Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nazar
2010-06-18, 02:23
Dyskusje, propozycje
Autor Wiadomość
fistach 
Cockroach


Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-02-16, 14:39   silent hill gra

:shock: na forum zauwwazylem kilka ciekawych tematow o waszych pomyslach. Ja osobiscie umiem troche programowac gry wiec moglbym cos zrobic , ktos moglby zrobic troche grafike , ktos dzwiek , i by cos z tego wyszlo :p oczywiscie fabula tez potrzebna. co myslicie? ^_^

Mike: Post przeniesiony.
 
 
 
sukhoi191 
Cockroach



Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Podgórze
Wysłany: 2010-02-25, 15:39   

Co powiecie na to, żeby Silent Hilla zrobić jako kampanię w Operation Flashpoint? :D Wiem, brzmi trochę dziwnie, ale uwierzcie mi na słowo, że da się tam zrobić dobry horror. Są świetne addony dodające zombie i różne stwory (szkielety, piekielny psy, mumie), mgłę i śnieg da się zrobić bez problemu, tworzeniem misji mógłbym zająć się ja, ale potrzebni byliby speakerzy oraz osoba, która ma mnóstwo nieprzeciętnych pomysłów, bo zabierałem się za kampanię w stylu Silent Hilla kilka razy, ale nigdy nie zrobiłem więcej niż 2-3 misje. Ciężko wymyślić coś dobrego :D A więc co o tym sądzicie? Grafika nie jest najważniejsza, przecież pierwsza część SH wygląda bardzo słabo, a jednak wg wielu graczy (w tym mnie) jest najbardziej klimatyczna ze wszystkich. W razie wątpliwości mogę dać kilka screenów z gry, które całkiem nieźle oddają klimat Cichego Wzgórza :grin: Wielkim plusem byłby niewielki rozmiar pliku z kampanią i możliwość łatwego rozreklamowania - wielu ludzi wciąż gra w OFP i chętnie zobaczyliby coś nowego, nie o wojnie. A stron poświęconych dodatkom można znaleźć całe mnóstwo.
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-03, 22:31   

Miałem wrzucić kolejną porcję wiadomości, ale trochę bez sensu jest pisać do samego siebie. Z powodu całkowitego braku zainteresowania projektem, ograniczam swój czynny udział w nim do minimum. Nawet realne postępy prac nie wzbudziły zainteresowania.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-03-04, 19:26   

To że nikt nie odpowiada nie znaczy, że nikt się nie interesuje. Spodziewałeś się fali postów i setek pytań na privie, w takich ilościach, że nie nadążałbyś z odpowiadaniem? xD Biorąc pod uwagę fakt, że przez tyle czasu, odkąd żeś wystartował z całym tym projektem jedyne co zobaczyliśmy to Twoje posty, szczerze nie dziwię się tym brakiem zainteresowania.

Ciągle zdajesz relację z tego, że coś się dzieje, tylko po to żeby co jakiś czas stwierdzić zawieszenie prac z powodu braku zainteresowania. Z tego co mi wiadomo, to równie dobrze w całym tym projekcie może nie dziać się kompletnie nic, a Ty mydlisz wszystkim oczy i zwalasz winę na brak zainteresowania, bo nie chcesz się przyznać do porażki. To jest - tak sobie tylko spekuluję. Nie wiem tak naprawdę co Ty tam robisz i szczerze mówiąc nie interesuje mnie to zbytnio, ale miło by było gdybyś raz na jakiś czas rzucił czymś wiarygodnym. Czymś co przekonałoby wszystkich do tego, że coś się jednak dzieje, zamiast tylko pisać o rzeczach, które większość forumowiczów ma w nosie. Jakiś screen może...?
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2010-03-04, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-05, 19:57   

To nie jest mój projekt, tylko projekt naszej forumowej społeczności. Gdyby to był mój projekt, to nie pisałbym o nim na forum.

Screeny czego chcielibyście zobaczyć? Tysięcy linijek kodu, który nikomu nic nie powie? Czy może pustego ekranu? Zdjęcia pierwszego modelu kto chciał, ten zobaczył. Przydałoby się przedyskutować wiele spraw, przed ich demonstracją. I nie trzeba posiadać żadnej wiedzy technicznej do tego celu. Na konferencję każdy mógł wpaść i się wiele dowiedzieć. Wystarczy chcieć, a nie tylko czekać na gotowe. Dowodem jest mój stały kontakt z paroma osobami, które nawet w minimalnym stopniu cokolwiek chcą do tego projektu wnieść.

Porażki nie poniosłem, projekt idzie cały czas w dobrym kierunku.

Żelazko: Przeniosłem wasze posty, bo inni userzy nie mogą się wypowiedzieć w zablokowanym temacie.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-03-05, 21:04   

Wiesz, napisałem że sobie tylko gdybam. Ja tam tylko czekam na efekt końcowy (powiedzmy...), bo mam inne sprawy na głowie i kulisy tego projektu są na samym końcu mojej listy rzeczy, które chciałbym na bieżąco śledzić. Zresztą domyślam się, że nie tylko ja. Kto ma tam czas to się angażuje, ale ci co się nie angażują też chcieliby zobaczyć konkrety, jeśli liczysz na jakieś większe zainteresowanie.

Nazar napisał/a:
Tysięcy linijek kodu, który nikomu nic nie powie?

Chociażby.

Nazar napisał/a:
Zdjęcia pierwszego modelu kto chciał, ten zobaczył.

Ja nie zobaczyłem. Mógłbyś...?

Nie wiem, równie dobrze mógłbym powiedzieć, żebyś mi uwierzył na słowo, że stroję gitarę Eddiego Van Halena przed każdym koncertem. Czy to naprawdę taka wielka tajemnica, żeby trzymać owoce waszych prac w tajemnicy? Skoro już korzystasz z tego forum jako zaplecza dla tego całego projektu, to fajnie by było zobaczyć tu coś więcej niż tylko słowne zapewnienia i ogólnikowe informacje, co by nie mówić "puste słowa".

Nazar napisał/a:
Żelazko: Przeniosłem wasze posty, bo inni userzy nie mogą się wypowiedzieć w zablokowanym temacie.

Fucktycznie, nawet uwagi nie zwróciłem, sorry. ;d
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2010-03-05, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Cloud 
Mumbler


Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 108
Skąd: South of Hell
Wysłany: 2010-03-05, 22:53   

Cóż, ja model widziałem i czasem rozmawiam z Nazarem o projekcie, mi to wystarczy. No ale wiadomo gg (btw, co wy do niego macie? xD) to nie, to samo co forum
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-06, 18:25   

StuntmanMikeL napisał/a:
ale ci co się nie angażują też chcieliby zobaczyć konkrety, jeśli liczysz na jakieś większe zainteresowanie.


Najbardziej trafione będzie chyba porównanie do budownictwa. Idź do inżyniera lub architekta i powiedz mu, że chcesz zobaczyć swój dom wybudowany w rzeczywistości (konkret), którego projekt jeszcze nie powstał. Ba, nawet wizualizacji komputerowej inżynier lub architekt by nie mógł zaprezentować bez projektu. Screen z gry to jest taki wybudowany dom - gotowy konkret. Nie ma konkretu, bo nie ma projektu. Nie ma projektu, bo nie ma chętnych do jego stworzenia.

StuntmanMikeL napisał/a:
Nazar napisał/a:
Tysięcy linijek kodu, który nikomu nic nie powie?

Chociażby.

Silnik wraz z kodem źródłowym i przykładami do ściągnięcia za darmo:
http://irrlicht.sourceforge.net/
Używam go do prototypowania poszczególnych modułów, ostatecznie będzie inny.

StuntmanMikeL napisał/a:
Nazar napisał/a:
Zdjęcia pierwszego modelu kto chciał, ten zobaczył.

Ja nie zobaczyłem. Mógłbyś...?



Wychodząc od modelu podstawowego:


dostosowałem go do projektu (wersja przed poprawkami zasugerowanymi przez Agnieszkę oraz pozostałymi, niezbędnymi do projektu):


choć ostatecznie skończył jako wzór i model bazowy, na podstawie którego jestem w trakcie tworzenia modelu uniwersalnego:


To rozwiązanie ma tę zaletę, że z jego pomocą szybko przerobię go w niemal dowolny model - czy to będzie punk w glanach, czy elegancik w kancik, nie będzie z tym tyle zabawy, co przy tworzeniem kolejnych modeli od zera. Spostrzegawcze osoby zauważą brak kciuka i głowy. Kciuk wcięło przy błędzie w trakcie zapisu, ale dzisiaj go odtworzę.Głowę wymodelowałem od góry do dolnej krawędzi ucha, reszty nie zdążyłem. Ponieważ modele będą w kilku wersjach szczegółowości - poszczególne części tego modelu reprezentują poziom niski i średni. Do końca weekendu dorobię wersję minimalną i bardzo niską. Modele o wysokiej szczegółowości będą przeróbkami modelu z pierwszych dwóch zdjęć, ubrane przy pomocy Blendera, bo w końcu ATI wypuściło stery, które mit o umożliwiają ;D Po zakończeniu stworzę na tej samej zasadzie model kobiety.

Tutaj można zerknąć na mapkę autorstwa Agnieszki:

Nazwa to oczywiście ukłon w stronę Doxi'ego, liczymy, że uda mu się przezwyciężyć problemy techniczne i rozwinie swój pomysł odnośnie fabuły. Legenda oraz sama mapa została celowo pozbawiona niektórych oznaczeń, aby nie ujawnić elementów kluczowych dla niektórych ścieżek. Podpisane lokacje składają się także z tych niedostępnych dla gracza, ale nie ujawnimy w najbliższym czasie, które do nich należą. Mapa przejdzie jeszcze drobną korektę.

Znalazłem też stronę z nagraniami sesji motion capture, na której w dużej części oparta zostanie animacja części postaci:
http://mocap.cs.cmu.edu/
Chociaż nadal uważam, że dużo więcej zabawy byłoby przy nagrywaniu tego w gronie forum na jakimś zjeździe ;D


W najbliższym czasie mogę przesłać screeny innych modeli. Niektórych jednak, z oczywistych względów, nie opublikuję przed "wydaniem" gry. To samo dotyczy kompletnej dokumentacji - jej konspekt jest dostępny dla osób faktycznie zainteresowanych czynnym udziałem (swoją drogą - został dosyć mocno rozbudowany i zaktualizowany).

StuntmanMikeL napisał/a:
Skoro już korzystasz z tego forum jako zaplecza dla tego całego projektu, to fajnie by było zobaczyć tu coś więcej niż tylko słowne zapewnienia i ogólnikowe informacje, co by nie mówić "puste słowa".


Powtarzam po raz n-ty: skoro to jest projekt forumowy (a nie wyłącznie mój), to naturalnym wyborem na miejsce do dyskusji i informacji jest właśnie forum. Także nie korzystam z tego forum jako zaplecza, a próbuję zrealizować ten projekt w pewnej części (w całości to nierealne).

Co do reszty - byłbym wdzięczny, gdybyś swoje spekulacje zachował dla siebie, z góry dziękuję :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2010-03-06, 19:14, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-03-07, 00:51   

Thx. O to chodziło. Taki stuff jest ciekawszy, niż to co do tej pory pisałeś. Myślę, że częściej powinieneś pokazywać podobne rzeczy. ;)

Nazar napisał/a:
Co do reszty - byłbym wdzięczny, gdybyś swoje spekulacje zachował dla siebie, z góry dziękuję :)

Ta? No niestety, ale chyba będę musiał Cię rozczarować. :P Przycisnąłem Cię trochę, bo byłem ciekaw czy marnujesz tylko czas zainteresowanych, czy faktycznie coś się dzieje. Rozwiałeś moje wątpliwości, tyle na temat.
 
 
Rooster 
Lurker



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 309
Wysłany: 2010-03-07, 15:07   

Soraska że się tak wtrącę i w ogóle... po 1. podziw dla chęci pracy ;)
Ta twarz, wybacz ale jak mnie wzrok nie zmyla to podobne twarzę widzę w 99% polskich grach, dosłownie. Skłaniałbym się już do wybrania sobie jakiegoś aktora/ki i wzorować się na jego/jej mordce bo oklepane kanciaste lico z wydętymi policzkami są nudne i bez wyrazu. Sylwetka ogólnie też musi być ciekawa, zapadająca w pamięć.
_________________
NIE KLIKAJ NA OBRAZEK!!! :twisted:
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-07, 16:10   



Ech...

1. To jest model PRZED poprawkami, z połowy stycznia
2. To jest model gotowy najwyżej w 25%, czyli większość przed nami
3. To nie jest główny bohater, a postać grająca minimalną rolę
4. Ta postać została wymodelowana zgodnie z danymi antropologicznymi (to tak, jakbyś skrytykował, że Chińczycy w 99% mają skośne oczy)
5. Niby z jakiej paki poboczny bohater ma się na siłę czymś wyróżniać? Dlaczego nie może być właśnie przeciętny? Czym się wyróżniał z wyglądu Kaufmann? A czym lekarz stojący przy łóżku Alessy (bo tego typu rolę miała w zamyśle odegrać ta postać)?

Poza tym próbujesz oceniać wygląd postaci bez cech szczególnych, tj. włosów, oczu, skóry, brwi (bo te elementy ze zdjęcia są przykładowe i jak widać, odziedziczone po modelu bazowym). Proponuję też wytężyć wzrok, bo on nie ma wydętych policzków. Z geometrii jasno wynika, że są nawet lekko wklęsłe.

Dlatego właśnie nie chciałem publikować prac, gdy nie są nawet w połowie gotowe. To tak, jakby krytykować dom za kąty proste, kolor cegieł i betonu, jak w 99% innych domów.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2010-03-07, 16:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rooster 
Lurker



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 309
Wysłany: 2010-03-07, 20:34   

Dobra nie napinaj się, zasugerowałem po tym co zobaczyłem - mam do tego prawo. Zresztą, wycofuję mój podziw, tego nie było.
Pokój z tobą.
Fajnie że coś robicie ale też trzeba mieć dystans.
_________________
NIE KLIKAJ NA OBRAZEK!!! :twisted:
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-03-07, 21:51   

@Nazar
Thx za update progressu.Ludzie interesują się tym projektem tylko po prostu nie udzielają się na tym podforum i czekali za updatem. :)
Patrząc na progress idzie Ci zajebiście.Widać że Ci się uda.No chciałbym przeprosić moje zachowanie na początku tego projektu kiedy mówiłem że nie masz zespołu\pomysłu\umiejętności żeby zrobić ten projekt.Jeszcze raz sorry.
Jeśli chodzi o twoje update`y....to przydało by się je wydzielić do osobnego topicu który by się nazwało "Developer Blog" czy coś w tym stylu a w tym temacie by się tylko postowało propozycje.

@Rooster
/facepalm
Weź już nic nie pisz pls..........
_________________

 
 
 
Raq 
Closer



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 901
Skąd: Leszczyny
Wysłany: 2010-03-07, 22:10   

3mam za to kciku tak ze puchną a z uszu leci para. Mam nadzieję, że będę miał okazję powiedzieć 'a nie mówiłem' wszystkim marudom (i sobie też xD)
_________________
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-03-08, 13:06   

Rooster napisał/a:
Dobra nie napinaj się, zasugerowałem po tym co zobaczyłem - mam do tego prawo.

Zwróć uwagę na to, że to nie jest multimilionowy projekt pod banderą jakiejś flagowej firmy, tylko fanowski projekt entuzjastów programowania/projektowania/pisania etc. etc., którzy swoje zamiłowanie do serii Silent Hill odzwierciedlają w niniejszym projekcie, więc nie spodziewaj się zaraz ch*j wie czego. Na początku szczerze powątpiewałem, że kiedykolwiek ta gra ujrzy światło dzienne, bo poza postami Nazara nie zobaczyłem do tej pory nic, co by świadczyło o postępach w pracy. Teraz gdy rozwiał moje wątpliwości to nie powiem - jestem zaintrygowany co z tego wyjdzie.

Mówiąc krótko, Rooster:


Nazar napisał/a:
Dlatego właśnie nie chciałem publikować prac, gdy nie są nawet w połowie gotowe.

Nie przejmuj się, on wiecznie wszystko i wszystkich krytykuje.
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2010-03-08, 13:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-10, 20:46   

Rooster napisał/a:
Dobra nie napinaj się, zasugerowałem po tym co zobaczyłem - mam do tego prawo. Zresztą, wycofuję mój podziw, tego nie było.
Pokój z tobą.
Fajnie że coś robicie ale też trzeba mieć dystans.

Nie musisz wierzyć, ale dystans do projektu mam wystarczający, ale nie lubię "nieodpowiedniej" krytyki.

Czemu nieodpowiedniej? Bo jak można przyrównać (i ocenić) coś niegotowego do gotowego? Nie oceniaj więc niegotowej treści, lecz niemal gotową formę - teksturę, szczegółowość modelu itp.

Mogłeś także przyczepić się do tego, że model jest nieprawidłowy z punktu widzenia budowy ciała. Mi to umknęło, ale Agnieszka od razu to wychwyciła - jakie to ogromne ułatwienie, gdy pracuje się z grafikiem :D Co było nie tak? Np. za małe i zbyt wysoko umieszczone uszy - widać to nawet na screen'ie. Wspomniałeś też o nietypowej sylwetce - mówisz i masz. Wg Agi posiadał również przykrótkie łydki i "za małe cycki" - bez skojarzeń ;D

Zatem 100% Twoich wymagań spełniliśmy. Tym samym, Twoja krytyka jest bezpodstawna ;D

Zaratul napisał/a:
@Nazar
Thx za update progressu.Ludzie interesują się tym projektem tylko po prostu nie udzielają się na tym podforum i czekali za updatem. :)
Patrząc na progress idzie Ci zajebiście.Widać że Ci się uda.No chciałbym przeprosić moje zachowanie na początku tego projektu kiedy mówiłem że nie masz zespołu\pomysłu\umiejętności żeby zrobić ten projekt.Jeszcze raz sorry.
Jeśli chodzi o twoje update`y....to przydało by się je wydzielić do osobnego topicu który by się nazwało "Developer Blog" czy coś w tym stylu a w tym temacie by się tylko postowało propozycje.


Nie masz za co przepraszać, to zrozumiałe. W końcu każdy mógł pomyśleć, że to kolejny wannabe, który "chce zrobić grę" :) Strona z devlog'iem zostanie wrzucona razem z grywalnym demkiem testowym i różnymi materiałami "promocyjnymi", można się jej spodziewać w sierpniu - wrześniu.

Co do zainteresowania - odniosłem po prostu (jak się okazało - mylne) wrażenie, że od jakiegoś czasu piszę sam do siebie. Mamy do ogarnięcia sporo niby bzdetów, ale jednak dosyć istotnych - np. sterowanie, praca kamery, interfejs i obsługa menu ekwipunku itp. Nikt się nie odzywał, uznałem więc, że nikt się nie interesuje :)

StuntmanMikeL napisał/a:

Nazar napisał/a:
Dlatego właśnie nie chciałem publikować prac, gdy nie są nawet w połowie gotowe.

Nie przejmuj się, on wiecznie wszystko i wszystkich krytykuje.

Ja z chęcią wysłucham krytyki, ale sensownej i konstruktywnej, bo tak to ciężko cokolwiek z tym zrobić ;D

Dziękuję za okazane słowa niespodziewanego poparcia :)
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
lonewined 
Cockroach



Wiek: 31
Dołączyła: 10 Sty 2010
Posty: 15
Skąd: Miasto Dzieci Świata
Wysłany: 2010-03-11, 21:33   

Uwaga, droga braci forumowa! Oto dla podniesienia morali przedstawiam wam pierwszy wykonany przeze mnie plakat do gry:


Jak widać, projekt otrzymał już niemalże oficjalną nazwę "Wilcze Wzgórze", a pierwsza część także podtytuł "Reflections", co do którego wspólnie z Nazarem się zgodziliśmy, że doskonale pasuje do planowanej fabuły.
_________________

 
 
 
Raq 
Closer



Wiek: 36
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 901
Skąd: Leszczyny
Wysłany: 2010-03-11, 23:19   

bardzo ale to bardzo zgrabny, i pomysł ok. Ja osobiscie mocniejszą winietę bym widział na tym, a i nasycenie kolorów bym zmniejszył nieco, co by dodac chłodu, ewentualnie zostawił jak jest ale coś pokombinował z dodatkiem np jakiegoś cienia na pniu czy coś w ten deseń. Mimo to prezentuje się o wiele lepiej niż niejeden opłacany plakat do hitu kinowego. jedyne na co jestem zdecydowanie na 'nie' to czcionka w podtytule. Razi mnie strasznie, szczególnie przy ostrej, 'kanciatej' i cholernie fajnej czcionce tytułu
_________________
 
 
 
Mi 
Insane Cancer
Reservoir Dog



Wiek: 37
Dołączyła: 16 Lis 2007
Posty: 1269
Skąd: Saitama
Wysłany: 2010-03-12, 10:02   

Super, lonewined, zdolna z Ciebie bestia :) .
_________________
このようには偶然などないのかもしれない。 全てが必然である可能ように。
 
 
Cloud 
Mumbler


Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 108
Skąd: South of Hell
Wysłany: 2010-03-12, 20:00   

Whoaaa O_O Nieźle
 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-03-14, 23:12   

A mnie czcionka poddtytułu bardzo się podoba, czego nie mogę powiedzieć o samym tytule. Na mój niedoświadczony gust, jest za surowa i troszkę za "kanciata". Taka nieprzystępna bardzo. Gdyby tak ciut "złamać" jej ostre jak szpica krawędzie? Hę? Lekko złagodzić? Może coś bardziej w deseń napisu namalowanego niechlujnie pędzlem? W końcu to są refleksje....tylko ilu ludzi, tyle skojarzeń....hehe.
_________________
kraken11
Ostatnio zmieniony przez kraken11 2010-03-14, 23:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-05, 13:32   

Plakacik przejdzie jeszcze drobną korektę, więc można zgłaszać swoje uwagi - za wszystkie dziękujemy, to naprawdę nam bardzo pomaga :)

Czy ktoś miałby coś przeciwko wstawieniu do gry elementów gier stricte przygodowych - np. różnych kwestii dialogowych w rozmowach z innymi postaciami itp. ?
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-06-05, 18:35   

Osobiście uwielbiam gry przygodowe. Są dla mnie dużo ciekawsze i dają znacznie więcej frajdy niż zalewające nas z każdej strony rzeki tępych i pustych SZCzelanek, hehe.
Dialogi z napotkanymi tajemniczymi postaciami....brzmi przepięknie. Jednak w tej kwestii trzeba być delikatnym i zabłysnąć wyczuciem, aby nie przesadzić, co by nie powstały nudne pogaduchy, jak w co niektórych RPG'ach. Jak jest za dużo "plotkowania" z NPC'ami, to gra staje się nużąca i usypia człeka. Można od czasu do czasu pogawędzić, owszem, ale nie za często i nie za dużo. Jeśli takich dialogów byłoby kilka i byłyby bardzo dobrze przemyślane (jak nic do głowy pakuje mi się na siłę spotkanie Jamesa z Angelą w SH 2 na cmentarzu czy na schodach), to zapadłyby każdemu w pamięci na długie lata :grin2: . Gdyby miały taką magię, aurę tajemniczości i pobudzałyby wyobraźnię.....to ja jestem bardzo mocno na TAK :razz: .
_________________
kraken11
 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 38
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-05, 18:51   

Tego typu dialogi występowałyby głównie w scenkach dotyczących przeszłości, ale nie tylko (w trakcie gry nie napotkamy po prostu zbyt wielu postaci). Takie opcje pojawiałyby się także w niektórych monologach wewnętrznych bohatera. Jako część "wyboru" ścieżki danego scenariusza decydowałyby o rozwoju fabuły, co przełożyłoby się na odmienny przebieg gry i jej zakończenie, dostęp do lokacji i przedmiotów itp.

Co do treści dialogów i formy ich przedstawienia - to już będzie fucha dla osób odpowiedzialnych za scenariusz, scenopis i same dialogi :)

BTW: czy w którymś SH taki element wystąpił?

Ktoś byłby przeciwny temu pomysłowi?
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
Ostatnio zmieniony przez Nazar 2010-06-05, 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mi 
Insane Cancer
Reservoir Dog



Wiek: 37
Dołączyła: 16 Lis 2007
Posty: 1269
Skąd: Saitama
Wysłany: 2010-06-06, 10:31   

Nazar napisał/a:
BTW: czy w którymś SH taki element wystąpił?

Trochę było czegoś takiego w Homecoming.

Jak dla mnie, fajny pomysł.
_________________
このようには偶然などないのかもしれない。 全てが必然である可能ように。
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group