Parabellum moze potrzebujecie jeszcze pomocy tlumacza? z checia pomoge jesli wytlumaczycie co i jakAnonymous - 2008-01-31, 04:03 Wysłany: Pią Lip 22, 2005 11:00 pm Temat postu:
Sorry, już dawno po fakcie, tłumaczenie skończone, teraz zajmujemy się poprawą błędów, a trochę ich było. Jeśli chcesz nam pomóc, to byłoby nam bardzo miło, gdybyś przy okazji grania (oczywiście jeślibys chciał) wyłapał błędy i poinformował nas o tym.Catone - 2008-01-31, 04:04 Wysłany: Nie Lip 24, 2005 11:10 am Temat postu:
W dziale "Download" pojawila sie wersja 1.2... naprawia blad niemoznosci wziecia mapy szpitala i pare innych.... Mam nadzieje ze to juz ostatnia wersja
Mape szło wziąść...tylko był na to sposób Anonymous - 2008-01-31, 04:04 Wysłany: Nie Lip 24, 2005 1:50 pm Temat postu:
Jak się domyślam, podmienić na chwilę pliki na oryginalne, angielskie. Ale w przypadku, gdy robimy jakieś tłumaczenie, nie powinno być takich sytaucji, by zmuszać gracza do powyższych czynności, stąd poprawka.Anonymous - 2008-01-31, 04:08 Wysłany: Nie Lip 24, 2005 3:54 pm Temat postu:
dobra ja uwazam ze nalezalo by dac poprawki do spolszczenia,poniewaz zmazalo ono kody w niektórych miejscach np.w sejfie lub do skrzynki w szpitalu !! Anonymous - 2008-01-31, 04:08 Wysłany: Nie Lip 24, 2005 7:21 pm Temat postu:
Parabellum, jakbyscie chcieli tlumaczyc sh 3 lub 4 to napiszcie na forum, po waszym 1 tlumaczeniu jestem pod wrazeniem, i chcialbym pomoc:PAnonymous - 2008-01-31, 04:09 Wysłany: Nie Lip 24, 2005 7:26 pm Temat postu:
przyjacieku silent hill 3 i 4 są juz od dawna spolszczone ale zawsze zapytac moznaSTRusz - 2008-01-31, 04:10 Wysłany: Nie Lip 24, 2005 7:41 pm Temat postu:
dobra ja uwazam ze nalezalo by dac poprawki do spolszczenia,poniewaz zmazalo ono kody w niektórych miejscach np.w sejfie lub do skrzynki w szpitalu !!
Z sejfem to nie wiem, nie próbowałem, bo nie miałem save'a, by sprawdzić. Jeśli ktoś ma problemy z tego powodu z zebraniem amunicji, proszę na chwilkę wrzucić oryginalny plik amerykański tekstu. To pewien dyskomfort, nie mamy na razie koncepcji jak ten błąd wyeliminować, jeśli ktoś ma jakiś pomysł odnośnie tego, bardzo prosimy o sugestie. Natomiast jeśli chodzi o skrzynkę, to musiliśmy tu pójść na pewien kompromis, tekst bezpośrednio na maszynie jest nie do odczytania, ale widać kod, natomiast gdy spojrzysz do notatek, to widać tam już kompletny tekst notatki, kod magicznie znika.
Cóż, przykro nam, że nie udało nam się wykonać tego fragmentu, tak jak tego sobie życzyliśmy, ale kod gry w tym miejscu był jakiś "porąbany" i efekty wyszły takie, jakie widzicie...
A tak na marginesie, czy nikt nie doszedł jeszcze poza granicę szpitala, bo jak na razie dostajemy informacje odnośnie błędów, ograniczając się jedynie do tego budynku i apartamentów.
Jeszcze mały edit:
harry mason napisał:
Cytat:
dobra ja uwazam ze nalezalo by dac poprawki do spolszczenia,poniewaz zmazalo ono kody w niektórych miejscach np.w sejfie lub do skrzynki w szpitalu !!
Harry Mason , napisałeś "np.", tzn. że gdzieś jeszcze zmazało kod, a my o tym nie wiemy? Anonymous - 2008-01-31, 04:14 Wysłany: Pon Lip 25, 2005 11:24 am Temat postu:
Harry Mason , napisałeś "np.", tzn. że gdzieś jeszcze zmazało kod, a my o tym nie wiemy?
no bo ze spolszczeniem przechodze gre pierwszy raz a bez spolszczenie wprzeszedlem juz 3 razy.I jak nietrudno bylo mi sie domyslec brakuje kodu do sejfu i do skrzynki ale teraz zatrzymalem sie przy skrzynce wiec nie wiem czy cos dalej jest zamazanego:P
Cytat:
A tak na marginesie, czy nikt nie doszedł jeszcze poza granicę szpitala, bo jak na razie dostajemy informacje odnośnie błędów, ograniczając się jedynie do tego budynku i apartamentów.
Wydaje mi sie ze to wynika z problemu z kodem do skrzynki jak widac chyba ten temat nie bedzie szybko skonczony do czasu gdy naprawiony zostanie blad w grze :razz: :grin: ale nie zebym kogos ponaglal czy cos ja poprostu staram sie sprostowac twoja wypowiedz a mianowicie wyzej zacytowana chyba sam mnie rozumiesz no nie??
pozdrawiam Cala Ekipe SHP i Wszystkich Uzytkowników[/b]Anonymous - 2008-01-31, 04:16 Wysłany: Sro Lip 27, 2005 4:15 pm Temat postu:
Rozumiem więc, że na poziomie hard nie da się przeczytać kodu do kłódki, czy problem dotyczy również tekstu czytanego bzpośrednio na maszynie do pisania? H.M., jeśli możesz, to podeślij pliki savów z twojej gry, to zobaczyłbym, co da się z tym zrobić, mój mail to: parabellum__org@o2.pl BadWolf napisał:
Cytat:
Parabellum moze potrzebujecie jeszcze pomocy tlumacza? z checia pomoge jesli wytlumaczycie co i jak
Nie wiem co na to powie R4zi3l, ale może chcesz nam pomóc przy tłumaczeniu Lost Memories? Jeśli jesteś zainteresowany, to spróbuj przetłumaczyć fragment: s. 14, opis stworów, a następnie przesłać próbkę na mojego priva.
Edit: dziś doszedłem do tego momentu z szyfrem do sejfu, na poziomie zagadek hard i szyfr da się odczytać, ale tylko przy podnoszeniu portfela, więc chyba nie ma problemu z otwarciem kasy pancernej?
Póki co, postaram się poprawić ten błąd również w notatkach, a jak dojdę do Brookhaven, zobaczymy co da się zrobić z pudełkiem.
Pozdrawiam Parabellum
Oto poprawiony plik, teraz szyfr do sejfu można odczytać zarówno bezpośrednio w znalezionym portfelu, jak i później, patrząc do notatek, także na poziomie zagadek hard.
http://rapidshare.de/file..._msg_e.mes.html
EDIT: dziś przeszedłem cały szpital Brookhaven, szyfr do pudełka można bezproblemowo odczytać bezpośrednio na maszynie, na poziomie trudności zagadek hard, natomiast niemożliwe jest jego odczytanie w notatkach, póki co, nie wiem jak rozwiązać ten problem, ale jak już wspomniałem, nie powinno być żadnych problemów z przejściem tej lokacjiAnonymous - 2008-01-31, 04:16 Wysłany: Sro Sie 03, 2005 10:14 pm Temat postu:
ja też miałem takie coś, ale ściągnałem cracka z downloadu i się menu pojawiło ;]
btw: spolszczenie jest cudne :] - czy wie ktoś może, czym mogę odpalic pliki .tex, z sh2?? Chciałbym texture sobie pożyczyć;]R4Zi3L - 2008-01-31, 04:19 Wysłany: Pią Sie 05, 2005 2:03 pm Temat postu:
eee zainstalowałem całe to spolszczenie iii... nie mam menu, tam gdzie się wybiera load , save, new game itp itd....
Dobra poradziłem sobie z problemem zlego Cracka użyłem... sorry ale mam inne pytanko może to tylko w mojej wersji ale brak w zdaniach ł,ą,ś,ć,żR4Zi3L - 2008-02-02, 04:22 Wysłany: Sro Sie 10, 2005 11:30 am Temat postu:
A brak "ł, ą, etc", czyli polskich znaków diakrytycznych, spowodowane jest czcionką gry. Jeśli wstawilibyśmy takie znaki, gra wyświetlałaby np. indeks od "3", zamiast "ł".Anonymous - 2008-02-02, 04:24 Wysłany: Sob Sie 13, 2005 4:53 pm Temat postu:
R4Zi3L ty leniu !!!!!!!!! Gram sobie w szpitalu i w jednym z pomieszczeń (chyba na 2 piętrze) podchodze sobie do szafki, daje "użyj" a tam napis: "R4Zi3Lowi nie chciało się tego tłumaczć". Fajny "odstrsowywacz" .