Forum Silent Hill Page

Silent Hill: Shattered Memories - Komentarze odnośnie newsów

Doxepine - 2009-06-30, 17:46

Nie jestem meteorologiem, ale wydaje mi się, że mgła nie stoi w sprzeczności z lodowym, alternatywnym SH. Mogliby to nawet wprowadzić tylko do reverse side, darując sobie mgłę w normalnym SH. Tak czy inaczej, uzasadnienie mnie nie przekonuje, ale jeżeli ma to jakiś głębszy związek z fabułą... W takim wypadku przeżyłbym bez większego uszczerbku psychicznego nawet bez latarki. Mam nadzieję, że oni wiedzą, co robią i że robią to dobrze - tzn. każde dwuznaczne, kontrowersyjne zmiany w SH:SM będą miały mocne oparcie w fabule.
Z drugiej strony... Bardzo podoba mi się, że na podstawie takiego szczegółu jak śnieg w SH1 potrafili stworzyć alternatywny świat, który jest dość oryginalnym tworem. Ciekaw jestem, jak im to wszystko w praktyce wyjdzie...

Bersek - 2009-07-01, 00:21

W skrócie (nawiązując do ostatniego wywiadu)
* Ekipa współpracuje z Konami
* Gra będzie mniej więcej tak długa jak poprzednie
* Będzie można chować się w różnych miejscach, ale przebywanie w jednym przez zbyt długi czas skończy się tragicznie
* Będzie możliwość rzucania różnymi przedmiotami co przez chwilę zatrzyma przeciwników
* Nie będzie możliwości wyboru poziomu trudności
* Nie będzie apteczek, Harry będzie regenerował się sam
* Notatki w większości będą zastąpione przez inne środki przekazu
* Puzle (podobno) mają odgrywać dużo większą rolę w gameplayu niż w poprzednich częściach, ale też nie będą "zatrzymywały gry" jak w poprzednich częściach. Czyli pewnie będą na dziecinnym poziomie
* Nastąpi jakaś innowacja jeśli chodzi o bossów. O co dokładnie chodzi, nie wiadomo. Wiadomo tyle, że niekoniecznie muszą to być bydlaki, które wyłożą dopiero po kilkuminutowym ostrzale.
* Na początku będą ścigały nas te potworki, które można zobaczyć na screenach, ale z czasem będą się zmieniały
* Podobno odpowiedzi, które zaznaczymy na początku nie wpłyną całkowicie na grę i nie będzie motywu, że konkretna odpowiedź wpływa na to co zobaczymy w grze i koniec, bez jakiejkolwiek szansy zmienienia czegokolwiek. Wszystko ma się zmieniać w trakcie bo "gra nas obserwuje"
* Twórcy obiecują różnorakie niedopowiedzenia i tajemnice, jak w poprzednich częściach
*
Cytat:
SAM: Here’s an excerpt from our design doc listing reference materials:

Hitchcock’s Vertigo, Clouzot’s Les Diaboliques, Boileau & Narcejac’s “Who was Clare Jallu?”, Friday the 13th, Halloween, Psycho, Texas Chainsaw Massacre, The Brood, The Machinist, Bunuel, David Lynch, Hitchcock, Max Ernst, Edward Hopper, Troy Paiva, Jim Thompson, Gene Wolfe, Kobo Abe, Georges Bataille, Freud, Eric Berne, Baudelaire

* Gra ma zostać wydana w tym samym czasie na wszystkich platformach.
Myślę, że wypisałem co ważniejsze rzeczy (tak na wypadek jakby komuś nie chciało się czytać xD )

Ogólnie bardzo uspokoił mnie ten wywiad i mam szczerą nadzieję, że to co oni mówią to nie tylko zwykłe pieprzenie i niczym niepoparte słowa.

Doxepine - 2009-07-01, 01:19

Ber, dzięki za streszczenie, bo, jak się okazało, nie wyłapałem wszystkiego. Mnie również ten wywiad uspokoił, a i dodał lekkiej pewności, że oni rzeczywiście wiedzą, o czym mówią. Nie są jakimiś wielkimi fanboyami, przynajmniej na takich nie wyglądają, więc myślę, że drugie Hołmcuming z tego nie wyjdzie. Ale czy będę gotów postawić ją na równi z częścią pierwszą, drugą czy chociażby czwartą? To się dopiero okaże. Będę naprawdę zadowolony, gdy SH:SM będzie trzymać poziom trójki. Z wywiadu wynika, że mają jasno nakreśloną wizję tego, jak gra powinna wyglądać. Te wszystkie innowacje też są jak najbardziej na miejscu, a już do komórki, jako do głównego narzędzia w SH, zdążyłem się przekonać, a nawet polubić i jestem niezmiernie ciekaw, jak to będzie wyglądać w praktyce.
Bersek - 2009-07-01, 06:49

Doxepine napisał/a:
i dodał lekkiej pewności, że oni rzeczywiście wiedzą, o czym mówią.

Co więcej, na każdym kroku próbują jakby zaprzeczyć "pogłoską", że są durnymi Amerykanami, którzy nie mają pojęcia czym jest SH, po części im wierze, ale mam cichą nadzieje, że ich wizja pokryje się z moją ;>

Co do wywiadu to wypisałem tak z grubsza o co się w nim rozchodzi, myślę że warto poświęcić te kilka mimut i zapoznać się z całością.

Doxepine napisał/a:
Ber, dzięki za streszczenie, bo, jak się okazało, nie wyłapałem wszystkiego.


Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 1:19


ja pewnie też...

Cytat:
Wysłany: Dzisiaj 0:21
xD
Żelazko - 2009-07-05, 05:13

Ja mam jedno pytanie. Na jakie platformy ma się ukazać Silent Hill: Shattered Memories prócz konsoli Wii?
david113 - 2009-07-05, 09:31

na Sony PSP® i PS2® :grin2:
_Music - 2009-07-26, 20:44

Wow.

Raz jeszcze pochwalę nową koncepcję- brak jakiejkolwiek walki i desperacka próba ucieczki przed tym wszystkim. Wygląda to genialnie i po prostu naturalnie, bo 99% ludzi w takiej sytuacji zachowałoby się właśnie w taki sposób.

Naprawdę szykuje się genialny tytuł, nareszcie SH prawdziwie powróci po tylu latach.

david113 - 2009-07-28, 20:13

Oj ja juz nie moge sie doczekać. Na najnowszym trailerze widać (?) Lise (?) z czarnymi włosami oraz dziewczyne łudząco przypominająca Heather Morris. Nowości i atrakcje oraz dobra zabawa zapewnione.

Moderator: Zdanie zaczyna się z dużej litery, a kończy kropką. Pojąłeś aluzję, czy kolejnym warnem mam przekonać?

Alex - 2009-07-29, 14:00

Mnie zastanawia jedna rzecz, mianowicie: ilość zakończeń i styl ich zdobywania. Mam nadzieję, że nie zrobią takiej prościzny jak w Originsie. No i mam nadzieję, że szarpną się nie tylko na Good, Bad i Ufo.
Plazior - 2009-08-01, 16:51

No ja jestem jak najbardziej na tak.

Grafika przedstawia się, tak 2 razy lepiej niż w Homecoming. Jest dobrze. Nawet bardzo. Wykorzystanie Wiilota to cudo. Np. głos Cheryl... Fajny ten test na początku gry. Miasto przedstawia się niesamowicie. Lodowe SH? W sumie, dlaczego nie? Co za dużo to nie zdrowo. Rdza, rdza, rdza. W SH2 tej rdzy prawie, że w ogóle nie było. A gra jest jaka jest. Paten z komórką uważam za jeden z najbardziej udanych to głuche telefony i te sprawy, to echo pics jak i dzwonienie. W SH4 był ten patent z dzwonieniem do knajpy, numer widniał na bilbordzie za oknem. Tu podobnie widać jakiś numer na bilbordzie i pewnie się wykręca i no. Ta akcja z SH4 była bardzo klimatyczna to pewnie tu będzie nie gorzej. Ba! Na screenach widać, że Harry obczaja jakiś numer w FPP. Pewnie będzie trza gdzieś zadzwonić co to by fabułę do przodu. Również, muzyka zapowiada się świetnie. Jak już Akira zdążył wymieniać w jednym z wywiadów "Kompozytor musi próbować cały czas czegoś nowego, jeśli będzie się trzymał tego samego. Nic z tego nie będzie" Słychać, że to coś nowego i już mi się cholernie podoba. Nie daj ciała Akira, nie teraz... Jestem też ciekaw jak będą przedstawiały się lokacje :) Tym bardziej iż grafika jest wyśmienita klimat miasta trzyma ten z SH1 ( w mojej opinii. Czuć właśnie to Silent Hill. Od trzeciej części mi go brakuje) Achh, nie mogę się doczekać Alchemili czy drogi do latarni... :) Fajnie, fajnie.

Te żółte kartki są dość oczo-jebne tak więc pewnie będzie możliwość ich wyłączenia. No mam taką nadzieje. Bo do gustu za bardzo mi nie przypadły. (Coś jak Runner-Vision w Mirror's Edge. Nie wyobrażam sobie grania z tym) Jedyne co mnie martwi; Puzzle... a może raczej ich brak. Jeśli nie uświadczę zagadek na poziomie "Wisielca" SH2 czy "Pianina" SH1 czy "Książek" SH3, bądź poziomu trudności zagadek będę Bardzo niezadowolony...
Również martwi mnie 'strach' Mam nadzieję iż nie będzie to strach z Homecoming (a raczej jego brak) a strach SH2 bawiący się naszym umysłem połączony ze schizmowatością (hehe wymyśliłem nowe słowo) SH, 3. Oczywiście, świetne, zostawiające nas w niepewności zakończenia. A nie jakieś Bugimeny czy Baczery. Również, mam mieszane uczucia co do tego całego uciekania. Jeśli będzie tego za dużo to może stać się to nużące, nudne i mdłe. (vide Dead Space...) No, chyba iż te ucieczki będą na "epickim" poziomie i pełne akcji i tego typu pierdół. To chyba wszystko jeśli chodzi o zmartwienia.

PS: No, Climax musi jeszcze trochę doszlifować swój diament :lol:


Dzejdzej - 2009-08-06, 13:58

Te filmy sa pokazane z wii to tez mozliwe ze na ps2 i psp nie bedzie tych idiotycznych strzałek
Mi - 2009-08-12, 15:35

Noo, nareszcie jakieś konkretne logo. Imho bardzo fajnie się prezentuje, szczególnie wersja na białym tle, drugi link.
Alex - 2009-08-12, 21:19

Plazior napisał/a:
PS: No, Climax musi jeszcze trochę doszlifować swój diament :lol:



Zrobię małego offtopa, bo jak się okazuje, Climax przy robieniu "Originsa" miało taką samą wpadkę, jak na tym screenie ;) Oby się wzięli ostro do roboty i unikali wszelkich takich glitchy.

http://www.youtube.com/watch?v=8W-67pHinqM
http://www.youtube.com/watch?v=zSRG3oIgQRk

Bersek - 2009-08-16, 09:15

Co do nowej okładki SH SM na Wii...to jest jakiś dowcip, prawda? Mam nadzieję, że chociaż okładka wersji na PS2 będzie inna.
Carmash - 2009-08-16, 11:27

To nie dowcip, a pseudoartystyczna wypocina twórców tego tytułu. Na szczęście nie warto oceniać gry po jej okładce, dlatego mogę równie dobrze otrzymać płytę opakowaną folią, co i może nie byłoby tak strasznym pomysłem xD
Wendigo - 2009-08-16, 12:44

Ale okładka powinna reprezentować treść, a nie zbyt podoba mi się ta ,,królowa śniegu". Mało ,,sajlentowe" jak na razie.
Mr_Zombie - 2009-08-16, 13:49

Okładka brzydka i bez żadnego pomysłu; wygląda, jakby ktoś wziął artworka z Cheryl na huśtawce (jeżeli dobrze pamiętam, to był taki w artykule, w którym po raz pierwszy pokazano SH:SM), w photoshopie dorobił lód, dodał logo i w tle wsadził miasto i voilà - okładka gotowa. Na szczęście, jest to okładka NTSC. Może wersja PAL dostanie coś lepszego. Chociaż patrząc na okładkę Homecoming, nie liczyłbym na to :/ .
Alex - 2009-08-16, 14:51

Dla mnie ta okładka wygląda jak zwykły, swoją drogą beznadziejny, artwork :/
Anonymous - 2009-08-16, 18:45

Ale to oficjalne? Bo ja nie wiem jak można być tanim, żeby przerobić screena(który był juz wczesniej, oraz na standzie z grą na E3) w photoshopie i zrobić z niego okładkę.
Plazior - 2009-08-17, 06:27

No fakt porażka. Ale jak już Zobie wspomniał jest to okładka NTSC. Bardzo często okładki PAL są o niebo lepsze (m.in. ICO, MGS4, LoZ:WW...) Także there's still hope.
Devinitum - 2009-08-17, 13:54

Moim zdaniem ładną okładką w wersji PAL może się poszczycić tylko Silent Hill 3. Reszta jest taka nijaka.

Co do okładki Shattered Memories, to bije od niej groteskowością, a nie chłodem. Naprawdę musi to być mała, zamrożona dziewczynka siedząca na huśtawce, z wytrzeszczonymi oczami? Nie mógłby to być jakiś szczególny obiekt związany z grą? Np. jak 9 czerwonych kwadracików na okładce Silent Hill 2?

No ale zawsze może być gorzej - w wersji PAL dostaniemy pewnie jakiegoś Arctic Hornhead'a. (:

SiedzacyWKiblu - 2009-08-17, 15:11

Devlock napisał/a:
zamrożona dziewczynka siedząca na huśtawce, z wytrzeszczonymi oczami?

Okładka jaką chciałbyś mieć nie spełnia marketingowych ram.
Jak myślisz zaciekawi kogoś okładka ,żeby nie użyć słowa EMO czy jakieś 9 czerwonych kwadratów.

Ice Purifies All

Mr_Zombie - 2009-08-17, 18:06

Cez napisał/a:
Jak myślisz zaciekawi kogoś okładka ,żeby nie użyć słowa EMO czy jakieś 9 czerwonych kwadratów.


Może i nie, ale to samo można powiedzieć o tej okładce. Jest ona kompletnie bezpłciowa i niepociągająca, niezwracająca na siebie uwagi kompletnie niczym.

Puty napisał/a:
Ale to oficjalne? Bo ja nie wiem jak można być tanim, żeby przerobić screena(który był juz wczesniej, oraz na standzie z grą na E3) w photoshopie i zrobić z niego okładkę.


Offtop:
Bywają gorsze okładki: http://img.amazon.ca/imag...L500_AA280_.jpg
;D

Alex - 2009-08-17, 18:25

Mnie się wydaje, że ta okładka nie jest oficjalna. Na Silent Hill Memories napisali, że jest to boxart. Dodatkowo:

Cytat:
A boxart for Silent Hill: Shattered Memories has been revealed. [...] We expect more Silent Hill: Shattered Memories news from the Gamescom trade fair which starts this week's Wednesday.

Zaratul - 2009-08-17, 18:57

<Odchodzi na chwilę od Steama,Direct2Drive,Impules`a i G2Play>

To jeszcze ktoś gry w pudełkach kupuje?! :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group