Forum Silent Hill Page

Silent Hill: Homecoming - Screeny, które nie dały rady - zadanie za pomógł

Anonymous - 2008-12-20, 23:14
Temat postu: Screeny, które nie dały rady - zadanie za pomógł
Judge siedząca za biurkiem, Potwór na poddaszu, Pielęgniara za Joshem za tymi kratami. Pamięta ktoś coś jeszcze? Warto by to dodać do ciekawostek na stronie. Oczywiscie każdy support nagrodzę punktem "pomógł" :idea:
MZet - 2008-12-21, 15:53

Nie wiem o czym mówisz. Może pokaż jakieś przykłady.
Anonymous - 2008-12-21, 16:40

Wszystkie ww. zdarzenia nie pojawiły się w grze a przewinęły się w screenach. Skończyłem Sh: H tylko raz i tak z pamięci to mam tylko to. Widzę jednak, że będę musiał z tym poczekać, aż będę miał ponowny dostęp do gry.
Doxepine - 2008-12-21, 16:54

O ile pamiętam, to jeszcze Scarlet pojawia się na screenach w innej lokacji niż w grze.
http://silenthill5.net/si...hillv_oct_1.jpg

I jeszcze przecież Schizm, który na początkowych screenach atakował Alexa w wyjątkowo jasnej lokacji. No i sam wygląd Schizma bardziej przypominał banana split... ;)
http://silenthill5.net/si...shv_sept_10.jpg

EDIT: Właśnie sprawdziłem i ten screen ze Schizmem jest na stronce, więc Ameryki nie odkryłem... :)

SiedzacyWKiblu - 2008-12-21, 16:58

Cytat:
Judge siedząca za biurkiem,

Ja ci to mogę dać za chwile ,jednak nie moja wina ,że ten ruski gamplay nie można było ściągnąć.
edit:


Oraz tego nie widziałem w grze

Za plecami Alexa widać ,że napis się tworzy po zmianie światów ,a przynajmniej miał się tworzyć.

Anonymous - 2008-12-21, 17:11

Dzięki chłopaki, punkty dla Was.
Doxi napisał/a:
EDIT: Właśnie sprawdziłem i ten screen ze Schizmem jest na stronce, więc Ameryki nie odkryłem...
No, ale przesunie się go.
Z tego co pamiętam, to Smog też inaczej wyglądał na pierwszych screenach.

Doxepine - 2008-12-21, 17:14

Puty napisał/a:
Z tego co pamiętam, to Smog też inaczej wyglądał na pierwszych screenach.

Nie był taki czarny i nie miał pulsujących płuc...
http://silenthill5.net/si...shv_sept_07.jpg
http://silenthill5.net/si...shv_sept_06.jpg

A propos, to o Smogu mówiłeś jako o potworze, który pojawia się na strychu?

EDIT: Chyba właśnie o Smoga Ci chodziło, bo te dwa poniższe screeny wyraźnie na niego wskazują:
http://silenthill5.net/si...shv_sept_13.jpg
http://silenthill5.net/si...shv_sept_11.jpg

Anonymous - 2008-12-21, 17:20

Doxepine napisał/a:
A propos, to o Smogu mówiłeś jako o potworze, który pojawia się na strychu?
Tak, jeśli dobrze pamiętam, to jest tam pusto.
EDIT: LOL, nie pamiętam też tej drabiny na górę.

Doxepine - 2008-12-21, 17:20

Puty napisał/a:
Doxepine napisał/a:
A propos, to o Smogu mówiłeś jako o potworze, który pojawia się na strychu?
Tak, jeśli dobrze pamiętam, to jest tam pusto.

A mnie się wydaje, że na strychu są Schizmy...

SiedzacyWKiblu - 2008-12-21, 17:21

Cytat:
Z tego co pamiętam, to Smog też inaczej wyglądał na pierwszych screenach.

Czekaj wyścig z czasem ,a niestety Imageshack zjadł mi kolejną minutę życia na wysłaniu żądania.



Wrzucę cały ten ruski magazyn tam dużo było tego.
edit:
i ten Smog ale to nie taki co.

Doxepine - 2008-12-21, 17:26

OK, mogę się mylić, ale czy ktoś z was kojarzy takie oto lokacje?
http://silenthill5.net/si...ill-v-gr-01.jpg
http://silenthill5.net/si...ill-v-gr-02.jpg
http://silenthill5.net/si...shv_sept_02.jpg http://silenthill5.net/si...ill-v-gr-03.jpg - zwróćcie uwagę, jaka poświata bije od pielęgniary... Może to jakaś święta? :lol:

Anonymous - 2008-12-21, 17:32

Doxepine napisał/a:
- zwróćcie uwagę, jaka poświata bije od pielęgniary... Może to jakaś święta?
Wlasnie we wczesnej wersji gry tak bylo, pisałem o tym w zapowiedzi.
Doxepine napisał/a:
A mnie się wydaje, że na strychu są Schizmy...
A mi nie, pamiętam to pomieszczenie jedynie z łaty/szmaty, whatever - (ach, jak w pierwszym Splinter Cell) przez którą mozna było przebiegać do woli. Chyba, że mówimy o innej miejscówce. Kolejne punkty dla Was.
SiedzacyWKiblu - 2008-12-21, 18:49


To można wygrzebać zapewne z forum ,ale z tymi screenami jest coś nie tak.
Przy okazji w tym screenach miałem tą świecącą pielęgniarkę.
Aktualizowałem posty które pisałem wcześniej.
No i tyle na dzisiaj.

Mr_Zombie - 2008-12-21, 21:47

A z tą Judge nie jest przypadkiem tak, że na początku gry, gdy się przyjedzie do Shephards Glenn, można zajrzeć do ratusza i ona tam siedzi? Osobiście tego nie zrobiłem (tzn. zajrzałem do ratusza już po powrocie z SH, ale wówczas było już tam pusto), ale jakoś nie chcę mi się uwierzyć, żeby wycięli kawałek gameplay'a, który był już w pełni gotowy (z animacjami, dźwiękami itp).

A jeżeli prócz samych screenów chcesz też inne rzeczy, które nie trafiły do końcowej gry, to wśród plików w grze (w wersji na PC) jest sporo dialogów, które nie pojawiły się w grze; po szczegóły odsyłam do tego tematu na SH5.net: LINK.

Anonymous - 2008-12-21, 22:02

Thx, pewnie, że tak, to zawsze jest dobre jako ciekawostka. Co do Twojej hipotezy - nie - byłem tam na początku gry. Znalazłem tam jedną buteleczkę.
PiK - 2008-12-21, 22:19

No ja byłem w Town Hall zaraz po pierwszej rozmowie z nią, wróciłem do ratusza i oprócz Serum, faktycznie Judge siedziała przy biurku gotowa do rozmowy.
Widocznie kiepsko szukałeś Puty i nie zajrzałeś do wszystkich pokoi;]

Puty napisał/a:
A mi nie, pamiętam to pomieszczenie jedynie z łaty/szmaty, whatever - (ach, jak w pierwszym Splinter Cell) przez którą mozna było przebiegać do woli. Chyba, że mówimy o innej miejscówce. Kolejne punkty dla Was.


Schizmy są na strychu w alternatywnej wersji domu Shepherdów.

Mr_Zombie - 2008-12-21, 23:30

A, no i oczywiście polecam dA LaMar'a po wcześniejsze modele/projekty postaci oraz info o tym, że model Travisa miał wcześniej służyć jako myśliwy, którego Alex miał spotkać w lesie (dlatego było on podpisany jako "Hunter" gdy prace LaMar'a pojawiły się w necie).

Tutaj jeszcze art z jakiegoś bloga o niewykorzystanych plikach dźwiękowych: http://chrisgally2.blogsp...used-voice.html

Aha, jeszcze w pliku string.str (folder Engine\gameinfo\strings) pod koniec pliku, w "dziale" "Notes System Strings" są napisy do dokumentów, które można znaleźć podczas gry. Wśród nich jest takie coś:

Cytat:
Shepherd's Glen celebrates 150 years, By Scott Milner.
The town of Shepherd's Glen will be alive with activities this weekend as it celebrates 150 years since its founding.
The celebrations begin Saturday morning with a parade down Main Street. In years past, many of the attendees have worn old-fashioned dress in keeping with the occasion.
The parade will feature members of the town's original founding families, with Mayor Sam Bartlett serving as Grand Marshall.
Shepherd's Glen was founded on the shores of Toluca Lake by five founding families. Their original homes are still standing today.
Over its history, Shepherd's Glen has enjoyed overwhelming success and prosperity. It is listed as one of the top ten small towns in New England to live.


Wynika z tego, że pierwotnie zakładano, że będzie 5 rodzin-założycieli, skończyło się jednak na tylko 4.

Anonymous - 2008-12-21, 23:31

PiK - Ja byłem tam od razu na początku gry, zanim udałem się do domu Alexa, przeszukałem wszystkie pomieszczenia i jestem pewny, że jej tam nie było. Zachęcony tymi bajerami o nieliniowości szukałem wlasnie czegos co będzie tylko w danym fragmencie gry - i wlasnie jak zobaczyłem to puste pomieszczenie to dałem sobie później spokój.
Cytat:
Schizmy są na strychu w alternatywnej wersji domu Shepherdów.
No tak, ale screen prezentuje smoga w normalnej wersji. Mr. Zombie - no pamiętam o tym. Generalnie nie chce mi się tego sortować więc chyba nie będzie "Odkryć" i "Powiązań" tylko po prostu "ciekawostki."
BTW. Zajebistą jest to nagranie z Walterem.

PiK - 2008-12-22, 00:46

Puty napisał/a:
PiK - Ja byłem tam od razu na początku gry, zanim udałem się do domu Alexa, przeszukałem wszystkie pomieszczenia i jestem pewny, że jej tam nie było. Zachęcony tymi bajerami o nieliniowości szukałem wlasnie czegos co będzie tylko w danym fragmencie gry - i wlasnie jak zobaczyłem to puste pomieszczenie to dałem sobie później spokój.


To dziwne, bo pamiętam, że ja właśnie wtedy miałem tę scenkę.
Chociaż możliwe też, że poszedłem tam po pierwszej wizycie w domu. W każdym razie szukałem save pointu ;] Jak będzie Ci zależało mogę się poświęcić zainstalować grę jeszcze raz i udokumentować ;]

Anonymous - 2008-12-22, 13:08

Moment, najpierw mówiłeś, że byłeś po pierwszym spotkaniu z nią.
Wiesz, ja Ci wierzę, że ona tam jest. Chodzi o to, żeby nie było, że ja ściemniam ;]. Więc jeśli mógłbyś - odpal grę i idź tam od razu, na samym początku. Z tego co mówisz dla mnie wynika, że można z nią w tym miejscu pogawędzić dopiero po pierwszej rozmowie z nią. A chciałbym, żebyś udokumentował, że nie można jeśli nie spełniło się pierwszego wymogu ;].

SiedzacyWKiblu - 2008-12-22, 13:17




Kolejna rzecz którą się nie sprawdziło grając pierwszy raz.

Anonymous - 2008-12-22, 13:20

No ok, ale już teraz ciekawi mnie czy ona jest tam u Was zawsze w tej pierwszej części gry, poźniej jest tam serum, jak mówił Mr.Z. Bo ja jej tam nie miałem przed rozmową z nią(a nie sprawdzałem po).
PiK - 2008-12-22, 13:21

O ile dobrze pamiętam, pierwsza rozmowa z nią ma miejsce zaraz po przyjeździe do miasta czyli zaraz na początku gry.
Żeby nie motać więcej, wieczorem sprawdzę to dokładnie ;]

SiedzacyWKiblu - 2008-12-22, 13:23

Cytat:
O ile dobrze pamiętam, pierwsza rozmowa z nią ma miejsce zaraz po przyjeździe do miasta czyli zaraz na początku gry.

Tyle ,że tego nie da się pominąć ,idziesz i bam rozmowa z nią.
Puty napisał/a:
Bo ja jej tam nie miałem przed rozmową z nią(a nie sprawdzałem po).
Więc tego nie czaje.
Anonymous - 2008-12-22, 13:28

Ech, też miałbym ochote to sprawdzić. W takim razie muszę to zrucić na jakiegoś buga gry, bo byłem w tym pomieszczeniu z Twoich obrazków na samym początku, a w całym budynku za pierwszym podejsciem znalazłem tylko health drinka.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group