Projekt Silent Hill - Lokacje: wnętrza, fasady, miejsca
Mi - 2010-01-25, 23:42
lonewined napisał/a:
Na przykład coś takiego
Genialne.Doxepine - 2010-01-25, 23:53
Miho napisał/a:
Genialne.
Podpisuję się pod reakcją Miho rękami i nogami. Świetny pomysł!Tomasz - 2010-01-26, 00:02 W zasadzie każdy z późniejszych obrazów Beksińskiego można by w jakiejś formie spokojnie umieścić w SH. Niektóre koncepty wręcz usuwają w cień artystów z Konami...Nazar - 2010-01-28, 19:28 Mylisz się, Tomaszu, ponieważ "Nie macie szans dorównać Konami! Nie uda Wam się!" A jak tam lokacje, Doxi? Jakieś konkrety już są? Nazar - 2010-05-12, 00:54 Jak do tej pory, utworzyliśmy wstępną listę potencjalnych lokacji, z których będziemy wybierali te najbardziej pasujące do fabuły. Aktualnie jest ich 35 + miasto, z czego część występuję w dwóch (lub więcej) wersjach alternatywnej rzeczywistości. Z tego powinniśmy wybrać najciekawsze, a pozostałe wykorzystać jako "tło", lokacje przejściowe lub mniej istotne.STRusz - 2011-10-19, 19:20 Dawno temu jak nie do pomyslenia bylo mi tworzenie gry,
pojawiła się myśl ze to można zrobić prosto gdy zobaczyłem tą produkcje
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Necronomicon: Świt ciemności (2001) firmy Wanadoo na podstawie twórczości H.P. Lovecrafta, w której gracz wciela się w człowieka, który musi odnaleźć źródło dziwnego zachowania przyjaciela, zmierzając się z demonami i wędrując przez najciemniejsze piwnice.
bez ruchu kamery oparta fa zdjęciach terenuNazar - 2011-11-01, 22:28 Forma gry w sumie została już ustalona, raczej niewiele się w tej materii już zmieni. Chyba że taka będzie "wola ludu"