Forum Silent Hill Page

Cafe 5to2 - Mechanika w nowych i starych częściach Silent Hill

Wendigo - 2012-12-20, 23:27
Temat postu: Mechanika w nowych i starych częściach Silent Hill
nensha napisał/a:
Wydawałoby się, że nowemu pokoleniu graczy nowe Silenty powinny się podobać...
No właśnie nie bardzo. Mechanika w dużej mierze została bardzo podobna do poprzednich gier, a to sprawia, że gameplayem Silent Hill ma bardzo cięzko konkurować z największymi hitami. :3
nensha - 2012-12-20, 23:33

Ah, no to mea culpa, z gier spoza głównej czwórki to przeszłam w całości tylko Shattered Memories i to śmieszne coś na komórkę ;) Pozostałe części wydawały mi się na tyle "inne", żeby zainteresować nowszych graczy.
Nadzieje pokładałam w filmie, wyszło jak zwykle ^_^

R4Zi3L - 2012-12-21, 13:50

Dziwne.... bo mi się wydawało że z zachodnich gier tylko Origins zachowało mechanikę popszednich części. Reszta była albo nowa albo odchodziła w pewnym stopniu w stronę akcji i zagadek silnie środowiskowych.
lolek00 - 2012-12-21, 14:37

Rozwój systemu walki był nieunikniony i imo pożądany, niestety zmiana pracy kamery zamiast ulepszać gameplay to wywaliła mu bebechy i wmontowała nowe - dlatego SH:H wygląda jak gra akcji często.

Przy czym postęp systemu walki często powiązany jest z pracą kamery... Moim zdaniem rzuty kamer ciekawie obrazujące otoczenie i pokazujące postać od wielu stron to istota gatunku już od 1992 roku (AITD) - i to powinno być uchowane.

Bardziej odpowiadał by mi system strzelania z Blair Witchów, bo on funkcjonował dobrze z tradycyjną pracą kamery, myślę że mógłby być nawet za cenę widocznego znacznika celowania na otoczeniu (to można by było ciekawie zrobić). System "z za ramienia" dla mnie jest mniej ciekawy.

Tradycyjny system pracy można ulepszyć, zamiast przełączać sztywne kamery, można uzależnić ich obrót od poczynań bohatera, albo wywoływać lekki zoom jak walczymy.

Generalnie TPP z za pleców/FPP niszczy efekt dla mnie (mimo lepszej kontroli bohatera, i mniejszej irytacji czasami).

R4Zi3L - 2012-12-23, 15:43

http://www.youtube.com/watch?v=rS-AK1SwqDg - wg mnie tak powinna wyglądać przyszłość survival-horrorów...
Bersek - 2012-12-23, 17:24

Muzyka z Władcy Pierścieni mnie zabiła xD

Anyway, oprócz tego gra prezentuje się ciekawie. Wersją na PS2 bym nie pogardził.

(Teraz edycja działa)

R4Zi3L - 2012-12-26, 13:28

To takie tylko placeholder.... niestety gra jest w developerskim piekle... nie wiadomo kiedy i na co wyjdzie....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group