Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Żelazko
2012-12-11, 02:56
Pytania i odpowiedzi
Autor Wiadomość
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-03-24, 08:20   

Ja mam kilka pytań:

1. Czy broń palna też ulega zniszczeniu i jak tak to na jakiej zasadzie?

2. Ile jest poziomów trudności i czy po przejsciu gry odblokowuje sie jakiś poziom trudności extreme?

3. Czy na koniec jest jakaś statystyka typu 10 gwiazdek, jak w częściach 1-4?
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
     
Kevciu1 
Cockroach
Kevciu


Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 19
Skąd: Room 302
Wysłany: 2012-03-24, 12:58   

Witam!

1. Ulega zniszczeniu ale tylko gdy nią walimy przeciwników, stało mi się tak raz z shotgunem, biłem wszystkie maszkary kolbą aż się shotgun rozwalił.

2. Poziomów trudności jest trzy dla zagadek i trzy dla walki (Easy, Medium, Hard). Nie stwierdziłem odblokowania się poziomu trudniejszego niż Hard (przeszedłem grę 2 razy na hardzie). BTW ten hard jest moim zdaniem jest łatwiejszy od najłatwiejszego poziomu w Homecomingu .

3. Statystyki mamy dostępne cały czas ale oceny pod koniec gry - czy to w gwiazdkach czy w punktach - nie stwierdziłem.

Pozdrawiam.
 
     
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-03-24, 13:17   

To lipa z tym poziomem trudnosci, moze wersja europejska bedzie miala cos wiecej ale watpie... czasami tak bywalo przy grach od konami.

...z tego co pisales to walki w grze jest malo, tylko 65 zabitych potworow... czy moze grales systemem: ,,zabili go i uciekl,,??
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
     
Kevciu1 
Cockroach
Kevciu


Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 19
Skąd: Room 302
Wysłany: 2012-03-24, 15:42   

Walki rzeczywiście jest bardzo mało, ale tylko przez pierwsze 80% gry, dodatkowo przez te 80 % gry mamy taki mały Sand Box w świecie Silent Hill. Po wykonaniu paru questów pobocznych, wrogów na ulicach może być jeszcze mniej.
Chociaż brakuje tutaj trochę bossów, przydało by się rozdzielenie gry na 3-4 akty, gdzie każdy akt końcowy byłby zakończony jakąś wymyślną maszkarą .

Z tego co wiem to na 100% nie pojawi się nic nowego w wersji Eu. Ale możliwe że na początku kwietnia dostaniemy patcha naprawijacego glitche i dodającego wyższy poziom trudności.
 
     
lolek00 
Lying Creature



Wiek: 32
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 423
Wysłany: 2012-03-24, 16:35   

Kevciu1 napisał/a:
BTW ten hard jest moim zdaniem jest łatwiejszy od najłatwiejszego poziomu w Homecomingu .
:shock: Czyli SH:D jest grą łatwą..
_________________

 
     
Kevciu1 
Cockroach
Kevciu


Wiek: 32
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 19
Skąd: Room 302
Wysłany: 2012-03-24, 18:14   

up dokładnie tak, wpływa na to wiele czynników :
- autosave co parę minut
- 5 typów maszkar z czego każda walczy baaardzo bardzo podobnie, przez co walki są banalnie łatwe
- odnowienie życia do 100% po wczytaniu save'a
- dość mała ilość potworów co mi się osobiście podobało (przynajmniej przez pierwsze 3/4 gry)
- wszędzie wala się pełno złomu do likwidowania przeciwników; wszędzie pełno młotów, siekier, łomów, shotgunów i toporów .
Ostatnio zmieniony przez Kevciu1 2012-03-24, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
lolek00 
Lying Creature



Wiek: 32
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 423
Wysłany: 2012-03-24, 20:17   

Jak twórcy mogą gwałcić gry autosave'ami, albo quick (ale to przywara PC) ; /

Oni się boją że trudna gra ma słabe oceny ? No bo na to wychodzi. Pocić się nad grą ... i zrobić za łatwą. Widać testerzy mieli po 11 lat :razz:
_________________

 
     
Salvin 
Cockroach


Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 95
Wysłany: 2012-03-24, 20:26   

A quick save to zależy w jakiej grze/gatunku jeszcze jest. Nie wyobrażam sobie grać np. w S.T.A.L.K.E.R. bez szybkiego zapisywania, gdzie ginie się po kilka razy w jednym miejscu zanim się go przejdzie, ale to tylko przykład. Ale fakt w horrorach to całkowicie psuje klimat, a to co przeczytałem w pierwszym poście to przegięcie.
 
     
Kwiatek1993 
Pendulum



Wiek: 29
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 656
Skąd: Żary
Wysłany: 2012-03-30, 00:54   

Mam pytanie ogólno techniczne. Miał ktoś może taki "problem"? mianowicie, czasami zdarza się, że potwory się mnie "boją"
Po prostu zaczynają się cofać, omijać, nie próbują walczyć, a zwiększają tylko powoli dystans pomiędzy Murphym a nimi.
Ktoś coś widział, ktoś coś wie?

Czasami się tak zdarza, że muszę biegać za nimi, ponieważ uciekają i rzucać np. toporem bo nie sięgam ich stojąc i normalnie bijąc.
_________________

Ostatnio zmieniony przez Kwiatek1993 2012-03-30, 00:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-03-30, 08:57   

Boją się ciebie i jeszcze narzekasz? LOL, to nie Doom....
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
     
Mee 
Mumbler


Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-03-30, 10:13   

Te uciekające potwory to norma - w każdej wersji gry, u każdego. W pewnych momentach po prostu Cię unikają. Raz ułatwiło mi to sidequesta
Spoiler:

kolejne grupy do zabicia w banku



To jednak chwilowe z reguły, czasem jeszcze zatęsknisz za taką sytuacją :D
 
     
BroVaR 
Cockroach
panimajesz? :P.



Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Sto(L)ica
Wysłany: 2012-04-03, 20:38   

No to ja mam trochę pytań odnośnie nowego Silenta, a konkretnie dwa pytania:

1.) Czy mgła jest w miarę gęsta?
2.) Czy pomieszczenia nie są zbyt mocno oświetlone?
_________________
::==>> War is over (if you want it) <<==::
John Lennon & Yoko Ono
 
 
     
Mee 
Mumbler


Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-03, 21:52   

Jest dość gęsta. Są miejsca gdzie rzadsza, a na początku nie ma jej w ogóle, ale w samym mieście jest tak, jak być powinno (tzn ogranicza widoczność na tyle, żeby można to było nazwać SH, ale z drugiej jest na wystarczającym dystansie, by było co oglądać ;-)

Pomieszczenia są generalnie ciemne - niektóre bardzo. Trafiają się często różne inne źródła światła, ale w większości wypadków latarka się przydaje. Nie jest to niestety poziom ciemności znanych z SH1, ale przynajmniej nie ma tak jak w Homecming, gdzie latarka na dobrą sprawę rzadko kiedy byłą potrzebna.
 
     
Motley 
Cockroach
survival horror fan



Wiek: 38
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 10
Wysłany: 2012-04-06, 15:40   

Mam pytanie o subquesta z bezdomnym. Dałem mu batonik, ale nie mogę znaleźć płaszcza o który prosi. Zaglądam wszędzie gdzie się da i nic.
 
     
Mee 
Mumbler


Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-06, 18:20   

Płaszcz można znaleźć w sklepie, w dzielnicy do której dostęp zyska się dopiero po zaliczeniu budynku z wieżą zegarową. Otworzy się wtedy stosowna brama w parku.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-06, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
rifi77 
Cockroach


Wiek: 26
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 54
Skąd: Zakopane
Wysłany: 2012-04-07, 09:22   

To albo ja jestem ślepy albo u mnie nie ma prawie żadnej broni porozrzucanej xd
Wie ktoś może jaki jest sześciocyfrowy kod do szafki znajdującej się zaraz przed wejściem do silent hill? Niby mogę to robić na chybił trafił ale to mi zajmie wieki... Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
 
 
     
Mee 
Mumbler


Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-07, 11:18   

Kody do szafek podałem w temacie o Odkryciach i Easter Eggach.

Broni jest cała MASA. Może włącz w opcjach podświetlenie przedmiotów? Przecież dosłownie co jeden metr można trafić na kamienie, butelki, rurki i kije. W samym mieście jest za to masa łopat, grazrurek i innego dziadostwa.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-07, 11:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Motley 
Cockroach
survival horror fan



Wiek: 38
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 10
Wysłany: 2012-04-07, 12:23   

No właśnie, broni jest multum. Najczęściej używam siekiery i łopaty. Od razu włączyłem sobie podświetlanie przedmiotów. Z tymi kodami do pre-orderów to trochę niefajne. Bo gdybym nie przeczytał o tym na tym forum, to bym do dzisiaj ich szukał w grze. A po przejściu gry dostajemy jakieś bonusy?
_________________
podpis w budowie
Ostatnio zmieniony przez Motley 2012-04-07, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Mee 
Mumbler


Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-07, 12:38   

Po jednokrotnym przejściu gry można wykonać questa Diggin up the past (trzeba rozkopać ziemię przy pierwszej napotkanej beczce z zapalonymi świecami).
Zaliczenie tego zadania odblokowuje bonusowe (i lekko głupkowate, aczkolwiek dość miłe) zakończenie.
 
     
rifi77 
Cockroach


Wiek: 26
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 54
Skąd: Zakopane
Wysłany: 2012-04-07, 14:04   

A to może potem będzie więcej, bo póki co to wyszedłem z kopalni a tam było multum ale kamieni i desek, które jakby nie patrzeć długo się nie trzymają.
Spoiler:

Mam jeszcze pytanie co do piwnicy i płaczącej kobiety. Jest to jakiś side quest albo coś?

Ostatnio zmieniony przez rifi77 2012-04-12, 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-05-03, 08:13   

Po odswiezeniu sobie wszystkich silentow, dzisiaj w nocy zbralem sie w koncu za Downpour, na dluzsza chwile zacialem sie przy zagadce z uruchomieniem kolejki. Mam pytanie: czy ktos znalazl sens rozwiazania tej zagadki, jakas wskazowke czy cos? Ja to rozwiazalem na chybil trafil i sie zastanawiam czy byla gdzies jakas podpowiedz, probowalem cos z tej kartki przy trupie rozgrysc ale nie bardzo pasuje.
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
     
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-05-03, 23:57   

Nazwy po koleji kolorów z wiersza jesli dobrze pamietam.
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
     
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-05-05, 04:07   

Teraz to co mnie zastanawia najbrdziej, gdzie znajdują się szyfry do szaf pancernych.
Przy pierwszych myślałem że chodzi o numery z tablic rejestracyjnych, po zdobyciu latarki z UV wróciłem tam i też ni hu...
Przy drugiej szafie w piwnicy jest karton mleka z zaginioną osobą, być może kiedy ją znajdę coś się wyjaśni...?

Można jakieś wskazówki czy coś, gdzie szukać.
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
     
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-05-05, 16:00   

http://www.gamefaqs.com/ - wszystko co byś chciał wiedzieć na temat różnych gier...
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
     
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 32
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-05-07, 19:32   

Mam problem z sidequestem z cieniami na ścianach. Nie mogę znaleść czwartego fragmentu, który chyba tak się nawet nazywa... Chodzi o ten, którego używa się w tym przejściu ,,tunelowym''. Cień to romb z krzyżem.
Wiem, że podobno mapa wskazuje miejsce ukrycia tego czegoś ale coś nie mogę tam nic znaleźć, więc potrzebuje jakiegoś dokładnego wskazania lub screena, a wygoglać nic konkretnego nie idzie.

Jest to chyba mój ostatni sidequest do wykonania i puki tego nieznajde to nie będę ukańczał gry... Więc mam nadzieje, że jest ktoś kto coś pamięta.
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group