Po zakończeniu mini gry o nazwie P.T. (playable Trailer) pojawia się dziwny monolog, a potem włącza się filmik. Najpierw zdaje nam się, że wszystko widzimy z perspektywy oczu bohatera obserwującego jezdnię. Postać dość szybko podnosi wzrok i naszym oczom ukazuje się nieco zaśmiecona ulica małej mieściny skąpanej w niezbyt gęstej mgle i ciepłym świetle latarni. Przejrzystość jest tak dobra, że widać nawet opadający w oddali jakiś lekki przedmiot (liść, reklamówka albo kartka papieru). Goniąc wzrokiem światło latarki, którą bohater ma przy sobie, wzrok jego znowu kieruję się ku jezdni, gdzie odnajdujemy plamę krwi (ładne nawiązanie do Silent Hill 2). Zaraz potem widzimy jak ktoś przechodzi obok nas, a my widząc na poziomie oczu jamnika podążamy za tą osobą. Bohater idzie kilka króków, a potem pojawia się czarny ekran z wyświetlającym się nazwiskiem:
Cytat:
Hideo Kojima
Kojima odpowidając w wywiadzie z roku 2012 powiedział:
Cytat:
Honestly, I'm kind of a scaredy-cat when it comes to horror movies, so I’m not confident I can do it. At the same time, there’s a certain type of horror that only people who are scared of can create, so maybe it’s something I can do. That said, I think Silent Hill has a certain atmosphere. I think it has to continue, and I’d love to help it continue, and if I can help by supervising or lending the technology of the FOX Engine, then I’d love to participate in that respect.
Wracamy do analizy filmu: Po wyświetleniu nazwiska Kojimy pojawia się kolejna animacja, podczas której obserwujemy z perspektywy spacerowicza wyższe kondygnacje okolicznych budynków. Kiedy wrok nasz pada na pobliską latarnię, która wygląda jakby się miała zaraz przepalić, znowu okazuje się, że nie patrzymy wcale oczami bohatera, który przechodzi przez ekran, zasłaniając nam latarnię. Następnie ekran znowu robi się czarny i naszym oczom ukazuje się kolejne nazwisko:
Cytat:
Guillermo Del Toro
Jest to filmowiec, który ma w swoim dorobku te filmy:
Doña Lupe (1985) (film krótkometrażowy)
Geometria (1987) (film krótkometrażowy)
Hora Marcada (1988–1989) (serial telewizyjny) (odcinki: Invasión, Con todo para llevar, Caminos de Ayer oraz Hamburguesas)
Cronos (La Invención de Cronos, 1993)
Mutant (Mimic, 1997)
Kręgosłup diabła (El Espinazo del Diablo, 2001)
Blade: Wieczny łowca II (Blade II, 2002)
Hellboy (2004)
Labirynt Fauna (El Laberinto de Fauno, 2006)
Hellboy: Złota Armia (Hellboy II: The Golden Army, 2008)
Nie bój się ciemności (Don't Be Afraid of the Dark, 2010)
Strażnicy marzeń (Rise of the Guardians, 2012)
Pacific Rim (2013)
Cytat:
Guillermo Del Toro próbował już swoich sił w świecie growych horrorów przy InSane, projekcie tworzonym we współpracy z THQ i anulowanym ze względu na bankructwo firmy
Powracając do animacji, widzimy bohatera (a właściwie jego plecy), do którego kamera powoli się przybliża. Bohater powoli odwraca sie do nas. Po chwili widzimy jego twarz:
By po chwili powrócić do spacerku. Kamera także "odskakuje" od bohatera, by ukazać nam po raz kolejny szerszy widok na ulicę miasteczka.
I dla osób, które nigdy nie zetkneły się z Walking Dead, pojawia się na animacji:
Po czym ekran zostaje rozmazany przez białe palmy, aż staje się całkiem biały. Wraz z pojawieniem się tego utworu: http://youtu.be/6pkSSbGcaz4
pojawia się napis "Silent Hill", a po chwili przy napisie pojawia się dodatkowe "s" by zmienić nazwę na "Silent Hills".
Cytat:
Eurogamer zauważył też ciekawostkę w postaci literki „s” w Silent Hills, co mogłoby wskazywać, że otrzymamy „dwie” gry w jednej, z alternatywną do serii linią czasu lub po prostu kilkoma wersjami tego samego miasta.
Czyżby zapowiadano więcej niż jeden scenariusz do rozegrania?
Dalej mamy nazwiska osób oficjalnie pracujących nad grą. Pojawia sie także logo Kojima Produksion oraz symbol Fox Engine, silnika P.T. jak i zapowiadanego Silent Hills. Na sam koniec dostajemy informację, że P.T. jako gra nie zawiera elementów, które znajdą się w głównym tytule oraz logo Konami.
Motyw przewodni pierwszego Silent Hill w historii tego tytułu sugeruje, że być może Akira Yamaoka nagra ścieżkę dźwiekową. Wiadomo też, że projektant potworów z początków Silent Hill Masahiro Ito wyraził kiedyś chęć na współpracę z Kojimą przy produkcji nowego Silent Hill na silniku Fox Engine, oraz to, że po zamknięciu Team Silent (czeeeemu?) sporo osób zatrudniło się u Kojimy i cześć pewnie wciąż tam pracuje.
A teraz zabawmy się w jasnowidzów i spróbujmy odgadnąć, co tym razem nas czeka, gdy powrócimy na ulice Silent Hill:
- Więcej niż jeden scenariusz?
- Combo kamerki: Klasysyczne silentowe kamerki w dużych pomieszczeniach i otwarych lokacjach, z widokiem oczami bohatera w małych i ciasnych lokacjach?
- otwartość świata typowa dla Silent Hill (dostać się można wszędzie, chyba że drogę blokują nam ściana i dzwi :] )?
- Psychiczne potwory, które mogły się zrodzić tylko w świadomości szaleńca lub Masahiro Ito?[/quote]
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-13, 16:19
Jesli masz zamiar się tu udzielać, to pisz coś więcej niż poprawki żmijo.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Jestem na tym forum od 2005 roku (praktycznie, bo teoretycznie od końca 2007, po pamiętnym zhakowaniu forum). I jestem pokojowo nastawiony (:
Najrozsądniejsze będzie usunięcie mojego wcześniejszego postu przez moderatora, bo faktycznie nic - prócz zwrócenia uwagę, by wnieść korektę - nie wnosi do tematu
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-13, 16:43
to pewnie dlatego ty jesteś karaluchem a ja siekierogłową.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Wiadomość o powstawaniu nowego Silenta i współpracy Kojimy i del Toro jest świetna. Jednakże forma zaprezentowania teasera pachnie mi trochę exclusivem na PS4. A byłoby szkoda.
_________________ "Through the darkness of future's past
Magician longs to see.
One chants out between two worlds
FIRE WALK WITH ME"
Jednakże forma zaprezentowania teasera pachnie mi trochę exclusivem na PS4. A byłoby szkoda.
Hideo Kojima ogłosił wczoraj na konferencji że oba nowe MGSy będą na PC więc jestem dobrej myśli.
Co do nowego Silenta:jestem zachwycony że dwóch pasjonatów będzie robić nową część mojej ulubionej serii.
Del Toro mógł być od razu wybrany na ekranizatora Silent Hill. Ludzie by nie narzekali.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Całkiem dobrze się to zapowiada, oby wyszła wersja na PC.
[quote="Alice"]
Del Toro mógł być od razu wybrany na ekranizatora Silent Hill. [/quote]
Zgadzam się z tym, może jest jeszcze cień szansy,że dopuszczą go do nakręcenia kolejnej części filmu.
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-14, 20:39
Niech zrobi restart, bo Revelations nie warto kontynuować.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Pierwsze moje skojarzenia ze zmianą ciche wzgórze na ciche wzgórza były takie że twórcy chcą się fabularnie uwolnić od granic miasteczka; zostawić jakąś formułę ale rozszerzyć oprawę o wiele potencjalnych lokacji które nie mają żadnego "głównego węzła" jakim było miasteczko.
Inne skojarzenie było takie - że a nóż to nie będzie gra w jednym kawałku tylko scenariusze do dokupywania.
Wiem że wróżenie z fusów ale tak właśnie sobie pomyślałem. Tym bardziej że jest stara nazwa i to "s" pojawia się potem, żeby podkreślić zmianę więc pewnie element tej mnogości jest istotny.
Kiedy zobaczyłem twarz tego aktora (nie oglądałem nic z nim raczej ale kojarzę fizjonomie z internetów) - pomyślałem że to dobry pomysł, bo przyciągnie ludzi którzy byli z dala od serii - i w ten sposób twórcy gry będą mieć mniejszą presje ze strony pewnych kompromisów mających "zapewnić sukces komercyjny" co do rozgrywki i gra będzie mogła być bardziej "wizją artysty" - oby tak było :p (oczywiście nie znam realiów jak to wygląda na linii producent(inwestor)-wykonawca teraz).
Bardzo cieszę się że Kojima wskrzesił serię (i to na silniku FOX!), ale jednocześnie trochę martwi mnie obecność Reedusa, znanego głównie z The Walking Dead. Nie chcę, by Silent Hill stał się zombie-fpsem, chociaż jestem pewien, że Kojima do tego nie dopuści.
Widać dość wyraźnie, że twórcy próbują stworzyć coś nowego z fabularnego punktu widzenia, chociaż nie chciałbym żeby całkowicie odcięli się od korzeni (pierwsze cztery części).
Pozostaje tylko niecierpliwie czekać
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-15, 18:21
Spore są pogłoski o restarcie albo remaku serii. Jeśli chodzi o remake to nie wiem czy zdołałabym sobie wyobrazic tego aktora jako Harry'ego (o ile w ogóle istniałaby taka możliwość). :}
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
z jakiej perspektywy przyjdzie nam zagrać w Silent Hills:
Cytat:
W procesie tworzenia krążymy między pozwoleniem graczowi zagrać całą grę w FPP lub TPP czy ustawić kamerę z widokiem z trzeciej osoby z tylko niektórymi miejscówkami obligatoryjnie dostępnymi z pierwszej osoby. Tak czy siak, chcemy pokombinować z pierwszoosobowym widokiem.
Gra wyjdzie co najwyżej w prawdopodobnym stopniu w 2016 roku, jeszcze daleka droga.
Drugą i ostatnią kwestią była otwartość świata.
Cytat:
Wszystko, co mogę powiedzieć, to że Fox Engine został stworzony z myślą o otwartych światach. Nie mogę pisnąć ani słowa więcej o designie gry.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Wysłany: 2014-08-22, 13:27 P.T. Czyli zajawka nowych Cichych Wzgórz.
Ogrywał już ktoś z was nowe demo P.T.? Jak wrażenia? Czego oczekujecie po nowym Silent Hillu? Jak dla mnie klimat demka był mega i jest spora szansa, że możemy otrzymać kolejną, strasznie mocną część SH .
W sumie racja. Trochę mnie nie było na forum, więc nie wiedziałem, czy wątek poruszający P.T. gdzieś jest na forum i w którym miejscu. Ale dzięki za namiary. Do modków: jak temat mocno zawadza, to można śmiało zamknąć/usunąć .
Żelazko: @pico & BroVaR - tematy scaliłem, może ktoś odpowie Browarowi i da link do chyba nieistniejącego dema...
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-25, 09:03
demo chyba można było ściągnąć na steamie. Nie wiem, bo niekorzystam.
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Demo było tylko na PS4 do przejścia. Natomiast krążą na YT gameplaye. Oglądałam jeden z nich i muszę przyznać, mimo że nie będzie miał nic wspólnego z grą, że jest klimatyczny. Polega na przechodzeniu w kółko tego samego korytarza (taka pętla czasoprzestrzenna), tylko że za każdym razem coś się zmienia i za każdym razem trzeba wykonać inną akcję. Może to nie był klimat starego Silenta i czasem straszenie polegało na tym, że coś nagle się dzieje, ale oświetlenie korytarza, ślady odkrywanej historii, a także (co mnie szczególnie ucieszyło) elementy psychodeliczne (w stylu znajdowanej w Hilltop Center w SH3 nagle wanny) nadawały całości klimat.
Co do Silent Hills, sądząc po stylu straszenia przedstawionym w PT, jestem dobrej myśli, ale spekulować nie chcę, bo imo jest na to jeszcze za wcześnie.
_________________ "Through the darkness of future's past
Magician longs to see.
One chants out between two worlds
FIRE WALK WITH ME"
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-25, 22:59
Myślicie, że Norman Reedus nadawałby się na rolę Harrego (takie pytanie retoryczne, gdybyśmy mieli do czynienia z czymś w rodzaju odświeżenia)?
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Myślicie, że Norman Reedus nadawałby się na rolę Harrego (takie pytanie retoryczne, gdybyśmy mieli do czynienia z czymś w rodzaju odświeżenia)?
Śledzę i oglądam The Walking Dead i powiem że Norman Reedus potrafiłby zagrać rolę Harrego. Reedus dobrze potrafi przekazać emocje i gestykulację ciała na ekranie. Jedyny minus to według mnie uprzedzenia co do jego osobowości ekranowej gdzie gra jakiś badassów albo ocaleńców zagłady np. film pt. Air. Uprzedzenia i jego ryj ryje mi cały wizerunek typowego protagonisty Silent Hill, który badassem nie jest oczywiście.
Ale dlaczego akurat Harry'ego? Przecież SH1 już odswieżali w Shattered Memories. Ja obstawiam, ze to będzie nowy protagonista, choć, jw, my na razie nie wiemy nic, więc nie ma co na tę chwilę dywagować w ten sposób.
_________________ "Through the darkness of future's past
Magician longs to see.
One chants out between two worlds
FIRE WALK WITH ME"
Wiek: 33 Dołączyła: 20 Mar 2013 Posty: 1759 Skąd: Niegrywalne Miasto Wolnego Świata
Wysłany: 2014-08-26, 10:54
Po prostu chciałam wiedzieć czy waszym zdaniem dałby radę udźwignąć tę rolę. No i po spekulować, kogo mógłby zagrać (z istniejących i nieistniejących protagonistów. Heather odpada na starcie, gdyż jest jednak niewystarczająco męska).
_________________ Damage done to the flesh, what they said, in the name of the...
Damage done to the heart, is the start, of the end!
Damage done to my soul, and you know, it knows where my...
Damage done to my life, cursing loud, as the chaos!
Po prostu chciałam wiedzieć czy waszym zdaniem dałby radę udźwignąć tę rolę. No i po spekulować, kogo mógłby zagrać (z istniejących i nieistniejących protagonistów. Heather odpada na starcie, gdyż jest jednak niewystarczająco męska).
No Heather to na pewno Reedus nie może zagrać.
Reedus da radę zagrać każdą rolę bo to zdolny aktor. Oglądnij jakiś z jego filmów/serialów żeby sama zobaczyć jak odtwarza rolę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum