Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Recenzje
Autor Wiadomość
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 749
Wysłany: 2008-11-08, 01:34   Recenzje

W tym dziale zamieszczajcie wasze opinie na temat Silent Hill Homecoming. Wczoraj właśnie zakupiłem SH HC. Daleko niedoszłem w grze ale mogę powiedzieć że w nowej odsłonie cichego wzgurza można poczuć strach na skórze. Moim zdaniem SH HC jest dobrym survival horror. Pierszą lokacją którą przydzie nam zwiedzać to szpital z wytworu snu Alexa i dane będzie nam odczuć obecność Piramidogłowiego choć nieujżym jego postaci.

Edit:

Prównując z pozostałymi częściami to w piątce poziom trudności znacznie wzrasta. Niektóre potwory mogą przeciąć na poł głownego bohatera jeśli źle wykonamy ruch. Apteczki są dosyć trudne do zdobycia a ilość dzwiganej amunicji do pistoletu i shotguna jest ograniczona. Można mieć tylko mieć dwa magazynki plus jeden zładowany.
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-14, 09:55   

Dopiero zacząłem grać, więc nic konkretnego nie powiem. Nie jest źle na początek, ale grafa faktycznie nie powala.. Ot, jakoś lepiej to to nawet w SH4 wyglądało ;)

http://img231.imageshack....mage=shhqh2.jpg

EDIT

Doszedłem do cmentarza. Powiem tak - gra ma póki co fajniejszy klimat, niż SH0. Głównie przez brak setek przeciwników.
Walka jest trochę dziwna, uniki fajne, ale nie zawsze wychodzą. Raz Alex przykuca, innym razem leci nie w tę stronę co trzeba. Podejrzewam, że kwestia praktyki, poza tym klawiatura i mysz to nie to samo co wygodny pad :)

Technicznie - cienie niekiedy strasznie rozpikselowane, to samo tyczy tekstur postaci. Narzekano na to już w wielu recenzjach i niestety na PC nic nie poprawiono. Ciekawe jak będzie z wersja europejską.

http://img217.imageshack....age=shh1wh7.jpg

Btw, to nie wygląda aż tak źle jak na powyższym screenie, to akurat wina kompresji JPG.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2008-11-14, 09:58, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-11-14, 11:08   

Jak na razie pierwsze spotkanie z Homecoming nie wypadło dobrze. Gra działa, i to jest wielki plus (bo mojej karty graficznej nie ma wśród tych wymienionych w pliku readme), ale...
Raz, że nie mam dźwięku. W filmikach (intro) dźwięk jest, wszystko ładnie. Ale gdy tylko zaczyna się gra (albo jak jestem w menu), wszystko cichnie. Po rozmowie z Google wynika, że nie jestem jedynym, który ma ten problem.
Dwa, przycisk akcji nie zawsze działa... Normalnie otwieram drzwi (przynajmniej niektóre, bez głosu nie słyszę, czy coś jest zamknięte czy nie -_-), ale gdy już stanąłem przed mapą, próbowałem stawać w każdym możliwym miejscu i klikałem ten lewy przycik myszy... i nic. Mapa wisiała przed Alexem, a ten nie chciał jej wziąć.
No i na koniec, gdy tylko pojawił się napis "Josh! Josh, is that you!" (czy coś w tym stylu - gdy Alex zobaczył Josha za kratami), pozostał już na ekranie aż do wyłączenia gry...
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-14, 11:36   

Problem z klawiszem akcji jest dość specyficzny. Alex podniesie/otworzy/użyje czegoś tylko wtedy, jeśli pokaże się odpowiednia ikonka. Drzwi np. otwiera też po dwukrotnym wciśnięciu klawisza.
Z dźwiękiem też mam problemy niekiedy - w czasie dialogów słychać wszystko, tylko nie głosy. Kiedy jednak gram ze słuchawkami, to jest okej...

W czasie próby wczytania stanu gry wyskoczył mi też jakiś błąd, ale po ponownym uruchomieniu gry poszło normalnie.

Jestem w hotelu i walka trochę mnie wkurza, zwłaszcza z psami. Nie mogę opanować tych uników :p Trochę też głupio, że nie można wszystkich atakować tą samą bronią. Znaczy niby można, ale taki Smog jest dość odporny na ataki siekierą, natomiast pada szybko po dwóch strzałach z pistoletu. W sumie fajnie, że trzeba odpowiednio dobierać broń, ale póki co to jest metoda chybił trafił :P
Ostatnio zmieniony przez Mee 2008-11-14, 11:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-11-14, 12:38   

Już wiem, czemu nie mogłem zdobyć mapy... ba, czemu w ogóle nie widziałem, że mogę ją wziąć -- to przez ten napis, który się pojawił i pozostał aż do wyłączenia gry. Gdy teraz wyłączyłem napisy w cut-scenkach, wszystko poszło dobrze... Do czasu, gdy otowrzyłem już drzwi kodem, bo wówczas Alex zaciął się w drzwiach... Nie włączyła się cut-scenka, kiedy Josh ucieka, żaden przycisk nie działał (nawet Esc) i jedyne, co mogłem zrobić, to wyjśc z gry.

Błędów ciąg dalszy: gdy Alex podchodzi do notatki wiszącej w pierwszym pomieszczeniu, za drzwiami widać (może i słychać, ja nie słyszałem -__-) lekarza, który jes przebijany nożem. "Super!" myślę sobie i szybko przełażę przez drzwi. A co za nimi widzę? klęczące ciało lekarza i wiszący w powietrzu nóz -- które po sekundzie znikają NA MOICH OCZACH!. WTF?

O tym, że po zmianie rozdzielczości (gra się resetuje po zmianie rozdziałki) gra wywaliła się do Windowsa już nawet wspomnę.

Jestem ciekaw, cholernie ciekaw, czy ktokolwiek w ogóle testował tą konwersję zanim wrzucili ją na Steam :/ .
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-14, 13:50   

To tylko potwierdza, że kod jest ewidentnie niezoptymalizowany :)
Wprawdzie takich błędów nie doświadczyłem, ale przeróżne niedociągnięcia są widoczne gołym okiem.

EDIT

Hotel za mną. Przyznaję, że klimat był świetny, akurat to mi się podobało. Boss dość łatwy, ale przez moje ułomne stosowanie uników cierpię na mały deficyt środków leczących, a coś czuję, że przede mną sporo walk...
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-11-14, 20:10   

Ja pierdzielę, ta gra naprawdę mnie bardzo nie lubi.
Pomimo aktualizacji sterowników od karty muzycznej, oraz aktualizacji DirectX'a, dźwięku wciąż nie ma. Żeby tego było mało, kolejne podejście do gry, kolejne błędy:


Dopóki nie zabrałem drugiego rentgena wyłączone były wszystkie animacje. Lekarz stał nieruchomo, Josha w ogóle nie było za kratami, każde podwójne drzwi musiałem otwierać dwukrotnie (najpierw Alex otwierał wyimaginowane drzwi, a dopiero potem te właściwe)...

I gra znowu przestała reagować na cokolwiek, gdy otworzyłem tą przeklętą kratę!

Fuck, najgorsza konwersja, w jaką kiedykolwiek przyszło mi zagrać :| .
Ostatnio zmieniony przez Mr_Zombie 2008-11-14, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-14, 20:21   

To wygląda jak by popieprzyło Ci triggery wszystkie i nic się nie aktywuje tak, jak powinno. Może spróbuj od nowa wypakować grę?

Ja natomiast przechodzę od nowa :P Niestety, grałem z przyzwyczajeniem do poprzednich części i w efekcie trafiłem do kanałów z jedną apteczką. W dodatku w tej lokacji jest dużo przeciwników w grupach i jest naprawdę ciężko.
Teraz staram się grać bardziej rozważnie i walczyć lepiej.
Jeśli ktoś rozgryzie jak walczyć z psami, niech da znać :p Już z pojedynczym Needlerem jest łatwiej, a takie kundle ciągle mnie żrą...
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 749
Wysłany: 2008-11-14, 21:54   

Mee napisał/a:
To wygląda jak by popieprzyło Ci triggery wszystkie i nic się nie aktywuje tak, jak powinno. Może spróbuj od nowa wypakować grę?

Ja natomiast przechodzę od nowa :P Niestety, grałem z przyzwyczajeniem do poprzednich części i w efekcie trafiłem do kanałów z jedną apteczką. W dodatku w tej lokacji jest dużo przeciwników w grupach i jest naprawdę ciężko.
Teraz staram się grać bardziej rozważnie i walczyć lepiej.
Jeśli ktoś rozgryzie jak walczyć z psami, niech da znać :p Już z pojedynczym Needlerem jest łatwiej, a takie kundle ciągle mnie żrą...


Nóż jest dobry na psy. Kiedy biegnie do ciebie zrób unik w lewo lub w prawo i natychmiast kontatakuj zadaj dwa trzy lettkie ciosy a na koniec mocny ( taka kombinacja jest jak się zrobi dwa ciosy lettkie i jeden mocny przynajmniej mi się tak wydaje) i szykuj sie do kolejnego uniku. Propo leczenia to ja bym zostawiał apteczki i napoje na bossów. Kiedy jakiś potwór zabije cię i wejźniesz kontynuacje gry to ci się atomatycznie życie zregenuje do okoła 40% a zaczniesz grę prawie od momentu kiedy wyskoczy loading area.
Mnie najbardzije denerwóje potworek schism który może przeciąć Alexa na pół.
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-15, 14:54   

Zaczynam tracić cierpliwość do tej gry:/
Tracę połowę apteczek przy hotelowym bossie, bo Alex ciągle celuje siekierą w potwora, zamiast w zwisające kokony. W efekcie nie wychodzą nawet uniki, bo kretyn turla się w kierunku środka areny.
Tracę mnóstwo czasu na odpowiednie ustawienie się i przełączenie w tryb walki, a chciałbym przejść tę walkę bez szwanku (widziałem na YT, że się da, tyle, że w praktyce idzie to strasznie topornie)...
Ostatnio zmieniony przez Mee 2008-11-15, 14:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-16, 14:48   

Niech mnie ktoś oświeci - czy pomiędzy końcówką Sewers, z zagadką z wiatrakami w Hell Descent, był jakiś savepoint?
Trzy Needlery, Siam, 6 pielęgniarek w jednym pomieszczeniu - cud, że wyszedłem z tego bez szwanku.
Cały czas grałem z sercem w gardle, kiedy w końcu za wiatrakami trafiłem na save'a to chciałem skakać ze szczęścia.

Trochę nie lubię takich zagrań, gdyby grę wywaliło to musiałbym znowu użerać sie z fagasami z końcówki ścieków, a tego bym nie zniósł.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2008-11-16, 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-11-16, 14:59   

Ale to się nazywa suvivor-horror - że faktycznie boisz się o "swoje" życie, że zaraz możesz zginąć, że musisz dobrze planować kiedy użyć jaką broń albo środki lecznicze itp. ;)
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-16, 15:21   

No tak, ale to jest idiotyzm, kiedy po naprawdę ciężkim fragmencie nie ma sejwa przez następne 30 min. Zapewniam, że ponowne wracanie nie byłoby takie fajne ;) Akurat pomiędzy fragmentami, o których mówię, jest kilka mocnych walk, wycieczka przez miasto, cała wielka lokacja i zagadka.
Chociaż akurat Hell Descent było naprawdę niezłe.

Teraz jestem w podziemiach ratusza i wkurza mnie upychanie wszędzie pielęgniarek. Po kiego one tam?
Ostatnio zmieniony przez Mee 2008-11-16, 15:26, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Mr_Zombie 
Lying Creature



Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 441
Skąd: Gdańsk - Przymorze
Wysłany: 2008-11-16, 15:29   

Z tego co czytałem, gra ma taki system, że jeżeli idziesz nie tam, gdzie powinieneś iść, by cię do tego zniechęcić (albo by zmusić cię do zawrócenia), rzuca na ciebie masę przeciwników.
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-16, 15:56   

Ale tu nie było innej drogi :) Po prostu, żeby wyjść z kanałów, trzeba pokonać trzy Needlery i Siama. Z kolei potem, na korytarzu materializuje się 6 pielęgniarek, obok których trzeba przemknąć, żeby przejść dalej. W sumie takie nawiązanie do filmu małe.
 
 
James 
Cockroach



Wiek: 34
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 44
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-11-16, 16:40   

witam po długiej przerwie... 8-)

Zauważyłem że wyszedł Silent Hill V. Jako iż jestem wielkim fanem serii postanowiłem zobaczyć jak poradziła sobie nowa ekipa.
Jako że raczej nie ściągam gier z sieci ,a premiera w polscę jest dopiero w marcu postanowiłem zrobić wyjątek.
Mam silent hilla homecoming od wczoraj .
Grałem dość sporo doszedłem do walki z pierwszych (chyba) bossem w apartamentach.
Mam problem nie wiem jak go przejść, nie mam apteczek i tylko 9 naboi w pistolecie.

Jest jakiś łatwy sposób żeby go zabić.
Czy nie obędzie się bez powtarzania od wcześniejszego sava?


Huh na temat gry jak na razie mogę powiedzieć tyle:
+klimat, klimat
+sterowanie (gram na padzie od xboxa 360)
+duże podobieństwo do Silent Hill 2
+grafika bardzo fajna (dużo szczegółów, krwi, brudu )
+w końcu fizyka
+fajna fabuła
+soundtrack (choć nic nie przebije tego z dwójki)
-już nie straszy tak jak po przednie części. Ale ma momenty
-zbyt dużo podobieńst do filmu
-śmieszne potwory

Nie uświadczyłem żadnych bugów może to kwestia nowego PC.
 
 
 
wawmaster 
Wall Man


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 208
Wysłany: 2008-11-16, 17:15   

James napisał/a:
Grałem dość sporo doszedłem do walki z pierwszych (chyba) bossem w apartamentach.
Mam problem nie wiem jak go przejść, nie mam apteczek i tylko 9 naboi w pistolecie.

Jest jakiś łatwy sposób żeby go zabić.


znalazłem cos takiego : http://silenthill5.net/si...-boss-guide.php

są tu opisani bossowie i taktyka ich pokonania (niestety po angielsku)

EDIT:

znalazłem jeszcze filmik na jutubie (mam nadzieje ze to o tego bossa chodzi). Obczaj go, moze Ci pomoże : http://www.youtube.com/watch?v=6TDdx_ZiV5s
_________________
........:::::::::::Jackson JS30 Warrior:::::::::::::.......

Ostatnio zmieniony przez wawmaster 2008-11-16, 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-16, 17:36   

James - niestety, to kwestia wyczucia i odpowiedniego wejścia w "rytm" walki. Na początku traciłem wszystkie apteczki, ale w końcu udało mi się tak zgrać z unikami i atakami, że pokonałem drania bez uszczerbku na zdrowiu.
I tak między innymi, to zaczynałem od nowa, bo też byłem bez apteczek ;)
 
 
Vincent 
Cockroach
PH



Wiek: 33
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 20
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2008-11-16, 20:26   

Dzis udało mi sie przejsc sH:H jestem mile zaskoczony klimatem :) myslałem ze bedzie to produkcja ala sh4 ALE CIESZE sie ze tak niejest :)
 
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 749
Wysłany: 2008-11-18, 03:30   

[SPOILER!!!]

:

Mi też się udało przejść silent hill homecoming. W sumie w zakończeniu spodziewałem się odnaleść jakieś odpowiedzi na niektóre pytania, ale zamiast tego fabuła jeszcze bardziej się skonplikowała. Miałem zakończenie Hospital że alex budzi się w szpitalu psychiatrycznym a dokotor mówi mu że niepójdzie nigdzie do póki nienauczy się odpowiedzialność i akceptować rzeczywistość a potem główny bohater dostaje silną dawkę impulsu elektrycznego w głowe. Dziwne te zakończenia :x

 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2008-11-18, 09:59   

Zelazko, a co tu skomplikowanego? :P
Jak dla mnie fabuła jest dość prosta, a w dodatku na końcu wszystko wykładają na tacy.
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2008-11-18, 14:05   

Właśnie skończyłem grać w SH Homecoming na komputerze (mojej dobrej koleżanki, która cierpliwie odstąpiła mi swój sprzęt na dwa dni) i muszę powiedzieć, że gra mnie zaskoczyła. Ale to w jaki sposób, zdradzę dopiero na końcu tego posta.

PLUSY
+ klimat, nie tak rozwinięty i utrzymywany jak w pierwszych dwóch częściach, ale twórcom udało się zawrzeć jakiś pierwiastek pierwotnego SH.
+ lokacje, niektóre są naprawdę niezłe (np. hotel) i wspaniale komponują się z ogólnym klimatem gry; co prawda, nie ma szału w tym punkcie, ale nie można też narzekać. Zdecydowanie lepiej wyglądają lokacje w alternatywnej rzeczywistości.
+ fabuła, dość ciekawa.
+ realność gry - bardzo podobały mi się interakcje z otoczeniem oraz dość pomysłowy sposób ograniczenia inwentarza; również przejścia ze zwykłego świata w alternatywny (co prawda, zerżnięte z filmu) były, moim zdaniem, udane i ciekawe.
+ drzewka dialogowe, świetne rozwiązanie dla tych, co od zawsze marzyli, by decydować o przebiegu rozmowy z jakimś pobocznym bohaterem.
+ elementy gore, szczerze mówiąc, od zawsze brakowało mi czegoś takiego w serii SH.
+ bronie dopierane do każdego przeciwnika, już nie możemy prać wszystkich potworów po kolei dechą, trzeba się bardziej zastanowić, którego narzędzia eksterminacji użyć, by stracić jak najmniej energii. Szczerze mówiąc, wybierałem bronie trochę na chybił-trafił.

MINUSY
- brak poczucia osamotnienia, potęgowany przez momenty w więzieniu, SPOILER kiedy to Wheeler pomaga Alexowi, komunikując się z nim za pomocą walkie-talkie KONIEC SPOILERA; bywa to naprawdę irytujące.
- bardzo trudny IMO system walki; to już nie Dwójka, ani nie Trójka, sam nie wiem, czy tak duże utrudnienie jest czymś dobrym. Dla mnie nie.
- fabuła, mimo iż ciekawa, została, podobnie jak w filmie, wyłożona łopatologicznie, jakby gra robiona była dla 13-latków i 13-latek czytających Bravo. Byłem bardzo rozczarowany tak debilnie prostym poprowadzeniem historii, poczułem się jak niedorozwój umysłowy. Mam przynajmniej nadzieję, że nie wydadzą z okazji Homecoming nowej części Lost Memories i nie zaczną w nim tłumaczyć oczywistości, których w grze jest cała masa. I znów stało się tak, że najważniejsza rzecz w SH, czyli fabuła, została uproszczona do granic możliwości.
- kolejny drewniany bohater, który niczym James niczego się nie boi, nic nie jest mu straszne, a każdego potwora zabija bez mrugnięcia okiem. Jak dla mnie nuda. Znów pozbawili protagonistę podstawowych emocji.
- grafika!!! Zgodzę się, że nie jest to tak ważne, ale ponad 8 GB po instalacji do czegoś zobowiązuje. Poza tym, takie wymagania sprzętowe pod tak mierną, jak na dzisiejsze możliwości, grafikę?! Przepraszam, ale ja tego nie kupuję. Nie wiem, dlaczego twórcy nie postarali się bardziej, ale w pewnych momentach grafika jest naprawdę żenująca...
- bugi, nie wiem, czy wynika to z tego, że grałem w grę ściągniętą z sieci sklepów Torrent czy też z tego, że jest po prostu niedopracowana. Mam nadzieję, że to drugie, bo wydaje mi się, że Konami to marka, która nie powinna sobie pozwalać na takie zaniedbania. Jest to po prostu lekceważenie graczy, a przede wszystkim fanów Silent Hill, którzy są wierni tytułowi.
- zagadki (oczywiście nie wszystkie), wkur*iające zagadki z przewodami to chyba najgorsze, co mogło trafić do kanonu zagadek z SH. Nie wiem nawet, czy te zgadywanki (inaczej nie mogę tego nazwać) zasługują na miano prawdziwych zagadek i czy czasem nie były robione jako przerywnik w grze i to pod głupiutką, amerykańską młodzież. "Zagadki" z przesuwanymi klockami - brak mi słów...
- Piramidogłowy, tego chyba nie muszę komentować... I do tego jeszcze nazwali go Boggeyman :lol:
- za dużo nawiązań do filmu, gdyby twórcy trochę myśleli, a nie bezmyślnie kopiowali co drugi wątek z filmu, nie miałbym (i pewnie większość graczy) uczucia deja vu i niesmaku, że, zamiast kreatywności, dostajemy sprawdzone (choć niekoniecznie dobre) elementy.

+/-
+/- potwory i bossowie, mam wątpliwości, czy zaliczyć je do plusów, czy do minusów. Z jednej strony są naprawdę fajnie zrobione, powiązane z fabułą. Bardzo ciekawy wydają mi się też seksualne nawiązania, które nie zostały wyjaśnione w grze (lub ja tego nie zauważyłem). Z drugie strony zaś otrzymujemy bardzo średnie pomysły, z lekka odgrzewane, a do tego niezbyt dobrze przyprawione.

Miałem na końcu napisać, jak gra mnie zaskoczyła. A zrobiła to... mimo wszystko pozytywnie. Powrót do korzeni to to jednak nie jest...
OCENIA: 6/10
_________________
My computer says no...

(cough)
Ostatnio zmieniony przez Doxepine 2008-11-18, 14:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SiedzacyWKiblu 
Air Screamer



Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 744
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-11-20, 20:56   

2 Godziny za sobą już mam.
Wrażenia mam pozytywne.Jednak nie obyło się bez problemów.
Uparłem się ,że będę grał na padzie jednak mam cholerne problem z ustawieniem ,a ostatecznie i tak na klawiaturze gra się lepiej bo w 10 minut obczaiłem to co nie mogłem na padzie przez 30 minut i co chwila grzebałem coś w kontrolsach.
Bo co n.p przycisk odpowiadający przygotowania broni ma numer 16 o_O.
-Trochę się wkurzyłem gdy po scence z Travisem gra się zawiesiła i przy okazji musiałem pada ustawiać jeszcze raz i z jakiegoś powodu ustawienia nic nie zmieniają tym razem o_O.
-Gdy dorwałem się do klawiatury miałem problem z savem więc cały epizod z domem Alexa przez godzinę łaziłem bez sava co trzymało mnie w dużym stresie.
-Nóż rox ,Rurka nie.
-2 health drinki już zmarnowane i właśnie spotkanie z psem było dość dziwne.
-Większych pikseli nie ma nawet w "Wolfenstain 3d"
edit;
Sprawdzę czy na wyższych detalach też są takie piksle.


Po za tym co chwila jakaś fajna melodyjka gra ,byłem na tyle zafascynowany ,że wszystko obejrzałem 2 razy pod każdym kątem ,przydałbym się jakiś poradnik.
Początkowa ocena 8/10.

edit:
James napisał/a:
huh teraz wszystkie gry jakie są multiplatformowe wymagają pada od xboxa 360

Ty masz w genach by mnie wkurzać :grin2: (jak za dobrych lat xD ) ,no jasne ,że gra jest do tego pada ,dla tego mam jakieś dziwne problemy z dostosowaniem do mojego.
Po prostu jestem wkurzonym bo nie miałem z nim żadnych problemów przez te 3 lata ,aż do teraz.
Tylko mi nie w mów ,że mówiąc pad miałem na myśli ,że mam ten od Xboxa. :hihi:
Z resztą i tak nie ważne ,na klawiaturze gra się lepiej.
Bo nawet jak ustawiłem go to i tak z walka była o wiele trudniejsza niż na klawiaturze.
EDIT 2:
Gamecam nie działa na SH5. :cry:
_________________
Sono Me Dare No Me?
Ostatnio zmieniony przez SiedzacyWKiblu 2008-11-20, 21:29, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
James 
Cockroach



Wiek: 34
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 44
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-11-20, 21:09   

huh
Teraz wszystkie gry multiplatformowe wymagają pada od xboxa 360.
Wystarczy podłączyć pod usb i grać.
Bez zabawy z konfiguracją.
Swoją droga microsoftowi należy się oskar za niego :)
Najlepszy pad w historii. (do niedawna pad od playstation) imo.
spoiler
btw. jak pokonać ,,Wielką Lalke'' II boss. waliłem ją chyba z 10 minut i nic .
Ostatnio zmieniony przez James 2008-11-20, 21:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
wawmaster 
Wall Man


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 208
Wysłany: 2008-11-20, 21:34   

James, obczaj ten filmik. Najpierw jest rozmowa z jakimś facetem, a potem walka z bossem.
http://www.youtube.com/watch?v=9uMDjaDs9ao

Edit by Doxepine: A ja to dopiero teraz zauważyłem! Następny taki post poleci, dobrze wiecie dlaczego...
_________________
........:::::::::::Jackson JS30 Warrior:::::::::::::.......

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group