne...p?p=10914#10914
http://www.psxzone.opalne...p?p=10986#10986

Doxepine:
Fabuła toczy się wokół motywu samotności
http://www.psxzone.opalne...p?p=16084#16084

Bloo:
Główny bohater, który w miarę przebywania w SH staje się nieświadomie jednym z potworów.
Na końcu ginie z ręki kolejnego "bohatera".
http://www.psxzone.opalne...p?p=16274#16274

FHOMGHT:
Mężczyzna z "poszóstną" osobowością.
http://www.psxzone.opalne...php?p=6397#6397
Nauczycielka wraz z uczniami jedzie na wycieczkę. "Z winy nauczycielki" przejeżdżają przez Silent Hill, tam mają wypadek- giną wsyzscy poza psorką.
Po latach nauczucielka dręczona wyrzuta sumienia wraca do miasteczka by popełnić samobójstwo.
W rzeczywistości odnajduje swoich uczniów dręczonych mocą miasteczka- musi ich wszystkich pochować, aby wydostać się z SH.
http://www.psxzone.opalne...php?p=7907#7907
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2008-06-13, 01:02   

Ależ mnie zaszczyt kopnął! Jeszcze się dobrze na forum nie zadomowiłem, a już mój pomysł poddany został pod głosowanie... Rozpiera mnie duma! Czuję się więc zobowiązany do rozwinięcia wątku, bo, póki co, to dopiero jest delikatny szkic i nic konkretnego nie wiadomo... Więcej w temacie "Fabuła"...

PS. Aż mi się cieplej na duszy zrobiło... :->
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
MZet 
Wall Man



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 262
Wysłany: 2008-06-17, 00:41   

Zdecydowanie Pomysły FHOMGHT'a. Poszóstna osobowość daje nieograniczony wachlarz możliwości i jakoś mi tak pachnie klimatem z dwójki a motyw z nauczycielką przypomina zabawę w chowanego z Sanitarium. Stawiam na pierwsze chociaż drugie też dałoby się pięknie rozwinąć. Swoją drogą ciekawe że tyle osób to zaznaczyło zaznaczając jednocześnie młodszego bohatera :roll:
 
 
Raq 
Closer



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 901
Skąd: Leszczyny
Wysłany: 2008-06-18, 12:18   

żaden nei jest dobry :p
w sumie ani jeden abrdzo do mnie nei przemawia ale jeśli już to właśnie 6osobowość....jednak jak mówie nie ma tu dla mnie mocnego kandydata a 2 pierwsze pomysły całkowicie mi nie odpowiadaja wręcz
mi wpadł do głowy pomysł snu...tyle ze nei wiem jak go rozwinać moze być ze gosć np. śni co noc o dziwnym miescu (wiecie obrazy rzucane an ekran z dziwnymi dźwiękami) i wreszcie jakos dochodzi do tego ze poznaje nazwę tego miejsca i oczwiscie sie tam zjawia a opcja 2 to taka ze gosć np siedzi sobie dajmy na to, w więzieniu (czy też gdziekolwiek indziej chocby w domu) i śni...tyle ze sen jest tym świadomym snem w którym czuje nawet ból, no i oczywiscie ten świadomy sen ma miejsce nei gdzie indziej a właśnie w SH...jesli było by to np wiezienie to mozna zrobić opcję ze po ostatnim przebudzeniu sie, więzienie wygląda inaczej i drzwi są otwarte wychodzący bohater uświadamia sobie (po wyjsciu) dlaczego tu jest (np lezą zwłoki dzieci czy cos) i tu autorzy wprowadzaja jakiś fajny motyw o którym mi sie teraz nawet myśleć nie chce...peace
_________________
 
 
 
Bersek 
Caliban


Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1772
Wysłany: 2008-06-18, 12:49   

Cytat:
żaden nei jest dobry :p

Mi w sumie żaden do gustu nie przypadł, ale najbardziej przemawia do mnie motyw 7 osobowości..
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2008-06-18, 19:55   

Cytat:
Mi w sumie żaden do gustu nie przypadł, ale najbardziej przemawia do mnie motyw 7 osobowości..


Do mnie przemawia (oprócz, rzecz jasna, mojego :razz:) motyw 7 osobowości...

Wydaje mi się, że ocena każdego z wariantów byłaby "świadoma", gdyby każdy z autorów pomysłu napisał coś na kształt scenariusza, zawierając w swoim opisie kilka najważniejszych aspektów...[/quote]

EDIT:
Właśnie przyszła mi do głowy pewna myśl. Otóż, w komponowaniu fabuły opartej na pomyśle 7 osobowości należy bardzo uważać, żeby nie dać poznać graczowi do samego końca, o co tak naprawdę chodzi.
Poza tym, problem wielokrotnej osobowości jest już nieaktualny z medycznego punktu widzenia. Obecnie uważa się, że to nie kilka "ja" w jednej osobie, ale kilka alter ego, stąd też nazwa tej choroby to DID. Czym się więc to różni? Tak naprawdę to niczym oprócz samego postrzegania wielokrotnych ego. Mają one bowiem coś wspólnego, zarówno ze sobą, jak i z pozostałymi ego, gdyż rdzeniem jest nadal ta sama osoba, cierpiąca na to zaburzenie psychiczne.
Należałoby więc tak poprowadzić dialogi między alter ego bohatera a nim samym, by dać do zrozumienia graczowi, że postacie mają coś ze sobą wspólnego, ale z drugiej strony uważając, by nie pokazać wszystkiego jak na tacy.
Jest jeszcze jeden problem. Alter ego chorego współistnieją ze sobą, ale nigdy nie "spotykają się" z innymi ego, jak i z samym chorym. Jeżeli mielibyśmy być do końca "uczciwi", główny bohater nie mógłby ich spotkać na ulicach SH.
Jako że pomysł jest bardzo ciekawy, należałoby pomyśleć nad tym, jak rozwiązać taki problem...
_________________
My computer says no...

(cough)
Ostatnio zmieniony przez Doxepine 2008-06-18, 23:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group