Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Devinitum
2014-02-25, 12:28
Silent Hill HD Collection PS3
Autor Wiadomość
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-10, 21:48   

Wie ktoś może czemu nie odblokował mi się poziom trudności zagadek Extra w SH2, mimo że zaliczyłem grę na wszystkich możliwych poziomach trudności?
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-11, 08:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-04-12, 00:06   

Bo ta wersja jest skopana?
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
lolek00 
Lying Creature



Wiek: 33
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 423
Wysłany: 2012-04-12, 03:52   

Zbiera ósemki i dziewiątki (IGN) ten sam portal który zjechał SH:D SH:HD daje 9/10 ^^"
_________________

 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-04-12, 07:09   

Pewnie wogole nawet nie grali, tylko kopiują oceny z pierwszych wersji...
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Kevciu1 
Cockroach
Kevciu


Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 19
Skąd: Room 302
Wysłany: 2012-04-12, 08:46   

Hate hate hate !!!!111oneone

Ludzie, wersja europejska nie ma błędów, przeróbek, profonacji o których mówicie . Najlepiej nie zagrać a opierać się na flejmie z internetu . :\
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-12, 09:35   

Cytat:
Ludzie, wersja europejska nie ma błędów, przeróbek, profonacji o których mówicie

Ma, dokładnie te same. Jedyna różnica to stabilniejszy framerate w SH2.
 
 
Kevciu1 
Cockroach
Kevciu


Wiek: 33
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 19
Skąd: Room 302
Wysłany: 2012-04-12, 10:45   

chcesz mi wmówić że są błędy mimo tego że mam obie wersje i mogę sobie porównać ?
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-12, 11:05   

To ja nie wiem w takim razie co Ty rozumiesz przez "błędy i profanacje". Bo nie wmówisz mi, że w europejskim wydaniu naprawili mgłę, lecący na pysk framerate w SH3, skopaną synchronizację głosów, wycięte efekty graficzne, sporadyczne problemy z dźwiękiem i parę innych rzeczy (WODA w SH2, ojezu, dramat). O ile pamiętam, to jeszcze 3 dni temu w SH3 słyszałem pozmieniane (względem oryginału i nawet obecnych w grze napisów!) dialogi i niektóre kwestie, a wątpię czy w ciągu tych paru dni coś się pozmieniało na leżącej na półce płycie :P

Zresztą please - dziwne, że w żadnej wersji (PC, PS2) nie miałem takich problemów z nietrybiącym skryptem (gra "zapominająca" o odblokowanych zakończeniach i dodatkach), jak w HD.

Nawet jeśli pomiędzy wersją NTSC a PAL są jakieś drobne różnice, to nie zmieniają ogólnego, nędznego, obrazu całości.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-12, 11:10, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-04-12, 18:46   

Powiem tak: SH2 przy wyborze nowego dźwieku jest praktycznie niegrywalne(zaciecia, skrzypienia, zastoje, źle wyregulowana glosność, jedyne co można pochwalić to jakość muzyki). Grafika HD na poczatku wydaje sie ładna jednak im dalej w las tym czesciej zastanawialem sie czy gram na ps3 czy na ps2.

SH3 w porównaniu do sh2 to jest poprawiona rewelacyjnie, jeszcze całej nie ukończyłem ale wrażenia jak najbardziej pozytywne, grafika miód, dzwiek niemal idealny.
Minusy:
-Brak wyboru starej scieżki dźwiekowej
-Ćwierćsekundowe zacięcia podczasz biegania.
-Brak tych efektow wizualnych na scianach, o których już kilka osób wspominało, z tym to przesadzili.
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-13, 09:27   

OldSnake napisał/a:

SH3 w porównaniu do sh2 to jest poprawiona rewelacyjnie (...)
-Brak tych efektow wizualnych na scianach, o których już kilka osób wspominało, z tym to przesadzili.


Okej, chwila moment. Z niemal całym postem się zgadzam, ale tego nie łapię :p

O jakie efekty na ścianach chodzi? O te pulsujące, żywe ściany biega? Jeśli tak, to ten efekt przecież jest i wygląda identycznie jak na PS2 czy PC. Gram drugi raz i nie zauważyłem, żeby był skądś wycięty.

Co do poprawy jakości grafiki względem SH2 - nie ma takiej opcji. Przecież w SH3 sknocono jeszcze więcej, niż w dwójce. Skopany, pousuwany, źle działający grain filter. Skopane, pusuwane, źle działające depth of field, praktycznie nieistniejący selfshadowing. Za dużo tego trochę :p
 
 
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-04-13, 18:37   

Jak jest jak chyba nie ma, pierwszy raz pamietam ze bylo to po lokacji z metrem jak sie zchodzilo do kanalow, przy schodach a tu nic... Czy sie myle ...?
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-13, 20:15   

Ciut się mylisz ;-) Z tego co pamiętam, to te ściany wyglądają inaczej albo na hardzie, lub/i dopiero w czasie drugiego podejścia. Za pierwszym razemi na normalu zawsze są "gołe". Wtedy też dłuższe przebywanie w okolicy może zabić Heather.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-13, 20:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Salvin 
Cockroach


Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 95
Wysłany: 2012-04-13, 20:32   

Krew ze ścian spływa dopiero przy drugim podejściu do gry. Przechodząc grę pierwszy raz nawet na hardzie nie ma tych efektów. Natomiast przy każdym następnym podejściu już są, tylko nie wiem czy na easy(nigdy nie grałem na tym poziomie więc nie wiem). Ale tracimy energię na Hard i Extreme(tu upływa wręcz błyskawicznie). Przynajmniej tak było na PC.

http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu
 
 
Bersek 
Caliban


Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1772
Wysłany: 2012-04-13, 20:35   

Damn. SH3 przechodziłem ze 4 razy na PS2, a nie mogę sobie przypomnieć tracenia HP w tym miejscu. Grałem zawsze na normal.
 
 
 
Mee 
Mumbler


Wiek: 37
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 179
Wysłany: 2012-04-13, 20:41   

Cóż, wystarczyło zerknąć na naszą stronkę :) - krwawe ściany pojawiają się dopiero na New Game +, przy czym tylko na Hardzie zabierają zdrowie. I wsio jasne.
Ostatnio zmieniony przez Mee 2012-04-13, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-04-13, 21:10   

Więc wszystko jasne, myslalem ze sa zawsze bo pierwszy raz gre przechodziłem tylko raz, a w ogóle to z pięć razy i zapamietalo mi sie ze zawsze byly.
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
 
Motley 
Cockroach
survival horror fan



Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 10
Wysłany: 2012-04-15, 00:32   

Kupiłem tą kolekcję (na PS3) i cierpię widząc co zrobili. Dwójkę odpaliłem na 15 minut żeby zobaczyć te umyte ulice i mgłę. Jest gorzej niż w oryginale, ale da się grać. Później zabrałem się za trójkę i tu jest zdecydowanie gorzej. Najbardziej mnie boli animacja bohaterki. Chyba z 90% gry zamiast płynnego biegania mamy slow motion. To jest żenujące. Żenujące są też wysokie noty jakie zebrała ta kolekcja, tutaj przykład:

http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=8142

A całkiem dobry Downpour dostał od nich 6/10. Tam też technicznie było kiepsko, ale przecież oceniając HD kolekcję recenzent powinien się skupić na sprawach technicznych. Gdyby ta kolekcja wyglądała i chodziła jak wersje na PS2/PC to okej. Ale ona jest wyraźnie gorsza, brzydsza i w takiej postaci nie powinna być wydana.
_________________
podpis w budowie
 
 
OldSnake 
Lying Creature
M.D.G.



Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2010
Posty: 456
Skąd: W-w
Wysłany: 2012-04-15, 05:29   

No te slow motion to jakas kpina, ale jakoś da sie grać bo zauważyłem że wystepuje tylko na otwartym terenie(na ulicach), i tam faktycznie częściej są wolne oroty niż normalne. Tak jak by konsola była za słaba... Nie wiem czy jest na to jakas systemowa rada, ale na razie jedyne co można zrobić to biegać po mieście bez kamizelki.

Ktoś wspominał o czarnym ekranie na filmikach, narazie miałem takie coś po wyjsciu ze szpitala, ale wyglądało to troche celowo nie jak błąd gry a nie pamietam jak było w oryginale...

Najbardziej wkurza mnie że SH3 ma skłonności do całkowitego zawieszania się, co zdarzyło mi sie już dwa razy, na szczęście blisko saveów...
_________________
„Dimidium facti, qui bene coepit, sapere aude, incipe”
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-04-17, 16:54   

BTW... teraz odpailem se SH3 na emu PCSX2.... gra w trybie HLE (DirectX) nie jest poprawnie emulowana i wyglada jak.... SH HD Collection! LOL... w trybie LLE (Software) gra prawie wrecz identycznie jak na prawdziwej konsoli. Więc myślę to to coś w rodzaju emulacji, anie pisania gry od nowa (dziwne skoro zmieniali textury)

http://www.youtube.com/watch?v=-Ydz0do-L80 - bugi
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
Ostatnio zmieniony przez R4Zi3L 2012-04-17, 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wendigo 
Valtiel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 996
Skąd: Dowództwo Galaktyczne Ashtar
Wysłany: 2012-05-21, 09:38   

R4Zi3L napisał/a:
gra w trybie HLE (DirectX) nie jest poprawnie emulowana i wyglada jak
Chodzi Ci o latarkę? Jestem ciekaw, bo w Origins i Shattered Memories miałem właśnie problemy z latarką i oświetleniem, podobno dotyczy to wszystkich Silentów z ps2.

Co do filmiku, gość sprawdził dwie różne kopie na dwóch konsolach z takim samym efektem, więc niemożliwe, że są to bugi które nie wyszyły przy testowaniu i Konami o nich nie miało pojęcia.
 
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-05-21, 21:35   

Nie tylko o latarke... w trybie hardware nie ma ziarna oraz oświetlenie jest jednolite w całej scenie... brak Shaderów

SH2 za to jest emulowane całkiem poprawnie.... idealnie w Software i prawie idealnie (małe bugi w cieniach i DoF) w Hardware.... mimo że na PC oraz XBOXiie jest lepsza latarka to i tak najlepiej grac dla jakosci dzwieku w wersje PS2
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
Ostatnio zmieniony przez R4Zi3L 2012-05-21, 21:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2012-05-26, 11:17   

Oczywiście, że HDC to emulacja. Największym na to dowodem jest framerate. W SH2 tylko skacze, natomiast w SH3 nie tyle co FPSy zaczynają lecieć na ryj, co sama gra w pewnych momentach wchodzi w "bullet time", czyli takie slow-mo się robi. To jest typowy problem emulacji na PC.
 
 
R4Zi3L 
Caliban
NERD



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 1433
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-05-26, 13:39   

Emulacja z podminą textur na gorsze... super xD Bardzo możliwe ze developerzy dostali jakieś stare kody prerelease, bo w tamtych czasach raczej nie przywiazywano wagi do takich spraw.
_________________
SH is in me...
Sometimes i feel like this...
 
 
 
Devinitum 
Pendulum



Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 602
Wysłany: 2012-05-28, 22:27   

Niekompletny kod przyczyną nieudanego portu Silent Hill HD ^^"
 
 
lolek00 
Lying Creature



Wiek: 33
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 423
Wysłany: 2012-06-02, 18:47   

A nie mogli dekompilować dowolnej współczesnej kopii SH3? Przecież to możliwe - i musi zawierać kod na tyle kompletny by dobrze działać... tak więc tłumaczenie jest dziwne.

SH2, SH3, i 4 mają pewną cechę starych gier - producent używał własnych formatów plików. (Tak jak Blizzard np. używał plików MPQ jako jedyny). Być może w środowisku konsolowym niektóre mechanizmy konwersji nie działały.

Nie chciało im się wymieniać elementów kodu albo nie było na to czasu a może pieniędzy...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group