Forum Silent Hill Page

Silent Hill - SILENT HILL - LET'S PLAY - GRACZ PRAWDZIWY

GraczPrawdziwy - 2016-06-02, 23:20
Temat postu: SILENT HILL - LET'S PLAY - GRACZ PRAWDZIWY
:D ZAPRASZAM - CIEKAWY KOMENTARZ, SPOKOJNY I KULTURALNY - https://www.youtube.com/p...h7lC5a_HzVszviA
Daffodil - 2016-06-03, 00:33

Szykuje się konkurencja dla vilka, widzę. :D Ale spokojnie, nie przekabacisz mnie tak łatwo. Co to, to nie!
W każdym razie - fajnie, że starasz się nagrywać serię Let's Play z tak starą grą. Nie znam się osobiście na tym, bo takich youtuberów po prostu nie mam w zwyczaju oglądać, ale pierwszy odcinek miło się oglądało. Jakichś większych błędów żem nie dostrzegł. Może właśnie z powodu małego doświadczenia nie jestem wybredny. :D
Swoimi filmikami mi przypomniałeś, że od dłuższego czasu zabieram się za tę właśnie część serii Silent Hill, aczkolwiek zawsze mi coś przeszkadzało, wiecznie wypadało. Teraz sobie postanowiłem, że w końcu zagram w to na PS3, gdy tylko pobiorę ową grę z PS Store. A zobaczywszy twój film, wiem, że nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto.
Masz w planach nagrywanie czegoś jeszcze z Silent Hill?

Amy Blue Rose - 2016-06-03, 14:53

Oho coś czuję,że niezły seans się szykuje, moim zdaniem to nie odczuwam konkurencji wśród LP bo każdy ma swój styl grania.

Tak czy siak, jestem ciekawa czy masz zamiar nagrywać jeszcze inne "Zagrajmy w ....."?

GraczPrawdziwy - 2016-06-09, 23:03

Tak, mam zamiar nagrać wszystkie części Silent Hill. Z wyjątkiem Downpoura bo nie mam możliwości z konsol nagrywać. PS2 jeszcze da radę bo jest emulator. A co do grania w SH odradzam granie na PS3.. Gra się zestarzała i godnie wygląda tylko na telewizorach kineskopowych. Ewentualnie na emulatorze... Na PS3 na dużym LCD obraz może być koszmarny. Co do Let's Play'a... Staram się jakiś klimacik wprowadzić, inni po prostu przebiegają grę, starają się być zabawni itp... Ja chciałbym taki dreszczyk wprowadzić he he he
Daffodil - 2016-06-10, 02:34