Borley Haunted Mansion - Horrory...Zarówno te dobre i kiepskie :)
xheatherx - 2013-04-17, 23:35 haha kot był prze** :grin: Z filmów starszych polecam wszystkim którzy ie widzieli- Harry Angel, twórcy SH sie na nim wzorowali- klimat, kraty, wiatraki itd :razz:AlaV - 2013-04-19, 09:57 Widziałam Harry Angel, klimat ma, fakt. Ale to raczej film noir, niż typowy horror. Robert de Niro byl rewelacyjny ;PRooster - 2013-04-19, 15:57 Harry Angel to klasyk. Młody mikirurka i de niro to klasa sama w sobie xheatherx - 2013-04-19, 17:53 noo De Niro genialny, za nie długo nawet zamawiam plakat z tego filmu :grin:
Znacie jakieś podobne filmy (klimat itd)?Rooster - 2013-04-19, 18:45 Pytanie o podobny klimat nie ma sensu, bo trudno podobne filmy znaleźć...
co warto zobaczyć: Drabina Jabukowa, niejednokrotnie polecany z oczywistych przyczyn nawiązań w serii SH.xheatherx - 2013-04-19, 22:13 oojj, jest już na mojej wielkiej liście :grin: a coś jeszcze ? :razz:Rooster - 2013-04-19, 22:47 Kliknij "Idź do strony: 1" to się dowiesz.Devinitum - 2013-07-31, 15:17 Ostatnio wybrałem się na film Obecność do kina i podczas seansu w pewnym momencie zacząłem się cieszyć, myśląc sobie "w końcu dobry horror, minęło tyle czasu". Trochę się obawiałem, że w pewnym momencie zepsują coś, ale na szczęście film od początku do końca trzyma poziom i zdecydowanie warto na niego wydać pieniądze. Film jest o starym nawiedzonym domu, do którego wprowadza się niczego nieświadoma rodzinka. Było sporo takich filmów w przeszłości, ale zrealizowany tak dobrze, to rzadkość, bo moim zdaniem przebił "The Changeling". Myślę, że mogę mu spokojnie wystawić 10/10 i pożałować, że nie oglądałem go samemu przed komputerem, bo jednak na sali kinowej wśród tylu ludzi jakoś trudno mi się czegokolwiek bać ;P . Film mogę polecić osobom lubiącym tematykę egzorcyzmów i opętań, bo głównie na tym się on skupia.
Grave Encounters 2 obejrzałem w domu jakiś czas temu. Była noc i byłem sam, ale po filmie jakoś nie bałem się iść do łazienki. Nie wywołał on jednak takiego wrażenia jak część pierwsza, ale i tak nie żałuję czasu przeznaczonego na oglądanie. Jest gorszy moim zdaniem, bo za dużo w nim akcji. Co chwilę coś wyskakuje, co chwilę coś się dzieje i widz się do tego przyzwyczaja. Nie buduje już tak napięcia jak część pierwsza. Skupia się za to na obrazowaniu, jak bardzo odejść od zmysłów można będąc odciętym od świata w opuszczonym zakładzie psychiatrycznym i do jakich czynów można się posunąć.leny - 2013-11-28, 13:09 Obecnośc - świetny horror , polecam wszystkim!Alice - 2014-04-15, 18:30 Atak pająków - kiepski horror, ale za to bardzo dobry film przygodowy.SbobekH - 2014-04-17, 18:54 Ostatnio oglądałem Tragedię na przełęczy Diatłowa. Największym plusem z całego filmu był fakt, że dowiedziałem się więcej o tym rzeczywistym zdarzeniu.
Cała reszta to straszne ścierwo przez ostatnie 40 minut. Do pewnego czasu całkiem niezły klimat jak na nowsze horrory, kręcony na modłę Blair Witch z rąsi, a postaci nawet zjadliwe. Gorzej tylko jak wszystko zostaje wytłumaczone i reżyser postanawia obrać najmniej ciekawą teorię ze wszystkich dotyczących tego co stało się z ludźmi dreptającymi po przełęczy.Devinitum - 2014-10-26, 16:10 Nie tak dawno temu byłem na premierze filmu Annabelle, który jest jednocześnie prequelem i spin-offem Obecności. Film nie umywa się do tego ostatniego, ale pieniędzy na niego wydanych nie żałuję. Całkiem przyjemny w odbiorze i miał sporo dobrych scen .Amy Blue Rose - 2014-10-30, 18:53 Z tych dobrych które już kilka razy widziałam to:
-"Grave Encounters"
-"Blair Witch Project"
-"1408"
-"Lśnienie"
-"Krąg", "Klątwa", "Dark Water"
-"Drzwi obok"
-""Sinister"
-"Tunnel"
-"Silent Hill"(tylko 1 część)
Z tych lipnych to:
-"Dom Woskowych ciał"
-"Dom na Przeklętym Wzgórzu"
-"Czernobyl:Reaktor Strachu"
-"Martwe Zło"(nowa wersja)
-"Labirynt Strachu"
-"Lęk"
-"Incubus"
I jeszcze by się coś znalazło ale na razie tą listę zamykam, jak sobie przypomnę co jeszcze oglądałam to napiszę w najbliższym czasie.Borys333 - 2014-12-15, 22:46 Polecam:
Diabeł - dla mnie arcydzielo - polski film
Nosferatu wampir (1979)
Harry Angel (1987)
Droga bez powrotu (2003)
Droga bez powrotu 2 (2007)
Zejście (2005)
Demon: Historia prawdziwa (2005)
Omen (1976) Egzorcyzmy Emily Rose (2005) Drakula (1992) Dead Silence (2007) Stay Alive (2006) - sentyment, fajny filmik dla graczy komputerowych
Osada (2004) Nieśmiertelni (2002) - bardzo dziwny, ale ciekawy
Dolina cieni (2002)
Piątek trzynastego (1980) - sentyment, fajny klimat, ogladalem na razie pierwsza czesc
Puls 3 (2008) - ciekawy, zaczalem od trzeciej czesci, pozniej pierwszej byla w miare a druga porazka
Ruiny (2008) Smakosz (2001) - wielki sentyment, stare lata tzn mlode nastoletnie
Smakosz 2 (2003) - wielki sentyment, stare lata tzn mlode nastoletnie
Wzgórza mają oczy (2006) - wielki sentyment, stare lata tzn mlode nastoletnie
Wzgórza mają oczy 2 (2007) - wielki sentyment, stare lata tzn mlode nastoletnie
Wyznawcy (2001) - z tych gprszych, ogladalem w tv, ale ogladnijcie
Krokodyl zabójca (2000) - hehe, smieszny bo malo straszny, ale fani horrorow powinni zobaczyc, tez ogladalem w tv
Egzorcyzmy Anneliese Michel (2007) - dokument, tylko ludzia o mocnych nerwach, ze zdrowym sercem
Księga cieni: Blair Witch 2(2000) - ludzie krytykuja, ale dla mne swietna kontynuacja, polecam!
Dom woskowych ciał(2005) - wielki sentyment, mlode lata sie przypominaja, ostatnio powrocilem do niego, bardzo klimatyczny
Opowieść o dwóch siostrach(2003) - koreanski, ciezki, warto sie skupic
Te co wymieniłem, kazdy fan gatunku powinien oglądnąć. Są inne, ale te warte uwagi na poczatek.STRusz - 2017-10-26, 22:55 Tunele (2017)
Piła Dziedzictwo
Te obejrze w halloween, coś jeszcze brakuje?Daffodil - 2017-10-27, 20:23 Bilet na Piłę już kupiony, mam nadzieję, że wrócą do klimatu korzeni serii i zrobią z tego przede wszystkim kryminał/thriller, a nie bezsensowny seans gore, który był uskuteczniany od piątej części wzwyż. Wendigo - 2017-10-27, 21:41 Ja właśnie wróciłem z kina. Tragedii nie było, ale też nic specjalnego. Jak dla mnie 5/10.Daffodil - 2017-10-29, 22:10 No, no, wg mnie nie poszli za bardzo w festiwal gore. Postawili właśnie bardziej na kryminał - za to ogromny plus. Sprawca przewidywalny, ale wykonanie całego fabularnego twistu nadrobiło. Patrząc poprzez pryzmat poprzedniczek, daję coś ok. 6/10. Mam nadzieję, że jakaś kontynuacja powstanie, a jeśli się tak stanie, to nadal będzie całkiem dobrym kawałkiem kryminału.