Forum Silent Hill Page

Pomoc - Problem w Water Prison

Devinitum - 2008-12-10, 00:41

Mnie się wydaje, że wszystko już zostało powiedziane... Jeśli będziesz widział przez wizjery, że światło się świeci i dociera aż do kuchni (przez dziury obok których są łóżka, na których ktoś został zmasakrowany), to znaczy, że zagadka jest już rozwiązana - na każdym piętrze jest takie łóżko i nie ma od tego żadnych wyjątków. Jeśli światło w ogóle się nie świeci, to musisz iść na dach i niczym Valtiel przekręcić znajdujący się tam zawór. ;)
Rooster napisał/a:
Na mapach pięter widać czarne dziury, a czasem pojawia się jedna szara - czy to też ma jakieś znaczenie?

Wygląd mapy zależy od tego jak Henry sobie ją rozrysuje - jeśli coś widzi - pojawia się to na mapie, jeśli nie - to nie ma na niej nic. Co do przestawiania dziur, to wydaje mi się, że jest to w jakiś sposób "zsynchronizowane z mapą", ale nie pamiętam dokładnie.

Nie sądziłem, że ta zagadka będzie potrafiła tak rozłożyć ludzi. :razz:

Żelazko - 2008-12-10, 04:18

Jeśli grasz drugi raz i masz piłę motorową wyposarzoną jako broń to Henry odpali ją i wyda charakterystyczny znak piłą w powietrzu. To oznak że światło jest ustawione.
Rooster - 2008-12-10, 11:11

Nie mam piły
Ale z tym brakiem pokoju z dziurą i zakrwwionym łóżkiem to nie kit
Podłoga jest ukrwawiona ale już wyro nie, żadne z 4
Jeszcze dziś się zmierze z tą arcytrudną zagadką wieczorem

Rooster - 2008-12-11, 23:08

No i właśnie się wszystko wyjaśniło 8-)
Te szare kropy to kropy nanoszone przez tego gościa (jakkolwiek on tam ma na imie)
To dlatego na 2 piętrze nie widziałem zaplamionego łóżka bo nie szukałem w innych celach niż te które na mapie oznaczone były przez kropy czarne

Napiszcie to gdzieś w widocznym miejscy ku przestrodze nast. pokoleniom :lol:
Żeby sprawdzać WSZYSTKIE cele, bo poza celami z wiadomymi dziurami oznaczonymi na mapie, są jeszcze cele z dziurami jeszcze nieodkrytymi ^^"

Fantagiro - 2009-01-23, 10:02

A ja mam problem z wodnym więzieniem. Wiem że aby oswietlic wejście do kuchni trzeba ustawic pokoje, ale tez trzeba pamietac o tym by woda cały czas leciała przez rury i to tak żeby nie zatrzymywała koła. Gdy juz do tego doszedłem próbowałem tak ustawic pokoje. Siedziałem z przerwami 3 godziny, poradnik poszedł w ruch, a tu sie okazuje że w poradniku na innych poziomach są inaczej ustawione otwory niz u mnie. Czyżby to było związane ze spolszczeniem ? Czy ono powoduje jakichś błąd?
StuntmanMikeL - 2009-01-23, 10:11

Jak już piszesz takie posty to w odpowiednich tematach, to po pierwsze. Po drugie temat ten, jak widzisz, był wałkowany setki razy, zatem rada na przyszłość - przejrzyj najpierw forum zanim zadasz pytanie (W ODPOWIEDNIM TEMACIE).
Yamaha - 2010-04-10, 01:28
Temat postu: Problem z dzwiami
Dawno mnie tu nie było wiec witam wszystkich.
Mam problem z wpisaniem kodu do tych drzwi.
Kiedy próbuje wpisać kod Henry mówi że jest zbyt ciemno by zobaczyć przyciski.
Próbowałem zajrzeć do poradnika na waszej stronie ale tam nic niepiesze o oświetleniu tych drzwi.

Żelazko - 2010-04-10, 03:00

Polecam przeczytać pierwszą stronę tego temat, tam znajdziesz odpowiedź na zagadnienie. Szczególnie ten post zdradza co trzeba zrobić. :)
Michael221 - 2010-04-29, 02:35

Ha ha ha !!!! , i tyle hałasu ...
wawmaster napisał/a:
To nie jest trudne, tylko trzeba sie duuużo nabiegać.
Właśnie , ja męczyłem się przez godzinę czy dwie schodząc z góry w dół i na odwrót . Aha i czytanie ze zrozumieniem notatek odgrywa jasną i prostą drogę do rozwiązania zagadki,pokoje z zakrwawionymi łóżkami są kluczem do sukcesu :grin2: .
Alice27 - 2010-07-05, 11:18

Też miałam problem z tą zagadką, ale po przeczytaniu tego tematu rozwiązałam ja za pierwszym razem.

Podpowiedzi dla tych którzy też mają z tym problem:
1. Na pietrze 2F trzeba tak poprzekręcać pokrętło, żeby cela z zakrwawionym łóżkiem znajdowała się dokładnie nad kuchnią.

2. Na piętrze 3F - to samo co na 2F

PS>>Jeżeli cele są dobrze poustawiane to na piętrze 3F przez każdy wizjer można zobaczyć zapalone światła. :grin:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group