Silent Hill Page
 
Forum Silent Hill Page 
 Strona główna  Regulamin  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Zaloguj  Rejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Wendigo
2012-04-02, 10:47
Komentarze odnośnie newsów
Autor Wiadomość
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-14, 21:06   

Mnie zastanawia czemu akurat SH jest utrzymywane przy życiu. Przecież ostatnie części niezbyt się sprzedają, jakością też odstają...(chociaż SM było blisko). KONAMI nie ma innych marek do dojenia?
Ostatnio zmieniony przez Puty 2010-04-14, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jo-Jo 
Mumbler
Snowflake :3



Wiek: 35
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 154
Wysłany: 2010-04-14, 21:12   

khem khem ... Contra ( Contra 4 ostatnio ), Gradius ( Gradius Rebirth ostatnio ), beatmanie IIDX, DDR'y, wspomniany wcześniej MGS, Castlevanie ... mało ?
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-15, 01:27   

Mr_Zombie napisał/a:
Nie mówiąc już o tym, że nie widziałem jak na razie żadnej gry na UE3, która miałoby dobrą obsługę dynamicznego światła i cieni. :/


Mass Effect 2, Batman: Arkham Asylum, Mirror's Edge no i sam Unreal Tournament 3 - te gry zrobiły chyba najlepszy użytek z tego silnika, a zwłaszcza Mirror's Edge po którym w ogóle nie widać, że to UE3.

Co do tego, że zbyt duża liczba gier na nim zrobionych na pierwszy rzut oka zdradza ten fakt, to racja. Jednak myślę, że to bardziej kwestia tego jak bardzo utalentowany jest team tworzący grę i jak dużą swobodę w jej tworzeniu mają. Jeśli produkt ma wyjść w miarę szybko to najrozsądniej dla developera skorzystać z gotowych narzędzi stworzonych już przez Epic, zamiast od zera jechać z art designem. Myślę, że dlatego też sporo gier na tym engine ma przeciwników tak bardzo podobnych do potworów z UT3 czy Gears of War (obie gry Epica), z nielicznymi tylko wyjątkami, gdzie developer postarał się o coś bardziej oryginalnego (np. w Mass Effect). Tak czy siak na moje oko engine jest dobry, bo wydajny i daje sporo możliwości, kwestia tylko żeby developer się przyłożył. A w to wątpię... x)

Zresztą póki co nawet nie wiadomo, czy to właśnie UE3 zostanie użyty na rzecz nowego Silenta, może ten jest przeznaczony dla jakiegoś zupełnie innego projektu a Silent zostanie zrobiony od podstaw... Sam nie wiem która opcja gorsza. Jakby mieli robić od zera to ja podziękuję za drugiego, zabugowanego gniota pokroju Homecoming, na UE3 przynajmniej jest ok. 70% szans, że gra będzie działać stabilnie na wszystkich platformach.
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2010-04-15, 01:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-16, 07:06   

Jo-Jo napisał/a:
khem khem ... Contra ( Contra 4 ostatnio ), Gradius ( Gradius Rebirth ostatnio ), beatmanie IIDX, DDR'y, wspomniany wcześniej MGS, Castlevanie ... mało ?

Hę? Toć nie postawiłem kropki na końcu mojego posta. Moje pytanie było czysto retoryczne. Nie trzeba mi było informacji, większość z tytułów podanych przez Ciebie znam. Dziwię się, że KONAMI upiera się tak przy SH skoro ma inne bardziej rozpoznawalne i dochodowe frenczajzy jak choćby te, które wymieniłeś.
Ostatnio zmieniony przez Puty 2010-04-16, 07:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-21, 13:06   

No i zaczyna się. Czy KONAMI zada serii ostateczny cios i szykuje dla nas info o tym, że nowa część to FPS?
Rumor: Upcoming Silent Hill to be an FPS
http://news.vgchartz.com/news.php?id=7886
Oby te plotki wymusiły jakiś wyciek konkretów.
Ostatnio zmieniony przez Puty 2010-04-21, 13:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 749
Wysłany: 2010-04-21, 14:55   

Oby to była tylko plotka, bo jeśli to prawda to dla mnie oznacza koniec serii. Silent Hill i FPS to oksymoron.
_________________
:



 
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-04-22, 00:33   

Hmmm....tylko czy nowy SH to FPS czy po prostu jest widok FPP?Bo jeśli to drugie to IMO nie przeszkadzałoby mi to gdyby zachowali klimat starych Silentów.Bo jednak wyszło parę dobrych horrorów w FPP.M.in Penumbra.
Ale jeśli SH6 ma być jednak FPSem to to jest już trochę głupie.
_________________

 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-22, 00:47   

Napisali, że FPS. Jeśli nie pomylili literki na końcu, to trochę odbiegną od pierwotnej idei. Ja nie skreślam z góry, może tego "S" nie będzie na tyle dużo, by przyćmił pozostałe elementy.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
Żelazko 
Superintendent
Plazi mnie pobił



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 749
Wysłany: 2010-04-22, 03:48   

Zaratul napisał/a:
Ale jeśli SH6 ma być jednak FPSem to to jest już trochę głupie.


Dokładnie. To zaczyna mnie straszyć. Obawiam się, że na końcu będzie ranking ile zabiło się pielęgniarek, ile było headshotów . Silent Hill multiplayer też może być. Oby to tylko była plotka.
_________________
:



 
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-22, 10:46   

A tam - FPS wcale nie musi być od razu zły. Biorąc pod uwagę, jak często na wyższych poziomach trudności użera się z przeciwnikami, można śmiało powiedzieć, że to TPS. Chyba, że zrobią z SH nowego UT - zdobądź flagę pielęgniarek ;) A tryb multi - też bym z góry nie skreślał, bo SH można bardzo ciekawie w tym trybie zaaranżować.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-22, 12:50   

Ja wiem, że wmawianie sobie pewnych rzeczy pomaga w pogodzeniu się z bolesnymi faktami, ale mam tylko jedno pytanie - nie przesadzasz? xD

Przecież Silent Hill od zawsze był psychologicznym horrorem stawiającym największy nacisk na atmosferę i fabułę, traktując gameplay bardziej jak przygodókę. Gra akcji, w której napakowany testosteronem Duke Nukem zabija na śniadanie więcej pokrak niż epidemia dżumy? Gdzie niby w taki obrazek wpasowuje się Silent Hill? Ja mam nadzieję, że to tylko głupia plotka, bo jeśli nowy SH faktycznie będzie FPSem, to chyba zjem własne bambosze.
 
 
Nazar 
Air Screamer


Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2009
Posty: 700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-22, 13:59   

Jeśli ktoś tu przesadza, to Wy :P Próbujecie oceniać, choć nie macie żadnych podstaw do oceniania. Od razu robicie z tego grę pokroju Q3:A czy DN3D, gdzie wszyscy latają i walą do wszystkiego, co się rusza.

A może ktoś się pomylił? Widzicie tylko 2 kolory i żadnych pośrednich - ze skrajności w skrajność, nie zatrzymując się po drodze.

W niektórych miejscach w SH jest więcej akcji, niż przygodówki (szczególnie w ostatnich dwóch częściach przed SM). Nie bez powodu to survival horror, a nie adventure horror. SH w konwencji FPP siłą rzeczy musiałby też zawierać cechy gatunku FPS - jeżeli zachowa konwencję poprzedników (nie biorę pod uwagę SM, który się jako jedyny wyróżnia).
Klimat? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zachować go przy zmianie perspektywy.

Wy dajecie się ponieść plotkom, ja wolę się wstrzymać do oficjalnych informacji - konkretów. Jeżeli będzie to strzelanka, to będzie raczej klapa. Jeżeli tylko zmiana perspektywy na stały widok z pierwszej osoby - może być nadal ciekawie, choć tu dużo zależy od innych czynników.
_________________
RHCP
Piszę poprawnie po polsku.
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-22, 14:15   

Nikt tu nic nie ocenia ani nie zakłada z całą pewnością. Jedynie stwierdzamy, że Silent Hill w konwencji FPS jest pomysłem równie idiotycznym, co "ekologiczne" siatki foliowe w spożywczakach. A porównywanie takiego pomysłu do klasyków tego gatunku ma tylko sarkastycznie udowodnić dlaczego. Ty jak zwykle używasz mózgu tylko wtedy, kiedy Ci wygodnie...

Nie twierdzę, że nie można zrobić horroru w konwencji FPP, ale żadna z tego typu gier jaka pojawiła się do tej pory na rynku, nawet nie ma co startować do Silent Hill jeśli chodzi o kategorie klimat/fabuła. Żadna. Więc skoro tylu już próbowało i ich wysiłek spełzł na niczym, to ja mam niby uwierzyć, że jakieś tam Vatra Games tego dokona?

Gwoli przypomnienia - to są tylko spekulacje. Od tego w końcu jest ten temat. Jak nie masz nic innego do powiedzenia, poza tym jakimi debilami jesteśmy, bo zakładamy z góry co będzie, no to chyba nie masz tu czego szukać.
Ostatnio zmieniony przez StuntmanMikeL 2010-04-22, 14:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wendigo 
Valtiel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 996
Skąd: Dowództwo Galaktyczne Ashtar
Wysłany: 2010-04-22, 15:43   

Ale fpp w SH już się pojawiło w SH4 i nie spisywało się źle, to po prostu inny sposób patrzenia, system walki też by się zmienił, ale na pewno nie zrobią z tego prostej i bezmózgiej strzelanki, bo fani by ich zjedli.

Nazar napisał/a:
Klimat? Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zachować go przy zmianie perspektywy.
O to mi chodzi właśnie :) .
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-22, 16:05   

Ciężko porównywać gatunek FPS do trybu FPP w SH4, bo po pierwsze to był tylko widok FPP, w którym nic poza łażeniem i oglądaniem przedmiotów się nie robiło, a po drugie tam miało to swoje konkretne przeznaczenie (poczucie izolacji i osamotnienia), które sprawdzało się bardzo dobrze.

Jedyną grą horror-FPP z solidnym klimatem trzymającym się przez całą grę, a nie tylko przez pierwsze 3 levele, jaka mi przychodzi do głowy to Condemned: Criminal Origins, jednak nawet jej daleko jeszcze do SH.
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-04-22, 17:02   

StuntmanMikeL napisał/a:
Jedyną grą horror-FPP z solidnym klimatem trzymającym się przez całą grę, a nie tylko przez pierwsze 3 levele, jaka mi przychodzi do głowy to Condemned: Criminal Origins, jednak nawet jej daleko jeszcze do SH.


Penumbra,Undying,Fear...i niektóre poziomy Thiefa+fanmisje i jeszcze kilka innych gier by się znalazło.Serio,widok FPP w horrorach też jest dobry.Kwestia gustu.
Nie zapominajmy też że to na razie tylko plotka,poczekajmy na jakieś oficjalne info od developera.
_________________

 
 
 
timothy7 
Mumbler


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 153
Skąd: Silent Hill
Wysłany: 2010-04-22, 17:37   

Silent hill w FPS? Nie, to według mnie by kompletnie nie przeszło :D Juz na shattered memories fani narzekali bo to, bo tamto, taki Sh byłby kompletnie zmiażdżony.

ps. Nazar napisał w poście do StuntmanMikeLa, że po raz kolejny udowodnił że nie nadaje się na moderatora. chcialbym wiedziec, co się z tym postem stało. Dziekuje.
 
 
kraken11 
Mumbler



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 105
Skąd: Dębnica Kaszubska
Wysłany: 2010-04-22, 19:05   

To już któryś raz z kolei, kiedy uwagę moją przykuł bardzo opryskliwy i gburowaty ton wypowiedzi kolegi StuntmanMikeL'a, skierowanej do któregoś z forumowiczów. Ja rozumiem, że moderator ma wszelakie prawa do wszystkiego, ale taka forma bezpośredniej nieuprzejmości i jeszcze usuwanie postów zawierających jakiekolwiek uwagi pod adresem moderatora, to zwyczajna tyrania, a nawet rzekłbym - reżim. Za tą uwagę proszę mnie wywalić z forum, zapodać dożywotniego bana, rzucić klątwę i zmontowawszy laleczkę Woo-Doo, naszpikować ją szpilami.

Żelazko: Nikt nie usunął postów są tutaj http://www.psxzone.opalne...ighlight=#34854 . Zostały przeniesione, aby nie robić offtopa.

Pozwolę sobie jeszcze na chwilkę wrócić do fps'owego Silent Hill'a, jeśli można. Otóż według mnie Ciche Wzgórze ma być ciche, bez huku wtstrzałów. Dla mnie może nie być w ogóle broni palnej. Byłoby bardzo miło i.......ciężko(?). Jaja sobie robią ewidentnie i głęboko mają wiernych, wieloletnich fanów serii. A tak w ogóle, to eksperyment jakiś czy test na wytrzymałość?
_________________
kraken11
 
 
 
Wendigo 
Valtiel



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 996
Skąd: Dowództwo Galaktyczne Ashtar
Wysłany: 2010-04-22, 20:27   

kraken11 napisał/a:
Jaja sobie robią ewidentnie i głęboko mają wiernych, wieloletnich fanów serii.
Ale póki co, to tylko plotka, nikt tego nie potwierdził, wszystko jest oparte na domysłach jakiegoś serwisu internetowego.
Ostatnio zmieniony przez Wendigo 2010-04-22, 20:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Puty
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-22, 23:19   

Wendigo napisał/a:
Ale fpp w SH już się pojawiło w SH4 i nie spisywało się źle,

W sumie w Homecoming też była taka opcja, ale kompletnie o niej zapomniałem podczas gry ^^"
 
 
Monac 
Cockroach



Wiek: 36
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 25
Wysłany: 2010-04-23, 00:54   

Jeżeli to prawda z tym FPS to kupie konta rapidshare, hotfile, ściągnę tego ich gniota i będę rozsyłał wszędzie linki żeby mieli jak największe straty. Pro pecetowcy pewnie się jarają, że będą mogli sobie wycelować ich pro myszkami do Counter Strike'a za 150 złotych w trybie FPP. I proszę tutaj się nie ośmieszać z FEAR'em jako udanym horrorem. Za niecałe 2 miesiące E3 i pewnie tam czesi się pochwalą swoim wynalazkiem.
 
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-04-23, 04:16   

Monac napisał/a:
Jeżeli to prawda z tym FPS to kupie konta rapidshare, hotfile, ściągnę tego ich gniota i będę rozsyłał wszędzie linki żeby mieli jak największe straty. Pro pecetowcy pewnie się jarają, że będą mogli sobie wycelować ich pro myszkami do Counter Strike'a za 150 złotych w trybie FPP.




Auć.To bolało.Monac,Ty przeczytałeś swojego posta przed wysłaniem go?Chyba nie.....

Edit:Byłbym zapomniał.Mychę mam za 230 zł.Prześlę ci autograf pocztą jeśli ładnie poprosisz. :lol:

Edit 2:Oh,jeszcze mam podkładkę z hartowanego szkła za 120 zł. :grin:
_________________

Ostatnio zmieniony przez Zaratul 2010-04-23, 04:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-23, 10:05   

Zaratul napisał/a:
Penumbra,Undying,Fear

Napisałem "trzymający się przez całą grę". Penumbra przestawała być straszna kiedy zobaczyło się z bliska pierwszego wilka (swoją drogą Penumbra nie była FPSem), Undying ma klimat ale dzisiaj już nie robi takiego wrażenia (przynajmniej na mnie nie zrobił), a FEAR to gra akcji z okazjonalnymi scenkami, które i tak przestają być fajne czy straszne jak się je już raz zobaczy. Kwestia gustu.

A. I fan misje się nie liczą. :D
 
 
Zaratul 
Valtiel



Wiek: 38
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 1338
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2010-04-23, 10:31   

StuntmanMikeL napisał/a:
Kwestia gustu.


No właśnie.Kwestia gustu. :) IMO te gry były dobrymi horrorami i straszyły mniej(Fear) lub bardziej(Penumbra).Podając te tytuły chodziło mi o argument za tym że gry w trybie FPP potrafią straszyć.

StuntmanMikeL napisał/a:
A. I fan misje się nie liczą. :D


No proszę Cię.To co jest w tych fanmisjach niejednokrotnie przebija płatną grę.Takie FMki jak Rose Cottage,A night in Rocksburg 3....którego to twórca inspirował się Silentem to są naprawdę majstersztyki.Grając w nie bałem się tak samo jak w mojej pierwszej partyjce w Silent Hilla a może nawet i bardziej.

I tak,zauważyłem emoticonkę. :)
_________________

 
 
 
StuntmanMikeL 
Caliban
MARRY AND REPRODUCE


Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 1710
Wysłany: 2010-04-23, 10:49   

Tzn. chodzi mi o to, że fanowskie mody robione są niezależnie i nie czuwa nad nimi srogi bat wydawcy, więc nie ma co się dziwić, że niejednokrotnie są lepsze od pierwowzorów.

Zaratul napisał/a:
Podając te tytuły chodziło mi o argument za tym że gry w trybie FPP potrafią straszyć.

No ale przyznaj szczerze - czy chociaż jedna z nich straszyła Cię tak bardzo jak SH? Ja jestem wyznania, że najlepiej zakładać najgorsze, bo wtedy jeśli coś okaże się do kitu, to nic nie stracę, a jeśli okaże się dobre no to świetnie. A tak jak się napalasz i coś okaże się poniżej oczekiwań, to co Ci pozostaje? Gorycz rozczarowania, nic więcej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group