Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Silent Hill „Prawda skrywana w ogniu”
Autor Wiadomość
Hara 
Cockroach


Dołączył: 17 Lip 2015
Posty: 1
Wysłany: 2015-07-18, 12:09   Silent Hill „Prawda skrywana w ogniu”


Fabuła


    Wybuch pożaru w 1976 roku zbierał swoje żniwo wśród mieszkańców miasteczka Silent Hill. Nie była to jedyna rozgrywająca się tragedia w pobliżu miasta. W starej chatce, gdzie mieszkała pewna rodzina, właśnie dochodziło do początku tragedii, która została w cieniu tego miasta. Nikt o tym nie mówił, nie pisał tak jakby, mrok okolicy całkowicie pochłoną wszelkie współczucie dla tego, co rozegrało się za drzwiami tego domostwa.
    Amanda White, prosta kobieta, która pracowała w sklepie z lalkami, właśnie miała wydać na świat swoje pierwsze dziecko. Krzyki ludzi z miasta mieszały się na przemian z jękami kobiety. Idealna synchronizacja sprawiała, że nie jeden reżyser zabiłby dla takiego tła muzycznego w swoim horrorze. Każda minuta dla Amandy była bardziej bolesna. Znikąd pomocy, pielęgniarka, która miała się nią zająć, uciekła, gdy tylko usłyszała syreny z miasta.
    Kobieta w agonii i bólu zaczęła błagać o pomoc. Błagała i wyklinała boga na przemian, aczkolwiek nikt nie przychodził jej z pomocą. Wręcz przeciwnie, krzyki z miasta były jej coraz bliższe i czuła woń spalenizny. Nie wiedziała nawet, że ogień i mrok znajdują się tak blisko niej. Niczym prawie jakby pukały do jej drzwi. Ogień zaczął spowijać swoim objęciami drewniany dom kobiety, a mrok? Mrok był już w środku, roztaczając swoje ohydne łapska nad konającą z wycieczenia dziewczyną.
    Dlaczego tak cierpisz? Dlaczego tak cierpisz?
    Spytała dziewczynka, która wyłoniła się z mroku. Ciemnowłose dziecię podeszło bliżej ku wijącej się kobiecie.
    - Ona też cierpi, tak strasznie cierpi. Dlaczego cierpisz? Dla kogo cierpisz.
    Cały czas zadawała i mówiła rzeczy, o których Amanda nie miała pojęcia. Ból jednak nie pozwalał jej na odpowiedź. A może był to strach? Strach, który maskował się bólem porodowym. Z ust cierpiącej Amandy wydobyły się niezrozumiałe słowa.
    - Po..pomó...błag...
    Dziewczynka jednak nie reagowała na jej prośby. Zaczęła wręcz zachowywać się irracjonalnie do powagi sytuacji. Dom, który coraz bardziej był pochłaniany przez płomienie, nie był dobrym miejscem dla narodzin. Dziewczynce zaś nie przeszkadzało to w bieganiu wokół leżącej kobiety.
    - Ona nadchodzi, lecz jest samotna. Miasto upadło, ale znalazłam dla niej kogoś. Czy to nie wspaniałe? Tak jak ona zrodzi się w płomieniach i tak jak ona będzie nienawidzić, a ja tylko pomogę trochę w jej nienawiści.
    Po skończeniu swojego dialogu dziewczyna przykucnęła i przytuliła się do Amandy. Nucąc kołysankę przybyłemu na świat dzieciątku.
    - Już tu jest....


Czas Akcji


    Akcja odbywa się w czasach obecnych, aczkolwiek dzieje się tak tylko w miejscach spoza Silent Hill. Po uaktywnieniu się anomalii zmiany miasta, czas cofa się do dnia po wydarzeniu w domu. Dlatego rzeczy, które znajdziemy w realnym czasie, będą się różnić od tych z tamtych lat. Tak samo z ekwipunkiem, większość rzeczy po prostu zniknie w mgliste miasto.


Miejsce Akcji


    Są dokładnie trzy miejsca akcji. Pierwszym jest rodzime miasto każdego bohatera. Drugim miejscem są obrzeża miasta, wraz z miastem Shepherd's Glen. Ostatnim miejscem jest centrum Silent Hill. Jednak jest one spowite pożarem, a więc nie jest przyjaznym miejscem. Jakby kiedykolwiek później było.



Wszelakie inne informacje


  1. Postać nie może być uzbrojona. W realnym świecie dana postać być może byłaby w stanie zdobyć broń, aczkolwiek przechodząc do świata mgieł, ląduje ona w nim całkowicie nieuzbrojona. Nie jest to fabuła, gdzie liczy się sieczka, a więc proszę się tym nie zrażać.

  2. Kobieca postać grająca w tej sesji musi być w nieświadomej ciąży. By miało to powiązanie z fabułą, którą dla was przyszykowałem. Co do postaci męskich, nie ma jakiś konkretnych wytycznych, aczkolwiek dobrze by było, jakby przeżyli uraz spowodowany utratą kogoś bliskiego, a najlepiej właśnie rzekomego dziecka.

  3. Kategorycznie zabraniam robienia OP ze swoich postaci. Mają to być zwyczajni ludzie, dlatego byłoby dobrze, gdyby nie tworzono wojskowych, czy osób tego pokroju. Psuje to grę, jeśli postać jest wręcz idealna we wszystkim.

  4. Fabuła nie ma ograniczonej ilości graczy, dlatego zapraszam wszystkich. Im więcej tym lepiej. Nie mniej minimalna ilość graczy do poprowadzenia tej sesji to dwie osoby. W drodze odstępstwa jestem skłonny poprowadzić NPC, jeśli zajdzie taka potrzeba.

  5. By uprzedzić na wstępie panuje tutaj zasada wymiany zdarzeń. Polega ona na tym, że wydarzenie u jednego gracza, ma wpływ na późniejsze wydarzenie u drugiego gracza. Dla przykładu:
    „Gracz A zabija kogoś w szkole”, następnie „Gracz B ma odnaleźć osobę w szkole, lecz gdy przybywa na miejsce, jest ona już martwa”.
    Działa to mniej więcej w taki sposób. Należy pamiętać, że akcja wykonana przez nas nie zawsze musi utrudnić grę naszemu przeciwnikowi.

  6. W grze pojawia się bardzo często motyw snu, jak on działa? Bardzo prosto, niekiedy, gdy ginie nasza postać, budzimy się w innym miejscu. Dlatego śmierć w tym przypadku nie musi oznaczać końca gry.

  7. By dać możliwość rozwoju postaci w jakikolwiek sposób, podczas gry pojawią się księgi, które będą rozwijać umiejętności postaci. Tak, by nasza postać mogła z czasem lepiej dawać sobie radę w tym świecie.

  8. Każdy gracz na wstępie ma do wyboru 5 umiejętności z listy, która podam poniżej. Nie będzie możliwości zmiany ich, a więc należy wybrać mądrze, czego nasza postać może potrzebować.

  9. Nie będę nakazywał niczego, aczkolwiek proszę o zachowanie sensu przy wyborze. By postać, np. malarza nagle nie okazała się genialnym hakerem czy kimś takim.

  10. Ostatni punkt, chyba najważniejszy. To tylko zabawa, a więc bez jakichkolwiek kłótni proszę.

    P.S Sesja może mieć kilkanaście zakończeń, a podjęte decyzje i działania będą wpływać na zakończenie fabuły..


Lista przykładowych umiejętności


  • Antropologia
  • Archeologia
  • Astronomia
  • Biologia
  • Broń biała
  • Charakteryzacja
  • Chemia
  • Elektronika
  • Elektryka
  • Farmacja
  • Fizyka
  • Fotografowanie
  • Geologia
  • Historia
  • Historia naturalna
  • Jeździectwo
  • Język obcy
  • Kradzież
  • Księgowość
  • Mechanika
  • Medycyna
  • Mitologia
  • Nasłuchiwanie
  • Naprawa
  • Nawigacja
  • Nauki humanistyczne
  • Nauki ścisłe
  • Obsługa ciężkiego sprzętu
  • Okultyzm
  • Otwieranie zamków
  • Perswazja
  • Pierwsza pomoc
  • Pilotowanie
  • Pływanie
  • Prawo
  • Prowadzenie samochodu
  • Przebieranie się
  • Psychoanaliza
  • Psychologia
  • Rzemiosło
  • Rzucanie
  • Skakanie
  • Skradanie się
  • Spostrzegawczość
  • Sztuka
  • Sztuki walki
  • Targowanie się
  • Tropienie
  • Ukrycie
  • Uniki
  • Wiarygodność
  • Wmawianie
  • Wspinanie się

    Oczywiście są to tylko przykładowe umiejętności, jak chcecie to możecie wymyślić własne. Co do wyboru ich. W karcie postaci należy wpisać 5 wybranych przez siebie umiejętności. I przy każdej wpisać poziom jej wyuczenia.
    A dzieli się on na
    (P) - podstawowy;
    (Ś) - średni;
    (D) - dobry;
    (Z) - zaawansowany;
    (M) - mistrzowski;

    Przy starcie wszystkie umiejętności mamy na poziomie podstawowym i taki poziom trzeba wpisać przy nich. Będzie to pomagać MG w decyzji na temat tego co postać może zdziałać a co nie. Jak wspomniano wcześniej jedyny sposób rozwoju postaci to znalezienie księgi danej umiejętności, które są ukryte w miejscach i trzeba się napracować by taką zdobyć. No ale o tym później w fabule.


Regulamin


  1. Decyzja MG jest ostateczna, no chyba, iż wytknie mu się uzasadniony błąd. Wtedy decyzja może ulec zmianie, ale tylko wtedy. Bez odpowiednich argumentów nie ma szans na zmianę tego, co przytrafiło się na fabule;
  2. Jest to gra fabularna, gdzie górują teksty pisane. A więc proszę o rozpisywanie się w postach. Nie będzie sensu gry, jeśli posty będą zawierać 2-3 małe zdania.
  3. Każda wypowiedź postaci musi być poprzedzona myślnikiem (-);
  4. Przemyślenia, myśli lub dialogi prowadzone w umyśle muszą być poprzedzone myślnikiem (-), z dodaniem efektu kursywy;
  5. Na każdego gracza przypada tylko jedna postać, by potem nie zrobił nam się sajgon i multum postaci.
  6. Czasami pojawi się zapytanie do MG, które jest spoza gry. By nie robić burdelu w postach lub nie czekać na odpis w postaci PW można zastosować coś takiego. Na końcu posta, jeśli mamy pytanie dopisujemy coś takiego „Pytanie: (treść pytania)”, a MG postara się odpowiedzieć w swoim następnym poście.
  7. W trosce o młodszą część forum uprzedzam, by nie czytała tej sesji. Nie zamierzam ograniczać niczego, a więc wszelkie bluzgi, sceny erotyczne, rasizm etc jest dozwolone.
  8. Nie ma ograniczenia czasowego na odpisy, aczkolwiek jeśli oczekiwanie na odpis będzie zbyt długi, a nie zostanie zgłoszona nieobecność, taka postać może zostać zabita lub po prostu przejęta przez kogoś innego.
  9. Nie można decydować o ruchach innego gracza, tak jak i NPC kierowanych przez MG.
  10. Proszę przemyśleć swoją postać, po wysłaniu mi na PW karty postaci, nie będzie możliwości zmian.
  11. Jestem wymagający, więc proszę się lekko bardziej rozpisać przy opisie wyglądu i charakteru. O czym wspomnę zresztą przy wzorze KP.
  12. Kolejność gry jest typowa. Czyli najpierw MG->Gracz 1 → Gracz 2 → MG... Jak widać, jest to pospolity system, czyli nie ma się czego bać.
  13. Możliwe jest napotkanie się graczy, a więc w takiej sytuacji MG będzie pisał jedną akcję dla danej ilości graczy, która się spotkała, a nie będzie dzielił swojego odpisu na zdarzenia dla wszystkich graczy.
  14. Każdy bezproblemowo może dołączyć do sesji w trakcie gry. Doda to nowego zwrotu akcji i ciekawe rozwiązania na fabule, a więc zapraszam do gry.
  15. Gracz nie ma możliwość kreacji ani kierowania manifestacjami powołanymi do życia przez MG
  16. W trakcie gry możecie zdobyć różne przedmioty, a więc będziecie mogli je przechowywać w stopniu nieograniczonym. Tyczy się to jednak itemów powiązanych z fabułą, jeśli chcemy coś zabrać, to działa to na zasadzie 5 slotów. Można maksymalnie nosić przy sobie 5 rzeczy.
  17. Na końcu każdego postu należy dodać takie dwie linijki:
    - Aktualne miejsce przebywania:
    - Faza miasta:
    - Przedmioty Fabularne:
    - Przedmioty Gracza:
    - Plecak:
    - Umiejętności:
    - Aktualne Zagadki:
  18. . W trakcie gry można znaleźć plecak, który powiększy nam sloty na normalny ekwipunek. Ile doda slotów, to należy do decyzji MG.
  19. By zachować jakiś klimat, proszę by, gracze czytali tylko odpisy skierowane dla nich. A przynajmniej do czasu, aż nie dojdzie do ewentualnego spotkania między graczami.


Gotowe Wzory


Karta Postaci:
Kod:

[img]Mały obrazek postaci[/img]
[b]Imię i nazwisko:[/b] tu wpisujesz imię i nazwisko postaci;
[b]Wiek:[/b] ile lat ma nasza postać;
[b]Pochodzenie:[/b] gdzie się urodziła dana postać;
[b]Zawód:[/b] wykonywana praca przed wydarzaniami sprzed fabuły;
[b]Rodzina:[/b] opis całej jej rodziny;
[b]Charakter:[/b] opis jaka jest, jakie są jej cele, jak reaguje na zachowania innych etc;
[b]Wygląd:[/b] opis jej wyglądu, taki jak kolor włosów, budowa ciała etc;
[b]Umiejętności:[/b] 5 umiejętności, które wybraliśmy dla naszej postaci;
[b]Historia:[/b] Historia naszej postaci, co przeżyła i inne takie;
[b]Ciekawostki:[/b] wszelkie info na temat fobii, chorób i innych takich rzeczy;


Wzór na pytanie:
Kod:

[b]Pytanie:[/b] [i]Tekst[/i]


nformator:
Kod:

[b]Aktualne miejsce przebywania:[/b] [i]gdzie nasza postać jest;[/i]
[b]Faza miasta:[.b] [i]czy jest to normalny świat, czy wymiar mgieł;[/i]
[b]Przedmioty Fabularne:[/b] [i]przedmioty związane z fabułą;[/i]
[b]Przedmioty Gracza:[/b] [i]przedmioty jakie zabrał gracz;[/i]
[b]Plecak:[b] [i]dodatkowe miejsce na przedmioty, tylko jeśli gracz zdobędzie plecak;[/i]
[b]Umiejętności:[/b] [i]spis wszystkich umiejętności od myślnika wraz z ich poziomem rozwoju;[/i]
[b]Aktualne Zagadki:[/b] [i] jakie zagadki ma nasza postać do rozwiązania;[/i]
_________________
 
     
Amy Blue Rose 
Lying Creature
Zaprawiona w boju ;)



Pomogła: 1 raz
Wiek: 35
Dołączyła: 30 Gru 2013
Posty: 408
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-05-01, 11:22   

I tyle było z chęci brania udziału, twórca zniknął i pewnie już nie wróci. Zresztą to może i lepiej bo ciężko by było ogarnąć 2 gry forumowe naraz a poza tym ciężko by było wybrać jakieś umiejętności z listy.
_________________

 
     
Alice 
Caliban
Przywoływacz Dusz



Wiek: 28
Dołączyła: 20 Mar 2013
Posty: 1705
Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2019-04-08, 17:05   

Kurcze. Ładnie to wygląda.
_________________
Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group