Forum Silent Hill Page

Cafe 5to2 - Silent Hill a realizm

HoochMaster - 2009-03-21, 16:47

Devlock napisał/a:
Właśnie - więcej realizmu w sposób nieszkodliwy dla klimatu Silent Hill dodałoby z pewnością pozbycie się loadingów - ciekawe czy kiedykolwiek się tego doczekamy.

Mi nie przeszkadzały loadingi w pierwszych czterech częściach (ciemny ekran w 1, ślady stóp w 2, jakaś organiczna masa w 3, animacje "tunelowe" oraz "interaktywne" elementy w 4), za to te w Homecoming tak. Te wszystkie porady dotyczące walki uważam za zupełnie zbędne - jedynie dodają grze casualowości.
Devlock napisał/a:
Niektórzy nawet te loadingi traktują szczególnie, bo jest to moment oczekiwania na to co będzie w następnym pomieszczeniu, ale czy nie bardziej efektownym by było słyszenie jakiegoś dyszenia, czy ciężkich kroków za drzwiami po czym powolne i ostrożne otwarcie ich?

Masz na myśli coś trochę a la Dead Space? Tam nie ma ekranu ładowania - nowe większe sektory poziomu są wczytywane podczas otwierania drzwi do nich, podczas gdy gracz ma kontrolę nad ruchem bohatera.
Devlock napisał/a:
Wchodzenie w ciała... Przestałem już w sumie na to zwracać uwagę. ;) Nie gram w nowe gry, więc przyzwyczaiłem się. Chociaż rzuciło mi się ostatnio w oczy to, że Henry z SH4 stojąc bokiem na schodach nie trzyma jednej nogi w powietrzu, tylko na stopniu niżej - co to za trud więc zrobić to samo z potworami?

Tak, efekt byłby bardzo dobry - lepszy od zwykłego ragdolla, bo ciała nie blokowałyby przejścia. A jednocześnie lepiej by to wyglądało od Henry'ego zanurzonego po kolana w Victim 07+08.
Devlock napisał/a:
O grafice z HC szkoda się wypowiadać, ale to, że gra zwalnia na PC, to nie wina kiepskiej konwersji - na konsolach też co chwile są dość wyraźne dropy w liczbie FPS (ostatni raz widziałem takie jak grałem w Fahrenheita na PS2).

Jeśli nawet na konsoli się przycina, to jest gorzej niż myślałem ;)
Devlock napisał/a:
Ogólnie realizm w HC pozostawia wiele do życzenia, ale zawsze to jakiś krok w przód (dla serii, nie ogólnie).

No nie wiem ;) Silnik fizyczny (wyłączając spadający wazon, czy przesunięty wózek) na tym samym poziomie co wcześniej, system walki i bloków nadal pozostawia wiele do życzenia. Zróżnicowane "finishery" są sympatyczne, ale czasem robi się z tego coś w stylu Prince of Persia (jeszcze ten nieszczęsny Ceremonial Dagger) albo Mortal Kombat (brakuje tylko "Finish him!", szczególnie przy słaniających się Order Soldiers).


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group