Forum Silent Hill Page

Rosewater Park - Silent Hill HD Collection PS3

Mee - 2012-04-10, 22:48

Wie ktoś może czemu nie odblokował mi się poziom trudności zagadek Extra w SH2, mimo że zaliczyłem grę na wszystkich możliwych poziomach trudności?
R4Zi3L - 2012-04-12, 01:06

Bo ta wersja jest skopana?
lolek00 - 2012-04-12, 04:52

Zbiera ósemki i dziewiątki (IGN) ten sam portal który zjechał SH:D SH:HD daje 9/10 ^^"
R4Zi3L - 2012-04-12, 08:09

Pewnie wogole nawet nie grali, tylko kopiują oceny z pierwszych wersji...
Kevciu1 - 2012-04-12, 09:46

Hate hate hate !!!!111oneone

Ludzie, wersja europejska nie ma błędów, przeróbek, profonacji o których mówicie . Najlepiej nie zagrać a opierać się na flejmie z internetu . :\

Mee - 2012-04-12, 10:35

Cytat:
Ludzie, wersja europejska nie ma błędów, przeróbek, profonacji o których mówicie

Ma, dokładnie te same. Jedyna różnica to stabilniejszy framerate w SH2.

Kevciu1 - 2012-04-12, 11:45

chcesz mi wmówić że są błędy mimo tego że mam obie wersje i mogę sobie porównać ?
Mee - 2012-04-12, 12:05

To ja nie wiem w takim razie co Ty rozumiesz przez "błędy i profanacje". Bo nie wmówisz mi, że w europejskim wydaniu naprawili mgłę, lecący na pysk framerate w SH3, skopaną synchronizację głosów, wycięte efekty graficzne, sporadyczne problemy z dźwiękiem i parę innych rzeczy (WODA w SH2, ojezu, dramat). O ile pamiętam, to jeszcze 3 dni temu w SH3 słyszałem pozmieniane (względem oryginału i nawet obecnych w grze napisów!) dialogi i niektóre kwestie, a wątpię czy w ciągu tych paru dni coś się pozmieniało na leżącej na półce płycie :P

Zresztą please - dziwne, że w żadnej wersji (PC, PS2) nie miałem takich problemów z nietrybiącym skryptem (gra "zapominająca" o odblokowanych zakończeniach i dodatkach), jak w HD.

Nawet jeśli pomiędzy wersją NTSC a PAL są jakieś drobne różnice, to nie zmieniają ogólnego, nędznego, obrazu całości.

OldSnake - 2012-04-12, 19:46

Powiem tak: SH2 przy wyborze nowego dźwieku jest praktycznie niegrywalne(zaciecia, skrzypienia, zastoje, źle wyregulowana glosność, jedyne co można pochwalić to jakość muzyki). Grafika HD na poczatku wydaje sie ładna jednak im dalej w las tym czesciej zastanawialem sie czy gram na ps3 czy na ps2.

SH3 w porównaniu do sh2 to jest poprawiona rewelacyjnie, jeszcze całej nie ukończyłem ale wrażenia jak najbardziej pozytywne, grafika miód, dzwiek niemal idealny.
Minusy:
-Brak wyboru starej scieżki dźwiekowej
-Ćwierćsekundowe zacięcia podczasz biegania.
-Brak tych efektow wizualnych na scianach, o których już kilka osób wspominało, z tym to przesadzili.

Mee - 2012-04-13, 10:27

OldSnake napisał/a:

SH3 w porównaniu do sh2 to jest poprawiona rewelacyjnie (...)
-Brak tych efektow wizualnych na scianach, o których już kilka osób wspominało, z tym to przesadzili.


Okej, chwila moment. Z niemal całym postem się zgadzam, ale tego nie łapię :p

O jakie efekty na ścianach chodzi? O te pulsujące, żywe ściany biega? Jeśli tak, to ten efekt przecież jest i wygląda identycznie jak na PS2 czy PC. Gram drugi raz i nie zauważyłem, żeby był skądś wycięty.

Co do poprawy jakości grafiki względem SH2 - nie ma takiej opcji. Przecież w SH3 sknocono jeszcze więcej, niż w dwójce. Skopany, pousuwany, źle działający grain filter. Skopane, pusuwane, źle działające depth of field, praktycznie nieistniejący selfshadowing. Za dużo tego trochę :p

OldSnake - 2012-04-13, 19:37

Jak jest jak chyba nie ma, pierwszy raz pamietam ze bylo to po lokacji z metrem jak sie zchodzilo do kanalow, przy schodach a tu nic... Czy sie myle ...?
Mee - 2012-04-13, 21:15

Ciut się mylisz ;-) Z tego co pamiętam, to te ściany wyglądają inaczej albo na hardzie, lub/i dopiero w czasie drugiego podejścia. Za pierwszym razemi na normalu zawsze są "gołe". Wtedy też dłuższe przebywanie w okolicy może zabić Heather.
Salvin - 2012-04-13, 21:32

Krew ze ścian spływa dopiero przy drugim podejściu do gry. Przechodząc grę pierwszy raz nawet na hardzie nie ma tych efektów. Natomiast przy każdym następnym podejściu już są, tylko nie wiem czy na easy(nigdy nie grałem na tym poziomie więc nie wiem). Ale tracimy energię na Hard i Extreme(tu upływa wręcz błyskawicznie). Przynajmniej tak było na PC.

http://www.youtube.com/wa...&feature=relmfu

Bersek - 2012-04-13, 21:35

Damn. SH3 przechodziłem ze 4 razy na PS2, a nie mogę sobie przypomnieć tracenia HP w tym miejscu. Grałem zawsze na normal.
Mee - 2012-04-13, 21:41

Cóż, wystarczyło zerknąć na naszą stronkę :) - krwawe ściany pojawiają się dopiero na New Game +, przy czym tylko na Hardzie zabierają zdrowie. I wsio jasne.
OldSnake - 2012-04-13, 22:10

Więc wszystko jasne, myslalem ze sa zawsze bo pierwszy raz gre przechodziłem tylko raz, a w ogóle to z pięć razy i zapamietalo mi sie ze zawsze byly.
Motley - 2012-04-15, 01:32

Kupiłem tą kolekcję (na PS3) i cierpię widząc co zrobili. Dwójkę odpaliłem na 15 minut żeby zobaczyć te umyte ulice i mgłę. Jest gorzej niż w oryginale, ale da się grać. Później zabrałem się za trójkę i tu jest zdecydowanie gorzej. Najbardziej mnie boli animacja bohaterki. Chyba z 90% gry zamiast płynnego biegania mamy slow motion. To jest żenujące. Żenujące są też wysokie noty jakie zebrała ta kolekcja, tutaj przykład:

http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=8142

A całkiem dobry Downpour dostał od nich 6/10. Tam też technicznie było kiepsko, ale przecież oceniając HD kolekcję recenzent powinien się skupić na sprawach technicznych. Gdyby ta kolekcja wyglądała i chodziła jak wersje na PS2/PC to okej. Ale ona jest wyraźnie gorsza, brzydsza i w takiej postaci nie powinna być wydana.

OldSnake - 2012-04-15, 06:29

No te slow motion to jakas kpina, ale jakoś da sie grać bo zauważyłem że wystepuje tylko na otwartym terenie(na ulicach), i tam faktycznie częściej są wolne oroty niż normalne. Tak jak by konsola była za słaba... Nie wiem czy jest na to jakas systemowa rada, ale na razie jedyne co można zrobić to biegać po mieście bez kamizelki.

Ktoś wspominał o czarnym ekranie na filmikach, narazie miałem takie coś po wyjsciu ze szpitala, ale wyglądało to troche celowo nie jak błąd gry a nie pamietam jak było w oryginale...

Najbardziej wkurza mnie że SH3 ma skłonności do całkowitego zawieszania się, co zdarzyło mi sie już dwa razy, na szczęście blisko saveów...

R4Zi3L - 2012-04-17, 17:54

BTW... teraz odpailem se SH3 na emu PCSX2.... gra w trybie HLE (DirectX) nie jest poprawnie emulowana i wyglada jak.... SH HD Collection! LOL... w trybie LLE (Software) gra prawie wrecz identycznie jak na prawdziwej konsoli. Więc myślę to to coś w rodzaju emulacji, anie pisania gry od nowa (dziwne skoro zmieniali textury)

http://www.youtube.com/watch?v=-Ydz0do-L80 - bugi

Wendigo - 2012-05-21, 10:38

R4Zi3L napisał/a:
gra w trybie HLE (DirectX) nie jest poprawnie emulowana i wyglada jak
Chodzi Ci o latarkę? Jestem ciekaw, bo w Origins i Shattered Memories miałem właśnie problemy z latarką i oświetleniem, podobno dotyczy to wszystkich Silentów z ps2.

Co do filmiku, gość sprawdził dwie różne kopie na dwóch konsolach z takim samym efektem, więc niemożliwe, że są to bugi które nie wyszyły przy testowaniu i Konami o nich nie miało pojęcia.

R4Zi3L - 2012-05-21, 22:35

Nie tylko o latarke... w trybie hardware nie ma ziarna oraz oświetlenie jest jednolite w całej scenie... brak Shaderów

SH2 za to jest emulowane całkiem poprawnie.... idealnie w Software i prawie idealnie (małe bugi w cieniach i DoF) w Hardware.... mimo że na PC oraz XBOXiie jest lepsza latarka to i tak najlepiej grac dla jakosci dzwieku w wersje PS2

StuntmanMikeL - 2012-05-26, 12:17

Oczywiście, że HDC to emulacja. Największym na to dowodem jest framerate. W SH2 tylko skacze, natomiast w SH3 nie tyle co FPSy zaczynają lecieć na ryj, co sama gra w pewnych momentach wchodzi w "bullet time", czyli takie slow-mo się robi. To jest typowy problem emulacji na PC.
R4Zi3L - 2012-05-26, 14:39

Emulacja z podminą textur na gorsze... super xD Bardzo możliwe ze developerzy dostali jakieś stare kody prerelease, bo w tamtych czasach raczej nie przywiazywano wagi do takich spraw.
Devinitum - 2012-05-28, 23:27

Niekompletny kod przyczyną nieudanego portu Silent Hill HD ^^"
lolek00 - 2012-06-02, 19:47

A nie mogli dekompilować dowolnej współczesnej kopii SH3? Przecież to możliwe - i musi zawierać kod na tyle kompletny by dobrze działać... tak więc tłumaczenie jest dziwne.

SH2, SH3, i 4 mają pewną cechę starych gier - producent używał własnych formatów plików. (Tak jak Blizzard np. używał plików MPQ jako jedyny). Być może w środowisku konsolowym niektóre mechanizmy konwersji nie działały.

Nie chciało im się wymieniać elementów kodu albo nie było na to czasu a może pieniędzy...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group