Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Fabuła
Autor Wiadomość
Mi 
Insane Cancer
Reservoir Dog



Wiek: 37
Dołączyła: 16 Lis 2007
Posty: 1269
Skąd: Saitama
Wysłany: 2009-10-24, 22:23   

A co miałyby wtedy do fabuły wilki :) ?

PS. Dox, jestem za tym, co napisałeś parę postów wyżej. Plus, jak dla mnie, nic nie stoi na przeszkodzie, by użyć Twoich Gorzyc jako modelu miasta, nawet lepiej, że nie będzie trzeba wymyślać całej topografii itp. samemu, zwłaszcza, że jak widać, dział projektu nie jest zasypany postami ochoczo wyrażającymi chęć pomocy xD.
_________________
このようには偶然などないのかもしれない。 全てが必然である可能ように。
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-10-24, 23:00   

Miho napisał/a:
A co miałyby wtedy do fabuły wilki :) ?

W sumie to nic, ale... na lepszy pomysł nie wpadłem... Trudno wymyślić chwytliwą, a jednocześnie sensowną i klimatyczną nazwę. Trzeba będzie przeszukać mapy w poszukiwaniu inspiracji, chyba że ktoś wcześniej wymyśli coś fajnego...
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-25, 21:40   

Ale tu ruch... :D Doxi, cóż za zmiana frontu - o ile dobrze pamiętam, kilka miesięcy temu byłeś kategorycznie przeciwny przeniesieniu SH do Polski ;)

Gdy już ustalicie konkrety, to dajcie znać :) W tzw. międzyczasie ja sobie skończę przerabiać pierwotny pomysł. Tak na wszelki wypadek, gdybyście zapał stracili :)

Przypominam, że Tumi ma dostać dialogi do zrobienia :P
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-10-25, 22:26   

Nazar napisał/a:
Ale tu ruch...

Dopadła mnie wena, więc napisałem coś od siebie, a później ruszyła lawina... :)

Nazar napisał/a:
Doxi, cóż za zmiana frontu - o ile dobrze pamiętam, kilka miesięcy temu byłeś kategorycznie przeciwny przeniesieniu SH do Polski ;)

Cóż mogę powiedzieć, ludzie się zmieniają... Przemyślałem sprawę, wpadłem na pomysł, który wydał mi się na tyle dobry, że przyjąłem przeniesienie SH w polskie realia za coś trafionego...

Nazar napisał/a:
Gdy już ustalicie konkrety, to dajcie znać :)

Nie ma problemu, trzeba by było zebrać się w jakąś większą grupkę na spotkaniu przez gg: Ty, Miho i wszyscy ci, którzy będą chcieli...

Nazar napisał/a:
Tak na wszelki wypadek, gdybyście zapał stracili :)

Ja już na pewno zapału nie stracę... Mam głowę wypełnioną różnymi pomysłami, ale muszę to zebrać w jedną całość, żeby nie wyszedł z tego groch z kapustą... I właśnie dlatego pewne kwestie chciałbym omówić w szerszym gronie... :)

Nazar napisał/a:
Przypominam, że Tumi ma dostać dialogi do zrobienia :P

Ciekaw jestem, jak mu to wyjdzie... :D I czy w ogóle się do tego zabierze... :razz:
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-26, 21:24   

Ja nie mam netu w domu od początku października i raczej prędko miał nie będę, także ciężko mi będzie uczestniczyć w konferencjach w najbliższym czasie. O ile się jakieś odbędą, bo od mojego apelu sprzed kilku tgodni chyba się żadna nie odbyła ;D Może w końcu ludzie się ogarną i jednak się pojawią :) Także działajcie, bo macie sporo do zrobienia :P

Tumi od początku się do tego zgłosił i w tym postanowieniu trwa non stop, więc się nie wykręci nagle (chyba ;) ).
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2009-10-26, 21:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-30, 23:32   

Jakieś postępy? :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
tumi1 
Wall Man



Wiek: 30
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 289
Wysłany: 2009-11-03, 17:12   

Jak mi wreszcie wyślecie fabułę i postaci, to macie scenariusz z głowy xD Tzn. Poza gadkami mogę dać też opisy sytuacji etc. Zawsze to jakiś trening w pisaniu xD To znaczy, chodzi mi o jakieś konkrety postaci. Wiecie, imię itd. Chyba, że mam NPC wymyślać samemu, to spoko.
_________________
Najbardziej boimy się tego,czego nie widać.
Ostatnio zmieniony przez tumi1 2009-11-03, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-03, 21:24   

Dołączam się do kolejki oczekujących ;D
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
tumi1 
Wall Man



Wiek: 30
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 289
Wysłany: 2009-11-04, 16:45   

A kto właściwie się zajmuje fabułą? Czy raczej kto ją posiada xD Bo się pogubiłem troszkę. Trwają jeszcze prace nad tym? A i cieszę się, że fabuła będzie w Polsce :D MEINE IDEA! xD

Mnie się Wilcza Góra podoba. Chwytliwa nazwa, patrząc obiektywnie.
_________________
Najbardziej boimy się tego,czego nie widać.
Ostatnio zmieniony przez tumi1 2009-11-04, 16:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-04, 20:24   

W tej chwili Doxi i może ktoś jeszcze - nie wiem. Ja się ze swoimi pomysłami wycofałem, także wszystkie poprzednie informacje (o ile się jakieś zachowały) są całkowicie nieaktualne :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2009-11-04, 20:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-11-05, 00:48   

Póki co, fabułą zajmuję się tylko ja. Musicie jeszcze trochę poczekać, bo, póki co, zająłem się pracą magisterską i nie za bardzo mam czas, żeby przysiąść i spisać to wszystko w jednym miejscu. Tak więc, cierpliwości, a zostaniecie (w końcu) wynagrodzeni... :D
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-11-05, 01:04   

Tylko wcześniej daj znać, co tam chcesz za cudaczne efekty umieścić, żebym wiedział, na co się mam przygotować ;)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2009-12-15, 00:10   

No dobra, chyba łapię Twoją wizję. Projekt ma zaoferować graczowi tak odjechaną psychodelę, że jego mózg zagotuje się po ukończeniu gry. Ma to być całkiem nowe spojrzenie na stany emocjonalne istoty ludzkiej ubranej w naszego bohatera. Wydobycie lęków i obaw (żebym choć wiedział przed czym...) w sposób, jakiego świat nie widział. Zupełnie niespotykana dotąd forma narracji i żonglerka wyobraźnią gracza. Gra ma tarmosić psychikę i zatrzeć granicę pomiędzy realem a odmiennymi stanami świadomości grającego.

Doxepine napisał/a:
Każdy z nas odczuwa bądź odczuwał tego typu niepokoje. Ciemność jest właśnie urzeczywistnieniem tych nienazwanych obaw.


Jeśli my nie potrafimy nawet TEGO nazwać i ciężko jest TO opisać, to pokazać będzie najtrudniej. Jeśli udałoby się nawet pokazać, to trzeba TO jeszcze tak ukształtować, aby działało na zasadzie interakcji z graczem. Osiągnięcie tego graniczy chyba z cudem. Fabułę można wymyślić (choć w tej kwestii nikt za wiele jeszcze nie stworzył). Jednak scenariusz to kosmos. Obmyślenie kolejno każdej lokacji z rozgrywką w niej zawartą, a do tego zupełnie nowa i niespotykana dotąd forma przekazu, to wielkie wyzwanie. Ale jak wiemy nic nie jest różowe, jak majtki kobiety konia. Lubimy trudne wyzwania.

Jak ognia będziemy unikać sytuacji, w których flaki walają sie po podłodze niczym serpentyny w Rio. Nie chcemy ckliwych historyjek, chwytających za serce, jak syberyjski mróz mosznę. Gra ma przeczołgać konkurencję i na rynku gier video wprowadzć haos niczym pudełko wiagry w domu starców.

Tak więc będę cierpliwie czekał na jakieś konkrety. Jakiś kształt tej historii,a wtedy mogę spróbować poprowadzić ją maksymalnie niekonwencjonalnymi torami. Ale potrzebuję kręgosłupa tej opowieści. Na razie nic o niej nie wiadomo.
_________________
kraken11
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-12-15, 00:25   

Przeniosłem Twojego posta, kraken, bo bardziej pasował do wątku odnośnie fabuły.

Lepiej bym tego wszystkiego nie ujął! :lmao: Wyczuwam jednak sporą nutkę ironii... :nerd: Pokładasz we mnie zbyt wielkie nadzieje. Chyba nie jestem w stanie stworzyć czegoś aż tak genialnego, ale obiecuję, że się postaram z całych sił.
Interakcje z graczem mają odbywać się w jego głowie. Działałyby one na zasadzie najzwyklejszych przemyśleń, bo chyba nie bylibyśmy w stanie od strony technicznej tak skonstruować tej gry, by obserwowała ona każdy ruch gracza i zmieniałaby się w zależności od tych ruchów. Poza tym, to byłoby dla mnie, jako domorosłego "scenarzysty", niezwykle trudne zadanie - rozpisać każdą scenę na tysiąc różnych sposobów, w zależności od konkretnego posunięcia gracza. Chciałbym się jednak zbliżyć choć trochę do tego "ideału". Czy mi się uda? Nie wiem, w gestii wszystkich zainteresowanych forumowiczów leżeć będzie ocena...

kraken11 napisał/a:
Jak ognia będziemy unikać sytuacji, w których flaki walają sie po podłodze niczym serpentyny w Rio. Nie chcemy ckliwych historyjek, chwytających za serce, jak syberyjski mróz mosznę.

Mimo że ton Twojej wypowiedzi jest jawnie ironiczny, to jednak chciałbym, żeby tak właśnie było. Nie będę tworzył kolejnej historii o kimś głęboko skrzywionym czy też jeszcze głębiej nieszczęśliwym. Niech to będzie na pozór zwykła historia o zwykłym człowieku.

kraken11 napisał/a:
Jednak scenariusz to kosmos. Obmyślenie kolejno każdej lokacji z rozgrywką w niej zawartą, a do tego zupełnie nowa i niespotykana dotąd forma przekazu, to wielkie wyzwanie.

Masz rację. Fabuła to pikuś w porównaniu ze scenopisem, gdzie każdy ruch protagonisty trzeba rozpisać, linijka po linijce. Mam jednak nadzieję, że ktoś mi w tym pomoże... Zgłaszasz się na ochotnika? :)
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
tumi1 
Wall Man



Wiek: 30
Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 289
Wysłany: 2009-12-15, 08:05   

Opisy lokacji? W sumie to ja mogę się zgłosić na ochotnika :D
_________________
Najbardziej boimy się tego,czego nie widać.
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2009-12-15, 11:27   

Doxepine napisał/a:
Mimo że ton Twojej wypowiedzi jest jawnie ironiczny,


Nie, nie. Zapewniam Cię, że nie. Poprostu sobie troszkę pożartowałem, ale intencje mam czyste jak łza dziewicy. Szczerze trzymam wszystkie kciuki za ten projekt i całym sercem będę go wspierał. Z całych sił.

Nie jestem aż tak odważny, aby marzyć, iż ten pomysł kiedykolwiek stanie się pełnoprawną grą, ale jestem przekonany, że jesteśmy w stanie nakreślić nietuzinkową fabułę i wielki wysiłkiem spisać krok po kroku ciekawy scenariusz. Może gdyby kiedykolwiek udoło się dojść do takiego etapu, to wysłalibyśmy materiał jakiemuś developerowi do oceny? Nie wiem nawet, czy jest to możliwe.

Doxepine napisał/a:
Mam jednak nadzieję, że ktoś mi w tym pomoże... Zgłaszasz się na ochotnika?


Z rozkoszą. Czytając cały temat FABUŁA, mamy sporo ciekawych wypowiedzi. Kilku ludzi naprawdę ma potencjał. Niestety każdy posługuje się wyłącznie ogólnikami. Kazdy przedstawia bardzo ogólnie swoją wizję. Nam potrzba konkretów, a później detali. Konkretów wciąż brak. Początek jest kapitalny. Ale co dalej? Będę próbował popchnąć naszego bohatera na ulice tego niepokojącego miasta...
_________________
kraken11
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-12-15, 14:22   

tumi1 napisał/a:
Opisy lokacji? W sumie to ja mogę się zgłosić na ochotnika

Nie same opisy lokacji, choć możesz to zrobić (oczywiście w odpowiednim temacie). Chodziło mi raczej o zrobienie scenopisu do każdej lokacji, który rozbijałby się na bardziej szczegółowe scenopisy poszczególnych pomieszczeń. Dla przykładu:

mamy przychodnię zdrowia (w innym miejscu wyjaśnię, dlaczego w mojej wizji nie ma szpitala; póki co, nie za bardzo chce mi się o tym rozpisywać). Jest w niej około 100 pomieszczeń, z czego do około połowy można wejść. Cztery z tej połowy mają jakieś większe znaczenie dla fabuły. Przykładowy scenopis dla mało istotnego pomieszczenia mógłby wyglądać w poniższy sposób...

Cytat:
X wchodzi do ośrodka zdrowia i od razu kieruje się do pokoju pielęgniarek, bo krwawi mu noga i go boli (ten fragment jest istotny, bo opisuje chociażby sposób poruszania się głównego bohatera). Drzwi są jednak zamknięte. "Do cholery! Gdzie podziały się te babska?! (linijka tekstu, który wypowiada główny bohater - do scenariusza nie można tego zaliczyć, więc takie coś musi pojawić się w scenopisie). Kieruje się więc w stronę apteki, ale okazuje się, że drzwi w holu są zamknięte (i tu znów może się pojawić jakiś komentarz głównego bohatera).

W tym miejscu zaczynają się scenopisy dla poszczególnych pomieszczeń

Pokój 1 - zamknięty, nie można tam wejść, brak komentarza GB.
Pokój 2 - otwarty, plakat na prawej ścianie promujący zdrowy tryb życia, na lewej ścianie kalendarz, na przeciwko drzwi dwa okna, nad nimi zepsuty zegar, na biurku leży ulotka informacyjna o zapobieganiu rakowi piersi.
i tak dalej...


Później trzeba będzie stworzyć w miarę dokładne opisy tych wszystkich drobnych pierdół typu plakaty, ulotki, ewentualne napisy na murach itd.
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2009-12-15, 18:54   

Mam jeszcze pytanie odnośnie wymiarów. Czy chcemy stworzyć dwie równoległe rzeczywistości, tą "normalną" i jej mroczny odpowiednik? Skłaniałbym się trochę w tym kmierunku, bo jeśli gracz będzie eksplorował cały czas tylko tą zwyczajną część swojego umysłu, to może po pewnym czasie ogarnąć go uczucie monotoni. Podobnie będzie, gdy nasz Szary (Grey?) poruszał się będzie wyłącznie w klimatach psychodelicznej pralni swojego mózgu. To właśnie przemiana z jednej rzeczywistości w drugą i na odwrót powoduje narastający strach lub ulgę. Zależnie który wymiar bierze górę. To kontrast pomiędzy obiema płaszczyznami jego umysłu podkreśla ich MOC. Albo zmiksować "ciszę i spokój" z "rdzą i paraliżującym łomotem"? Bez przemiany?
_________________
kraken11
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-12-15, 20:50   

Nie wyobrażam sobie Silent Hill bez otherworldu... I to nie dlatego, że to Silent Hill i alternatywna rzeczywistość musi w nim być, raczej dlatego, że to jedna z najciekawszych rzeczy w świecie SH. Gdzieś już pisałem o tym, jak wg mnie powinien wyglądać otherworld i w jakich warunkach powinien występować. Ta koncepcja wygląda mniej więcej tak...

Istnieją 3 rodzaje alternatywnej rzeczywistości. Zaistnienie którejś z nich wiąże się ze spełnieniem pewnych warunków przez głównego bohatera, jeśli można to tak nazwać. Oto one:
1) "normalny" otherworld - zmiana na ten rodzaj otherworldu następowałaby dość szybko po wkroczeniu głównego bohatera do miasta. Jeszcze nie rozwiązałem kwestii dotyczących momentu zmiany, jak i samego jej przebiegu, niemniej jednak uważam, że powinno to dziać się w czasie rzeczywistym (tzn. gracz widzi zmianę rzeczywistości). Zaistnienie tego otherworldu nie wiązałoby się z żadnymi konkretnymi warunkami, chociaż rozwiązania podobne jak te z SH:SM (o których nie będę pisał z wiadomych przyczyn) są jak najbardziej na miejscu i zastanawiam się, czy nie wykorzystać ich w tym właśnie przypadku.
2) "normalno-alternatywny" otherworld - nie mam jeszcze skonkretyzowanego pomysłu na to, jak to powinno wyglądać, ale ten pomysł uważam za jak najbardziej trafiony (nie ma to jak samemu się pochwalić :-> ). Zmiana następowałaby tylko w kierunku: "normalny" otherworld --> "alternatywny" otherworld i byłaby związana ze stanem psychicznym i fizycznym naszego bohatera. W tej kwestii jestem otwarty na wszelkiego rodzaju propozycje.
3) "alternatywno-alternatywny" otherworld - podobnie jak w przypadku powyżej, zmiany jednak mogłyby występować między pozostałymi dwoma otherworldami. Również i w tym przypadku zaistnienie tego otherworld wiązałoby się z warunkami psychicznymi i fizycznymi naszego protagonisty. I w tej kwestii liczę na pomoc forumowiczów.

Mimo że pomysł jest jeszcze w zalążku, obstaję za tym, by przechodzenie z jednej rzeczywistości w drugą działy się na oczach gracza, tak jak to miało miejsce w SHH...
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2009-12-16, 00:38   

To aż tyle tych otherworldów? Nie wystarczy jeden? Troszkę to zapętlone i deczko skomplikowane. Bardzo prosze jaśniej, jak można.
Spełnienie pewnych warunków, aby dokonała się przemiana, wydaje się niezbędne. Musi wydarzyć się coś ważnego, aby "władzę" przejął inny wymiar.

Doxepine napisał/a:
Mimo że pomysł jest jeszcze w zalążku, obstaję za tym, by przechodzenie z jednej rzeczywistości w drugą działy się na oczach gracza, tak jak to miało miejsce w SHH...


Popieram na całej lini. Pięknie to wygladało (niemalże melancholijnie) w Homecoming i w filmie. Te wszystkie strzępki normalnej rzeczywistości,
odrywające się i ulatujące w górę...bardzo fajne. Myślę jednak, że my możemy pokazać to troszkę inaczej. Gdy wrzucimu do ognia duże, kolorowe zdjęcie, to co widzimy? Powstają różnej wielkości bąble, z rozmazanym barwnikiem, rosną, rosną, aż wreszcie pękają odsłaniając...otherworld, hehe.
_________________
kraken11
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2009-12-16, 01:32   

Jaśniej, powiadasz? Spróbuję... :)
Jesteśmy w normalnej rzeczywistości. Nasz bohater znajduje jakiś artefakt, który powoduje zmianę otaczającego go świata w ten alternatywny. Protagonista wędruje sobie po nim, doświadczając wielu nie/miłych wrażeń. Jedne oddziałują na niego pod względem fizycznym, drugie pod względem psychicznym, a trzecie pod tymi dwoma względami. W zależności od tego, czy nasz bohater jest poraniony/zmęczony lub też porządnie wycieńczony psychicznie, następuje przejście w inny otherworld. Już nie tak hucznie i z pompą, ale widoczne na pierwszy rzut oka. Lokacje stają się jeszcze bardziej obskurne, robi się zdecydowanie ciemniej itp. Każda z tych dwóch pozostałych alternatywnych rzeczywistości rządziłaby się takimi samymi prawami jak ta podstawowa, byłyby jednak mroczniejsze (cokolwiek to znaczy). Ot, wzmocnione wersje pierwotnego otherworldu.

Bardzo mi się podoba Twój pomysł, ale mam pytanie... Gdzie powstawać będą te bomble? Na ekranie komputera czy na ścianach lokacji?
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-16, 01:58   

Raczej na ścianach :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2009-12-16, 12:21   

Nie wiem czy na ekranie komputera, bo jak dobrze pamiętasz ja grania na komputerach nie lubię :grin2: .

Bąble? Oczywiście, że na ścianach, sufitach, drzwiach, szybach (!), meblach, betonie i innych elementach dekoracyjnych.

Jeśli więc dobrze zrozumiałem, to każda kolejna forma otherworldu byłaby bardziej mroczna, tajemnicza i psychodeliczna od poprzedniej? Próbuję sobie wyobrazić tę ostatnią.... Widzę niemalże całkowitą ciemność, rozświetloną tylko pośrodku słabym płomyczkiem świeczki. Nasz Szary trzymając tę świeczkę obraca się nerwowo dookoła próbujac cokolwiek dostrzec w tej ciemności. Ale jedyną rzeczą, jaką dostrzega, są tylko ściany pokryte mokrymi od krwi, pulsującymi żyłami i tętnicami (żylakami?). Jego intuicja podpowiada mu, że z tego miejsca do agonii już tylko jeden krok... Napięcie rośnie bardzo szybko (za sprawą odpowiednio dobranej ścieżki dźwiękowej), pad w rękach gracza drży coraz mocniej, odgłos walącego serca naszej postaci jest coraz silniejszy, zaczyna brakować oddechu, panicznie rozgląda się we wszystkich kierunkach w poszukiwaniu jakichś drzwi, okna, otworu, wyjścia, czegokolwiek...
_________________
kraken11
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-12-16, 15:39   

To rozglądanie się chyba tylko w formie animacji, bo to raczej w gestii gracza jest, czy się będzie nerwowo rozglądał. Chyba, że będzie działał pod presją.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Doxepine 
Air Screamer
Panna Alessa Najświętrza



Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 766
Skąd: Gdybykózka - Tobynóżka
Wysłany: 2010-01-25, 03:02   

Jako że, ku mojemu zaskoczeniu, gra ma trwać tylko godzinę, fabuła nie będzie w niej grać większej roli. Cóż, mówiąc szczerze, spodziewałem się czegoś innego, ale pretensji do nikogo nie mam. Takie jest życie - wszystko się skraca, zatęża i pigułkuje, żeby było łatwiejsze do przełknięcia. W takim więc razie, nie widzę większego sensu prowadzenia skomplikowanych prac nad fabułą, która nawet w 1% nie zostanie wykorzystana. Bądźmy szczerzy, przez godzinę nie można zbyt wiele pokazać, chyba że wszystko zostanie streszczone do maksimum oraz pozbawione elementów drugoplanowych. Nie tak to sobie wyobrażałem i, mówiąc szczerze, jestem trochę rozczarowany. Patrząc na wszystko z perspektywy czasu, wolałbym, żeby Projekt nigdy nie wszedł w fazę realizacji...

Kończę z tym narzekaniem... W którymś z postów zamieszczona jest lista lokacji. Chciałbym, aby uczestnicy konferencji zastanowili się, od jakiej chcieliby zacząć. Dzięki temu będzie mi łatwiej rozpisać scenariusz i poszczególne scenopisy, oraz ruszyć z konkretami fabuły. Oczywiście, swoje zdanie można również wyrażać w tym topiku, do czego zawsze i wszędzie gorąco zachęcam.
_________________
My computer says no...

(cough)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group