Forum Silent Hill Page

Silent Hill: Downpour - Komentarze odnośnie newsów

Wendigo - 2012-02-26, 14:28

Powiem szczerze, że gra nie zapowiada się ani trochę strasznie, jednak atmosfera w filmikach jest dosyć tajemnicza. Jeśli twórcy nowego SH dają radę dostarczyć ciekawą i intrygującą historię, to jestem skłonny wybaczyć ograniczenie elementów grozy.
rifi77 - 2012-03-03, 11:56

Ja w tym nadal widzę 95% Alana Wake'a, 4% Homecominga i 1% Nowości xD Może bd dobrze, szkoda że premiera jest dopiero teraz, bo liczyłem na wieczorki zimowe ale szkoda już narzekać. Byle do szesnastego :grin: :grin: :grin:
Felippe - 2012-03-04, 10:04

rifi77 Obecnie gram na PC w Alana i jak Downpour ma być podobny to będzie bardzo dobrze, bo uważam Alana Wake za jedną z lepszych gier. Chodź 1 recenzja Downpour nie jest zbyt optymistyczna, ale zobaczymy dalsze.
rifi77 - 2012-03-04, 13:46

Oczywiście że byłoby świetnie, Alana muszę sobie przypomnieć, grałem w niego już chyba z ponad rok na 360. Chodzi mi tylko o to żeby nie przedobrzyli i nie zrobili kalki z innymi postaciami i nazwą miejscowości. Co jak co ale na zdjęciach Bright Falls i Silent Hill są bardzo podobne klimatycznie.
lolek00 - 2012-03-04, 15:49

A jak odniesiecie się do tego że recenzenci zjechali grafikę w SH:D? Uważacie że gra wygląda brzydko?

Ja patrząc na trailery przyczepił bym się tylko do skał na początku gry, wyglądają marnie, jednorodna tekstura bardzo.

Piszę to bo konsole stworzono dla grafiki o niezwykłej jakości - a recenzja mówi że nowy SH wygląda momentami brzydko. Konsolowcy ma to dla was znaczenie? :roll:

rifi77 - 2012-03-04, 16:33

Zależy jakie typy gier. Dla mnie tekstury muszą być jak najlepsze w grach typu Forza. Downpour mi się nie podoba, lokacje to w sumie zbitek tekstur o nie najlepszej jakości i wszystko jest jakieś takie surowe, bez życia :/
lolek00 - 2012-03-04, 17:56

Kolejna rzecz warta odnotowania:

O ile w SH:H oglądaliśmy na ulicach różne modele samochodów które istnieją naprawdę. To w SH:D już jest inaczej. Aczkolwiek znawcą motoryzacji nie jestem. Tak czy inaczej tego modelu próżno szukać przy pomocy grafiki googli:

http://files.g4tv.com/rim...ll-downpour.jpg

Widzimy znaczek wystylizowany na stary znak chevroleta z lat 50-60tych http://static.desktopnexu...igthumbnail.jpg
http://www.paintedprojects.co.uk/pickup4.jpg
Tutaj dwa przykłady aut obrazujących dawną linie.

EDIT: :shock: Po przyjrzeniu się screenom z SH;H okazuje się że tam też udało im się oszukać przy samochodach - ale o włos O_o' !

rifi77 - 2012-03-04, 21:36

Żeby zrobić prawdziwe modele ze znaczkami firm musieliby wywalić sporo kasy na licencję, nic dziwnego że wolą zmodyfikować auta ;)
lolek00 - 2012-03-04, 23:29

No właśnie wiem. Ale wkurza to w tych grach trochę. Lubię takie smaczki ._.
R4Zi3L - 2012-03-10, 18:13

W Unreal Engine trudno jest chyba stworzyć skomplikowane wyglądające otocznie (chyba ze jest sie Epic) Bardziej chyba sie nadaje do "prostych" "sterylnych", industralnych przestrzeni...
InFeRnO - 2012-03-11, 14:22

Na YT są już gameplay'e, pewnie gra została już spiracona :asd
Nie będę podawał linków, kto bedzie miał ochotę, to sobie poszuka :)

Felippe - 2012-03-11, 22:39

Witam właśnie oglądam jeden z gameplay, bo niestety nie mam xboxa i nie będzie mi dane zagrać. Bardzo dobra informacja dla tych co obawiali się tych świecących przedmiotów. Prawdo podobnie ona dostępna jest tylko na poziomie ,,easy'' gościu którego oglądam game play gra na ,,normal'' i tego nie ma :)
R4Zi3L - 2012-03-12, 09:57

Ale nadal się jakoś wyróżniają, postać na nie patrzy, albo kamera na nie wskazuje?
Felippe - 2012-03-12, 12:26

To już takie trochę czepialstwo z twojej strony przecież w SH 1,2,3 postać również patrzyła na przedmioty ba nawet patrzyła na drzwi, które można otworzyć a które nie więc mieliśmy już z tym do czynienia.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group